Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287766 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #320 Gepost op: 3-11-2008, 00:31:11 »
Enige wat jij kon doen is de afspraak verbreken omdat het je enige manier was om te overleven in het spel, en het lijkt me sterk als Geert dat zelf niet eens inziet.

De afspraak was toch enkel 3 eilandraden niet op elkaar stemmen? Welke afspraak is er dan verbroken?
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 00:36:15 door reaver »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #321 Gepost op: 3-11-2008, 00:35:38 »
Niks aan de hand Hiukwan
Geert gaf toe aan EP dat hij op jou zou hebben gestemd als hij dit allemaal had geweten.
Dus hij had t zelfde gedaan. Het was eerder de schrik denk ik dat hij zo reageerde.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #322 Gepost op: 3-11-2008, 00:41:38 »
De afspraak was toch enkel 3 eilandraden niet op elkaar stemmen? Welke afspraak is er dan verbroken?

klopt, dus eigenlijk heb ik geen afspraak geschonden ..

De eerste 3 eilandraden na de samensmelting heb ik idd niet op Geert gestemd.. dus ik zat niet fout..

Dat neemt niet weg dat als die afspraak er niet geweest zou zijn.. dat ik die alsnog waarschijnlijk wel geschonden zou hebben.. want ik ga niet stemmen tenkoste van mezelf natuurlijk. Niet in dit verre stadium.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #323 Gepost op: 3-11-2008, 00:51:28 »
Dat is idd wel vervelend voor Geert, maar zoals je zegt jij kon er ook niks aan doen. Enige wat jij kon doen is de afspraak verbreken omdat het je enige manier was om te overleven in het spel, en het lijkt me sterk als Geert dat zelf niet eens inziet. Vond het ook een beetje jammer dat hij achteraf zo woedend reageerde voor de camera.

Precies, hij had moeten inzien dat dit op televisie uitgezonden zou worden. Hij had zoiets beter kunnen zeggen als er geen camera's bij waren!  ::rofl:: ::rofl::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #324 Gepost op: 3-11-2008, 00:55:32 »
misschien een beetje offtopic  :P maar je zus lijkt helemaal niet op jou.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #325 Gepost op: 3-11-2008, 00:59:45 »
misschien een beetje offtopic  :P maar je zus lijkt helemaal niet op jou.

JUIST wel.. ik was ook zo wit haha.. maar misschien zien we het volgende week wel beter.. :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #326 Gepost op: 3-11-2008, 01:05:32 »
Wat leuk dat je hier post! ;D

Ik vond het ook echt een schitterende wending en het was toch wel even heel spannend of Geert écht op Sharon zou gaan stemmen. Maar gelukkig deed ie dat ook! Ik hoop nu echt dat of Sharon of jij wint! :P
🜃

Offline meekybaby

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #327 Gepost op: 3-11-2008, 03:03:01 »
Wow wat een actie! Ik ben trots op je Hiu! Ik was al voor je sinds dag 1::tandpastasmiley::
Hele eilandraad zat ik met een big smile te kijken. ge-wel-dig

En Sharon was ook tof. Ik mocht haar eerst niet zo maar nu vind ik haar wel ok :)

Nu maar hopen dat jullie 2 samen in de finale staan. En dat Hiu dan wint natuurlijk

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #328 Gepost op: 3-11-2008, 08:12:29 »
Yin voelde zich beledigt omdat iemand voor de camera vertelde wat heel nederland en belgie al wist. En dacht dit nog recht te kunnen zetten door Hiukwan te intimideren.

En het allerergste: daarna heel schijnheilig de arm om Hiu slaan en haar omhelzen ::kots::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #329 Gepost op: 3-11-2008, 08:15:16 »
Dat is idd wel vervelend voor Geert, maar zoals je zegt jij kon er ook niks aan doen. Enige wat jij kon doen is de afspraak verbreken omdat het je enige manier was om te overleven in het spel, en het lijkt me sterk als Geert dat zelf niet eens inziet. Vond het ook een beetje jammer dat hij achteraf zo woedend reageerde voor de camera.

Het is toch logisch dat Geert zo reageerde. Hij had het niet zien aankomen en denkt natuurlijk die eerste minuten er alleen maar aan dat hij Hiu een vals wicht vindt. Zou jij ook vinden als je onverwachts eruit werd gestemd.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #330 Gepost op: 3-11-2008, 09:52:51 »
En het allerergste: daarna heel schijnheilig de arm om Hiu slaan en haar omhelzen ::kots::

Ja, maar vooral wat ze daar toen ook nog bij zei, zoiets van: "Ja, je bent nog jong en dan vergis je je wel eens, maar nu snap je dat je ongelijk had." of iets dergelijks....

Nee, HiuKwan had helemaal geen ongelijk! ::zwaai::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #331 Gepost op: 3-11-2008, 09:57:05 »
O, en en passant ook even de egostreling van Hans benoemen. Schitterend. En de bovenste drie maar weer kijken met zo'n kop van: zeg dit nou niet waar de camera's bij zijn, Hiukwan, dat kost je dus de kop!

Ja: "Nu doe je het wéér, nu doe je het wéér!!!"

Ik heb nooit mijn woord gebroken tegen over hem. Ik heb me altijd aan mn afspraak gehouden die ik met hem gemaakt heb.

Ja, de afspraak was toch: drie eilandraden niet op elkaar stemmen?  ::vergroot::

Dit was eilandraad nummer 4. ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline laraxxx

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #332 Gepost op: 3-11-2008, 10:14:56 »
Wat een ongelofelijk hilarische aflevering was dit zeg  ::tandpastasmiley:: Ik heb het einde wel 3 keer zitten bekijken op internet. Die koppen waren echt goud waard. De subtiele glimlachjes van de dames tijdens de eilandraad....maar het meest komisch vond ik de reaktie van Geert.....3 keer moet er gevraagt worden of hij afscheid wil nemen en hij reageert met een verbaasd ....PARDON! Om je gek te lachen, wat een stunt zeg......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #333 Gepost op: 3-11-2008, 11:20:21 »
Vertel eens Hiu, heb je niet de neiging gehad om "pardon" te zeggen tegen Geert toen je hem voor het eerst weer zag na deze, inmiddels onvergetelijke, eilandraad??
 ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #334 Gepost op: 3-11-2008, 11:45:46 »
Hiu, wat een onwijs goede stunt zeg, die je hebt uitgehaald met Sharon  ::rofl::  ::confettie:: De gezichten van Pocahontas en haar slaafje spraken boekdelen!! Ik heb in al de ER-series nog nooit zo gelachen!!
  ::ok:: ::ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #335 Gepost op: 3-11-2008, 11:55:57 »
Het is toch logisch dat Geert zo reageerde. Hij had het niet zien aankomen en denkt natuurlijk die eerste minuten er alleen maar aan dat hij Hiu een vals wicht vindt. Zou jij ook vinden als je onverwachts eruit werd gestemd.
Niemand stemt mij eruit als ik mee zou doen ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #336 Gepost op: 3-11-2008, 12:05:12 »
Pardon?

Dat dacht Geert ook! ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #337 Gepost op: 3-11-2008, 12:13:27 »
Geweldige aflevering en een geweldige wending!
Hiu!Je bent fantastico!!!!
Ik vond het wel erg oneerlijk hoe ze tegen jou tekeer gingen dus dit vond ik superrrrrrr!!!
Ook jouw reactie op de eilandraad over Hans zijn uitspraak.Erg netjes verwoord en weer o zo eerlijk!!!Jij komt tenminste eerlijk voor je mening uit en bent niet zo"n schijterd zoals sommige anderen uit de groep.
Helaas word eerlijkheid niet altijd gewaardeert blijkt wel.Hoe Sharon tegen jou deed vond ik ook niet tof.Net of het haar wel uitkwam dat iedereen zo boos op jou was om die uitspraak over Yin.
Maar ze heeft dat dubbel en dwars weer goedgemaakt!!!
Hoop echt dat de volgende Hans is die eruit geknikkert word. ::zwaai::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #338 Gepost op: 3-11-2008, 14:00:02 »
Hiu-kwan, een hele slimme move van je!  ::bravo::

Helaas denk ik niet dat het écht iets verandert, maar je weet maar nooit. Laat die 'slimme zakenmensen' maar eens een poepie ruiken!  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #339 Gepost op: 3-11-2008, 14:30:18 »
Nou HiuKwan ik was al fan van je maar nu ben je helemaal de bom voor mij  ::bravo::
jij bent ook mentaal sterk,  heel goed dat je zo je zelf bleef ondanks alles en dat je gewoon naar sharon bent gegaan om te zien of je er nog iets uit kon halen om dat vervelende stemgedrag van de anderen te doorbreken en jezelf te redden en het is gelukt!!!geweldig! geen idee wat de volgende aflevering voor jou zal betekenen maar ik kijk er al naar uit (ik heb stille hoop dat Hans een enorme vergissing maakt) ::joehoe::