Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 285906 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #80 Gepost op: 22-09-2008, 12:54:18 »
Nu ze niet meer zo afgrijselijk vaak in beeld is mag ze er best zijn, ik snap nog steeds niet waarom de eerste 2 afleveringen volledig om haar draaiden ???

Omdat dit seizoen van de saaie types aan elkaar hangt en ze waarschijnlijk geen idee hadden wat ze anders moesten uitzenden. Zelden zo'n matige "casting" meegemaakt. Alleen Hiukwan en Geert (en vooruit, Yin) maken tot nog toe wat reacties los bij de kijker. Bij de rest val ik echt in slaap. Ik vind dit echt het meest slaapverwekkende seizoen ooit. Tot nu toe dus...

Maar on topic, Hiukwan is leuk. En leuk dat ze inmiddels ook in de smaak valt bij haar kampgenoten, na die twee stemmen in de eerste eilandraad. Sommige mensen moesten even wennen, denk ik.

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #81 Gepost op: 29-09-2008, 00:01:46 »
HiuKwan,

bedankt dat je zo voor mijn zusje zorgde!
Je bent een supermeid! ::ok::

Alles moet kapot!!
 ::hug::
« Laatst bewerkt op: 29-09-2008, 10:02:52 door sallysan »
Alles moet kapot!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #82 Gepost op: 29-09-2008, 00:43:33 »
Sorry Hiukwan, maar mijn man vindt je erg vervelend... (vindt dat je vervelend overkomt in dit programma moet ik misschien zeggen)
Ze praat vervelend,ze is gewoon zeer vervelend. Je man heeft gelijk Swifty. ;D

Offline sulime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #83 Gepost op: 29-09-2008, 13:35:14 »
Ik moet toegeven het was even wennen aan Hiukwan, maar gister merkte ik
hoe lief zij voor Sarah was en haar inzet is ook super.
Ze is toch top wat mij betreft, die kan ver komen!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #84 Gepost op: 29-09-2008, 14:22:54 »
Hiukwan is Sterk en goed!!!!
Zij kan nog erg ver komen!!! ::zwaai::

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #85 Gepost op: 29-09-2008, 16:14:41 »
HiuKwan,

bedankt dat je zo voor mijn zusje zorgde!
Je bent een supermeid! ::ok::

Alles moet kapot!!
 ::hug::

Hee! Ja, ik moest toch echt mijn kamp zuid maatje supporten.. ik begreep haar en vond het ook heel erg dat ze zich zo voelde, want je wilt elkaar toch erdoor heen slepen hoe erg het soms ook is..
Maar GELUKKIGGGG is Sarah niet weggegaan, het scheelde niet veel.. ik met 3 mannen overblijven.. haha.. dat zou wat zijn geweest..  ::trots::

Je zusje is een topper!  ::bravo:: Het vergt nl veel moed om toe te geven dat je erdoor heen zit, maar nog meer om je toch erover heen te zetten en door te zetten.. alle respect voor Sarah hoor!


Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #86 Gepost op: 29-09-2008, 19:30:25 »
 ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #87 Gepost op: 29-09-2008, 19:45:52 »
ik vind je  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #88 Gepost op: 30-09-2008, 20:45:02 »
Hee! Ja, ik moest toch echt mijn kamp zuid maatje supporten.. ik begreep haar en vond het ook heel erg dat ze zich zo voelde, want je wilt elkaar toch erdoor heen slepen hoe erg het soms ook is..
Maar GELUKKIGGGG is Sarah niet weggegaan, het scheelde niet veel.. ik met 3 mannen overblijven.. haha.. dat zou wat zijn geweest..  ::trots::

Je zusje is een topper!  ::bravo:: Het vergt nl veel moed om toe te geven dat je erdoor heen zit, maar nog meer om je toch erover heen te zetten en door te zetten.. alle respect voor Sarah hoor!



Jij bent ook een topper hoor HiuKwan, en grappig!!
Moest echt lachen wanneer je tijdens de eilandraad vertelde " dat jullie over vriendjes babbelden"..grappig!

Doei!  ::zwaai::
Alles moet kapot!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #89 Gepost op: 30-09-2008, 23:46:49 »
Ze is echt een van mijn favorieten,
goede inzet, leuk karakter en en vrolijke (en mooie  ::schaam::) verschijning !!
There's no show like a reality show ;)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #90 Gepost op: 2-10-2008, 15:46:29 »
Absoluut een van mijn favorieten, Wie had verwacht dat dat kleine dunne(en volgens sommige iritante)meisje zover zou komen. Ze is sociaal,mentaal sterk en zo open en spontaan dat veel mensen het niet vertrouwen.Deze mensen zitten er naast deze meid is volgens mij echt zo ::hypocriet::

En heel prettig om naar te kijken  ::love::

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #91 Gepost op: 3-10-2008, 16:55:08 »
Absoluut een van mijn favorieten, Wie had verwacht dat dat kleine dunne(en volgens sommige iritante)meisje zover zou komen. Ze is sociaal,mentaal sterk en zo open en spontaan dat veel mensen het niet vertrouwen.Deze mensen zitten er naast deze meid is volgens mij echt zo ::hypocriet::

En heel prettig om naar te kijken  ::love::

Zó mee eens ;D
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #92 Gepost op: 4-10-2008, 14:30:41 »
Ik heb een vaag vermoeden dat Hiukwan het nog heel ver gaat schoppen, en dat ze daarom elke aflevering loopt voor te lezen vanuit haar dagboek. Zodat de kijkers meer van Hiukwan komen te weten, en dus beter begrijpen waarom zij zo ver zal komen. ::vergroot::

Of ze heeft gewoon zo'n leuke 'vertel-stem' ;D *Ahum..*
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #93 Gepost op: 4-10-2008, 14:55:49 »
Sorry Hiukwan, maar mijn man vindt je erg vervelend... (vindt dat je vervelend overkomt in dit programma moet ik misschien zeggen)
  ::rofl:: Geniaal  ::ok:: ::ok::  Dat ik daar niet eerder op gekomen ben  ::dom:: ::dom:: Toen ik Mick niet zo aardig vond had ik ipv. Mick is een... beter gezegd; Mick, mijn moeder vindt je niet echt aardig. Zo blijf ik dan zelf van alle blaam gezuiverd.  ::rofl:: Prachtige opmerking Swifty, leg de schuld maar bij een ander  ::rofl::  ::ok:: ::ok:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #94 Gepost op: 4-10-2008, 21:19:47 »
  ::rofl:: Geniaal  ::ok:: ::ok::  Dat ik daar niet eerder op gekomen ben  ::dom:: ::dom:: Toen ik Mick niet zo aardig vond had ik ipv. Mick is een... beter gezegd; Mick, mijn moeder vindt je niet echt aardig. Zo blijf ik dan zelf van alle blaam gezuiverd.  ::rofl:: Prachtige opmerking Swifty, leg de schuld maar bij een ander  ::rofl::  ::ok:: ::ok:: ::jaja:: ::jaja::


het was waar  ::jaja:: ik heb eindelijk dit jaar mijn man zover gekregen dat hij ER ook kijkt, en toen wou hij afhaken vanwege de stem van Hiukwan die erg nadrukkelijk aanwezig was de hele tijd  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #95 Gepost op: 5-10-2008, 16:21:07 »
Ik heb een vaag vermoeden dat Hiukwan het nog heel ver gaat schoppen, en dat ze daarom elke aflevering loopt voor te lezen vanuit haar dagboek. Zodat de kijkers meer van Hiukwan komen te weten, en dus beter begrijpen waarom zij zo ver zal komen. ::vergroot::

Of ze heeft gewoon zo'n leuke 'vertel-stem' ;D *Ahum..*

Toch is het zeker niemand opgevallen dat ik al de laatste afleveringen bijna niets heb voorgelezen uit mn dagboek? :P

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #96 Gepost op: 5-10-2008, 21:51:22 »
NEXT.. wegwezen drmee  ::zwaai::

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #97 Gepost op: 5-10-2008, 22:06:03 »
NEXT.. wegwezen drmee  ::zwaai::

ach leuk toch dat je aan me kan ergeren?  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #98 Gepost op: 5-10-2008, 22:06:30 »
ach leuk toch dat je aan me kan ergeren?  ::rofl::

Het doet me wel deugd dat je dr om lacht  ::jaja:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Chefke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #99 Gepost op: 5-10-2008, 22:58:59 »
Vraagje aan Peanut: Heb jij de stem van Alfred J. Kwak ingesproken??