Poll

heb jij je aangemeld voor ER 2009?

Ja
Nog niet, maar ben het wel van plan
Ik ga me niet aanmelden
Ik twijfel nog

Auteur Topic: Aanmelden ER 2009!  (gelezen 72922 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #100 Gepost op: 9-03-2009, 01:34:56 »
Meer dan afwachten kunnen we jammer genoeg niet doen... 


Ook positief blijven denken, als je op voorhand er al vanuit gaat dat je waarschijnlijk niet uitgenodigd zal worden, is het ook meestal ook zo  ;)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #101 Gepost op: 9-03-2009, 10:15:54 »
Iedereen succes met wachten op de uitslag. Uit ervaring weet ik dat alles mogelijk is tijdens die selectierondes, het gaat er maar net om of ze jou in de serie willen.

Het is type-casting en dat is weer allemaal afhankelijk van de samenstelling van de groep als geheel, jij als individu in de groep, jouw motivatie en de soort serie die ze soort van in gedachte hebben als je al deze zaken combineert. En of dat nu elk seizoen de vruchten afwerpt die de productie voor ogen had, dat valt natuurlijk pas op lokatie daadwerkelijk te onderzoeken.

Anyways, wat ik wil zeggen is: het is niet over tot je afgebeld/gemaild bent en als dat gebeurt dan ligt dat aan zoveel factoren, dat is gewoonweg niet persoonlijk op te vatten. Als je geselecteerd wordt, succes tijdens de expeditie! En idd je weet nooit hoe jij reageert op de omstandigheden waar je in terecht komt. Ik hoop dat het iedereen goed bevalt.

::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #102 Gepost op: 9-03-2009, 10:26:29 »
En of dat nu elk seizoen de vruchten afwerpt die de productie voor ogen had, dat valt natuurlijk pas op lokatie daadwerkelijk te onderzoeken.

Ben ik met je eens. Al blijf ik bij mijn punt dat de casting van vorig jaar niet best was. Wellicht had een tussentijdse kamp-reshuffle nog kunnen zorgen voor wat meer dynamiek in de serie. Vreemd dat ze dit niet hebben gedaan.
Ik hoop dat de mensen die zich hier inschrijven 'bijzondere types' zijn. Dan heb ik misschien (eindelijk eens) weer een leuk seizoen ER na de zomer  :)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2009, 10:29:54 door honeymaker »

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #103 Gepost op: 9-03-2009, 13:02:28 »
Ben ik met je eens. Al blijf ik bij mijn punt dat de casting van vorig jaar niet best was. Wellicht had een tussentijdse kamp-reshuffle nog kunnen zorgen voor wat meer dynamiek in de serie. Vreemd dat ze dit niet hebben gedaan.
Ik hoop dat de mensen die zich hier inschrijven 'bijzondere types' zijn. Dan heb ik misschien (eindelijk eens) weer een leuk seizoen ER na de zomer  :)

Ik hoop het ook! Idd ben t met je eens dat het vorig seizoen erg op zijn beloop leek te gaan, zonder bijzondere of onverwachte ingrepen van de productie. Wat de expeditie uiteindelijk grotendeels voorspelbaar maakte. Totdat Huikwam zichzelf hernam en de boel even liet schudden daar, maar goed daar gingen nogal wat gesapige saaie weken aan vooraf. Persoonlijk was voor mij het laatste echte leuke seizoen het seizoen voor mijn eigen deelname. Ook het seizoen waar ik in zat, vond ik eigenlijk een van de mindere kwa interessante wendingen. Wie weet dat het komend seizoen weer bijtrekt. We houden hoop, toch? 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #104 Gepost op: 9-03-2009, 13:36:02 »
je kunt je op de site nog steeds aanmelden zie ik, maar ik hoor op het forum dat al wat mensen bericht hebben gekregen?
zijn er mensen door naar de eerste ronde? hoeveel mensen zullen daarvoor gevraagd worden?
ik hoop ook dat ze op zoek zijn naar interessante types maar ze zullen ook weer een aantal 'normale' mensen door laten?

Ik dacht dat er 150 mensen voor de eerste ronden gevraagd worden maar, zeker weten doe ik niet!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #105 Gepost op: 9-03-2009, 13:42:35 »
Tja de vraag is natuurlijk wat zijn bijzondere figuren?

Iemand als Marnix vonden sommigen een saaie winnaar als had die man persoonlijk heel wat persoonlijke overwinningen gehaald, personen als john en Carl zorgen dan voor beetje spektakel maar die werden op de eindshow ook nog eens door het slijk  gehaald,  personen als Hans 2008 die de 'alle middelen zijn geoorloofd' tactiek had werd ook op afgegeven.  Laat men het programma de Amerikaanse toer op gaan: constant de complotten en afspraken laat zien aan de kijker komt daar gegarandeerd ook weer commentaar op  ;)

Het is nu eenmaal zo dat iedere mens een andere smaak  heeft qua voeling en sympathie voor een bepaald karakter en dat is nu eenmaal voer voor een realityprogramma en het forum daarvan...    

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #106 Gepost op: 9-03-2009, 18:08:41 »
Ben ik met je eens. Al blijf ik bij mijn punt dat de casting van vorig jaar niet best was.


Daar heb je zeker gelijk in. Hicham en Hannie als voorbeeld. Laat ik daarvan nu juist ook een vermelding gemaakt te hebben in mijn aanmelding. Wie weet is dat de reden dat ze me nog niet hebben gebeld  ::rofl::

Nee je weet inderdaad nooit waar ze opletten bij het selecteren van de kandidaten. Al blijft het lastig om een kandidaat op 3 foto's en tekst te kunnen beoordelen.

Ik blijf erbij dat ze dit jaar eens moeten gaan voor kandidaten die voor het spel gaan. Echte spelregels zijn er niet bij Expeditie Robinson. Het wegstemmen van een kandidaat elke 3-4 dagen is de enkele houvast. Doordat Hans vorig jaar vrij spel had, was het inderdaad niet echt spannend, maar als je een stuk of 5-6 mensen hebt die voor het spel gaan, dan levert dat zeker wel meer "spannende"beelden  op. Daar gaat het uiteindelijk ook om.

Expeditie Robinson is denk ook meer een realityprogramma waarbij het voor de kijker, denk niet zo belangrijk is om iemand symphatiek te vinden. Kijk maar inderdaad naar het incident met John en Carl, dat is mij, als kijker meer bijgebleven van de editie van 2005 dan de uiteindelijke winnaar, Marnix.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #107 Gepost op: 9-03-2009, 19:34:36 »
het hangt ook van van het idee..

bij de 100 hadden ze vast geen 150 mensen op gesprek..

dat jaar met de twintigers tegen de veertigers, en 2 dertigers in het gehiem (eshter en marnix..

of mannen tegen vrouwen.. of belgen tegen nederlanders.. het is net wat ze zoeken..

ben benieuwd wat ze dit jaar bedenken :)

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #108 Gepost op: 9-03-2009, 19:37:10 »
Tieners tegen bejaarden.


Dan kan Douwe een derde keer meedoen....... ::rofl::

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #109 Gepost op: 10-03-2009, 01:51:11 »



Ik blijf erbij dat ze dit jaar eens moeten gaan voor kandidaten die voor het spel gaan. Echte spelregels zijn er niet bij Expeditie Robinson. Het wegstemmen van een kandidaat elke 3-4 dagen is de enkele houvast. Doordat Hans vorig jaar vrij spel had, was het inderdaad niet echt spannend, maar als je een stuk of 5-6 mensen hebt die voor het spel gaan, dan levert dat zeker wel meer "spannende"beelden  op. Daar gaat het uiteindelijk ook om.

Expeditie Robinson is denk ook meer een realityprogramma waarbij het voor de kijker, denk niet zo belangrijk is om iemand symphatiek te vinden. Kijk maar inderdaad naar het incident met John en Carl, dat is mij, als kijker meer bijgebleven van de editie van 2005 dan de uiteindelijke winnaar, Marnix.

Ik ben het hier met je eens.  Al moet ik toch toegeven dat ik liever een "happy end" heb, en daar bedoel ik mee: een winnaar die het spel gespeeld heeft op een eerlijke en respectvolle manier, iemand die je het ook gunt.
Uiteraard kan je dit resultaat niet elk jaar bereiken, tenzij de productie onderweg zou ingrijpen, en dat is natuurlijk het laatste dat we willen.  Dus zullen we er moeten tegen kunnen dat het soms eens tegenvalt, zowel qua kandidaten als qua uitzending en eindresultaat.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #110 Gepost op: 11-03-2009, 08:42:55 »
Zo te lezen ( op hyves) zijn er nog wat mensen gisteren gebeld, dus wanhoop niet. Daar wordt tevens aangegeven dat er gesprekken plaatsvinden in zowel Amsterdam als Geldrop. Geldrop kan ik me nog herinneren van vorig jaar. Amsterdam niet.

Offline Lavender

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #111 Gepost op: 13-03-2009, 17:20:08 »
Gelijk mn eerste berichtje hier ::zwaai::
Vandaag heb ik in Amsterdam een gesprek gehad.. ging niet zo super als ik had gedacht en verwacht ook niet dat ik door zal zijn naar ronde 2 maar toch.  Moest eerst een héle lange vragenlijst invullen, waarna vervolgens het gesprek was. Spanning en sensatie dus :P Volgende week zal ik gebeld worden als ik door ben en anders krijg ik een mailtje. Denk dat het heel erg zal liggen aan de verschillende types waarnaar ze opzoek zijn mocht ik door gaan. Mn verwachtingen zijn niet al te hoog meer, maar you never know of course!

Voor de mensen die nog helemaal geen bericht gehad hebben, veel succes nog met afwachten! En anders succes met de selectie ;) 

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #112 Gepost op: 14-03-2009, 18:28:21 »
Gelijk mn eerste berichtje hier ::zwaai::
Vandaag heb ik in Amsterdam een gesprek gehad.. ging niet zo super als ik had gedacht en verwacht ook niet dat ik door zal zijn naar ronde 2 maar toch.  Moest eerst een héle lange vragenlijst invullen, waarna vervolgens het gesprek was. Spanning en sensatie dus :P Volgende week zal ik gebeld worden als ik door ben en anders krijg ik een mailtje. Denk dat het heel erg zal liggen aan de verschillende types waarnaar ze opzoek zijn mocht ik door gaan. Mn verwachtingen zijn niet al te hoog meer, maar you never know of course!

Voor de mensen die nog helemaal geen bericht gehad hebben, veel succes nog met afwachten! En anders succes met de selectie ;) 
HI

Zo een vragenlijst is vermoeiend maar boeiend.
Is er iemand van Belgenland die alsiets heeft gehoord?
je moet niet direct denken dat het niet goed is gegaan,positief blijven denken hé
succes ::ok::
groetjes
dieren zijn je echte vrienden

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #113 Gepost op: 15-03-2009, 00:17:41 »
HI

Zo een vragenlijst is vermoeiend maar boeiend.
Is er iemand van Belgenland die alsiets heeft gehoord?
je moet niet direct denken dat het niet goed is gegaan,positief blijven denken hé
succes ::ok::
groetjes
Die zitten dit weekend in Geldrop(naast Eindhoven) voor hun gesprek.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline jupiler17

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #114 Gepost op: 15-03-2009, 01:33:09 »
In ons Belgenland wordt er op 2BE nog steeds reclame gemaakt om je in te schrijven voor ER2009. En dat is wat ik zonet nog gedaan heb.  ::trots::
Nu eens kijken wat zo'n late inschrijving nog kan opleveren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #115 Gepost op: 15-03-2009, 22:28:54 »
Bij Mooi! Weer De Leeuw was net een vrouw die ook mee wilde doen aan ER en een 'vrijstelling' kreeg voor de selectieronde van 500 aspirant-kandidaten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lavender

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #116 Gepost op: 16-03-2009, 18:58:38 »
Heb net een mailtje gehad dat ik niet door ben naar ronde 2! Ik voelde het al aankomen, maarja het blijft jammer natuurlijk ;) Zijn er van dit forum niet meer mensen op de eerste selectie geweest?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #117 Gepost op: 16-03-2009, 19:01:47 »
Jammer Lavender maar, je bent wel door eén selectie ronde heen gekomen dat is al een prestatie waard, nee ik heb niets gehoord nog denk niet dat ik doorben hoor als sommige al op gesprekken mogen komen maar we hebben het geprobeerd zo is dat! ::ok::

Offline pealovice

  • Forumlid
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #118 Gepost op: 16-03-2009, 19:52:26 »
Ik mocht ook naar de 1e selectie, en ben jammer genoeg ook niet door naar de volgende ronde  ::ohno::

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden ER 2009!
« Reactie #119 Gepost op: 17-03-2009, 10:21:55 »
vernomen van de site van rtl

De inschrijving is gesloten. Deelnemers krijgen uiterlijk in de week van 16 t/m 20 maart een uitnodiging voor deelname of een bedankje voor de inschrijving via de mail.