Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157136 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #440 Gepost op: 6-12-2009, 14:10:04 »
Het is ook niet persoonlijk bedoeld,en sloeg ook niet alleen op jouw opmerking richting Simone.

Ik ben het met je eens dat veel reacties naar kandidaten toe nou niet bepaald subtiel te noemen zijn.En daar stoor ik me aan. Ik kan af en toeook venijnig zijn hoor, en met minder geslaagde opmerkingen komen.

Maar soms zie ik dat het sommige kandidaten afschrikt omhier te reageren. Een van de voorbeelden daarvan uit een andere serie, was de manier waaropover Nadja Hupscher geschreven werd, deelneemster uit serie 7 van Wie is de Mol.

Het is juist leuk als dekandidaten demoeite nemen om hier te reageren, en zich daarbij ook welkom kunnen voelen.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #441 Gepost op: 6-12-2009, 15:35:00 »
Je moet van te voren kunnen verwachten dat je nogal schokkende reacties kunt krijgen als je mee doet aan een reality programma.. En als je daar niet tegen kan, moet je zeker niet op een reality discussie forum gaan kijken..  ::)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #442 Gepost op: 6-12-2009, 16:03:32 »
Je moet van te voren kunnen verwachten dat je nogal schokkende reacties kunt krijgen als je mee doet aan een reality programma.. En als je daar niet tegen kan, moet je zeker niet op een reality discussie forum gaan kijken..  ::)
Hier ben ik zeker mee eens,
Moet ik mijn mening aanpassen omdat een deelnemer hier komt posten? Nee hoor,

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #443 Gepost op: 6-12-2009, 16:39:03 »
Moet ik mijn mening aanpassen omdat een deelnemer hier komt posten? Nee hoor,

Nee, je hoeft je mening niet aan te passen, maar je moet je mening wel met respect voor anderen verwoorden.

Dus bijv. niet 'Simone is een b*tch' maar evt wel 'Ik vind Simone nogal onaardig overkomen'

Simone, slechts een voorbeeld he  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #444 Gepost op: 6-12-2009, 18:20:42 »
Je moet van te voren kunnen verwachten dat je nogal schokkende reacties kunt krijgen als je mee doet aan een reality programma.. En als je daar niet tegen kan, moet je zeker niet op een reality discussie forum gaan kijken..  ::)
nee, je mag zoals Swifty zegt, jemening best weergeven.Maar  zoals ik al eens eerder zei: er zijn ook op dit forum spelregels,en door je je registreren,heb je aangegeven dat je je daaraan zou houden.

Bij de registratie krijg je een overzicht voor je neus, waarin onder meer staat dat ook kandidaten hier voor hun plezier komen. Afkraken (en vooral ongenuanceerd) hoort niet bij de omgangsregels. Als je JA  aanvinkt,dan kun je je registratie afronden zonder die regels daadwerkelijk te hebben gelezen. Maar dat wil niet zeggen dat die regels niet voor jou gelden.

Dit is algemeen bedoeld..........

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #445 Gepost op: 6-12-2009, 18:28:13 »
Dat snap ik uiteraard, en dat is ook logisch

Ik zal het voorbeeld van Hiukwam maar weer naar voren halen, toen ze hier op het forum kwam werd ik er nog al raar op aangekeken omdat ik zei dat ik haar bijzonder irritant en nep op tv over vond komen. Had het idee dat vele users in hiukwam weg zwijmelde omdat ze hier mee postte, waardoor ik voelde dat ik dat niet mocht zeggen. En dat bedoel ik er een beetje mee..

« Laatst bewerkt op: 6-12-2009, 18:32:16 door Emiel.B. »

Offline Kokosnoot007

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #446 Gepost op: 6-12-2009, 18:35:42 »
Het is ook niet persoonlijk bedoeld,en sloeg ook niet alleen op jouw opmerking richting Simone.

Ik ben het met je eens dat veel reacties naar kandidaten toe nou niet bepaald subtiel te noemen zijn.En daar stoor ik me aan. Ik kan af en toeook venijnig zijn hoor, en met minder geslaagde opmerkingen komen.

Maar soms zie ik dat het sommige kandidaten afschrikt omhier te reageren. Een van de voorbeelden daarvan uit een andere serie, was de manier waaropover Nadja Hupscher geschreven werd, deelneemster uit serie 7 van Wie is de Mol.

Het is juist leuk als dekandidaten demoeite nemen om hier te reageren, en zich daarbij ook welkom kunnen voelen.

Snap ik! En ik ha dhet ook niet over Simone want die ken ik niet maar over Esmeralda. En volgens mij is `helaas ja` dan nog niet eens zo heel onaardig als ik de rest lees. Maar ik liet me even meeslepen en zal het niet meer doen, beloofd  ::trots::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #447 Gepost op: 6-12-2009, 20:31:45 »
Nee, je hoeft je mening niet aan te passen, maar je moet je mening wel met respect voor anderen verwoorden.

Dus bijv. niet 'Simone is een b*tch' maar evt wel 'Ik vind Simone nogal onaardig overkomen'

Simone, slechts een voorbeeld he  :P

En zo is t!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline abc123

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #448 Gepost op: 6-12-2009, 20:34:34 »
Simone en Jeroen zijn volgens mij een échte Robinson. Overleven, voedsel zoeken, problemen oplossen,zoals je dat van een goede survivor zou verwachten. Het vervelende aan het programma is dat de essentie van het overleven en de daarmee genoodzaakte handelingen ::rofl:: steeds vaker overschaduwd worden door persoonlijke intriges, leugens, nijd en jaloezie

Inderdaad, je zou zeggen dat zulke mensen de perfecte robinson zijn, de perfecte overlevers, in mijn ogen is dat ook zo.
Maar zoals Darwin al zei: "survival of the fittest is niet degene die het sterkst is, maar het is degene die zich het beste kan aanpassen." en Expeditie Robinson is in mijn ogen een perfect voorbeeld van de waarheid van die theorie, aangezien je enkel door je aan te passen en je in te mengen in de groepjes verder lijkt te komen.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #449 Gepost op: 6-12-2009, 22:50:14 »
nee, je mag zoals Swifty zegt, jemening best weergeven.Maar  zoals ik al eens eerder zei: er zijn ook op dit forum spelregels,en door je je registreren,heb je aangegeven dat je je daaraan zou houden.

Bij de registratie krijg je een overzicht voor je neus, waarin onder meer staat dat ook kandidaten hier voor hun plezier komen. Afkraken (en vooral ongenuanceerd) hoort niet bij de omgangsregels. Als je JA  aanvinkt,dan kun je je registratie afronden zonder die regels daadwerkelijk te hebben gelezen. Maar dat wil niet zeggen dat die regels niet voor jou gelden.

Dit is algemeen bedoeld..........
Tuurlijk, daar heb je zeker een punt. Toch kunnen ook genuanceerde meningen hard aankomen bij de kandidaten. En wat voor de ene persoon subtiel is, is voor de andere persoon heel kwetsend. En daar moet je je op kunnen voorbereiden.

Bovendien zie ik de meeste meningen hier niet als afkraken. Als ik de voorbeelden van Swifty even mag gebruiken:

'Simone is een b*tch', dat vind ik dus wel afkraken. Dat mag heus wel aardiger. Maar ik vind niet dat de grens bij 'Ik vind Simone nogal onaardig overkomen' ligt. In het andere topic wordt gezegd dat Hans arrogant is. Dat vind ik erger dan 'Ik vind Simone nogal aardig overkomen', maar ik vind wel dat dit gewoon gezegd moet kunnen worden..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #450 Gepost op: 6-12-2009, 23:09:21 »
Als je er niet tegen kunt dat er over je gelult wordt moet je niet meedoen aan een reality-programma. ::zwaai::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #451 Gepost op: 6-12-2009, 23:15:02 »
Nee, je hoeft je mening niet aan te passen, maar je moet je mening wel met respect voor anderen verwoorden.

Dus bijv. niet 'Simone is een b*tch' maar evt wel 'Ik vind Simone nogal onaardig overkomen'

Gelukkig heeft Simone daar zelf een andere mening over:

Hahaha, Bitch is my middle name ::tandpastasmiley::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #452 Gepost op: 6-12-2009, 23:20:12 »
 ::rofl::

Och je zou maar Carine heten en eens op dit forum neuzen rondkijken >:D

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #453 Gepost op: 7-12-2009, 00:28:16 »
Inderdaad ik wilde net zeggen.. Hahaha
Als die regel dan bestaat, wordt die trouwens behoorlijk gedoogd volgens mij..

Maar als we die regel echt strikt zouden handhaven, zou ik het een saaie boel vinden hier  ::)
Dus zoals het nu gaat vind ik goed! Maar we moeten zeker geen berichten gaan plaatsen met als enige doel het afkraken van kandidaten!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #454 Gepost op: 7-12-2009, 09:31:45 »
Snap ik! En ik ha dhet ook niet over Simone want die ken ik niet maar over Esmeralda. En volgens mij is `helaas ja` dan nog niet eens zo heel onaardig als ik de rest lees. Maar ik liet me even meeslepen en zal het niet meer doen, beloofd  ::trots::

Je beseft toch dat er veel meer gewicht hangt aan de mening van iemand die haar daadwerkelijk kent? Het is op de een of andere manier niet helemaal eerlijk om ons als kijkers, die haar alleen van een paar uur tv kennen in ook nog eens behoorlijk extreme omnstandigheden, op te zadelen met die mening.

Ik vind dat je op het forum best kritisch over iemand mag zijn, zolang je het gefundeerd doet en zolang je niet respectloos wordt. Maar voor privéruzies of wat dan ook is hier geen plaats. Daar "kunnen wij niks mee namelijk", om maar eens een vage uitdrukking te gebruiken.

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #455 Gepost op: 10-12-2009, 09:05:40 »
Hey luitjes,

Het maakt me niet uit wat jullie zeggen hoor, een ieder heeft recht op zijn mening.
Ik ben ook heel bot in mijn uitspraken, en als iemand mij een bitch wil noemen...prima!
Ik heb zelfs een mooi nummerbord gekregen waarop staat
BITCH FROM HELL...kan ik alleen maar hartelijk om lachen.
Mensen die mij kennen weten hoe ik ben, en dat is iets waar ik het meeste waarde aan hecht ::jaja::
jullie hoeven je voor mij dus echt niet in te houden ::tandpastasmiley::

Offline Kurt ER2009

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #456 Gepost op: 10-12-2009, 09:33:59 »
Hey griekse schone,

zo ken ik je helemaal! ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #457 Gepost op: 10-12-2009, 13:24:26 »
Hey griekse schone,

zo ken ik je helemaal! ::jaja::

Hey, ook Kurt verschijnt hier!  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #458 Gepost op: 10-12-2009, 18:27:17 »
Hey, ook Kurt verschijnt hier!  ::bravo::
:D :D :D meuk ik mé Kurt plat vlams klappn over Simone? Nink zeker?  ::) ::)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #459 Gepost op: 10-12-2009, 19:40:35 »
ge doet mar.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw