Auteur Topic: Tanja Dexters [Kandidaat BE]  (gelezen 116898 keer)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #140 Gepost op: 6-11-2011, 12:05:04 »
Ik begin me ook elke week meer aan haar te ergeren. Zij heeft al twee keer op winnaarseiland gezeten en dan gaat ze nu ineens ontzettend dramatisch doen tot ze haarzelf er weer heen heeft gejankt, dat kon ik echt niet uitstaan. Wat mij betreft mag zij er snel uit...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #141 Gepost op: 7-11-2011, 17:23:08 »
Ik begin me ook elke week meer aan haar te ergeren. Zij heeft al twee keer op winnaarseiland gezeten en dan gaat ze nu ineens ontzettend dramatisch doen tot ze haarzelf er weer heen heeft gejankt, dat kon ik echt niet uitstaan. Wat mij betreft mag zij er snel uit...
Ik vond niet dat ze overdreven dramatisch deed. Ze liet wat tranen, die ik wel begrijpelijk vind.
Al ben ik ook iets minder gecharmeerd van haar als enkele afleveringen terug,
ik vind niet dat ze zichzelf ontzettend dramatisch naar winnaarseiland heeft toegejankt..
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #142 Gepost op: 7-11-2011, 23:43:10 »
Ze begint me ook serieus tegen te steken.  ::niet-ok::


Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #143 Gepost op: 8-11-2011, 00:00:38 »
Ik vond niet dat ze overdreven dramatisch deed. Ze liet wat tranen, die ik wel begrijpelijk vind.
Al ben ik ook iets minder gecharmeerd van haar als enkele afleveringen terug,
ik vind niet dat ze zichzelf ontzettend dramatisch naar winnaarseiland heeft toegejankt..

*DING*DING*DING* WE HAVE A WINNER

Het is niet alsof Tanja Niko verplicht had om haar mee te nemen. Niko's beslissing om zijn prijs aan Tanja af te staan was volledig zijn keuze.

Ik persoonlijk vind Tanja ook minder sympathiek voorkomen dan voorheen... misschien de voorbode van een vroegtijdige exit?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #144 Gepost op: 8-11-2011, 21:10:14 »
*DING*DING*DING* WE HAVE A WINNER


Ik persoonlijk vind Tanja ook minder sympathiek voorkomen dan voorheen... misschien de voorbode van een vroegtijdige exit?
Zoiets vermoed ik ook.
Telkens wanneer ze iemand steeds negatiever laten overkomen vliegt diegene eruit, of dat gevoel heb ik tenminste..
There's no show like a reality show ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #145 Gepost op: 8-11-2011, 21:11:58 »
Zoiets vermoed ik ook.
Telkens wanneer ze iemand steeds negatiever laten overkomen vliegt diegene eruit, of dat gevoel heb ik tenminste..
Nouja ik vond Lauretta juist steeds positiever overkomen laatste 2 afleveringen. En volgende aflevering word Niko ook negatiever in beeld gebracht.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #146 Gepost op: 9-11-2011, 09:32:48 »
De kans dat Nico vertrekt is minimaal. Hij heeft nog drie (of weren het er twee?) munten, en het zou dwaas zijn om ze NIET in te zetten, ZEKER als hij, zoals de preview insinueert, "door het lint gaat".

Ik vermoed dat de anderen die kans gaan gebruiken om Tanja of Jochem bij verrassing weg te stemmen... en ik heb de neiging dat Tanja een groter kans maakt om dan verrast te worden, want ik heb de indruk dat ze nogal naïef is.

Lauretta had zich herpakt, maar de afleveringen voorheen was het duidelijk dat ze aan een zijden draadje bengelde. Ik vermoed dat de editors haar terug wat positief gemaakt hadden aan het eind om haar exit in de laatste aflevering NOG verrassender te maken.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #147 Gepost op: 10-11-2011, 21:51:04 »
Tanja geeft Niko een lesje 'hoe Robinson strategisch te spelen'. :P
Nog even niks.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #148 Gepost op: 10-11-2011, 21:52:14 »
Tanja speelt het spelletje, net als Niko heel strategisch iets wat Niko niet uit kan staan, heerlijk!   ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #149 Gepost op: 10-11-2011, 21:53:05 »
Tanja laat zien hoe dankbaar ze Niko is voor de 2 keren dat zij door hem van luxe heeft kunnen genieten...  ::niet-ok::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #150 Gepost op: 10-11-2011, 21:55:06 »
Bah
You'll never walk alone

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #151 Gepost op: 10-11-2011, 21:58:26 »
De kans dat Nico vertrekt is minimaal. Hij heeft nog drie (of weren het er twee?) munten, en het zou dwaas zijn om ze NIET in te zetten, ZEKER als hij, zoals de preview insinueert, "door het lint gaat".

Ik vermoed dat de anderen die kans gaan gebruiken om Tanja of Jochem bij verrassing weg te stemmen... en ik heb de neiging dat Tanja een groter kans maakt om dan verrast te worden, want ik heb de indruk dat ze nogal naïef is.

Lauretta had zich herpakt, maar de afleveringen voorheen was het duidelijk dat ze aan een zijden draadje bengelde. Ik vermoed dat de editors haar terug wat positief gemaakt hadden aan het eind om haar exit in de laatste aflevering NOG verrassender te maken.
Vergeet niet dat zij ook nog 2 munten heeft.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #152 Gepost op: 10-11-2011, 22:17:50 »
Ik moedig de speelsstijl van Tanja aan maar ben geen fan van haar, ze heeft een aura van onechtheid om haar heen. Dat constante overdreven gedoe, de geveinsde verontwaardiging en het voortdurend paaien van andere kandidaten. Geweldige tactieken vanuit speltechnisch oogpunt maar bij haar komt het op de één of andere manier te gespeeld over waardoor het irritant wordt en men zich gaat afvragen waarom de andere kandidaten er niet dwars doorheen kijken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #153 Gepost op: 10-11-2011, 22:25:35 »
Ik moedig de speelsstijl van Tanja aan maar ben geen fan van haar, ze heeft een aura van onechtheid om haar heen. Dat constante overdreven gedoe, de geveinsde verontwaardiging en het voortdurend paaien van andere kandidaten. Geweldige tactieken vanuit speltechnisch oogpunt maar bij haar komt het op de één of andere manier te gespeeld over waardoor het irritant wordt en men zich gaat afvragen waarom de andere kandidaten er niet dwars doorheen kijken.

As usual; eens!  ::ok::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #154 Gepost op: 10-11-2011, 22:27:09 »
En Tanja begint het smerig te spelen, HEERLIJK.
Dat ze Niko niet meenam vond ik geweldig, vooral omdat hij zo'n gigantisch slechte verliezer is.
Hopelijk speelt zij hem eruit, want hij kan het nog steeds niet verkroppen dat andere beter zijn op tactisch gebied.
There's no show like a reality show ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #155 Gepost op: 10-11-2011, 23:03:46 »
Wat een serpent. Haha, geweldig.

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #156 Gepost op: 10-11-2011, 23:28:37 »
Ik moedig de speelsstijl van Tanja aan maar ben geen fan van haar, ze heeft een aura van onechtheid om haar heen. Dat constante overdreven gedoe, de geveinsde verontwaardiging en het voortdurend paaien van andere kandidaten. Geweldige tactieken vanuit speltechnisch oogpunt maar bij haar komt het op de één of andere manier te gespeeld over waardoor het irritant wordt en men zich gaat afvragen waarom de andere kandidaten er niet dwars doorheen kijken.

100% eens, dat die anderen dat niet doorzien kan ik echt niet begrijpen...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #157 Gepost op: 10-11-2011, 23:51:13 »
Wat een naar gespeeld nep figuur...dat ze er volgende week snel uit vliegt!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #158 Gepost op: 11-11-2011, 01:23:16 »
Vergeet niet dat zij ook nog 2 munten heeft.
3 munten toch?

Go Tanja ::bravo::
Iemand gaat Niko een schop onder zn kont geven. Vind haar ook zo grappig. Hoe ze de inheemse bevolking begroet, de drank; als ik maar dronken word ::rofl::. Geweldig mens!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #159 Gepost op: 11-11-2011, 06:08:03 »
Tanja is ook echt niet slim bezig, als ze al ooit een kans had Niko eruit te krijgen, was dat deze keer geweest, nu zijn er in meerderheid minder stemmen dan dat Niko munten heeft. Hij verwachtte het ook niet, had dit keer geen munten ingezet.
Plus dat gekonkel en geslijm van haar zet volgens mij kwaad bloed bij de personen die eruit gaan en laten we niet vergeten dat die op de finale robinson moeten stemmen. Hoop ik tenminste, anders is er niets meer aan. Esther zal niet meer op Tanja stemmen, nou misschien als ze tegen Jochem in de finale staat?