Auteur Topic: Spoiler topic!  (gelezen 82059 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #120 Gepost op: 22-10-2013, 19:55:30 »
Stel je zit in het "andere kamp". Op wie zou je dan met je groep stemmen; op Sef of Geza?

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Spoiler topic!
« Reactie #121 Gepost op: 22-10-2013, 20:59:28 »
Sef omdat die veel sterker dan Geza is haha, maar in de promo te zien lijkt het wel dat Geraldine of Anna eruit gaat.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #122 Gepost op: 23-10-2013, 08:35:56 »
Sef omdat die veel sterker dan Geza is haha, maar in de promo te zien lijkt het wel dat Geraldine of Anna eruit gaat.

Maar in de tv gids stond dat 1 van de slimme spelers eruit gaat, en Anna en Geraldine hebben tot nu toe nog niet echt tactisch gespeeld..
I will follow my inner gold

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #123 Gepost op: 23-10-2013, 10:25:41 »
Ik denk dat we allemaal schrikken morgen.. En dat 'helaas' SEF het spel moet verlaten.Waarom? Omdat Sef/Geza/Jan en misschien nog Zimra of Paulien op Hans gaan stemmen...maar die is veilig door die stem van wie gun je de samensmelting het meest.

Alle andere zijn op hun hoede en weten dat Sef en Geza de complotmannetjes zijn en een te sterk duo vormen.
Nega had al verklapt dat Geza erg ver komt in de expeditie en misschien dus wel finale haalt of wint.

En als er een slimme speler uit moet gaan, dan denk ik meteen aan Sef.
Sterkere en slimmere speler als Geza en de rest.

Zou het wel verschrikkelijk jammer vinden. In mijn ogen de beste kandidaat die al eerder genaaid werd door de productie...

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #124 Gepost op: 23-10-2013, 16:53:14 »
Ik denk ook dat Sef of Geza zal moeten vertrekken.

Maar....het is nog helemaal niet zeker dat Hans immuniteit krijgt door die stemmen, toch? Wat als het iets anders is? Of dat er toch niet op Hans gestemd is door iedereen. Dat weten we toch nog helemaal niet. Het is gezegd in de groep, maar dat wil nog niet alles zeggen.



Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #125 Gepost op: 24-10-2013, 09:05:07 »
Ik denk...

Ik denk ook...

Ik denk...


En ik denk dat jullie het spoiler topic verwarren met het glazen bol topic...  ::vergroot::

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #126 Gepost op: 24-10-2013, 10:18:46 »
Jan en Kees zullen immuniteit hebben,(deze foto komt van de ER facebook) Zie alle foto's in de spoiler
Geraldine zal er hoogstwaarschijnlijk nog in blijven want dit shot uit de intro hebben we  nog niet gezien, net als Anna-Alicia, want zij heeft ook een shot die we nog niet hebben gezien,
Sef overleeft ook deze eilandraad want die zit in de foto vooraan op de eilandraad, en deze aflevering achteraan.
En in de allerlaatste foto van edith die de berg op rent zie je bovenaan al 6 mensen staan, dat is duidelijker als je de aflevering kijkt.
afbeeldingen in spoiler vanwege formaat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-10-2013, 13:54:50 door klimmer »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #127 Gepost op: 24-10-2013, 11:20:18 »
Kijk, dat zijn nou spoilers  ::ok::


En ik denk dat jullie het spoiler topic verwarren met het glazen bol topic...  ::vergroot::

Ja maar de gedachtes die hier gepost worden over wat er zou kunnen gaan gebeuren zijn gebaseerd op de spoilers in dit topic.

Ik denk dat het wel eens heel goed zou kunnen gaan tussen Hans en Geza/Sef op de eilandraad want Jan en Kees hebben immuniteit en de vrouwen worden waarschijnlijk als minder bedreigend gezien t.o.v. de mannen.
« Laatst bewerkt op: 24-10-2013, 11:31:55 door Mollenmania »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #128 Gepost op: 24-10-2013, 11:30:30 »
Sef overleeft ook deze eilandraad want die zit in de foto vooraan op de eilandraad, en deze aflevering achteraan.

Is die eilandraad waar Sef vooraan zit niet al geweest?
I will follow my inner gold

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #129 Gepost op: 24-10-2013, 11:31:51 »
Mooie gedaan Klimmer, er zit alleen één foutje in. De gebeurtenis op de vijfde foto (Sef op de eilandraad, op de voorste rij) is al geweest, namelijk tijdens aflevering 3, het wegstemmen van Everon. Sef zit op de voorgrond met (vanuit ons perspectief) Kees rechts achter en Everon links. Het gesprek over de mieren heeft ook tijdens deze eilandraad plaatsgevonden maar dat hebben ze blijkbaar niet laten zien in de aflevering. Oftewel, Sef is dus zeker kandidaat voor een exit vanavond.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #130 Gepost op: 24-10-2013, 11:31:56 »
Is die eilandraad waar Sef vooraan zit niet al geweest?
Volgens mij wel, want ik zie Everon's arm linksboven. ::jaja::

Edit: 5 seconden te laat. :(
🜃

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #131 Gepost op: 24-10-2013, 11:33:43 »
Proof:

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #132 Gepost op: 24-10-2013, 11:37:57 »
Het gesprek over de mieren heeft ook tijdens deze eilandraad plaatsgevonden maar dat hebben ze blijkbaar niet laten zien in de aflevering.

En dit gebeurt nogal veel dit jaar. Er is elke aflevering wel een stukje promo wat niet in de aflevering erna terugkomt. We kunnen dus niet al te veel afgaan op stukjes in de promo.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #133 Gepost op: 24-10-2013, 13:54:24 »
Dat die scene al was geweest had ik niet door, bedankt voor de correctie :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #134 Gepost op: 24-10-2013, 19:09:38 »
Ik zit net dit filmpje te kijken op de Facebook-pagina van ER en zegt ie op het eind: De Robinson munt... 2013!

De munten komen dus weer terug? :D

🜃

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #135 Gepost op: 24-10-2013, 22:35:35 »
Volgens mij is het een van de munten die aan de immuniteitskettingen hangen. Die zien er tenminste wel hetzelfde uit.

Offline ilennart

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #136 Gepost op: 24-10-2013, 23:30:28 »
Ik zag dit filmpje op dumpert waarin Maxim hartman zegt te weten wie de winnaar is van ER2013.
Is dit geloofwaardig denken jullie?

http://www.dumpert.nl/mediabase/6568524/66837a78/ohnoes_maxim_hartman_verklapt_winnaar_expeditie_robinson.html

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #137 Gepost op: 24-10-2013, 23:48:13 »
Ik zag dit filmpje op dumpert waarin Maxim hartman zegt te weten wie de winnaar is van ER2013.
Is dit geloofwaardig denken jullie?

http://www.dumpert.nl/mediabase/6568524/66837a78/ohnoes_maxim_hartman_verklapt_winnaar_expeditie_robinson.html



Ik vrees van wel want die Maxim Hartman heeft echt poep aan alles dus als je het niet wilt weten, niet kijken!!!  Ik heb nu al spijt!   :(

Te meer omdat Dumpert een soort Spinn Off is van Geen Stijl en dat op zijn beurt weer van Powned waar Jan voor werkt dus Maxim zou heel goed op die manier aan deze info gekomen kunnen zijn maar kan uiteraard ook gewoon de hele kluit zitten te belazeren.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 24-10-2013, 23:54:29 door Miek37 »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #138 Gepost op: 25-10-2013, 09:27:35 »
Ik zag dit filmpje op dumpert waarin Maxim hartman zegt te weten wie de winnaar is van ER2013.
Is dit geloofwaardig denken jullie?

http://www.dumpert.nl/mediabase/6568524/66837a78/ohnoes_maxim_hartman_verklapt_winnaar_expeditie_robinson.html


Nou, ik heb zelf ook al een aantal spoilers geplaatst, maar er zijn grenzen aan dingen die ik wil weten! Dus dit filmpje ga ik niet kijken! (wel logisch dat je het hier hebt geplaatst hoor  :))
I will follow my inner gold

Offline vlampijp

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #139 Gepost op: 25-10-2013, 09:41:41 »
Google ook maar niet op "Expeditie Robinson" want t staat pontificaal bovenaan.... met zogenaamde winnaar!