Auteur Topic: Geraldine Kemper [Kandidaat]  (gelezen 76621 keer)

Offline vlampijp

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 28-09-2013, 02:08:59 »
Zou het een beetje jammer vinden als ze haar nu gewoon alsnog laten blijven omdat Veronica opgeeft. Laat haar maar gewoon het duel spelen tegen Zimra.

Ik ben een ER noob dus weet niet wat de normale gang van zaken is, maar ik vind dat Zimra straks gewoon moet worden toegevoegd aan 1 van de kampen.

Haar voor een 2de keer terugsturen naar Duivelseiland is echt wel zwaar. Mentaal omdat je dacht dat je het wel gehad had om in je eentje te surviven. Dagen duren enorm lang. Een soort gevangenschap. Om haar straks na 6-12 dagen in een duel te laten verliezen en naar huis te sturen is te hard.

Laat Geraldine er maar inblijven en dat jonge fitte kamp maar eens flink doormekaar schudden. Killer





Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 28-09-2013, 09:55:40 »
Het levert natuurlijk gewoon betere tv op, door het op deze manier te doen. Edith reageerde niet zo fel, het was al snel pais en vree. Met Geraldine zal er meer vuurwerk zijn. En de voorspelbaarheid van wie er weggestemd gaat worden is er ook uit zo. Ik snap de keuze van de makers wel. Maar erg eerlijk is het niet.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 28-09-2013, 12:23:56 »
Ik ben een ER noob dus weet niet wat de normale gang van zaken is, maar ik vind dat Zimra straks gewoon moet worden toegevoegd aan 1 van de kampen.

Haar voor een 2de keer terugsturen naar Duivelseiland is echt wel zwaar. Mentaal omdat je dacht dat je het wel gehad had om in je eentje te surviven. Dagen duren enorm lang. Een soort gevangenschap. Om haar straks na 6-12 dagen in een duel te laten verliezen en naar huis te sturen is te hard.

Laat Geraldine er maar inblijven en dat jonge fitte kamp maar eens flink doormekaar schudden. Killer






Dat was vorig jaar ook zo, toen moest Fajah steeds terug naar de mangrove in haar eentje en het telkens weer opnemen tegen degene die er uit werd gestemd.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #43 Gepost op: 28-09-2013, 12:27:56 »
Dat was vorig jaar ook zo, toen moest Fajah steeds terug naar de mangrove in haar eentje en het telkens weer opnemen tegen degene die er uit werd gestemd.

Klopt, maar toen was het team dat de proef verloren had ook in de mangrove, dus Fajah was niet altijd alleen.
I will follow my inner gold

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #44 Gepost op: 1-10-2013, 00:01:09 »
Ik weet niet meer in welk jaar afvallers eiland om de hoek is komen kijken, maar als je er zat dan blijf je daar tot dan wel de samensmelting, dan wel de finale, of werd je er door een andere afvaller uitgeknikkerd. Volgens mij hebben ze dat systeem ingevoerd om sterke kandidaten een achterdeur te geven wanneer ze er door een complot uitgewerkt werden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #45 Gepost op: 1-10-2013, 07:22:45 »
Ik weet niet meer in welk jaar afvallers eiland om de hoek is komen kijken, maar als je er zat dan blijf je daar tot dan wel de samensmelting, dan wel de finale, of werd je er door een andere afvaller uitgeknikkerd. Volgens mij hebben ze dat systeem ingevoerd om sterke kandidaten een achterdeur te geven wanneer ze er door een complot uitgewerkt werden.

Ik denk zodat mensen als hun favoriet eruit ligt toch blijven kijken, omdat die favoriet dan toch nog een soort van in het spel zit.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #46 Gepost op: 1-10-2013, 10:15:58 »
Ik weet niet meer in welk jaar afvallers eiland om de hoek is komen kijken, maar als je er zat dan blijf je daar tot dan wel de samensmelting, dan wel de finale, of werd je er door een andere afvaller uitgeknikkerd. Volgens mij hebben ze dat systeem ingevoerd om sterke kandidaten een achterdeur te geven wanneer ze er door een complot uitgewerkt werden.

Afvallerseiland was er al in seizoen 3 volgens mij. ;)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #47 Gepost op: 4-10-2013, 10:33:17 »
Ze had niet misstaan op Duivelseiland, na die uitbarsting.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #48 Gepost op: 5-10-2013, 15:53:03 »
Gelukkig zit ze nog in het spel!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #49 Gepost op: 5-10-2013, 16:06:25 »
Ik ben ook blij dat ze er nog in zit. De manier waarop is wel vreemd, maar de manier waarop ze eruit moest was dat net zo goed. Niet dat complotten iets nieuws zijn natuurlijk, maar in deze fase van het spel is het zoals Anna-Alicia zo sfeer bedervend dat ik me altijd verbaas dat spelers ervoor kiezen. Des te meer omdat het nog eigenlijk nergens voor nodig was. Zoals Sef al zei, er is nu onnodig iemand gekwetst. Of ze er nou wel of niet uit gelegen had, en of Sef het nou meende of niet, hij heeft daar wel gelijk in. Ik hoop dat hij het inderdaad meende en we een leuker spel van hem gaan zien, met een hopelijk goed tactisch spel later wanneer het spel er rijp voor is.

Offline ziggy06

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #50 Gepost op: 6-10-2013, 15:03:44 »
Ik ben fan van Geraldine. Zij mag van mij wel winnen. Of ze het gaat halen is nog maar zeer de vraag, maar ze toont wel mentaliteit en is bovendien een erg leuke meid. Daarnaast bewijst ze hier dat ze helemaal geen make-up nodig heeft. Wat een plaatje om te zien!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #51 Gepost op: 13-10-2013, 01:31:07 »
Bij deze roep ik Geraldine uit tot mooiste meid van de expeditie! Dat wil niet zeggen dat ik hoop dat ze wint trouwens.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #52 Gepost op: 13-10-2013, 11:34:45 »
Bij deze roep ik Geraldine uit tot mooiste meid van de expeditie! Dat wil niet zeggen dat ik hoop dat ze wint trouwens.

Nou, zimra en anna alicia mogen er ook wel zijn hoor.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #53 Gepost op: 13-10-2013, 14:23:45 »
Bij deze roep ik Geraldine uit tot mooiste meid van de expeditie!
::ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #54 Gepost op: 19-10-2013, 19:05:22 »
::ok::
Hebben we het hier over het shot dat ze de berg op loopt?  ::love::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #55 Gepost op: 20-10-2013, 09:47:05 »
Bij deze roep ik Geraldine uit tot mooiste meid van de expeditie! Dat wil niet zeggen dat ik hoop dat ze wint trouwens.


Klik eens op het linkje van de tweet van zimra
http://t.co/21bW9AdK0q
En kies opnieuw...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #56 Gepost op: 20-10-2013, 11:17:13 »
Geraldine blijft ondanks die foto's toch voor mij de mooiste meid van de expeditie.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #57 Gepost op: 20-10-2013, 14:34:42 »
Ik heb niks tegen Geraldine als kandidaat, maar elke keer als ik haar zie blijf ik toch denken ze had er uit moeten liggen. Ik vind het echt waardeloos dat de productie zelf kan kiezen om iemand die weggestemd is achteraf nog in het spel te laten ::niet-ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #58 Gepost op: 20-10-2013, 14:43:49 »
Ik heb niks tegen Geraldine als kandidaat, maar elke keer als ik haar zie blijf ik toch denken ze had er uit moeten liggen. Ik vind het echt waardeloos dat de productie zelf kan kiezen om iemand die weggestemd is achteraf nog in het spel te laten ::niet-ok::

en Edith??
er was eens......

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #59 Gepost op: 20-10-2013, 14:52:59 »
en Edith??
Bij Geraldine werd ná het wegstemmen nog besloten door de productie (of misschien wel door Dennis zelf) dat ze toch mocht blijven. Nega had al opgegeven voor de stemming. Met Freddy in 2011, wat een soortgelijke situatie was, moest Tanja alsnog naar duivelseiland. En dat was ook in de eerdere jaren altijd het geval geweest tenzij het echt vóór de stemming duidelijk was dat iemand weg wou gaan.