Auteur Topic: Expeditielid Björn  (gelezen 71727 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #120 Gepost op: 4-11-2003, 23:04:22 »
laten we ons niet teveel uitlaten over de vriendin van bjeurn, dat vind ik lullig. bjeurn heeft voor ER gekozen, vriendin niet.

Hier ben ik het helemaal mee eens..!!!

En ik vind Björn wel een heel aparte kerel, maar ik denk dat hij ook wel goede kanten heeft.
Beetje een solotripper die erg voor de natuur leeft en wat minder in sociaal contact is.
Is toch lief dat hij samen met zijn vriendin en hondje door het bos wandeld.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #121 Gepost op: 6-11-2003, 15:44:56 »
Hier ben ik het helemaal mee eens..!!!

En ik vind Björn wel een heel aparte kerel, maar ik denk dat hij ook wel goede kanten heeft.
Beetje een solotripper die erg voor de natuur leeft en wat minder in sociaal contact is.
Is toch lief dat hij samen met zijn vriendin en hondje door het bos wandeld.

Zou hij een lieve moeder hebben?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #122 Gepost op: 6-11-2003, 15:54:26 »
Zou hij een lieve moeder hebben?
;D onverbiddelijk ben je.........

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #123 Gepost op: 10-11-2003, 01:29:58 »
Het langverwachte is dan toch gebeurd. Bjorn is weggestemd en mag met Geert duelleren voor een plek op het Duivelseiland. Tenzij hij accoord gaat met die zelfbedachte wet van Geert natuurlijk.
Als Bjorn op het duivelseiland blijft ben ik benieuwd of we een andere (de ware) Bjorn te zien krijgen. De eenling die hij zelf zegt te zijn. Kan weer interessante tv opleveren.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #124 Gepost op: 10-11-2003, 07:36:06 »
het zat er aan te komen natuurlijk.
Het was dat Ryan zo slim was om niet op Gio te stemmen, anders had Bjorn nog even kunnen blijven.....


Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #125 Gepost op: 10-11-2003, 09:33:49 »
Aangezien we geen beelden hebben gezien van Bjorn en Geert in duel (zoals vorige week wel bij Karin en Geert het geval was) denk ik dat je ervan uit kan gaan dat Bjorn zegt akkoord te gaan met de wet van Geert. Maar dat hij dat niet voor zal stellen aan de volgende kandidaat moge duidelijk zijn. Hij speelt overduidelijk een spel, zoals hij meent 20 keer per aflevering te moeten melden, dus zal nu ook niet terugschrikken om op deze manier zijn verblijf op duivelseiland veilig te stellen.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #126 Gepost op: 10-11-2003, 09:36:44 »
Ik vond het geweldig zoals hij reageerde toen hij over Duivelseiland hoorde. Dat eiland is gemaakt voor hem. Ik hoop echt dat hij Geert verslaat en dan kan hij even lekker in zijn eentje laten zien wat ie waard is.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #127 Gepost op: 10-11-2003, 09:46:12 »
Ik vond het geweldig zoals hij reageerde toen hij over Duivelseiland hoorde. Dat eiland is gemaakt voor hem. Ik hoop echt dat hij Geert verslaat en dan kan hij even lekker in zijn eentje laten zien wat ie waard is.


Helemaal met je eens Robin... Hij hoort daar gewoon. Denk dat de rest er ook een zware dobber aan krijgt om hem van dat eiland af te krijgen! En ik denk dat het ook wel leuke tv oplevert, Bjorn in zijn eentje op dat eiland.

Trouwens, Karin zal het wel niet echt leuk vinden als ze terug ziet dat Geert gewoon zijn plek daar op wil geven als Bjorn hetzelfde voor de volgende kandidaat zal doen. Ze heeft hem toch op het hart gedrukt dat hij ervoor moest vechten nu en dat hij haar anders had moeten laten zitten. Vind dat ze ergens ook wel gelijk heeft. Eerst wordt ze eruit gestemd terwijl Geert een paar dagen later zelf vertrekt. Vervolgens verliest ze van diezelfde Geert het duel zodat ze alsnog kan vertrekken. En Geert gaat niet voor de finaleplaats maar gunt iedereen de ervaring van het Duivelseiland. Ook wel een nobele gedachte maar het was wel duidelijk dat Karin wel voor de finale wilde gaan en dat dat ook Bjorn zijn doel is.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #128 Gepost op: 10-11-2003, 10:01:55 »
Aangezien we geen beelden hebben gezien van Bjorn en Geert in duel (zoals vorige week wel bij Karin en Geert het geval was) denk ik dat je ervan uit kan gaan dat Bjorn zegt akkoord te gaan met de wet van Geert. Maar dat hij dat niet voor zal stellen aan de volgende kandidaat moge duidelijk zijn. Hij speelt overduidelijk een spel, zoals hij meent 20 keer per aflevering te moeten melden, dus zal nu ook niet terugschrikken om op deze manier zijn verblijf op duivelseiland veilig te stellen.

Volledig mee eens! Bjorn ziet het als een geweldige kans om zonder moeite weer een ronde verder te komen.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #129 Gepost op: 10-11-2003, 11:38:06 »
Ik vond het geweldig zoals hij reageerde toen hij over Duivelseiland hoorde. Dat eiland is gemaakt voor hem. Ik hoop echt dat hij Geert verslaat en dan kan hij even lekker in zijn eentje laten zien wat ie waard is.


Roos: Björn, er is nog een kans voor jou om in't spel te blijven
Björn: Kom op! We gaan!
(It teent over, til its over)

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #130 Gepost op: 10-11-2003, 19:10:19 »
Altijd lachen met die Björn  ;D!

Ik vond trouwens wel, dat hij zijn 'verlies' sportief op zich nam. Tuurlijk, hij had zich er al lang op voorbereid, maar toch. Zelfs Ilona gaf hij nog een hand. Hij is waardiger vertrokken dan Karen, bijvoorbeeld.

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #131 Gepost op: 11-11-2003, 07:39:30 »
Altijd lachen met die Björn  ;D!

 Zelfs Ilona gaf hij nog een hand. Hij is waardiger vertrokken dan Karen, bijvoorbeeld.

mee eens. Zo hoort het eigenlijk ook..

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #132 Gepost op: 11-11-2003, 09:31:52 »
ik denk dat veel mensen zich vergissen in bjorn.Hij zegt zelf ook dit is een spel ik ben daar constant mee bezig thuis kan ik mezelf zijn.
ik denk alleen wel dat bjorn idd niet gaat duelleren met geert omdat dit makkelijker is.
Maar dat ze het niet uitzenden wat bjorn kiest is denk ik niet omdat het niet gaat gebeuren maar gewoon zodat mensen daar over gaan disscusieren...en verek het werkt  ;)
groetjes Aileen
:D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #133 Gepost op: 12-11-2003, 23:34:01 »
Altijd lachen met die Björn  ;D!

Ik vond trouwens wel, dat hij zijn 'verlies' sportief op zich nam. Tuurlijk, hij had zich er al lang op voorbereid, maar toch.
Waarom ging Bjorn nu pas zijn 7 toppen tocht maken? Op de eerste eilandraad na de samensmelting was de kans toch ook al erg groot dat hij weggestemd zou worden? Maar ja, toen werd opeens Karen er uitgestemd.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #134 Gepost op: 13-11-2003, 02:04:04 »
tja, misschien was hij daar gewoon nog niet eerder opgekomen, of kon hij steeds wel stiekem inschatten dat er nog een ander voor hem uit zou gaan, en ook met geert was dat van te voren natuurlijk al duidelijk. ;)

En over het duel met Geert ben ik het wel eens met wat er al gezegt is. Hij laat het zich vast makkelijk maken door Geert, om zich vervolgens niet aan die afspraak te houden.
Tja, het mag dan een spel zijn, betrouwbaarheid vind ik daar wel een onderdeel van. Dus als hij het gaat doen zoals we verwachten hoop ik niet dat hij het lang uitzingt op duivelseiland, heeft ie niet verdiend denk ik dan. >:(
stap voor stap

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #135 Gepost op: 13-11-2003, 11:04:45 »
Waarom ging Bjorn nu pas zijn 7 toppen tocht maken? Op de eerste eilandraad na de samensmelting was de kans toch ook al erg groot dat hij weggestemd zou worden? Maar ja, toen werd opeens Karen er uitgestemd.

vrouwelijke intuïtie? (Die baard is zo fake!)  :P  :P

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #136 Gepost op: 16-11-2003, 23:00:09 »
Het is en het blijft een onbetrouwbare, leugenachtige Brulaap!!!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline rene_406

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Björn
« Reactie #137 Gepost op: 16-11-2003, 23:12:02 »
Fantastische kerel!  ::ok::

100% genieten. En inderdaad, het is en blijft een spel, waarom zou je er niet het beste van maken?

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Björn
« Reactie #138 Gepost op: 20-11-2003, 13:55:13 »
Bjorn zal knokken voor wat hij waard is om de finale te bereiken, maar Ryan zal dit ook doen. eigenlijk hoop ik dat Ryan van Bjorn wint, maar het gekke is dat ik Bjorn ook wel zal missen......................
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditielid Björn
« Reactie #139 Gepost op: 15-12-2003, 20:15:17 »
Vanavond 20.15 mag Björn meedoen in het Groot Nederlands Dictee. Ik ben benieuwd hoe hij het ervan afbrengt. Voorbeeldzin 1 'Goe.. zo, meid'

A. d
B. t
C. dt