Auteur Topic: Expeditielid Björn  (gelezen 71731 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #20 Gepost op: 17-09-2003, 11:08:50 »
.......captain Caveman .......

die houden we erin!

ja de redactie vraagt natuurlijk om problemen als ze zo'n type tussen 7 vrouwen gooien. en dat is natuurlijk precies wat ze willen...spanningen=hoge kijkcijfers

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #21 Gepost op: 17-09-2003, 11:13:27 »
Er is toch ook gezegd 'ik kan die man wel vermoorden', 't kan bijna niet anders dan dat Björn de lul is.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #22 Gepost op: 17-09-2003, 12:15:59 »
Maar simpelweg vinden we hem allemaal wel een apart typje  ;D ;D ;D volgens mij is het een soort neanderthaler die via een tijdcapsule in onze moderne tijd terecht is gekomen.

Maar hij zorgt wel voor veel gespreksstof en voor de programmamakers is dit momenteel de meest geslaagde kandidaat. De perfecte keuze. Voor de programmamakers (lees kijkcijfers) en misschien dus ook wel voor ons is het te hopen dat hij er langer in blijft.

Maar mocht hij uiteindelijk de winnaar worden, wat ik niet geloof dan raak ik wel een beetje gefrustreerd  >:( :(
Gek zijn is gezond

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #23 Gepost op: 17-09-2003, 12:17:44 »
Trouwens is het jullie al opgevallen dat hij nu de enige kandi is met al twee pagina's commentaar op zijn naam.

Bjorn for president ??? ??? ??? ??? ???
Gek zijn is gezond

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #24 Gepost op: 17-09-2003, 14:07:44 »


Bjorn for president ??? ??? ??? ??? ???

for dictator bedoel je...  ;D

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #25 Gepost op: 17-09-2003, 16:08:11 »
Sorry dat is mijn onverbeterlijke cynisme meer. Ik vergelijk hem niet voor niets met een Neanderthaler !!!
Gek zijn is gezond

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #26 Gepost op: 18-09-2003, 15:17:29 »
en een egoïst
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #27 Gepost op: 18-09-2003, 16:49:36 »
Trouwens is het jullie al opgevallen dat hij nu de enige kandi is met al twee pagina's commentaar op zijn naam.

Bjorn for president ??? ??? ??? ??? ???

Dat komt doordat het in het begin van ER wel om hem draait, en om een man uit het jaar 1500 krijg je natuurlijk veel gesprekstof.

Go Bjorn Go ( ik hoop echt dat hij wint )

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #28 Gepost op: 18-09-2003, 19:32:19 »
Dat komt doordat het in het begin van ER wel om hem draait, en om een man uit het jaar 1500 krijg je natuurlijk veel gesprekstof.

Go Bjorn Go ( ik hoop echt dat hij wint )

Kan die een tijdmachien kopen!  ;D

Offline stoney

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #29 Gepost op: 19-09-2003, 22:03:53 »
Ik vindt niet dat Bjorn een echte neanderthaler is. Hij is gewoon wat apart. Hij doet het goed en hij is gewoon zichzelf. Ik denk niet dat hij pacten gaat sluiten om verder te komen. Misshien is hij daarom zo relaxed en moet hij gewoon winnen.
« Laatst bewerkt op: 19-09-2003, 22:05:43 door stoney »

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #30 Gepost op: 19-09-2003, 23:55:17 »
Het lijkt net of ie 4 maanden de tijd heeft gehad om zich daar thuis te voelen. Maar geef hem de tijd, misschien leert iedereen hem respecteren en misschien niet.
Eindelijk...

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #31 Gepost op: 21-09-2003, 20:08:13 »
Ik ben er heilig van overtuigd dat Bjorn naarmate de tijd verstrijkt hij meer en meer problemen gaat krijgen die hem dekop gaan kosten. Hij zal zich niet aan gaan passen en andermans meningen respecteren. Maarover ongeveer een halfuur zullen we zijn eerste aanvaringen gaan zien :( :( :( 
Gek zijn is gezond

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #32 Gepost op: 21-09-2003, 20:11:42 »
ik wacht met smart
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #33 Gepost op: 21-09-2003, 21:54:30 »
En toch ben ik het met Björn eens en niet met Esther  :P
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #34 Gepost op: 22-09-2003, 00:19:20 »
En ik precies andersom.
Hoe langer ik hem zie hoe irritanter hij wordt. Zou zelf (net als esther) niet lang tegen zo´n leider kunnen.  Kan me dus helemaaaaaal in haar verplaatsten.
Opzich is het wel leuk als hij er nog even in blijft, geeft wel gespreksstof, maar anderzijds ben ik ook wel heel benieuwd hoe de vrouwen het doen als hij wegvalt. Hoe irritant ik hem ook vind, hij heeft zeker ook wel weer zijn waarde op het eiland............... ::)
stap voor stap

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #35 Gepost op: 22-09-2003, 10:08:58 »
Dat Björn waardevol is voor het eiland is een feit, maar dat hij een niet sociale vent is is ook een feit! Als hij iets zegt, kan hij het ook anders brengen! Hoeveel paniek kun je zaaien om een mes????? En dan een kip slachten omdat je 'kracht voor de volgende proef' nodig hebt, terwijl je allang wist dat je de proef wilde verliezen! Echt, dat snap ik niet. Ik ben geen voorstander van kippenslachten als het niet nodig is, maar als je honger lijdt, dan MOET je wel. Dit was onnodig!! Het lijkt net alsof Björn zo uit een aflevering van Jambers is geplukt. Alles voor de kijkcijfers... Verder vind ik het fantastisch  ;D hoe Esther tegen zijn 'regels' ingaat! Hopelijk kunnen we nog veel spectakel van die 2 verwachten!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #36 Gepost op: 22-09-2003, 12:18:48 »
Ik ben geen voorstander van kippenslachten als het niet nodig is, maar als je honger lijdt, dan MOET je wel. Dit was onnodig!!

Ik eet altijd kip uit verveling. Maar ik slacht ze dan ook niet zelf!
Maar uit respect voor het kippenras is het beter als de kandidaten eerst elkaar opeten alvorens aan andere soorten te komen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #37 Gepost op: 22-09-2003, 12:24:59 »
Ik eet altijd kip uit verveling. Maar ik slacht ze dan ook niet zelf!
Maar uit respect voor het kippenras is het beter als de kandidaten eerst elkaar opeten alvorens aan andere soorten te komen.

ik ook...  ;D

onzin: je moet gewoon doen wat je thuis ook doet. daar eet je toch ook niet alleen kip als je echt helemaal niets meer te eten hebt.
ik vind als je zo denkt, dat je dan daad bij woord moet stellen en vegetarier moet worden. anders ben je gewoon superhypocriet. kijk dat je 'm niet zelf wilt slachten, allee daar wil ik nog inkomen he.. maar niet opeten zgn uit principes....belachelijk.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #38 Gepost op: 22-09-2003, 13:22:27 »
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Ik ben geen vegetarier en ben het niet van plan te worden, maar ze hebben daar eten in overvloed, ook voedzaam eten, dus waarom een kip slachten als je ander eten hebt. Je moet die kippen juist als laatste bewaren, als je geen andere keuze hebt. Weer 1 kip minder die eieren legt zeg ik maar... En wat is er mis met vis vangen? Heb ik ze nog niet zien doen??? Is ook voedzaam...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #39 Gepost op: 22-09-2003, 13:24:34 »
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Ik ben geen vegetarier en ben het niet van plan te worden, maar ze hebben daar eten in overvloed, ook voedzaam eten, dus waarom een kip slachten als je ander eten hebt. Je moet die kippen juist als laatste bewaren, als je geen andere keuze hebt. Weer 1 kip minder die eieren legt zeg ik maar... En wat is er mis met vis vangen? Heb ik ze nog niet zien doen??? Is ook voedzaam...

1 reden is bv dat kippen geen eieren leggen zonder haan, en reden 2 is dat de kippen gevoedr moeten worden, en die eten veel hoor!