Auteur Topic: Aflevering 15 (de terugblik)  (gelezen 16409 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 15 (de terugblik)
« Gepost op: 14-12-2003, 21:04:28 »
Hier kan je alles kwijt over aflevering 15: de terugblik op Expeditie Robinson 2003.
Geniet nooit met mate...

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2003, 21:45:35 »
Nou weten we nog steeds niet wie die bananen heeft gestolen.  ::niet-ok::

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #2 Gepost op: 14-12-2003, 21:54:50 »
Gio was.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #3 Gepost op: 14-12-2003, 22:03:47 »
ik vond het net zon tegenvaller als vorige week. we zijn nergens achter gekomen, alles wat er verteld is wisten we al, of hadden we al een zwaar vermoeden van.

enigste wat grappig was, was die homevideo van judge waar gual gewoon opstond.

en natuurlijk super leuk! de baby van fatima (al miste ik natuurlijk wel de vraag waarom het kindje geen timo heet ;))

maar goed, de serie zelf was om te smullen dit jaar, dus ik zal niet te veel gaan klagen.

 ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2003, 22:25:33 »
Ik ga anders wel nog effe klagen, want ik ben zwaar teleurgesteld.  :(

De hele uitzending werd weer gevuld met zaken die we allang wisten en 't weinige dat nieuwe informatie was, was nu niet bepaald schokkend. Zo werd er vorige week duidelijk geinsinueerd dat er sex was geweest op 't eiland, maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn.  :-\

Verder is natuurlijk de bananenkwestie nog niet opgelost. Eerst ons vorige week helemaal lekker maken met 'de bananenkwestie wordt eindelijk opgelost'. Nou nee dus.  >:(

Volgens mij wilde Gio 't gewoon niet meer toegeven dat hij die bananen gestolen had (dat zou immers z'n image sterk beschadigen, omdat hij 't altijd ontkent heeft) en had hij z'n maatje Robin toegefluisterd dat hij z'n hachje moest redden door met dat vage verhaal te komen.  :(

Maar goed, 't kindje van Fatima was erg schattig en ze zag er erg leuk uit met dat korte haar. Was er toch nog iets de moeite waard in deze laatste aflevering.   ;)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2003, 10:18:03 »
Dat Gio zijn image zou beschadigen vind ik niet waar. Het zou juist voor hem (of iemand anders, die de bananen gejat heeft) pleiten om het nu toe te geven! Het was daar op het eiland een big issue en misschien dat de lol er wel ingezien kon worden om het nu ein-de-lijk te bekennen! Ze zijn een halfjaar verder, dus no hard feeling meer... Maar, ik ben ook wel pissed dat we het NOG NIET weten  >:(  ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #6 Gepost op: 15-12-2003, 10:22:26 »
Verder is natuurlijk de bananenkwestie nog niet opgelost. Eerst ons vorige week helemaal lekker maken met 'de bananenkwestie wordt eindelijk opgelost'. Nou nee dus.  >:(

Volgens mij wilde Gio 't gewoon niet meer toegeven dat hij die bananen gestolen had (dat zou immers z'n image sterk beschadigen, omdat hij 't altijd ontkent heeft) en had hij z'n maatje Robin toegefluisterd dat hij z'n hachje moest redden door met dat vage verhaal te komen.  :(
Helemaal mee eens Han, slappe hap die mannen ::niet-ok::
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #7 Gepost op: 15-12-2003, 10:46:13 »
Hij keek weer schuldig.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #8 Gepost op: 15-12-2003, 11:10:41 »
er stond iets op een andere site, waar iemand dus naar die opnamen was geweest, en die sprak later na afloop van de uitzending met Roos. Het schijnt dat ze wel degelijk weten wie het gedaan heeft/hebben. Oftwel (als je Roos kan geloven): de trio Judge / Robin/ Gio waren ervan op de hoogte.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #9 Gepost op: 15-12-2003, 11:27:19 »
Het kan natuurlijk niet anders dan dat het een samenzwering was tussen Kwik, Kwek en Kwak. Wie nou feitelijk als eerste de bananen gepakt heeft maakt niet zo veel uit, de andere twee wisten er van, en hebben waarschijnlijk lekker meegegeten. Dat is de enige verklaring voor hun nonchalante houding, van ach, het zal wel een fouttelling zijn.
Stel dat Franca (of Ilona of Ryan) die bananen gegapt zou hebben, zou Gio dan ook zo onverschillig zijn geweest? En Robin, en Judge? Welnee! Dan was de hel losgebroken! Iemand in "Gio" zijn keuken die de "groepsbananen" "steelt"? Gio zat de hele expeditie als een moederkloek op de voorraad, en dan zou hij opeens niets geven om twee bananen??

Die drie hebben gewoon lekker bananen gevreten en vervolgens hun bek gehouden omdat het wel fijn uitkwam dat het allemaal tegen Ryan uitwerkte. En ondertussen maar janken dat het zo oneerlijk was.....
Gatverdegatverdegatver!!!!
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #10 Gepost op: 15-12-2003, 11:57:55 »
Mooie actie van Roos naar Robin toe (met die middelvinger  ::ok:: ). Voor de rest weinig bijzonder. Björn is m'n ogen geweldig  ::ok::

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #11 Gepost op: 15-12-2003, 13:00:49 »
Ik heb wel met plezier gekeken hoor!  :D
Vond het al leuk dat nu de gehele expeditie er zat, en ook de nieuwe beelden vond ik grappig.
Tja, inderdaad geen antwoorden gekregen, dat was zeker leuk geweest, maar ik lig er ook niet wakker van hoor.
stap voor stap

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #12 Gepost op: 15-12-2003, 16:38:41 »
Mooie actie van Roos naar Robin toe (met die middelvinger  ::ok:: ). Voor de rest weinig bijzonder. Björn is m'n ogen geweldig  ::ok::

Ik vond Björn ook top hoor, afgelopen uitzending. Hoe hij lacht... hahahaha... ik lig weer in een deuk. Wat ik ook geinig vond was de opmerking van Esther, toen er aan haar gevraagd werd: 'heb je je mening ten opzichte van Björn veranderd', dat ze zegt: 'mag ik ook zwijgen???' Vond het wel eerlijk van haar dat ze nog steeds dezelfde mening had.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #13 Gepost op: 15-12-2003, 17:04:47 »
Ik heb ook na de laatste afleveringen veel meer sympathie voor Bjorn. Kan niet precies uitleggen waar het aan ligt maar hij werkt inderdaad op je lachspieren en hij lijkt het toch allemaal niet zo kwaad te bedoelen!  :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #14 Gepost op: 15-12-2003, 18:22:53 »
Ben wel benieuwd wat die seksuele fantasieën van Karen zijn. (En waarom Björn daarvan geschrokken is).
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline fanmij

  • Forumlid
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #15 Gepost op: 16-12-2003, 15:11:31 »
Zou iemand mij willen vertellen wat er in de terugblik is gezegd over de bananenkwestie????? ik had het opgenomen en net bij dat stukje was de videoband vol  >:( :(
Zou het errug fijn vinden om iets meer te weten, ook al is het, wat ik begrepen heb van de vorige berichtjes, niet echt veel, er mist toch iets voor mij in de afsluiting...
Alvast bedankt!!!

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #16 Gepost op: 16-12-2003, 20:15:34 »
Ernst-Paul vraagt of de bananendief zich bekend wil maken.
eerst gebeurt er ff niks, dan staat Robin op.
Hij zegt dat hij de bananen heeft gewonnen, dat ie Gio gelooft als die zegt dat hij ze niet gejat heeft en dat hij ze zelf ook niet heeft gejat. En omdat de bananen dus eigenlijk van hem waren, vindt hij dat hij de bananen mag schenken aan de dief en dat ie niet hoeft te weten wie dat was.
En zo weten wij hier nog steeds niets ::niet-ok:: >:(
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #17 Gepost op: 16-12-2003, 22:32:12 »
dan staat Robin op.
Hij zegt dat hij de bananen heeft gewonnen, dat ie Gio gelooft als die zegt dat hij ze niet gejat heeft en dat hij ze zelf ook niet heeft gejat. En omdat de bananen dus eigenlijk van hem waren, vindt hij dat hij de bananen mag schenken aan de dief en dat ie niet hoeft te weten wie dat was.

Die spoort dus echt niet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #18 Gepost op: 17-12-2003, 00:56:31 »
Ik vond Björn ook top hoor, afgelopen uitzending. Hoe hij lacht... hahahaha... ik lig weer in een deuk. Wat ik ook geinig vond was de opmerking van Esther, toen er aan haar gevraagd werd: 'heb je je mening ten opzichte van Björn veranderd', dat ze zegt: 'mag ik ook zwijgen???' Vond het wel eerlijk van haar dat ze nog steeds dezelfde mening had.

Ik vind die Esther een beetje een eng mens..,Kijk als ze zo eerlijk was dan had ze gewoon gezegd: Nee, ik mag hem nog steeds niet..

Het is wel duidelijk dat die twee elkaar niet liggen...
Maar om iemand zoooo te kleineren door te zeggen mag ik ook zwijgen vind ik persoonlijk erg flauw.
Dit komt tig keer harder aan dan gewoon te zeggen dat een persoon je niet ligt.
En die kop van der die ze erbij trok...Yak..
Niet echt een sympathiek vrouwtje lijkt me.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 15 (de terugblik)
« Reactie #19 Gepost op: 17-12-2003, 07:30:48 »
volgens mij had ze het idee dat ze "leuk" was. Ik vond het ook nergens op slaan. Ze zat er ook steeds als een sjagrijnige zoutzak bij. Ik snap dat niet. Toen ze binnenkwam als tweede ging ze dus ook niet naast Bjorn zitten maar 1 stoel verder. Weet niet of dat van tevoren al vastlag maar als het niet zo is, dan getuigt dan van een kinderachtig mentaliteit. In mijn ogen dan.