Auteur Topic: Weerzien met Jutta en Judge  (gelezen 7454 keer)

Offline sjulie

  • Forumlid
Weerzien met Jutta en Judge
« Gepost op: 21-05-2004, 21:26:39 »
Weerzien met Jutta

In een nieuwe aflevering van 'Hoe gaat het met…?' op zondag 23 mei gaan Wendy van Dijk en Robert ten Brink p[ SBS6 op bezoek bij spraakmakende personen uit verschillende televisieprogramma's. Zij vertellen hoe hun televisieoptreden hen is bevallen en hoe het hun leven heeft veranderd. Natuurlijk worden ook herinneringen opgehaald met leuke, ontroerende en spraakmakende televisiebeelden uit het verleden van verscheidene programma's. In de uitzending zoekt Robert ten Brink onder andere de finalisten van 'Expeditie Robinson' op om te vernemen hoe het met ze gaat. Dit is ook voor Jutta en Judge spannend aangezien zij elkaar na lange tijd weer zien.

Ik zit voor de buis. ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 21-05-2004, 21:44:57 door katja* »

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weerzien met Jutta en Judge
« Reactie #1 Gepost op: 21-05-2004, 22:21:02 »

Ik zit voor de buis. ::tandpastasmiley::


 ::ok:: ik ook!  ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline belletje

  • Forumlid
Re: Weerzien met Jutta en Judge
« Reactie #2 Gepost op: 23-05-2004, 22:40:40 »
Heb het ook gezien, en kom er net vandaan.....

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weerzien met Jutta en Judge
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2004, 01:16:34 »
ik lees het nu pas, nou heb ik het gemist ::niet-ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Pletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weerzien met Jutta en Judge
« Reactie #4 Gepost op: 24-05-2004, 16:25:02 »
Ik heb ook even gekeken: Judge heeft geen contact meer met Jutta gehad nadat hij het geld had gekregen. Niet erg fraai. En daarnaast nog piepen dat het eigenlijk niet genoeg was.

Hij heeft er proefmodellen voor kinder-opberg-kisten van laten maken. Best leuk. Had ook in triplex gekund, was t een stuk goedkoper geweest...
"De ene dag is de andere niet, soms moet ge op uw tanden bijten."

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Weerzien met Jutta en Judge
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2004, 20:08:11 »
ik heb het vandaag op de video gekeken (was al haast vergeten dat ik het had opgenomen  ::schaam::) vond het erg leuk om jutta zo te zien en horen over alles, blijft een fijne vrouw (tenminste zo blijft ze over komen). vond het kindje van judge trouwens onweerstaanbaar schattig met haar: kom je binnen?  ::tandpastasmiley::

Ik heb ook even gekeken: Judge heeft geen contact meer met Jutta gehad nadat hij het geld had gekregen. Niet erg fraai. En daarnaast nog piepen dat het eigenlijk niet genoeg was.
hij heeft zeker niet gezegd dat het niet genoeg was, hij zei  dat het niet genoeg was om een heel bedrijf mee te financieren, vind ik toch wel wat anders. hij liet mi zeker wel blijken het geld van jutta te waarderen.

al met al vond ik het een leuk stukje, jammer dat zo kort was.
heb trouwens genoten toen robert aan wendy het fenomeen björn aan het uitleggen was  ::tandpastasmiley::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Weerzien met Jutta en Judge
« Reactie #6 Gepost op: 31-05-2004, 19:26:26 »
vond het stukje wel leuk
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!