Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Patrick!  (gelezen 39235 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Stel hier je vragen aan Patrick!
« Gepost op: 8-09-2004, 15:36:43 »
Zoals jullie allemaal wel zullen hebben gezien al, bezoekt Patrick ook expeditierobinson.net. ::ok:: Daar zijn we natuurlijk onwijs blij mee en nog leuker is het dat Patrick bereid is om vragen te beantwoorden van users. Dus vandaar dit topic. Stel hier de vragen die je hebt aan Patrick. Houdt er alleen wel rekening mee dat Patrick niet op alles antwoord mág geven aangezien de serie nog loopt en kandidaten een contract hebben over dingen 'naar buiten' brengen.
Rest het mij nog te benadrukken dat kritiek op Patrick, aanmoediging voor Patrick en opmerkingen over Patrick wel mogen maar dan even in dit topic :)

Patrick alvast enorm bedankt dat je je tijd hierin wilt steken!! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 9-09-2004, 02:56:34 door Compuart »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2004, 20:01:11 »
En Jeroen! En Jeroen!
Angel of the first degree

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2004, 23:53:00 »
Is dat een garantie uwerzijds meneer? ;D :P

Daar teken ik voor hoor ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2004, 01:17:09 »
Moi aussi!
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2004, 01:25:34 »
Dat zou ik wel een strakke actie vinden...!

Overigens, niet te veel verklappen hoor... (weet wel dat dat toch niet mag) Ik vind het al bijna "eng" om naar de extra beelden te kijken zoals de "portretjes" van de deelnemers, omdat je dan fragmenten ziet uit proeven, en zo weet je in ieder geval al redelijk zeker dat "die en die" er nog in zitten bij "die en die" proef. Of ben ik nou paranoid?

Ha! Het is al weer bijna zondag! We mogen al bijna weer!
Angel of the first degree

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2004, 08:25:13 »
Dan nu toch echt een vraag voor Patrick:
* Met wie kon je het beste opschieten en waarom?
* Ben je veranderd na ER ?
* Zie je nog mensen van ER ?

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2004, 08:56:02 »
Overigens, niet te veel verklappen hoor... (weet wel dat dat toch niet mag) Ik vind het al bijna "eng" om naar de extra beelden te kijken zoals de "portretjes" van de deelnemers, omdat je dan fragmenten ziet uit proeven, en zo weet je in ieder geval al redelijk zeker dat "die en die" er nog in zitten bij "die en die" proef. Of ben ik nou paranoid?

Nee hoor, je bent helemaal niet paranoid... Ik ken dat! :P ;D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2004, 09:32:50 »
Toch nog 'n paar vraagjes voor Patrick, omdat ik z'n logica niet helemaal kon volgen in afl. 1.

't Was duidelijk dat Patrick zich vanaf het prille begin wilde manifesteren als leider vh Nederlandse kamp. Dankzij voornamelijk 'vriend' Ronald kwam hier snel een einde aan. Om zichzelf uit de spotlight te houden, was het handig om Henk als 'coördinator' te laten aanstellen. Maw Ronald nam de touwtjes snel over van Patrick. Heb je dan meteen de 'meerdere' in hem gezien, dat je dit zonder slag of stoot van Ronald accepteerde (of was het gewoon taktisch, slim bekeken, je meteen aan zijn zijde te nestelen?). Want je dreigde in het andere geval wel in een isolement terecht te komen meteen.

Daarnaast ergerde je je behoorlijk aan het eindeloos vergaderen vd anderen (toen je het vuur maakte bv.). De enige vd groep die je hierin durfde bijtreden was Klaar. Toch werd zij precies op dit issue geslachtofferd. Ik vond het niet heel netjes van je dat precies jij toen het voortouw nam om haar weg te laten stemmen. (Had trouwens de indruk dat de enige reden hiervoor was dat ze je in groep had durven tegenspreken, dat je mannelijke trots beetje gekrenkt was,... maar goed). Dus ik neem aan dat je bij de volgende afleveringen zonder zeuren mee rond de tafel gaat zitten nu? Lijkt me moeilijk verdedigbaar voor je vanaf nu nog tégen het vergaderen te zijn.

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2004, 14:43:29 »
Hoi Patrick,
Ik heb net je colun gelezen en je schrijft over de honger die zo slopend was, dat is iets wat je waarschijnlijk nooit meer vergeet, maar je schrijft ook dat je met iedereen goed kon opschieten, behalve 1 persoon, wie was dat dan? Ik vond het wel goed dat je meteen in actie kwam, alleen Klaar er meteen uit, was dat een tactische move van je?
petje af

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2004, 13:43:49 »
Dan nu toch echt een vraag voor Patrick:
1. Met wie kon je het beste opschieten en waarom?
2. Ben je veranderd na ER ?
3. Zie je nog mensen van ER ?

Hallo allemaal,
Maar meteen de antwoorden erbij:
1.Ik kon het met iedereen goed vinden, ook al komt dat op TV iets anders over. Vergeet niet dat jullie maar kleine stukjes te zien krijgen.
2.Ja, meer genieten van eten en andere dagelijkse dingen.
3.Ja, bijna allemaal....Ronald het meeste, ook al is de reisafstand het grootst :-(

Groetjes,
Patrick
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #10 Gepost op: 10-09-2004, 13:51:23 »
't Was duidelijk dat Patrick zich vanaf het prille begin wilde manifesteren als leider vh Nederlandse kamp. Dankzij voornamelijk 'vriend' Ronald kwam hier snel een einde aan. Om zichzelf uit de spotlight te houden, was het handig om Henk als 'coördinator' te laten aanstellen. Maw Ronald nam de touwtjes snel over van Patrick. Heb je dan meteen de 'meerdere' in hem gezien, dat je dit zonder slag of stoot van Ronald accepteerde (of was het gewoon taktisch, slim bekeken, je meteen aan zijn zijde te nestelen?). Want je dreigde in het andere geval wel in een isolement terecht te komen meteen.
Haha,
Zoals eerder verteld, jullie krijgen maar kleine stukjes te zien. Ga maar uit van een tactische zet  ::jaja::

Daarnaast ergerde je je behoorlijk aan het eindeloos vergaderen vd anderen (toen je het vuur maakte bv.). De enige vd groep die je hierin durfde bijtreden was Klaar. Toch werd zij precies op dit issue geslachtofferd. Ik vond het niet heel netjes van je dat precies jij toen het voortouw nam om haar weg te laten stemmen. (Had trouwens de indruk dat de enige reden hiervoor was dat ze je in groep had durven tegenspreken, dat je mannelijke trots beetje gekrenkt was,... maar goed). Dus ik neem aan dat je bij de volgende afleveringen zonder zeuren mee rond de tafel gaat zitten nu? Lijkt me moeilijk verdedigbaar voor je vanaf nu nog tégen het vergaderen te zijn.
Jaja,
Mijn trots is niet gekrenkt. Vergeet niet dat Klaar 5 stemmen heeft gehad. Niet alleen van Ronald en mij, ook al lijkt dat zo.
Groetjes,
Patrick
« Laatst bewerkt op: 10-09-2004, 15:24:47 door Patrick ER-2004 »
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2004, 13:55:15 »
Hoi Patrick,
Ik heb net je colun gelezen en je schrijft over de honger die zo slopend was, dat is iets wat je waarschijnlijk nooit meer vergeet, maar je schrijft ook dat je met iedereen goed kon opschieten, behalve 1 persoon, wie was dat dan? Ik vond het wel goed dat je meteen in actie kwam, alleen Klaar er meteen uit, was dat een tactische move van je?
Hallo,
Honger is inderdaad het minst fijne gevoel wat ik ooit heb gehad. VERSCHRIKKELIJK !!!!
Dat mag je zelf invullen.
Ga er maar vanuit dat het tactisch was.
Groetjes,
Patrick
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline belletje

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #12 Gepost op: 10-09-2004, 14:18:11 »
Enola, zit me suf te zoeken naar de column van Patrick, waar vind je die? Of bedoel je zijn reactie op het stuk van Robin (die psychopaat?)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #13 Gepost op: 10-09-2004, 14:22:37 »
Hai Patrick,

Ik wil nog even benadrukken dat ik het bijzonder knap van je vindt dat je hier vragen komt beantwoorden in de wetenschap dat er veel mensen hun ongezouten mening over jou op het forum zetten. Ik kan me voorstellen dat het af en toe best slikken is om dingen over jezelf terug te lezen. Mensen hebben toch een mening over je op basis van hoe je op televisie wordt neergezet. En hoe ik denk over de dingen die tot nu toe zijn uitgezonden maakt niet eens zoveel uit, ik vind het gewoon gaaf dat je onze vragen wilt beantwoorden. Daardoor komen we toch mooi dingen te weten die niet op televisie uitgezonden worden en horen we uit de eerste hand hoe iemand die op het eiland heeft gezeten het heeft ervaren! ::bravo::

Thanx!

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #14 Gepost op: 10-09-2004, 14:26:26 »
patrick, hoe voelt dat nu om jezelf op tv terug te zien? lijkt me dat je vooraf flink buikpijn hebt. :-\\
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #15 Gepost op: 10-09-2004, 14:51:39 »
Enola, zit me suf te zoeken naar de column van Patrick, waar vind je die? Of bedoel je zijn reactie op het stuk van Robin (die psychopaat?)

het is eigenlijk een interview en geen colums en het staat onder:ER-stuff,ER in de media
petje af

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #16 Gepost op: 10-09-2004, 15:05:51 »

Hallo,
Honger is inderdaad het minst fijne gevoel wat ik ooit heb gehad. VERSCHRIKKELIJK !!!!
Dat mag je zelf invullen.
Ga er maar vanuit dat het tactisch was.
Groetjes,
Patrick

bedankt voor je antwoord..(echt leuk!!)
dacht ik wel dat het ook tactisch was
maar ik word nu toch nieuwsgierig want je schrijft verschilldende keren dat wij maar kleine stukjes te zien krijgen...
krijgen wij dan echt zo'n vertekend beeld van het hele gebeuren?
Dan komt vanzelf ook nog deze vraag:
zijn er dan echt specifieke dingen die wij niet te zien krijgen en die wel essentieel zijn? (Of vraag ik nu teveel?)
als laatste nog een compliment:petje af.. en heb echt recpect voor je dat je heb meegedaan(trouwens dat geld voor alle kandidaten) 

petje af

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #17 Gepost op: 10-09-2004, 15:28:51 »
patrick, hoe voelt dat nu om jezelf op tv terug te zien? lijkt me dat je vooraf flink buikpijn hebt. :-\\

Hallo,
Het is best wel raar om jezelf terug te zien, maar jezelf horen praten is nog gekker  ::regenboog::
Groetjes,
Patrick
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #18 Gepost op: 10-09-2004, 15:34:27 »
bedankt voor je antwoord..(echt leuk!!) dacht ik wel dat het ook tactisch was
maar ik word nu toch nieuwsgierig want je schrijft verschilldende keren dat wij maar kleine stukjes te zien krijgen... krijgen wij dan echt zo'n vertekend beeld van het hele gebeuren? Dan komt vanzelf ook nog deze vraag:
zijn er dan echt specifieke dingen die wij niet te zien krijgen en die wel essentieel zijn? (Of vraag ik nu teveel?)als laatste nog een compliment:petje af.. en heb echt recpect voor je dat je heb meegedaan(trouwens dat geld voor alle kandidaten) 

Hallo,
graag gedaan hoor. Nogmaals, het beeld is niet zozeer vertekend, maar je ziet van een hele week slechts een paar minuten terug, en daarbij wordt ieder karakter sterk uitvergroot. Je vraagt in dit geval inderdaad teveel, kan ik niet op ingaan, maar je snapt natuurlijk wel dat je meer niet dan wel te zien krijgt. Dank je voor het compliment  ::tandpastasmiley::

Groetjes,
Patrick
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2004, 20:23:21 »


Hallo,
graag gedaan hoor. Nogmaals, het beeld is niet zozeer vertekend, maar je ziet van een hele week slechts een paar minuten terug, en daarbij wordt ieder karakter sterk uitvergroot. Je vraagt in dit geval inderdaad teveel, kan ik niet op ingaan, maar je snapt natuurlijk wel dat je meer niet dan wel te zien krijgt. Dank je voor het compliment  ::tandpastasmiley::

Groetjes,
Patrick


er is ongetwijfeld weer meer(chaotischer, erger, zwaarder, en ook soms leuker)
dan er gefilmd is, maar het lijkt mij leuk voor je dat je daar nu ook op terug kunt kijken en kijk je misschien ook anders naar de dingen dan dat je er midden in zit..
nog een klein vraagje: wat vond je het allerlekkerste eten, toen je weer thuis was?Of wat was het eerste wat je weer wou eten?
petje af