Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Patrick  (gelezen 30081 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Nl] Patrick
« Gepost op: 28-08-2004, 14:46:17 »


Leeftijd: 35 jaar

Beroep:   Eigenaar van een sport- en wellnescentrum.

"Er gebeurt iets met je als je daar zit. Ikzelf ben nogal afstandelijk maar op het eiland heb ik ineens met anderen geknuffeld. Als ik iemand met een foto van thuis zag, kreeg ik tranen in mijn ogen."
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2004, 14:36:19 »
Er waren wel meer dingen waar ik tranen van in mijn ogen heb gekregen  ::rofl::

Groetjes, Patrick

Beste Patrick, dit vraagt om een toelichting die je waarschijnlijk nog niet kunt geven. Misschien nadat de winnaar bekend is gemaakt ?

In ieder geval toppie dat je ook op dit forum aanwezig bent.

Gevoelsmatig lijkt het mij dat het bij jou op het eiland meer aanwezige gevoel of uiten van gevoel goed uitgepakt kan hebben in de groep. Ik zal het in ieder geval met spanning volgen ;D
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 13:35:04 »
Ik denk dat we Patrick over een jaar of 10 terug vinden in de vijver in zijn achtertuin met een enorm lange baard en dat hij zijn naam dan heeft verandert in Bjorn.

Maar misschien is er een verkeerd beeld geschetst.  :)  :P

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #3 Gepost op: 7-09-2004, 12:44:56 »
Hey Patrick ;D

ik vind het wel leuk om een van de deelnemers hier aan te treffen. Kun je natuurlijk ook gelijk commentaar geven als je vindt dat je hier onterecht wordt bekritiseerd ::tandpastasmiley::

Je hebt het bij mij verbruid al in de eerste aflevering door direct de eerste week al een complot te smeden tegen Klaar, omdat die je van commentaar voorzag. Terwijl ze meer dan groot gelijk had natuurlijk, want je luisterde van geen kant.

Ben benieuwd of ik mijn eerste negatieve indruk later gedurende de afleveringen nog kan veranderen in een meer positieve.

Maar meestal werkt het gelukkig vaak ook altijd nog zo, dat degene die een kuil graaft voor een ander, er zelf in valt ::tandpastasmiley::

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #4 Gepost op: 7-09-2004, 13:19:30 »
Het is idd SUPER  ::ok::  ::ok:: dat je er bent Patrick.
Dat zijn al weer wat extra punten in mijn Favo ER kandidaten lijst ;)


Kun je de overige kandidaten niet overhalen zich ook ff te melden op het forum.

Help me, I'm an ER-addict

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #5 Gepost op: 7-09-2004, 22:21:27 »
Ik heb de column van Robin ook gelzen en ik vond hem wat gemakkelijk. ::niet-ok:: Het is niet zo moeilijk een paar mensen zo af te kraken. Maar daar ik hier zelf ook al meerdere colums heb geschreven zal ik ook nog wel krtiek krijgen op mijn colums. ???

Als de kritiek correct blijft moet het m.i. wel kunnen het is maar een mening nietwaar.

Gek zijn is gezond

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #6 Gepost op: 7-09-2004, 22:30:28 »
Ik heb zo mijn twijfels of de schrijver van die bewuste column wel de 'echte' Robin was.. Kan het me eigenlijk niet voorstellen.
er was eens......

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #7 Gepost op: 7-09-2004, 23:13:34 »
Ze leren het nooit!

Hoe verknal ik mijn Robinson-avontuur al op de eerste dag? In Nederland en België wordt de expeditie al vier seizoenen uitgezonden en toch begaan sommige deelnemers ook dit jaar weer dezelfde flaters. Dat noem ik: met je ogen open in de stront trappen.


In het Nederlandse kamp: Klaar. Of mag ik Nolleke 2 zeggen. Wat een introductie. Eigengereid, negatief en rebels. Mijn haren stonden meteen recht overeind. Dat noemen wij nu eens een lastig Hollands wijf. Wel lekker lachen met die guitige schenenschopster – maar ook al heeft ze misschien gelijk, iedereen weet toch waar een extreem tegendraadse opstelling toe leidt? Miskleun 1 vloog dan ook snel de Mangrove in.



Miskleun 2, Patrick, de know it all van Nederland. Ook al heeft hij 48 dagen de tijd, al binnen drie uur organiseert hij twee workshops om uit te pakken met zijn kunnen. En wat is hij lekker opdringerig. Ik wil leider zijn, ikke, ikke. Als het dan niet lukt, nog even lekker tegendraads doen en bokken als een kind. En verkozen ‘coördinator’ Henk (die trouwens beter ‘de gezellige opa’ was gebleven in plaats van leider te worden) uitmaken voor trage ouwe. Patrick, jij gaat nog voor ergernissen zorgen.



Miskleun nummer 3 zit in de Belgische kooi: Mick. Op het eerste gezicht een grappige entertainer. Vanaf de eerste tien seconden stelt hij zich dominant op. Hij bepaalt de sfeer, bijna non-stop. Hij vindt dat er gelachen moet worden, dus babbelt hij er blind op los. Ook al is de groep in de gierende kooi lekker hecht geworden, het zal Mick nog zuur opbreken.



Miskleunen van me, waarom gedragen jullie je zo? Waarom moeten jullie je koste wat kost manifesteren? Borrelt er dan zo’n sterke bewijsdrang in jullie op? Is het die snak naar erkenning, de zoektocht naar liefde? Je moet nu toch weten dat te hard van de toren blazen in de kennismakingsfase je straks de kop kost! Met of zonder kooi, jullie zijn nu al vogels voor de kat.

Robin Ibens

Robin werkt samen met zijn boezemvriend Joris Bruyninckx in de ondersteuning en creatieve ontwikkeling van radio -en televisieconcepten. Meer info www.psychoproductions.be
« Laatst bewerkt op: 7-09-2004, 23:16:43 door katja* »

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #8 Gepost op: 8-09-2004, 09:37:11 »
Oeioeioei... Die Robin neemt geen blad voor de mond zeg... Wellicht inderdaad niet zo verstandig om dat zo te manifesteren. Maar ik zie hem wel als een erg pienter mannetje, die precies weet wat hij doet; misschien maakt hij er later een punt mee. Zijn expeditie had hij ook al vanaf het begin af aan tot in perfectie uitgestippeld.
Angel of the first degree

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #9 Gepost op: 8-09-2004, 12:06:01 »
Robin ga bananen stelen man.

Patrick, natuurlijk heb je helemaal gelijk dat we maar een klein deel van jullie zien en dat het geen goed beeld geeft. Maar dit is niet onze fout, het is aan de makers om een zo'n goed mogelijk beeld te vormen. Wij kunnen alleen discussieren over wat wij zien. Als je vindt dat dat niet eerlijk is, moet je beseffen dat wij alleen een oordeel kunnen vellen over wat wij zien en dat mogelijke kritiek dan met een korreltje zout moet worden genomen. Helaas is het zo dat mensen nogal snel denken dat zodra iemand met zijn kop op tv komt, er gelijk de meest verschrikkelijke dingen mogen worden gezegd. Vooral anoniem achter een computer is dat lekker makkelijk. Maar helaas, so be it. Neem het niet zo serieus en vergeet niet: hoge bomen vangen veel wind.  8)

Ik ben trouwens van mening dat complotten smeden absoluut niet iets slecht is. In Amerika heeft dit programma 'Survivor' en het is dus niet 'Big Brother in de Jungle'. Dat Klaar eruit ligt, is imo dan ook totaal niet oneerlijk.

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #10 Gepost op: 8-09-2004, 12:20:44 »
Ter verdediging van Robin:
Als columnist moet je je artikel zo interessant mogelijk maken en dan kun je je commentaar ook het best ongezouten geven.
Zijn stukje was milder dan de commentaren van enkele op dit forum!

Kritje ::ok::
Help me, I'm an ER-addict

Offline pax

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #11 Gepost op: 8-09-2004, 12:34:48 »
Btw het lijkt me sterk dat de column niet door ER-Robin geschreven is: dat kan een blad als het Psychologie Magazine zich niet veroorloven.
En Robin weet het allemaal zo goed, maar bij hem zelf mislukte het plannetje om met Judge en Gio in de finale te staan..

Offline Sato

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #12 Gepost op: 8-09-2004, 13:16:18 »
Ik ben het eens met Pax. Robin heeft zo ver kunnen komen door het smeden van complotten. Toen hij het uiteindelijk zelf moest doen, lukte dat voor geen meter en donderde hij razendsnel naar huis. En dan nu belachelijke commentaren geven. Het zegt erg veel over de persoon Robin: vrij achterbaks dus!!

Maar goed om even on-topic te blijven. Ik moet zeggen dat ik me ook geergerd heb aan Patrick de eerste episode, maar dat hij natuurlijk gelijk heeft dat je van die eerste dagen in totaal maar een paar minuten ziet. Wat ik wel leuk vind is dat hij volgens mij iedereen tegen zich in het harnas kan jagen: heerlijk, wat dat is de reden dat zulke programma's succesvol zijn! En omdat het volgens mij wel een hele sterk persoon is zal hij wel heel lang in de reeks blijven! Dat wordt dus smullen!!!

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #13 Gepost op: 8-09-2004, 19:51:40 »

Ik vind dat Robin gelijk heeft over Patrick.. maar niet over Klaar en Mick. Klaar was gewoon zichzelf. Ze is zeker geen Nolleke2. Omdat Nolleke zichzelf nogal eens kon profileren. Maar Klaar doet zichzelf zeker niet anders voor dan ze is. Ze is ook niet negatief en rebels. Eerder vlijmscherp met haar analyes.
Wat het programma juist indrukwekkend maakt. Er moeten intelligente scherpe mensen inzitten om het programma omhoog te tillen. Ook was ze niet extreem tegendraads. Dat was Patrick juist,... niet Klaar. Die zat er toch maar altijd bij, bij de vergaderingen en onderging het gewoon ( wat kun je anders doen).

Mick was echt grappig en heeft gewoon de stemming erin gehouden.
Het lijkt me wel plezierig om zo iemand in je groep te hebben en
hoeft niet altijd verkeerd uit te pakken.

Robin zelf: Hij was alleen maar op het geld uit. En kon het uiteindelijk met die doelstelling toch niet winnen van integere
Jutta, die het nooit over geld heeft gehad.
Robin was niet mijn favourite, zeker niet toen hij al de vrouwen
eruit wilde stemmen. Gelukkig kon hij niet op de blak blijven staan. Toch niet zo slim?
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #14 Gepost op: 8-09-2004, 21:06:57 »
Robin moet ook een stukje vullen...
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #15 Gepost op: 8-09-2004, 23:30:16 »
Sluit mij hier helemaal bij de mening en het commentaar van FindingNemo aan ::tandpastasmiley::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #16 Gepost op: 9-09-2004, 09:42:52 »
Sluit mij hier helemaal bij de mening en het commentaar van FindingNemo aan ::tandpastasmiley::
mooi, dan kan het nu weer over patrick gaan.. ::tandpastasmilie::

wat denken jullie? gaat patrick ver komen? hij lijkt nú al strategisch bezig te zijn soms.. ::) is dat té snel??

Offline Enola

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #17 Gepost op: 9-09-2004, 14:19:07 »
Hey Patrick ;D

ik vind het wel leuk om een van de deelnemers hier aan te treffen. Kun je natuurlijk ook gelijk commentaar geven als je vindt dat je hier onterecht wordt bekritiseerd ::tandpastasmiley::

Je hebt het bij mij verbruid al in de eerste aflevering door direct de eerste week al een complot te smeden tegen Klaar, omdat die je van commentaar voorzag. Terwijl ze meer dan groot gelijk had natuurlijk, want je luisterde van geen kant.

Ben benieuwd of ik mijn eerste negatieve indruk later gedurende de afleveringen nog kan veranderen in een meer positieve.

Maar meestal werkt het gelukkig vaak ook altijd nog zo, dat degene die een kuil graaft voor een ander, er zelf in valt ::tandpastasmiley::

hier sluit ik mij bij aan...
petje af

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #18 Gepost op: 9-09-2004, 18:50:17 »

Ik ook
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2004, 10:01:51 »
Ook bij mij is Patrick in eerste instantie niet al te sympathiek overgekomen.

* Maar het is uitermate moeijlijk om na een aflevering al een goed oordeel te vellen,
* De zogenaamde " negatieve kandidaten " zorgen wel voor kijkers en een gespreksthema ook op dit forum (kijk maar eens naar het fenomeen Bjorn en Nolleke,
* een kandidaat kan ervoor kiezen om van het begin af aan het spel strategisch te spelen, dit mag. Lukt het en kom je ver of haal je de finale dan heb je het spel goed gespeeld.
* Het grote risico is dat " het strategisch spelen " in een beginstadium zich ook tegen je kan keren,

Maar de kandidaat is daar krijgt een heel ander beeld dan wij uit die paar minuten televisie en trekt daaruit zijn plan.

dus geef ik ondanks alle kritiek hier Patrick en alle andere kandidaten nu nog het voordeel van de twijfel.
Gek zijn is gezond