Auteur Topic: Survivor  (gelezen 36367 keer)

Offline billie turf

  • Forumlid
Survivor
« Gepost op: 6-10-2004, 01:32:41 »
Ik had eigenlijk gehoopt dat Net5 deze zomer weer een serie van de Amerikaanse ER uit zou zenden. En is er niet ook een Australische versie?
Dus eigenlijk: (tromgeroffel): zouden we het hele jaar ER kunnen kijken ::tandpastasmiley::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2004, 23:37:28 »
Meer nog: dankzij het internet kan je heel het jaar rond ER kijken. Ik volg momenteel de 9e serie van Survivor (die elke donderdagavond in Amerika op tv is en vrijdag op het net te vinden is) en het zijn echt superreeksen!

Heb nog niet gehoord van een Australische versie. In Australië worden namelijk alle Amerikaanse reeksen uitgezonden. Er is wel een Amerikaanse reeks die in Australië opgenomen is. (en dat was pas écht survivalen! Vechten tegen alle natuurelementen!)


Verder heb ik hele lieve vrienden die de reeksen voor mij gedownload hebben, zodat ik zowaar alle reeksen kan bekijken!  ::ok::
Maar geen idee of ik die link wel mag posten, want weet niet of het legaal is om Amerikaanse tv uitzendingen te downloaden.  :-X
« Laatst bewerkt op: 6-10-2004, 23:39:57 door Robbieazerty »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #2 Gepost op: 19-10-2004, 12:32:00 »
Ik volg Survivor ook helemaal, maar heb van seizoen 2 tot 9 nog geen aflevering op internet kunnen vinden. De Amerikanen vind ik toch wel sterker overkomen dan de Nederlanders/Belgen. Mijn steun gaat naar Scout!  ::bravo::
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #3 Gepost op: 19-10-2004, 18:40:46 »
Op deze site komt elke week de nieuwe aflevering te staan van Survivor 9: Vanuatu

http://www.tvtorrents.net/

Jij leest de samenvattingen dan ofzo? Echt het is zo veel cooler om de afleveringen te kunnen kijken. Ik leef er vaak harder mee mee dan met ER!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #4 Gepost op: 21-10-2004, 10:13:45 »
Dankzij jou zit ik het nu ook te kijken:P (op internet dan). Kan je het ook op tv zien??

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2004, 11:04:23 »
Jij leest de samenvattingen dan ofzo? Echt het is zo veel cooler om de afleveringen te kunnen kijken. Ik leef er vaak harder mee mee dan met ER!

Ja, en lezen op fora wat er allemaal gezegd wordt over Survivor, die samenvattingen op cbs.com zijn vaak wel erg karig. Maar bedankt voor de site! Ga dit weekend meteen afleveringen bekijken! Wordt een leuk begin van de herfstvakantie.
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #6 Gepost op: 21-10-2004, 12:19:48 »
Dankzij jou zit ik het nu ook te kijken:P (op internet dan). Kan je het ook op tv zien??
Dat gaat denk ik pas als je het op dvd brandt en dan op een dvdspeler op tv afspeelt.

Stond er op cbs.com trouwens een videoclip van de aardbeving? Die was heftig! Waren ze net een van de kandidaten aan het interviewen, begint alles te schudden en zij en cameraman valt om en hoop kokosnoten die naar beneden vallen. Gevaarlijk!  ::oink::

Deed me meteen denken aan Survivor Australia waar er een bosbrand uitgebroken was en later na de samensmelting een moesson alles blank had gezet en heel hun kamp en rijstvoorraad had weggespoeld!  :-\\

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Survivor
« Reactie #7 Gepost op: 21-10-2004, 19:22:17 »
Welke site halen jullie die afleveringen vandaan??? En hoe groot zijn ze... want ik heb namelijk een downlaodlimiet :(
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #8 Gepost op: 21-10-2004, 21:37:38 »
Op deze site komt elke week de nieuwe aflevering te staan van Survivor 9: Vanuatu

http://www.tvtorrents.net/


Ik kom wel op deze site en kan de episodes zien staan, maar hoe zijn deze te downloaden of te bekijken?!?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #9 Gepost op: 22-10-2004, 15:07:00 »
Ik heb ook een download limiet, maar 3 afleverinngen per week lukt me wel. Moet vooral op de upload limiet letten (want terwijl jij het download, kunnen anderen de deeltjes die jij hebt weer van jou downloaden.

En je klikt er gewoon op om het te downen. Je krijgt dan een bittorrent file waarmee je de episode kan binnenhalen, maar daar heb je wel een programma'tje voor nodig, nl bittorrent. Zoek maar es op google, vind je zo.

Ze zijn trouwens 350 mb groot per aflevering.

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2004, 09:04:39 »
 ::ok::Thanx; bittorent had ik niet dus er gebeurde bij mij nix.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2004, 11:42:23 »
Ik heb nu de afgelopen twee afleveringen binnen en ben druk bezig om de eerste aflevering van S9 binnen te krijgen. Echt een fantastische site.  ::bravo::
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #12 Gepost op: 24-10-2004, 16:14:43 »
Reeks 1 t/m 8 stonden er eerst ook, maar ze zijn weggehaald. :(

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #13 Gepost op: 24-10-2004, 20:16:21 »
Reeks 1 t/m 8 stonden er eerst ook, maar ze zijn weggehaald. :(

Was reeks 8 niet erg teleurstellend? Tenminste, dat las ik overal. Ondanks dat ze de Allstars waren, deden sommigen van hen toch wel erg domme dingen (Lex die Amber er niet uit knikkert als hij de kans krijgt, bijvoorbeeld). En de leukste mensen die als eerste worden weggestemd (Tina, Rudy).
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2004, 15:47:21 »
Ik vond All Stars heel goed!
Rudy was misschien wel oké, maar te verzwakt. Ze waren in drie groepen van 6 verdeeld en een groep moest naar de eilandraad en tja Rudy was gewoon de zwakste van de groep.
En verder was er een beetje een complot om alle winnaars er uit te kegelen, want die hebben heel de ervaring al tot het einde meegemaakt én er nog eens een miljoen dollar mee gewonnen. Daarom stemden ze Tina er ook snel uit.

Vond het juist leuk omdat zij het spel allemaal al kennen. Het is heel anders dan Expeditie Robinson. In Survivor draait het om outwit, outplay, outlast. Vooral outwit wordt daar veel aan gedaan. Anderen te slim af zijn. Ze vormen complotten en alliances bij de vleet en steken vervolgens hun teamgenoten een mes in de rug om hun eigen hachje te redden.
Dat én dan nog een hoop dingen die er bij gebeurden (Jenna M die veel heimwee heeft omdat haar moeder in het ziekenhuis ligt wegens kanker. Ze heeft het gevoel dat het niet goed gaat met haar moeder en gaat naar huis. Elf dagen later is haar moeder inderdaad overleden. En Sue en Richard (die vaak naakt rondloopt) die een heel dramaverhaal krijgen (Sue voelt zich "sexually attacked" en is er helemaal van aangedaan))
Enfin, ik vond het een goeie reeks! :)


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2004, 16:24:14 »
Vooral outwit wordt daar veel aan gedaan. Anderen te slim af zijn. Ze vormen complotten en alliances bij de vleet en steken vervolgens hun teamgenoten een mes in de rug om hun eigen hachje te redden.

Maar dat outwitting vond ik wel tegenvallen (Amber-incident, Probst die het team voorkauwt dat ze het beste Rob M kunnen wegstemmen [wat ze daarna nog niet doen]). Omdat ze bij Survivor altijd een stuk minder met vriendschappen bezig zijn en veel meer met 'hoe kan ik winnen'/'wie moet ik eruit halen om zo ver mogelijk te komen', had ik gehoopt dat het bij All Stars in z'n optima forma zou gebeuren, ik zat steeds te hopen dat bijvoorbeeld Amber op zou staan om Rob M een mes in de rug te steken. Dat zulke dingen niet echt gebeurde (m.i.) vond ik een teleurstelling.
Maar verder was het wel een mooie serie, leuk om al die oude bekenden terug te zien. Ook mooi om te zien hoe sommigen het spel bij AllStars heel anders speelden dan bij hun eerdere serie (zoals Richard). Jammer dat de CBS waarschijnlijk niet nog een AllStars gaat maken.  :(

Nog 38% en aflevering 3 is ook binnen.  ::ok:: Nogmaals bedankt voor de link naar die site.  ::bravo::
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #16 Gepost op: 27-10-2004, 10:55:36 »
Amber en Rob M waren verliefd geworden op elkaar. Ze zijn nu zelfs getrouwd. Dus wat dat betreft wel te begrijpen dat ze hem geen mes in de rug steekt.
Want voor de rest zijn er wel een hoop vriendschappen misbruikt en kapot gegaan door een hoop backstabbing. Rob M en Lex bvb.

Het was pas helemaal super toen er nog 6 ofzo over waren. Een samenwerking van 5 en Shii Ann. Die groep zat het al lekker in haar neus te wrijven dat zij als volgende er uitgestemd zou worden, maar vervolgens ging ze keihard voor de immuniteit en won die nog ook! Helemaal super! Toen moest die alliance iemand van hun eigen groep wegstemmen!  >:D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #17 Gepost op: 27-10-2004, 12:13:50 »
Ik kan niets vinden op die site..
Is het eraf?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #18 Gepost op: 27-10-2004, 14:14:13 »
Staat er nog gewoon op hoor. Heb je de zoekfunctie gebruikt?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #19 Gepost op: 27-10-2004, 17:33:33 »
Ik kan niets vinden op die site..
Is het eraf?

Probeer deze link maar: http://www.tvtorrents.net/index.php?search=Survivor
Nog even niks.