Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Klaar...  (gelezen 35657 keer)

Offline carmen pascale

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #20 Gepost op: 9-11-2004, 16:30:04 »
hey klaar

ik had effe een paar vraagjes.

1. Met welke kampgenoten kon je het beste opschieten?

2. In het interview zei je dat jullie in de mangrove een kokertje hadden en dat je dat moest openmaken als je gezien werd. Wat stond er in je kokertje?

3. Wat vond je de leukste proef om te doen?

4. Had je nooit heinwee? op tv laten ze daar niks van zien.

5. Werd je de hele tijd achtervolgt door van die camera mannen?

alvast bedankt.
Je bent echt mijn favoriet en ik vind dat je het heel goed (op je eigen manier) doet.
hopenlijk kom je in de finale.

Groetjes Carmen Pascale ::regenboog:: ::joehoe:: ::ok::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #21 Gepost op: 9-11-2004, 18:51:39 »
Waarom stemde je op Ronald?

Terwijl je wist dat Mick er dan uit zou leggen en niet Ronald?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2004, 22:22:54 »
Waarom stemde je op Ronald?

Terwijl je wist dat Mick er dan uit zou leggen en niet Ronald?

Goed de vragen bewaren mensen, voor de chat op 20 November :D ::ok::

Bedenk er maar alvast een paar hoor, zo komen er lekker veel aan bod straks ::jaja::

Uiteindelijk heeft Ernst Paul er ook een heleboel beantwoord op deze wijze in zijn chatsessie ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #23 Gepost op: 13-11-2004, 00:53:25 »


Goed de vragen bewaren mensen, voor de chat op 20 November :D ::ok::

Bedenk er maar alvast een paar hoor, zo komen er lekker veel aan bod straks ::jaja::

Uiteindelijk heeft Ernst Paul er ook een heleboel beantwoord op deze wijze in zijn chatsessie ::jaja::

Ja, het systeem van chatten zit goed in elkaar: een vlotte, gestructureerde organisatie. ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #24 Gepost op: 13-11-2004, 01:08:46 »


Ja, het systeem van chatten zit goed in elkaar: een vlotte, gestructureerde organisatie. ::ok::

Dank dank !! :D :-*
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Joseetjuh86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #25 Gepost op: 14-11-2004, 23:25:35 »
Ik kan niet komen bij de chatsessie de 20ste maar ik heb toch een paar vragen aan Klaar en wil ook wat zeggen.

Klaar, je bent echt toppie!!! Je hebt echt je eigen aparte maar leuke karakter en ik vind het goed van je dat je jezelf gewoon hebt neergezet als hoe je bent en je niet hebt ingehouden. Ik vind het zo jammer dat je er nu uit bent. Je hebt veel standaard mensen, zoals Matthias, Shandinella en Marjolein die nu nog over zijn.. Dan heb je mensen die zich anders gedragen dat dat ze zijn zoals Ronald.. dan heb je Frank, een werkelijk fantastisch persoon maar ook redelijk normaal. en dan heb je Klaar! :-) Leuk om naar te kijken, verassend, onvoorspelbaar dus, iemand die zichzelf is, niet saai, HEEL goed kan survivalen.. je bent gewoon toppie en je hebt de expeditie veel kleur en spanning gegeven :D
Jammer dat je er (onterecht) voor de finale uit bent gestemd... maar het spel is hard en vaak niet eerlijk. Ik hoop in ieder geval dat je er voor jezelf een goed gevoel over hebt!
En ik ben het helemaal met je eens dat Frank de expeditie moet winnen!

Dan mij vragen  :P

1) Zou je iets anders doen als je het over zou mogen doen?
2) was het wat je verwacht had? Zo niet, wat was er anders?
3) Wat vond je op het eiland van je mededeelnemers en wat is daar na het zien van de afleveringen aan veranderd?
4) Heb je nog contact met Mick en zo ja hoe is dat contact? En met Ernestine?

Nou, ik heb nog veel meer vragen maar helaas zijn er nog meer mensen :-)

Liefs, en veel geluk!
 ::bravo::
Jose
LoVe Me oR LeaVe Me..... HEY! Where Is eVeRyBoDy GoIng? ;-)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #26 Gepost op: 14-11-2004, 23:30:31 »
::ok::

We zullen je vragen bewaren en proberen zoveel mogelijk ervan van iedereen stellen :)

Heb je vragen aan Klaar kan je die ook in PM sturen aan een van de ER Crew- wij zullen ons best doen om ze aan bod te laten komen :) ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #27 Gepost op: 19-11-2004, 13:58:02 »
Ik wil even aan jullie iets zeggen over Klaar :

Beste Nederlanders,

Klaar gaf zich op voor de Allstars en ik hoop dat jullie haar zullen steunen (ik kan dat zelf niet !)
Voor deze nominatie ben ik voor Klaar....
En wel voor volgende reden :

Klaar is echt een survival dame en heeft bewezen dat ze enorm sterk is.
Ze heeft heel veel mensen heel veel uren aangenaam kijkplezier verstrekt...
Weten jullie nog : de vis die ze at, dat ze Darlene wantrouwde, hoe ze haar best deed in de eetproef tegen Mick.. Klaar is heel sterk en dat ze misschien mangroveprinses kan worden kan ze bewijzen door mee te doen aan de All Stars.
Klaar jij bent de vrouw voor deze nominatie...Hopelijk heb ik voor de 3de keer geluk met mijn pr... !!!!




G.I. Jane Klaar, ik duim voor jou !!!!
En als jullie nog vragen hebben kunnen jullie die haar stellen op de chat van zaterdagavond hier op deze site....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #28 Gepost op: 19-11-2004, 16:16:41 »
Sorry hoor, maar dit vind ik gewoon zielig!
Klaar is de meest onsympathieke persoon die ik de laatste jaren heb gezien op televisie.
Hoe ontzettend laag bij de grond, respectloos, afschuwelijk achterbaks etc. kun je zijn, als je je na de opnames van ER, die toch ruim een half jaar geleden begonnen, zo kunt uitlaten over medekandidaten!!!
Grofweg beneden alle peil, beledigend en zo ontzettend kinderachtig!
"Jammer" dat we het interview van Klaar niet in NL kunnen lezen. Ik zeg jammer, omdat jullie dan jullie enthousiasme voor Klaar, en god mag weten waar het vandaan komt, wel wat zouden bijstellen naar beneden!!!
Wat een ronduit afgrijselijk type.
Ga wortelen schieten!!!!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #29 Gepost op: 19-11-2004, 17:36:10 »
Ik heb dat artikel ook gelezen want ik woon in belgië maar vind Klaar wel een sympathieke dame, sorry hoor.... ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline carmen pascale

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #30 Gepost op: 19-11-2004, 17:50:28 »
Waar kun je dat bericht over klaar vinden?

Offline Belinda

  • Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #31 Gepost op: 19-11-2004, 23:22:00 »
Het bericht kun je vinden op Klaar's Fansite http://www.cocoon.nl/klaar en kies daar de keuze diversen->media.

En nu verder weer vragen stellen aan Klaar (want daar gaat deze TOPIC over)  ::jaja:: ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 19-11-2004, 23:25:36 door Belinda »
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #32 Gepost op: 20-11-2004, 13:38:05 »

Hoi Klaar.
Ik vroeg me af in hoeverre je je nog bewust bent van de camara's als je die 24 uur per dag om je heen hebt draaien. En merkte jij dat andere mensen zich anders gedroegen zodra een camara of microfoon op hen gericht was? Bijvoorbeeld , opeens actief worden, "lieve sociale" woorden uiten als er een microfoon in de buurt is maar daar achter vreselijk gemeen roddelen.Ik weet dat in het blad psychologie een heel stuk stond van achter de schermen maar ik heb die helaas nog niet in handen kunnen krijgen.
Succes en veel plezier met de chat en wie weet in all stars ::jaja::
kippeer

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #33 Gepost op: 22-11-2004, 01:29:29 »
ook ik vind klaar niet de leukste robinsoner die dit jaar mee deed... ze wekte bij mij nog al wat irritatie... steeds wanneer ze in beeld kwam had ik zo iets van wegwezen... volgende.. zappen...

maar ik moet toegeven ze heeft leuke uitspraken (tenminste als je ze terug leest zijn ze best grappig... een orginele manier om te zeggen dat je eht met dingen niet eens bent... en wat jij ervan vind...)

en toen ze eruit ging had ik toch wel even met haar te doen... ze liet als enige merken hoeveel ze van het eiland en alles wat ze er beleefd heeft voor haar betekend heeft... de enige andere die dat ook heeftvolgens mij is frank...

en was het niet ook frank die zoiets zei als "ondanks dat we elkaar niet liggen heb ik respect voor haar..." dat heb ik nou ook...
expect the unexpect...

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #34 Gepost op: 22-11-2004, 17:31:04 »
hoi
in hoeverre vond je, dat de beeldvorming okee was over de honger die jullie gehad moeten hebben, is dat goed in beeld gebracht of hebben we niet alles gezien? Naar mijn idee was er nu veel meer eten dan in vorige jaren. Was de honger bij jou zo erg dat je daarom overal in ging bijten?
petje af

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #35 Gepost op: 23-11-2004, 12:57:22 »
Naar aanleiding van de chatsessie heb ik eigenlijk nog een vraag aan Klaar: Heb je je gerealiseerd dat jouw "omgekeerde stem"voor Frank wel eens juist nadelig uit had kunnen pakken. In geval van gelijk aantal stemmen, tellen immers de stemmen uit de vorige rondes, op deze manier is Ronald dus eruit gevlogen. Frank is erg populair, maar bij tactisch stemmen had dit ook tegen hem kunnen kunnen werken.
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #36 Gepost op: 23-11-2004, 14:47:18 »
Hoi Klaar !   ::zwaai::

Vraagje ivm jouw beslissende stem ten nadele van Ronald.

Op het ogenblik dat Ernst-Paul er nog maar over begon, kon je je geluk al niet meer baas. Ronald zat slechts 'n paar meter van je verwijderd en heeft dit dus ongetwijfeld ook gemerkt. Was dat uiten van vreugde je ontsnapt, of vond je dat Ronald dit best wel mocht zien ? En waarom was je er precies zo blij mee, want Marjolein was toch ook niet bepaald lief voor je (toen je die garde maakte bv.) ?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #37 Gepost op: 24-11-2004, 09:26:37 »
Hoi Klaar !   ::zwaai::

En waarom was je er precies zo blij mee, want Marjolein was toch ook niet bepaald lief voor je (toen je die garde maakte bv.) ?
::tandpastasmiley::

Ben wel geen Klaar natuurlijk... ;D

Maar ik denk dat ze het antwoord daarop in de chatsessie en op tv al gegeven heeft. Ronald was de zwakste. Ze vond niet dat hij het recht had te blijven ook al betekende dat het einde van de samenzwering destijds - en een breuk in de verstandhouding van Mick.

Lees de chatsessie er maar op na, ze wilde heel duidelijk dat signaal afgeven naar de groep, dat ze hem de zwakste vond en dat ze niet persé met de afvallerskliek mee zou stemmen cq daarin compromissen zou sluiten. Marjolein was denk ik fysiek en sociaal in haar ogen sterker en had dus meer 'recht' om in de finale te komen.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #38 Gepost op: 26-11-2004, 00:34:27 »
halihalo klaar,

ook ik heb een vraagje voor je... je bent kunstenares en ik vroeg me af wat je maakte en of je misschien foto's had... ik ben namelijk wel nieuwsgierig  ::jaja::
expect the unexpect...

Offline Belinda

  • Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
Re: Stel hier je vragen aan Klaar...
« Reactie #39 Gepost op: 27-11-2004, 17:50:37 »
Een aantal projecten van Klaar vind je op haar fansite: http://www.cocoon.nl/klaar klik daar in het menu op media en voilla! Ook met google kom je een heel end.  ::zwaai::
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".