Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Shandinella..  (gelezen 41871 keer)

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Gepost op: 2-12-2004, 12:56:37 »
Hallo allemaal,
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties en jullie vertrouwen in mij dat ik het heel ver zou schoppen.
Een 4de plaats is natuurlijk niet slecht en ik ben ook zeker trots op me zelf, maar een podiumplaats is natuurlijk altijd beter.. ::ok::
Ik heb het super leuk gehad en heb zeker mn best gedaan!!
En voor degene die vonden dat ik saai was, geloof niet alles wat je ziet/niet ziet..Er is zeker een paar honderd uur gefilmd, maar helaas kunnen ze niet alles laten zien..
Doegieee

Shandinella
(en ja, ik ben het echt hoor!!!) ;D

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #1 Gepost op: 2-12-2004, 13:01:37 »
Hai Shandi :D Leuk dat je ook even komt buurten hier..

Gelijk een vraagje voor je, wil jij niet meedoen aan de allstars. Kan me voorstellen dat je erop gebrand bent om nu wel tot de finale te komen.

Groetjes!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #2 Gepost op: 2-12-2004, 13:07:40 »
Haha...Ik wil zeker weer mee doen..Ik bedoel de All stars is DE expeditie... ::regenboog::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #3 Gepost op: 2-12-2004, 13:10:31 »
En krijgen we dan nog een mogelijkheid om op je te stemmen? Komen er nog rondes waar het publiek kan stemmen op bepaalde kandidaten? Of zou je het nu moeten hebben van een wildcard? (Of mag je hier misschien helemaal geen antwoord op geven?)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #4 Gepost op: 2-12-2004, 13:17:48 »
Voor zover ik het weet komen er geen stemrondes meer. Er zijn geen uitzendingen meer, alleen terugblik op 12dec...Dus het is voor jullie nu afwachten hoe de rest van de kandidaten geselecteerd worden...

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #5 Gepost op: 2-12-2004, 13:29:10 »
Maar Ville (en de rest), ik ga er vandoor...Moet nog een aantal dingen doen en gaan werken..
Als er vragen zijn wil ik die natuurlijk graag beantwoorden..Maar niet te moeilijke vragen stellen hoor... :D (kan niet op alles een antwoord geven)..
Doegie...

Powerbabe...
Shandinella

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #6 Gepost op: 2-12-2004, 13:38:45 »
hey Shandi,
Leuk dat je komt posten.. Als je de kans krijgt om mee te doen aan de Allstars denk ik dat je ook dan weer ver gaat komen, wat een power heb jij meid....
Ga dan weer niet naast Robin staan hey op de balk want dan die is al even groot als Matt.
Ik heb je ontmoet in Utopolis en ik vond je een zeer toffe meid....
Succes nog en tot op de fandag,

DAINO
(ik was er met mijn man en mijn 2 kinderen)...
ik heb nog gevraagd wanneer je naar Antwerpen komt wonen.... ::joehoe::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #7 Gepost op: 2-12-2004, 20:10:26 »
hallo shandinella,

je was een van de sterkste deelnemers dit jaar! jammer dat je de finale net miste!

geef je altijd fitnish shows zo als je deed op het eiland?

wat een kracht moet je hebben om dat nog te kunnen na zolang hongeren! en ook al zonder dat, veel mensen doen je dat niet na.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #8 Gepost op: 2-12-2004, 20:18:01 »
ey Shandinella,
voel je je niet rot dat je van de balk bent gevallen doordat Matthias eraf viel??? Kan me best voorstellen dat frustrerend voor je is geweest, zeker als je nagaat dat als je op Marjoleins plek had gestaan je misschien had kunnen winnen...
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #9 Gepost op: 3-12-2004, 00:08:34 »
Hi Shandinella,
Wat leuk dat je op het forum komt... ik vond je geweldig en ik dacht echt dat je zou winnen, jammer dat je het op het laatst niet meer vol kon houden, nou ik heb best veel bewondering voor je. Hoe is het nou je weer gewoon thuis bent en hebben we een goed beeld van jou gekregen of zijn er nog dingen die uitgezonden hadden moeten worden?
petje af

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #10 Gepost op: 3-12-2004, 12:53:41 »
hey Shandi,
Leuk dat je komt posten.. Als je de kans krijgt om mee te doen aan de Allstars denk ik dat je ook dan weer ver gaat komen, wat een power heb jij meid....
Ga dan weer niet naast Robin staan hey op de balk want dan die is al even groot als Matt.
Ik heb je ontmoet in Utopolis en ik vond je een zeer toffe meid....
Succes nog en tot op de fandag,

DAINO
(ik was er met mijn man en mijn 2 kinderen)...
ik heb nog gevraagd wanneer je naar Antwerpen komt wonen.... ::joehoe::

Hi Daino58..
Hihi ::rofl::, ik zal zeker dan niet naast Robin gaan staan nee..
Maar was het maar zo dat ik zelf kon bepalen naast wie en waar ik zou willen staan.
Groeten..

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #11 Gepost op: 3-12-2004, 12:56:51 »
hallo shandinella,

je was een van de sterkste deelnemers dit jaar! jammer dat je de finale net miste!

geef je altijd fitnish shows zo als je deed op het eiland?

wat een kracht moet je hebben om dat nog te kunnen na zolang hongeren! en ook al zonder dat, veel mensen doen je dat niet na.

Hoi hoi,
Ja, ik doe al een tijdje aan fitnesswedstrijden, maar nu ff niet meer..Weet niet wanneer ik weer ga starten hoor, maar daar is gewoon ook een goede voorbereiding voor nodig.
Misschien dat ik op de fandag een showtje ga geven, dan wordt het ws die ik ook op het eiland heb gedaan, maar dan de echte!! Ik zal dan ook uitleg geven over het een en ander wat fitness betreft, dus als je komt...leuk..
Doegie..

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #12 Gepost op: 3-12-2004, 12:59:58 »
ey Shandinella,
voel je je niet rot dat je van de balk bent gevallen doordat Matthias eraf viel??? Kan me best voorstellen dat frustrerend voor je is geweest, zeker als je nagaat dat als je op Marjoleins plek had gestaan je misschien had kunnen winnen...

Het was zeker frusterend  :\'( dat ik van de balk af viel, maar dat kun je wel verwachten als je naast iemand staat die geen of weinig evenwicht heeft...Op tv lieten ze zien dat ik nog een paar seconden bleef staan, maar eigenlijk viel ik snel achter Mat (fractie van een sec.)ook van de balk af...Maar ja, it's all in the game!!!!

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #13 Gepost op: 3-12-2004, 13:05:14 »
Hi Shandinella,
Wat leuk dat je op het forum komt... ik vond je geweldig en ik dacht echt dat je zou winnen, jammer dat je het op het laatst niet meer vol kon houden, nou ik heb best veel bewondering voor je. Hoe is het nou je weer gewoon thuis bent en hebben we een goed beeld van jou gekregen of zijn er nog dingen die uitgezonden hadden moeten worden?

Jullie hebben een redelijk beeld van me gekregen..Was erg rustig, zo ben ik ook wel op mn werk, maar ik was absoluut geen stil muisje!! Ik liet wel zeker mn stem horen!! Maar in mn prive leven ben ik wel MEER aanwezig hoor!!! Tot vervelend toe...haha..
Maar ze kunnen natuurlijk niet alles laten zien. Er waren gewoon mensen die nadrukkelijk aanwezig waren en daar kiezen ze dan voor..Het is het een of het ander..
En nu ik gewoon weer thuis ben gaat alles weer zn gangetje..Werk, sporten enz.
Hoi.. :)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #14 Gepost op: 3-12-2004, 13:09:06 »
Van harte welkom Shandi !!! ::joehoe:: :D :D

Leuk je hier te zien!! :D

Vraag aan jou:

Jij kende Ronald vrij goed -neem ik aan, aangezien je in zowel kamp Nederland, kamp Zuid, Si Mirat als uiteindelijk ook Teluk met hem samen hebt gezeten?

In welk opzicht vond je dat hij absoluut anders is neergezet dan hoe  hij op jou overkwam (overkwam op jou en op 'vreemden') ?
« Laatst bewerkt op: 3-12-2004, 13:12:58 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #15 Gepost op: 3-12-2004, 13:11:27 »
Ik liet wel zeker mn stem horen!! Maar in mn prive leven ben ik wel MEER aanwezig hoor!!! Tot vervelend toe...haha..

Moest echt enorm lachen om je reactie op Mo, over het opzoeken in de Van Dale wat de definitie van het werkwoord 'brullen' was ;) Go Shandi ! ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #16 Gepost op: 3-12-2004, 13:17:10 »
Van harte welkom Shandi !!! ::joehoe:: :D :D

Leuk je hier te zien!! :D

Vraag aan jou:

Jij kende Ronald vrij goed -neem ik aan, aangezien je in zowel kamp Nederland, kamp Zuid, Si Mirat als uiteindelijk ook Teluk met hem samen hebt gezeten?

In welk opzicht vond je dat hij absoluut anders is neergezet dan hoe  hij op jou overkwam (overkwam op jou en op 'vreemden') ?

Hoi hoi..
Klopt ja, dat ik heel goed met Ronald op kon schieten..Op zich hadden ze hem wel redelijk neergezet, maar er waren ook wel een aantal dingen die ik wel een beetje opgeblazen vond. Dat is mijn persoonlijke mening..Dus dan kan ik me ook wel voorstellen dat de kijkers hem een sukkel vonden enz. Maar ik heb een goede en leuke tijd met hem gehad ::ok::


Edit: qoute gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 3-12-2004, 15:13:14 door Test »

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #17 Gepost op: 3-12-2004, 13:19:33 »


Moest echt enorm lachen om je reactie op Mo, over het opzoeken in de Van Dale wat de definitie van het werkwoord 'brullen' was ;) Go Shandi ! ::rofl::

 :)Haha, ja het is irritant als je iemand de ruimte hebt gegeven om zijn/haar zegje te doen en als je zelf iets wilt zeggen dat iemand wegloopt...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #18 Gepost op: 3-12-2004, 13:24:55 »


 :)Haha, ja het is irritant als je iemand de ruimte hebt gegeven om zijn/haar zegje te doen en als je zelf iets wilt zeggen dat iemand wegloopt...

hehe.. zeker waar... erg irri ::jaja::

Nog een vraagje dan.. ;D

Welke dingen waren dan juist opgeblazen bij Ronald vond je? ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #19 Gepost op: 3-12-2004, 13:26:51 »
Maar ik ga er vandoor.. Leuk weer wat vragen beantwoord te hebben..
Ik zie jullie vast weer een keer online..
Doegie ;)