Auteur Topic: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!  (gelezen 24880 keer)

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Gepost op: 25-03-2005, 22:14:05 »
Je kunt je vanaf vandaag inschrijven voor Expeditie Robinson 2005!

Vul het formulier hier in:
http://www.denieuwezender.nl/formulier.html
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2005, 10:38:46 »
Misschien is het leuk om hier bij te houden wie zich allemaal heeft ingeschreven, én of je er nog ooit iets van zal horen!

Ik zal het spits afbijten;

Ik heb me (ongeduldig als ik ben) via de Belgische site opgegeven, toen ik eindelijk klaar was merkte ik pas dat je je ook in Nederland kan inschrijven! (DOM!) Dus toen nog maar een keer hetzelfde ingevuld en verstuurd!

Nu is het afwachten geblazen!

Ik ben benieuwd wie zich nog meer hebben opgegeven!

Groeten Marc

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #2 Gepost op: 26-03-2005, 11:55:24 »
Hahaha nou als het toch op beide sites kan, ga ik op die nl site ook nog maar eens inschrijven!  ;D

En ik ga de geniepigste kandidaat ooit worden! Survivor style en niet zo zonnebadend en cum baya.  >:D

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2005, 13:09:26 »
Hoi!

Ik heb het ook over die boeg gegooit. Ik verwacht dat Strix/Talpa een meer survivor-style programma willen maken, maar misschien wel een graad minder om de overgang soepel te laten verlopen en kijken hoe het publiek reageerd!

Groeten Marc

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2005, 18:48:13 »
Nog meer mensen die zich ingeschreven hebben / nog willen inschrijven?

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #5 Gepost op: 27-03-2005, 14:08:28 »
Ik pieker er niet over, zeker niet nu ik weet hoe het "spel" eraan toegaat, en je jouw persoonlijkheid in handen legt van een televisieprogramma wat alles, echt alles doet voor de kijkcijfers, en jij helemaal niet belangrijk bent!!
Ik wens iedereen die wel mee gaat doen (dit jaar al?) succes!

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2005, 15:10:45 »
Hoi Robinsonner!

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Zou je misschien kunnen uitleggen wat je bedoelt met; "hoe het spel eraan toe gaat?"
En daarnaast, je persoonlijkheid ben jij, geen enkel programma kan mijn persoonlijkheid veranderen. Niet voor een miljoen, niet voor bekendheid, helemaal niet! Je zou je misschien anders voor kunnen doen, maar dat is natuurlijk geen persoonlijkheidsverandering!

Groeten Marc

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2005, 16:27:09 »
Wat hij bedoelt is dat de productie jou anders kan plaatsen.
Als je bvb één keer met een slappe hand wappert en dat laten ze dan duizend keer van 50 verschillende hoeken zien en je bent de grootste verwijfde homo ooit volgens televisiekijkend Vlaanderen en Nederland.

Of je vloekt eens één keer en dat woordje plakken ze er overal bij, zodat het lijkt alsof je constant loopt te vloeken. Etcetera. Zo zijn er duizend voorbeelden aan te halen. :)

Maar robinsonner, who cares? Zolang je echt vrienden en familie wel de echte jij blijven kennen. De kijkers die zo snel een oordeel vormen, laten je dan toch koud. Die kennen je niet. ze denken van wel, maar het is niet zo.


Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #8 Gepost op: 27-03-2005, 16:47:25 »
Ja dat klopt idd wel, maar daar zou ik me niet al te druk om maken. Je zegt het zelf, je wordt door productie zo neergezet. Maar dat weet iedereen ook, vooral de mensen die je kennen. En verder krijg je tijdens live-shows toch een goed beeld van hoe iemand werkelijk is. Ik kan me daar niet druk om maken, mensen vormen sowieso een beeld van je als je op tv bent, hoe je ook neergezet wordt.


EN nu nog iets heel anders;

Heeft iemand toevallig gisteren nog een trailer gezien voor ER2005 bij de uitzending van Talpa gisteravond? Ik heb namelijk niet kunnen kijken helaas..

Groeten Marc

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2005, 17:50:55 »
Ik ben nog te jong, dus het gaan niet, maare fftjes 1 vraagje er zou toch All stars komen?

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2005, 17:58:34 »
Deze informatie klopt dus niet; (zie hieronder het verhaal van Peter!)

Er komt dus een soort van All Stars expeditie op Net5, maar dit mag niet de naam dragen 'Expeditie Robinson' of iets in die trant, omdat het hele format verkocht is aan TalpaTv. Talpa zal dit jaar voor de 1e keer een Expeditie uitzenden en zal ook door een geheel nieuwe productie maatschappij gemaakt worden. (namelijk Strix)

Simpelweg; ER 2005 is voor Talpa

Ik hoop dat het nu duidelijk geworden is?!

Groeten Marc
« Laatst bewerkt op: 27-03-2005, 18:33:43 door Marc »

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #11 Gepost op: 27-03-2005, 18:20:18 »
Oké, ik zal het nog één keer duidelijk uitleggen;

(Dit onderwerp is namelijk al helemaal uitgemolken)

Er komt dus een soort van All Stars expeditie op Net5, maar dit mag niet de naam dragen 'Expeditie Robinson' of iets in die trant, omdat het hele format verkocht is aan TalpaTv. Talpa zal dit jaar voor de 1e keer een Expeditie uitzenden en zal ook door een geheel nieuwe productie maatschappij gemaakt worden. (namelijk Strix)

Simpelweg; ER 2005 is voor Talpa

Ik hoop dat het nu duidelijk geworden is?!

Groeten Marc
Sorry Marc maar dit is volledig verkeerd. All-stars gaat wel degelijk door op Talpa maar pas volgend jaar. Het is een jaar verschoven omdat wij deelnemers van 2004 nog onder kontrakt liggen tot november 2005 bij vt4 en net5. Dus dit jaar een gewone Expeditie Robinson op Talpa en volgend jaar de all-stars.
Laat dit nu voor iedereen duidelijk zijn. Ik kan het weten want ik ben één van de all-stars.
Wat net5 dit jaar doet heeft niets met robinson te maken.
Vele groeten,
Peter ::bravo::
En veel succes voor de mensen die zich selecteren voor dit jaar. Geloof me het is het avontuur van je leven.
O ja, Het productiehuis strix is wel al jaren de uitvoerder van expeditie robinson. Het zij die mensen die het produkt Expeditie Robinson verkopen.
Zij zijn steeds aanwezig op het productie-eiland. Don't forget Marc
« Laatst bewerkt op: 27-03-2005, 18:30:45 door peter E.R. 2004 »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2005, 18:25:44 »
Bedankt peter!  ::bravo::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #13 Gepost op: 27-03-2005, 18:32:50 »
Oh...

Dan had ik ook het fout..  :-[

Maar dit zal dan wel het laatste nieuws zijn? Of niet?

Ik volg al enkele weken meerdere fora en dit is de eerste keer geloof ik, dat ik dit op deze manier hoor! Maar het is op zich ook veel logischer op deze manier. Helaas krijg ik ook maar informatie van derden.. ???

Gelukkig heb jij het nu helemaal rechtgezet! Danku!

Groeten Marc

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #14 Gepost op: 27-03-2005, 18:35:28 »

Dat Strix al meerdere jaren meewerkt aan het programma wist ook!

Dankje, Groeten Marc


Offline Patricia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • GO Oscar GO
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #15 Gepost op: 27-03-2005, 22:16:34 »
Hoi Peter,

ik ben net een paar dagen lid op deze site dus heb nog niet alles gelezen.
Maar als ik het goed heb begrepen gaan jullie wel al op expeditie maar dat wordt pas volgend jaar uitgezonden ??
En dit jaar gewoon een expeditie robinson deel 5 .

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #16 Gepost op: 27-03-2005, 22:54:01 »
Ik pieker er niet over, zeker niet nu ik weet hoe het "spel" eraan toegaat, en je jouw persoonlijkheid in handen legt van een televisieprogramma wat alles, echt alles doet voor de kijkcijfers, en jij helemaal niet belangrijk bent!!

Mensen hebben toch wel vooroordelen over iemand, of je nou iemand op tv ziet of je iemand op een feestje irl ontmoet of whatever.
Mij lijkt deelnemen fantastisch, het zou écht de ervaring van m'n leven worden.


En ik ga de geniepigste kandidaat ooit worden! Survivor style en niet zo zonnebadend en cum baya.  >:D

Goed, dan weet ik wie ik er als eerste uit moet stemmen straks op het eilandd.  8)
Nog even niks.

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #17 Gepost op: 27-03-2005, 23:15:38 »
Hoi Art!

Kan ik hieruit opmaken dat je je ook hebt opgegeven?

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen voor alle "aanmelders"!

Groeten Marc

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #18 Gepost op: 28-03-2005, 00:08:25 »
Goed, dan weet ik wie ik er als eerste uit moet stemmen straks op het eilandd.  8)
Of we stemmen als Blok en gaan samen naar de finale  8)

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #19 Gepost op: 28-03-2005, 00:14:45 »
Of we stemmen als Blok en gaan samen naar de finale  8)

hehe  ::trots::