Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 129764 keer)

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #300 Gepost op: 17-12-2005, 00:31:55 »
(zo veel bekende hier in Meredith forum :) , he wesley en vanja ;) )

Goed, nu mijn mening..
Ik vind het een beetje triest van de mensen die Meredith als persoon lopen af te zeiken..ik bedoel..het is een spelletje, een tv programma, daarin heeft ze volgens sommige verkeerd gehandeld tegenover esther...maar daarmee is ze nog geen teef of wat dan ook...

Op de fandag had ik dan de kans om haar ook gewoon persoonlijk een beetje te leren kennen, en ondanks dat ze het die dag moeilijk had, kwam ze idd heel enthousiast en vrolijk over en was echt heel aardig, ik vond het echt tof dat ze ook nog gekomen was die dag.
Het enige commentaar wat hier die mensen geven is dat gezeur over dat gedoe met Esther, nou dat zegt toch niks over Meredith zelf...dus geen gezeik over teef en whatever...beetje overdreven.. rustig aan

gr vincent
Da Vincie

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #301 Gepost op: 19-12-2005, 15:28:59 »
Voor de Meredith fans: kijk allemaal eens op www.meredithmeire.tk !! En voor de fans die al eens hebben gekeken kijk nog 1 keer want er staan weer nieuwe dingen op!!

PS. Mensen die Meredith afzeiken zijn pas laag want Meredith is gewoon THE BEST!!!

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #302 Gepost op: 20-12-2005, 09:21:08 »
Iedereen mag zn eigen mening natuurlijk hebben, en die uiten, dat moet iedereen dan maar gewoon respecteren enzo, maar iemand uitschelden die je helemaal niet kent..alleen van een paar uurtjes tv is iets te veel van het goede.. rustig aan mensen...

 ::bravo:: Meredith !  ::bravo::
Da Vincie

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #303 Gepost op: 20-12-2005, 11:27:41 »
Iedereen mag zn eigen mening natuurlijk hebben, en die uiten, dat moet iedereen dan maar gewoon respecteren enzo, maar iemand uitschelden die je helemaal niet kent..alleen van een paar uurtjes tv is iets te veel van het goede.. rustig aan mensen...

 ::bravo:: Meredith !  ::bravo::

Haha ik zie elke dag wel een nieuw positief bericht van jou over Meredith  ;)
Ze was ook een goede kandidaat hoor maar het viel me op  :P


Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #304 Gepost op: 20-12-2005, 17:11:45 »
Haha ik zie elke dag wel een nieuw positief bericht van jou over Meredith  ;)
Ze was ook een goede kandidaat hoor maar het viel me op  :P


Ja vincent je begint een beetje op een stalker te lijken hahahaa ::tandpastasmiley::
II 1mPit3ou5 II

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #305 Gepost op: 20-12-2005, 18:29:44 »
hahaha ja, ik ga gewoon als ik me eff verveel hier naartoe en dan lees ik al dat domme commentaar over meredith dus geef ik daar eff reactie op...
en ja ik vind haar erg tof ja, ook door de fandag..
heb ik gelijk of niet ?:p
Da Vincie

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #306 Gepost op: 20-12-2005, 19:46:07 »
hahaha ja, ik ga gewoon als ik me eff verveel hier naartoe en dan lees ik al dat domme commentaar over meredith dus geef ik daar eff reactie op...
en ja ik vind haar erg tof ja, ook door de fandag..
heb ik gelijk of niet ?:p
Ja je hebt gelijk ja ::tandpastasmiley::
II 1mPit3ou5 II

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #307 Gepost op: 22-12-2005, 20:47:26 »
Ik moet zeggen dat er hier wel heel negatief over mensen wordt gepraat. Je weet wat ze zeggen hè, een grote bek, maar een klein.....

Ach... ga toch lekker in de auto naar de mac om je vol te proppen, om je daarna vol te gieten met alcohol, om vervolgens in je lekkere warme bedje te gaan liggen, want tja.. als je dat allemaal kan..dan kan je inderdaad ook oordelen over de mensen in de expeditie... want dan weet je wat het is om honger te lijden en tussen de insecten te slapen!!

Jeezzzz....




Nou...... er zijn zat mensen van 17 en 18 die het leger in gaan naar de infanterie, daat is het EN weinig eten EN tussen de insekten slapen EN ook nog in de kou EN fysiek zijn ze tenminste ook nog bezig.... dus er zijn er zat die dat kunnen.

Het valt me op dat er veel jongens van haar leeftijd voor haar opkomen.

Ik heb vaak zat in het bos moeten slapen, tussen de insecten, vaak geen eten, omdat de fourier ons niet kon vinden, maandenlang van huis op uitzending...

er zijn er zat die dat kunnen.

Het valt me wel op dat er veel jongns van haar leeftijd het hier voor meredith opnemen.

Ze zei nu op de fandag dan wel dat alles is uitgesproken, maar ondertussen wel liegen, en daar heb ik een hekel aan. De meesten die voor Meredith opkomen willen graag haar MSNadres hebben... pfff, dat zegt toch al genoeg.

nee, als al dat gedoe met Carl en Esther en Elbert er neit was geweest, had ze er al snel uitgelegen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #308 Gepost op: 23-12-2005, 03:42:22 »
Gast ik heb haar msn adres al en ik kom nog voor haar op omdat zij gewoon een superknappe prestatie heeft geleverd dus oprooten met die bullshit van je  >:D
II 1mPit3ou5 II

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #309 Gepost op: 23-12-2005, 10:38:17 »
Als het aan jou zou liggen moest iedereen die op dit forum post dus over alle kandidaten maar positief zijn? Omdat ze tussen de insecten hebben geslapen en honger hebben geleden? Dan zouden er bij iedere kandidaat alleen maar positieve propaganda-berichten staan en zou dit hele forum weinig interessant zijn.
Carl heeft dit bijvoorbeeld ook allemaal doorstaan (honger lijden en tussen insecten slapen). Hij heeft daarnaast ook nog eens een hoop proeven gewonnen en aan het eind werd het voor hem op het sociale vlak ook behoorlijk zwaar. Wat dat betreft zou je dus ook minstens net zoveel voor hem op moeten komen als voor Meredith.
En wat leeftijd betreft: Als je jezelf volwassen genoeg vindt om aan Expeditie Robinson mee te willen doen, moet je je ook volwassen kunnen gedragen. Leeftijd mag geen excuses zijn om aan pesterijen mee te doen en je als een meeloper te gedragen.  ::niet-ok::
Blijkbaar zijn jouw argumenten om Meredith te verdedigen een beetje zoek, want een argumentatie als deze raakt kant noch wal:
Gast ik heb haar msn adres al en ik kom nog voor haar op omdat zij gewoon een superknappe prestatie heeft geleverd dus oprooten met die bullshit van je  >:D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #310 Gepost op: 23-12-2005, 11:24:58 »
Mensen toch.. We hoeven toch geen gelijk te halen over Meredith? De één vindt haar leuk en de ander vindt haar minder leuk. En allemaal om verschillende redenen. Zo werkt dat nu eenmaal. Maar om elkaar nu op een mening aan te vallen?? Dat lijkt me echt nergens voor nodig. Een beetje respect en verdraagzaamheid. Lijkt me ook een pracht van een Kerstgedachte ::jaja:: ::zwaai::
er was eens......

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #311 Gepost op: 23-12-2005, 19:44:29 »
Nou..of het nou kerst is, of niet.. ::bravo::

Men moet haar niet over haar persoonlijkheid gaan zeiken of haar uitschelden, want ze kennen der niet eens..
En het is al 100 keer gezegd, niet alles is uitgezonden, of kon uitgezonden worden, dus wij hebben maar heel weinig gezien, dus kunnen we ook niet over alles oordelen over Meredith.  (of anderen)

En idd, iedereen heeft zn eigen mening, je kan het er niet mee eens zijn, dan ga je in discussie, maar maak het niet al te heftig he;)  ::ohno::
Da Vincie

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #312 Gepost op: 23-12-2005, 21:58:36 »
Zeg ik dat iedereen een knappe prestatie heeft geleverd ''NEE'' ik zeg dat zei dat heeft gedaan en niet om al die domme redenen die jij opgeeft maar om andere redenen. Redenen waar jij te dom voor bent om te zien dus kom niet slim en bijdehand doen en ga met je gare mening en nog gaardere argumenten je moeder pesten ofso  >:D
II 1mPit3ou5 II

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #313 Gepost op: 23-12-2005, 23:33:49 »
Zeg ik dat iedereen een knappe prestatie heeft geleverd ''NEE'' ik zeg dat zei dat heeft gedaan en niet om al die domme redenen die jij opgeeft maar om andere redenen. Redenen waar jij te dom voor bent om te zien dus kom niet slim en bijdehand doen en ga met je gare mening en nog gaardere argumenten je moeder pesten ofso  >:D

Mensen toch.. We hoeven toch geen gelijk te halen over Meredith? De één vindt haar leuk en de ander vindt haar minder leuk. En allemaal om verschillende redenen. Zo werkt dat nu eenmaal. Maar om elkaar nu op een mening aan te vallen?? Dat lijkt me echt nergens voor nodig. Een beetje respect en verdraagzaamheid. Lijkt me ook een pracht van een Kerstgedachte ::jaja:: ::zwaai::

 ::) ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #314 Gepost op: 24-12-2005, 21:27:03 »
Je mag af en toe best een beetje grof uitvallen kom op zeg, t'is hier geen kerk.
II 1mPit3ou5 II

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #315 Gepost op: 25-12-2005, 11:15:02 »
Ik vind Meredith ook helemaal TOP!! (maar dat wisten jullie denk ik al :P) Ik vind ook dat iedereen wel zijn mening mag hebben over Meredith als we het maar wel een beetje netjes houden! Ik vind haar prestatie ook hartstikke goed en ik denk dat ze haar doel ook wel heeft bereikt tijdens de expeditie en dat ze zeker niet meer aan haarzelf hoeft te twijfelen en dat ze heel erg trots kan zijn!!  ::trots:: En ik denk dat ookal vind je haar niet leuk dat je wel respect kan hebben want ze is echt heel ver gekomen en ze was nog maar zo jong.

 ::hug::

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #316 Gepost op: 26-12-2005, 01:43:47 »
Ja precies en geen onzin van ''ik ken mensen van 18 die in het leger zitten en ook tussen de beesten moeten slapen. DAT IS IETS ANDERS ALS JE HET NOG NIET DOORHAD. ::tandpastasmiley::
II 1mPit3ou5 II

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #317 Gepost op: 26-12-2005, 10:18:59 »
dat is helemaal geen onzin, als ik hier op het forum kom vind ik jou eigenlijk onzinnig reageren

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #318 Gepost op: 26-12-2005, 13:20:45 »
Vind ik eigenlijk ook een beetje, respecteer elkaars mening.
Je kan dan nog met sommige dingen niet eens zijn maar dan is de ander niet meteen een droogkloot ofzo. En een ding heeft iedereen gemeen hier op dit forum, we vinden ER helemaal top. Dus misschien zijn we toch ook weer niet zo verschillend.  ;)
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #319 Gepost op: 29-12-2005, 15:25:33 »
owja in het leger zijn er ook echt stemrondes die je maar door moet zien te komen kom op zeg denk eens na
II 1mPit3ou5 II