Auteur Topic: [kandidaat Nl] Tom  (gelezen 17126 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2005, 22:36:57 »
Na het "verlies" van Johnny en de terugkeer van Elbert had ik verwacht dat kamp Jong zou beseffen dat ze de sterkere deelnemers nog hard nodig zijn, vooral als de proeven zo fysiek blijven. Het lijkt erop dat ze zich nu in hun eigen vingers snijden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2005, 22:40:08 »
Na het "verlies" van Johnny en de terugkeer van Elbert had ik verwacht dat kamp Jong zou beseffen dat ze de sterkere deelnemers nog hard nodig zijn, vooral als de proeven zo fysiek blijven. Het lijkt erop dat ze zich nu in hun eigen vingers snijden.
ja inderdaad, ze hebben nu nog Maxime en Wim, die op mij niet zo sterk overkomen, allebei een beetje smalle jongens.
Kamp Oud heeft 'De Beer' (Elbert ;D), Carl en John, die volgens mij wel sterk zijn alledrie

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2005, 22:40:39 »
Die meiden maken veel goed met hun uitstraling ,

Ja maar met uitstraling win je geen proeven.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2005, 22:45:07 »
Ik vond Tom na de stemming wel een treffende opmerking maken toen hij zei dat het anders zou zijn gelopen als hij op Nicole zou hebben gestemd.

Ik vraag me dan af of ie er echt geen flauw benul van had hoe de stem verhouding zou zijn van te voren.
Dat Nicole een paar stemmen zou krijgen leek wel duidelijk en dat hij een paar stemmen zou krijgen was ook wel duidelijk, maar blijkbaar was dit geen aanleiding voor hem om tactisch te gaan stemmen.  ???
« Laatst bewerkt op: 5-09-2005, 22:47:56 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #24 Gepost op: 5-09-2005, 22:46:40 »
Maar dit was Tom zijn eigen schuld, als hij vanaf het begin liet zijn wie hij was, dan had ik hem erg ver zien komen. Maar idd de jonkies zijn nu erg geblesseerd, ik hoop maar dat de volgende proeven meer denken en balanceren zal zijn.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2005, 09:03:07 »
Zijn instelling was ook gewoon verkeerd hij deed geen flikker in het kamp maar bij de proeven gaf hij zich helemaal.
als je de proeven dan oo knog verliest heb je dus in feite niks bijgedragen aan de groep :/
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2005, 09:29:19 »
Jammer... ik had me in m'n pool als 2e finalist gezet. :(

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2005, 22:45:26 »
Ik vond Tom na de stemming wel een treffende opmerking maken toen hij zei dat het anders zou zijn gelopen als hij op Nicole zou hebben gestemd.

Ik vraag me dan af of ie er echt geen flauw benul van had hoe de stem verhouding zou zijn van te voren.
Dat Nicole een paar stemmen zou krijgen leek wel duidelijk en dat hij een paar stemmen zou krijgen was ook wel duidelijk, maar blijkbaar was dit geen aanleiding voor hem om tactisch te gaan stemmen.  ???
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Fleur de meeste stemmen zou krijgen, gezien haar leidende rol in de ruzie tussen de Nederlandse dames en de Belgen. Maar die opmerking van haar voor de camera dat ze Maxime wel aan had willen vliegen hebben de anderen natuurlijk niet gehoord.
Even on-topic: Ook ik had Tom getipt als runner up in de ER-pool. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij eruit zou vliegen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #28 Gepost op: 7-09-2005, 14:30:09 »
ik snap er niks van! beetje oenig van de jonkies. Is net gebleken dat Elbert weer beter is en dat is toch wel een beer van een vent, gaan ze de sterkste wegstemmen! Beetje raar. Vraag dan aan Tom of hij zich iets meer wil inzetten buiten de proeven om maar zo schieten ze in hun eigen voet. Ik had inderaad ook eerder Fleur zien gaan.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #29 Gepost op: 10-12-2005, 18:47:52 »
Tom kwam veel beter uit de veren op de fandag dan op tv.
Hij is heel anders dan ik had verw8 ::ok::

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: [kandidaat Nl] Tom
« Reactie #30 Gepost op: 15-12-2005, 16:06:17 »
Tom kwam veel beter uit de veren op de fandag dan op tv.
Hij is heel anders dan ik had verw8 ::ok::

ja vind ik ook! hij is echt heel aardig  ::jaja::
Pura Vida!