Auteur Topic: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)  (gelezen 33842 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #20 Gepost op: 27-09-2005, 19:33:40 »
Ja, dat dacht ik dus wel.
Net5 heeft de oude kandidaten nog onder contract en daarom mocht de all stars versie niet uitgezonden worden op Talpa. Dus ik vermoed dat de all stars idd bij Net5 komt en dat Talpa een gewone uit gaat zenden.
Maar ja; vermoed ik he... Dus we moeten het nog maar afwachten.

Groetjes,
Cynthia
En als ze op Kanaaltwee een belgische houden en op Talpa een all stars is dat ook wel erg duur. Maar is de all stars expeditie niet gewoon op Net5 en VT5 vanwege contracten van de deelnemers?

Nee, Talpa heeft de Expeditie Robinson rechten. Net5 mag Expeditie Robinson helemaal niet uitzenden. Dus ook geen All-stars. Volgend jaar is de All-starts op Talpa. Dat was al een nederlandse produktie, en dat wordt het nu weer! Expeditie Robinson blijft de a.s. jaren dus gewoon op Talpa!  ::jaja:: En wat kanaaltwee doet, dat moeten zij maar weten  ::rofl:: :P

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #21 Gepost op: 28-09-2005, 00:57:11 »
Ik zou dolgraag mee willen doen aan ER 2006, maar ik heb een mega groot probleem als ik al mee ga doen......

Ben allergisch voor vis.

en dan heb ik best een probleem daar, aangezien, als er bijvoorbeeld pannekoeken gebakken worden, dat in de zelfde pan als de vis gedaan wordt, en dus ik alsnog ziek ga worden.

mooi klote dus.

Dan willen ze je vast graag hebben! Als mogelijke 'kink' in de kabel op het eiland.

Stel je voor dat jij als enige moeilijk doet over het eten, dat zorgt geheid voor ruzies. En dus voor leuk beeldmateriaal. Uiteraard snap ik dat die allergie voor jouzelf niet leuk is, en de gevolgen ook niet. Maar bekijk het eens van de andere kant (van de Talpa kant).

En dus stel jezelf de vraag: heb je zin in 3 dagen op een tropisch eiland? Want waarschijnlijk zul je als eerste de expeditie verlaten...
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #22 Gepost op: 28-09-2005, 01:17:47 »
Dan willen ze je vast graag hebben! Als mogelijke 'kink' in de kabel op het eiland.

Stel je voor dat jij als enige moeilijk doet over het eten, dat zorgt geheid voor ruzies. En dus voor leuk beeldmateriaal. Uiteraard snap ik dat die allergie voor jouzelf niet leuk is, en de gevolgen ook niet. Maar bekijk het eens van de andere kant (van de Talpa kant).

En dus stel jezelf de vraag: heb je zin in 3 dagen op een tropisch eiland? Want waarschijnlijk zul je als eerste de expeditie verlaten...

Er lopen daar ook apen en komodovaranen rond... Misschien een lekker alternatief?
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #23 Gepost op: 28-09-2005, 15:05:58 »
ik geloof niet dat er komodovaranen zijn op die eilanden. zover ik weet komen die alleen nog maar voor op Komodo en Rinca, twee eilandjes tussen Sumbawa en Flores.


en in wat dierentuinen dan....

overigens zijn reptielen goed te eten  ::trots::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Filien

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2005, 17:35:52 »
België begint wel verdacht vroeg met inschrijvingen... Gaat er iemand zich inschrijven?

Offline curzor

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #25 Gepost op: 3-10-2005, 22:33:45 »
ik ben eigenlijk enorm geinspireert door expeditie robinson
en nu is mijn vraag ik zou mega graag mee doen aan zoon expeditie robinson  ::jaja::
nu is mijn vraag wat zijn de verijste om mee te doen aan de expeditie,
zijn er eigenlijk veel mensen die aan dit soort dingen willen meedoen ?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #26 Gepost op: 3-10-2005, 22:35:01 »
Daar is al een topic over!  :D Zie inschrijving ER2006 topic

Offline curzor

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #27 Gepost op: 3-10-2005, 22:37:01 »
ah bedankt  ::tandpastasmiley::
ja ben een newb hier e ken het hier nog niet zo goed  ::trots::
ik zie dat er hier wel massaal gepost wordt (nice forum)

Offline curzor

  • Forumlid
[Kandidaat BE] rutger ja ik wil er wel bij grake
« Reactie #28 Gepost op: 3-10-2005, 22:53:20 »
ja ik zen dus Rutger
(klinkt mss dom)
maar ik zou er graag bij komen op zoon expeditie echt mega fell
das echt een mega droom van me

Madine

  • Gast
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #29 Gepost op: 20-10-2005, 15:00:50 »
Voor wie niet hé? Je kan niet meer dan je inschrijven en afwachten. Heb maar niet te veel hoop want de kans is en blijft verschrikkelijk klein.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #30 Gepost op: 12-11-2005, 19:31:14 »
van Björn ontving ik vanmorgen de volgende mail met oa een tip voor met name de heren die zich voor ER willen inschrijven ::ok::


G dag ,

 Ik volg ook weer eff de forums en kom hier regelmatig aan bod , bedank aan de mensen die dat alles voor elkaar krijgen .

Wat mij beetje stoort is de duidelijkheid of moet ik zeggen onduidelijkheid omtrent sommige onderwerpen , als er niets is hoe kan je er dan over discussiëren en speculeren ? Laat ook alle forumers es weten dat er meer is dan er getoond word en men een OPEN VISIE naar televisie toe moet hebben  . Aan mijn fans thanks voor the support maar live go’s on mensen sta niet stil in de tijd , ontnuchterend ? Zal wel . Aan kandidaten , hou vast aan Maleisië en vergeet de tv .

Aan inschrijvers : WEES ORIGINEEL en dan wel ORIGINEEL !!! Denk eens verder dan ER zorg dat je opvalt , er uit springt ; opgemerkt word door anders te zijn en laat jullie haar groeien , heb je meer kans !!! De jongens/heren toch .

Aan toekomstige kandidaten stel je doel niet te hoog , beleef elke minuut daar goed of slecht . Speel je eigen spel en maak je geen verwijt achteraf je bent wie je bent , ook al proberen ze je constant een rol op te leggen niet in trappen . Kijk nadien met je eigen ogen en geniet . Jij moet je niet verantwoorden omwille van hoe ze je neerzetten op tv .

 
Een goeie finale ER2005 en een bemerking voor eenieder    “IETS IS , OMDAT IETS KAN “

Groeten vanuit West-Vlaanderen

Björn
er was eens......

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #31 Gepost op: 12-11-2005, 20:24:31 »
van Björn ontving ik vanmorgen de volgende mail met oa een tip voor met name de heren die zich voor ER willen inschrijven ::ok::
(...)
Groeten vanuit West-Vlaanderen
Björn

Ah, de messias laat weer eens van zich horen!!!

Gegroet, oh Heer!!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #32 Gepost op: 12-11-2005, 21:06:04 »
Tot op de fandag ????

AMEN !

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #33 Gepost op: 13-11-2005, 13:37:31 »
Geweldig om weer iets te horen van dé Robinson, wat zou het gaaf zijn als hij naar de fandag zou komen!! Maar dat zal wel niet.. helaas.
Björn Lemeire is de man

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #34 Gepost op: 24-11-2005, 17:44:03 »
hmm, ik snap er nu niet veel meer van.....  :-\\

komt er nou een all-star expeditie? en zo ja, op talpa? en wat doet belgie dan?

je kunt je op kanaaltwee inschrijven, wat ik ook gedaan heb, een daar kun je ook invullen of je uit belgie of uit nederland komt (is dus ook voor de nederlanders!!)

dit is echt te onduidelijk.  :-\\ ::niet-ok::
Pura Vida!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #35 Gepost op: 24-11-2005, 17:46:41 »
In Belgie komt er een gewone,

In Nederland, komt er een All-stars  ::jaja::

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #36 Gepost op: 24-11-2005, 17:49:39 »
In Belgie komt er een gewone,

In Nederland, komt er een All-stars  ::jaja::

maar dan doen er dus ook nederlanders mee aan de belgische? en dan zouden de nederlanders het niet eens op tv kunnen kijken ofzo.
wat is dit voor rare regeling? pff
ik wil gewoon 1 expeditie van belgie en nederland samen, dit slaat echt nergens op.

hoe weet je eigenlijk dat het zo gaat?  :-\\
Pura Vida!

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006
« Reactie #37 Gepost op: 24-11-2005, 18:16:23 »

http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/inschrijven_2006.php?mv=robinson_0
::bravo::

Als je goed kijkt kun je je op de site van Kanaal Twee ook aanmelden als Nederlander. Misschien komen er toch twee verschillende series van Expeditie Robinson in 2006. (Of zal deze inschrijving voor de opnames in 2006 zijn en dan de uitzending in 2007?)
Mol, Mollig, Molst!

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #38 Gepost op: 26-11-2005, 19:59:08 »
als je je ingeschreven hebt, duurt het dan lang voordat je een reactie krijgt?
en laten ze alleen iets van zich horen als je door bent, of ook als je niet door bent?
Pura Vida!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #39 Gepost op: 26-11-2005, 21:06:23 »
Hoe ze het bij Kanaaltwee doen weet ik niet, maar op je inschrijvingen destijds via VT4 (en volgens mij idem voor NET5) kreeg je niks te horen als je er niet bij was.

Maar bij VTM (Kanaaltwee is een dochter van VTM, van dezelfde maatschappij dus) heb ik wel eens een bericht gehad op een inschrijving dat ik er niet bij was. Wel net zo aardig.