Auteur Topic: vragen aan Ernst-Paul  (gelezen 85772 keer)

Offline BarryR

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #120 Gepost op: 3-11-2005, 11:33:43 »
Wat voor mogelijke ontwikkelingen zijn er nog mogelijk voor Expeditie Robinson? (3 kampen, andere omgeving) Kun je wat loslaten over mogelijke plannen?

Hoe kan het dat alle interessante kandidaten overblijven of is het gewoon toeval omdat we van de eerste afvallers niet zoveel zien? (Ik kan me niet voorstellen dat Tom, Annita, Elsje of Margriet zulke leuke tv had opgeleverd)

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #121 Gepost op: 3-11-2005, 19:16:26 »
Ik denk dat er nog velen mogelijkheden voor Er zijn al zijn die veranderingen niet het meest Essentiële lijkt mij. Kijk maar naar de Amerikaanse survivor, ook wel aanpassingen maar geen vreemde stemsystemen of vreemde eilanden waar familie, winnaars van proeven of afvallers op terrecht komen en daar heeft men al 2 keer zoveel series gemaakt.

Daarover gesproken EP is het denkbaar dat er net als in Amerika 2 reeksen per jaar van Expeditie robinson worden opgenomen en uitgezonden of is dat ondenkbaar? Komend jaar bijv. allstar en reguliere expeditie?

Een ander vraag nog is, hoe dat nu precies zit met je dochter? Ben je bang dat je er nog problemen mee krijgt dat je, je dochter aan Expeditie robinson (deel 1) hebt laten meedoen? Was zij ook echt de enige die op die manier in de expeditie terrecht is gekomen of bestond de eerste expeditie uit allemaal vrienden en bekenden van medewerkers? Ik vind het wel een merkwaardig verhaal en ook dat daar nu zo veel aandacht voor is.
at your service

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #122 Gepost op: 5-11-2005, 12:51:14 »
Ik zou graag willen weten waarom besloten is de urn aan te houden, toen het stemsysteem werd aangepast. Toen Douwe 6 stemmen uitbracht, was degene na hem, Carl, enorm in het voordeel, want die wist dat ze allemaal van hem waren. Mensen die aan het eind stemden, kunnen niet inschatten, van wie al die stemmen zijn.

Offline R.Crusoe

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #123 Gepost op: 7-11-2005, 22:10:51 »
Naar aanleiding van Daisy's vraag; waarvan is afhankelijk wie er als eerste moet stemmen en wie als laatste. Dit is dus wel degelijk van belang. Eigenlijk zou je die gene die als 1e de proef afhaakt, als 1e moet laten stemmen.  ::vergroot::

Offline cheftje

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #124 Gepost op: 8-11-2005, 11:07:33 »
Vandaag te lezen in "dag allemaal" (belgisch weekblad),
Carl :"Op een bepaald moment zijn john, esther en ik een zware discussie met presentator Ernst-Paul aangegaan. Hij heeft toen letterlijk gezegd dat hij ons in de montage kon maken of kraken. Ik krijg nu de rekening gepresenteerd."
(einde citaat)

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #125 Gepost op: 9-11-2005, 04:08:07 »
Ik zou graag willen weten waarom besloten is de urn aan te houden, toen het stemsysteem werd aangepast. Toen Douwe 6 stemmen uitbracht, was degene na hem, Carl, enorm in het voordeel, want die wist dat ze allemaal van hem waren. Mensen die aan het eind stemden, kunnen niet inschatten, van wie al die stemmen zijn.

Naar aanleiding van Daisy's vraag; waarvan is afhankelijk wie er als eerste moet stemmen en wie als laatste. Dit is dus wel degelijk van belang. Eigenlijk zou je die gene die als 1e de proef afhaakt, als 1e moet laten stemmen.  ::vergroot::

Nergens om maar deze vraag heb ik eerder al gesteld, antwoord komt hopelijk nog. Ik vind gewoon trouwens dat niemand moet kunnen zien of en hoeveel briefjes er al in zitten. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om dat te bewerkstelligen...  ::)

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #126 Gepost op: 9-11-2005, 18:50:07 »
Beste Ernst-Paul,

Wat is nu precies de toegevoegde waarde van het winnaarseiland? Waarom hebben jullie dat als productie bedacht; wat geeft het voor extra dimensie aan het Robinson-gebeuren?

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #127 Gepost op: 10-11-2005, 13:41:14 »
Een ander vraag nog is, hoe dat nu precies zit met je dochter? Ben je bang dat je er nog problemen mee krijgt dat je, je dochter aan Expeditie robinson (deel 1) hebt laten meedoen? Was zij ook echt de enige die op die manier in de expeditie terrecht is gekomen of bestond de eerste expeditie uit allemaal vrienden en bekenden van medewerkers? Ik vind het wel een merkwaardig verhaal en ook dat daar nu zo veel aandacht voor is. 

  :o Is dit echt waar?  (kijk nog niet zo lang ER)
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #128 Gepost op: 11-11-2005, 18:10:02 »
Een ander vraag nog is, hoe dat nu precies zit met je dochter? Ben je bang dat je er nog problemen mee krijgt dat je, je dochter aan Expeditie robinson (deel 1) hebt laten meedoen? Was zij ook echt de enige die op die manier in de expeditie terrecht is gekomen of bestond de eerste expeditie uit allemaal vrienden en bekenden van medewerkers? Ik vind het wel een merkwaardig verhaal en ook dat daar nu zo veel aandacht voor is.

Sascha Carillho is op 18 januari 1981 geboren, Ernst-Paul op 23 mei 1966. Hij was er dan wel erg snel bij, die Ernst-Paul.  :-X
Kun je niet beter vragen of deze roddels überhaupt wel waar zijn?  ???
Nog even niks.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #129 Gepost op: 11-11-2005, 18:41:49 »
Sascha Carillho is op 18 januari 1981 geboren, Ernst-Paul op 23 mei 1966. Hij was er dan wel erg snel bij, die Ernst-Paul.  :-X
Kun je niet beter vragen of deze roddels überhaupt wel waar zijn?  ???

als ik het goed heb, is het zijn stiefdochter, maar ik weet eerlijk gezegd niet of EP en haar moeder al samen waren in de tijd van ER1..

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #130 Gepost op: 12-11-2005, 22:56:29 »
als ik het goed heb, is het zijn stiefdochter, maar ik weet eerlijk gezegd niet of EP en haar moeder al samen waren in de tijd van ER1..

Dan is het de stiefdochter wellicht laat hem dat zelf maar vertellen.
 Als ik het goed begrepen heb is Ernst Paul getrouwd met een dochter van Paul witteman. Sascha zou sowieso de kleindochter zijn van Paul Witteman. Ook Ernst Paul's vrouw zou (zijdelings) betrokken zijn bij het programma. Ik weet niet of iemand van jullie voor ER1 een advertentie of commercial heeft zien staan met een oproep om je aan te melden amr het zou me niks verbazen als ze bij de eerste reeks gewoon personen benaderd hebben oi.p.v. andersom.

Ik weet dat men nu getrouwd is en of men elkaar 5 jaar geleden al kende is de vraag. Feit blijft wel dat dit inhoudt dat hij in wezen nooit zijn dochter mee kan laten doen aan een eventuele all stars toch zeker niet met een wildcard!
at your service

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #131 Gepost op: 13-11-2005, 16:35:51 »
Ik weet niet of iemand van jullie voor ER1 een advertentie of commercial heeft zien staan met een oproep om je aan te melden amr het zou me niks verbazen als ze bij de eerste reeks gewoon personen benaderd hebben oi.p.v. andersom.

Ik weet wel dat een aantal Nederlandse deelnemers zich destijds voor een ander programma hadden opgegeven. Muriël en Karin hadden zich eigenlijk voor de Bus opgegeven (het publiek mocht destijds steeds uit drie mensen kiezen wie zij in de bus wilden hebben, Muriël werd toen niet gekozen voor de plaats van Loes [die als eerste weg moest] en Karin niet voor Antoinette [die de Bus won]). Waarschijnlijk heeft SBS hen toen gevraagd of ze misschien interesse hadden om mee te doen aan Expeditie Robinson. Misschien dat er toen te weinig tijd was om een hele selectieprocedure te starten?  ???
Nog even niks.

Offline cameltrophy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #132 Gepost op: 14-11-2005, 18:16:10 »
ik weet nog dat sasha destijds uit (een gezin uit) breda kwam. Bij mijn weten heeft ep niets met breda....

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #133 Gepost op: 29-11-2005, 08:57:05 »
 ::zwaai:: Hoi EP, dit keer geen vraag van mij. Maar na het zien van de slotaflevering gisteravond wil ik even zeggen, dat ik vind dat jullie een mooi produkt hebben afgeleverd met ER 2005  ::jarig:: Ik vond het mooi hoe jullie Esther, John en Carl lieten reageren op het geheel. En ook dat jullie zelf wel enigszins ontroerd raakten, op momenten dat Emma, Douwe en Carl ontroerd waren (ja, Lotte, ik zag het wel  ::tandpastasmiley:: Het was een mooi programma, en dat lag zeker ook aan deze kandidaten. Proficiat!  ::bravo::
... ook gewoon maar een mening...

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #134 Gepost op: 29-11-2005, 20:29:42 »
Hoi EP

Allereerst bedankt dat je de vragen wil beantwoorden! Super tof!
Ik heb 4 vraagjes voor je  :)

1. Zijn de selectieronden streng? Worden er bv. veel verschillende test gedaan en veel voorrondes gehouden?

2. Moet je al 18 zijn als je je inschrijft of moet je 18 zijn als de expeditie begint? Dat is voor mij dit jaar van groot belang  ;)

3. Weet je toevallig of je alleen bericht krijgt als je door bent naar een volgende selectieronde, of alleen als je niet door bent?

4. Wat vind je het leukst aan het presenteren van het programma?

Ik hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden  :)

Groetjes,

Kim  ::zwaai::
Pura Vida!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #135 Gepost op: 1-12-2005, 11:24:03 »
He EP!

Komt er volgend jaar weer een gewone Expeditie Robinson?  ??? Ik dacht dat er een All Star Expeditie kwam? Komt die er ooit nog? En komen er dan ook mensen van dit jaar bij? Wie van dit jaar zouden er willen?

Offline Folha

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #136 Gepost op: 13-12-2005, 21:43:33 »
Nog een vraagje, komt EP nog eens terug om te antwoorden op alle vragen?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #137 Gepost op: 13-12-2005, 21:45:57 »
Nog een vraagje, komt EP nog eens terug om te antwoorden op alle vragen?
Ja, dat vragen wij ons ook af  ::jaja:: :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #138 Gepost op: 13-12-2005, 22:17:45 »
Ik gok zomaar van niet ::ohno::
er was eens......

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #139 Gepost op: 13-12-2005, 22:22:24 »
Nou, voor het geval dat hij terugkomt:

Ernst Paul, ik heb een vraagje;
Ik ben toch benieuwd hoe alles gefilmt is. Want daar weet jij natuurlijk wel meer over. Verbaas me er altijd over dat alles op camera staat. Lijkt me dat er niet 24 uur per dag mensen met camera's over het strand lopen. Of wel? Dan meer dan resect voor de mensen van geluid en camera!

Bedankt.