Auteur Topic: vragen aan Ernst-Paul  (gelezen 85724 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #20 Gepost op: 2-10-2005, 00:41:22 »
dat betekend dus dat óf komende maandag de samensmelting is, of de maandag erna ::ok::
Erna  ::jaja::

Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #21 Gepost op: 2-10-2005, 14:21:09 »
he ernst-paul
ja ik ben weer reuze blij dat we weer kunnen genieten van e-r.
mijn  vraag is eenvoudig wordt de montage zo gemaakt dat het conflikt
tussen john en esther erger lijkt dan het is??
zoals hier op het forum wordt gesuggereerd. ???

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #22 Gepost op: 2-10-2005, 14:45:06 »
Maar Esther is sterk genoeg om de druk aan te kunnen, anders kom je niet door de psychologische keuring en heb je niet al zoveel bereikt op jonge leeftijd.

Hiermee suggereer je een beetje dat die psychologische keuring een soort garantie biedt voor wat het programma met de uiteindelijke deelnemers gaat doen. Vind je dat niet een beetje gemakzuchtig, en bovendien in tegenspraak met andere kandidaten die nu én in het verleden door diezelfde keuring zijn heengekomen en toch ook niet opgewassen bleken tegen aspecten van het spel? Waarbij het opvallend is dat het hier meestal psychische redenen betreft, hoewel de lichamelijke conditie voor veel deelnemers op een gegeven moment daarbij ook een rol gaat spelen (gaf bijvoorbeeld ook psycholoog/deelnemer Robin ooit aan), en dat is natuurlijk al helemaal niet te voorspellen middels psychologische testen.

Mijn vraag dus: vind je dat jullie als programmamaker achterover mogen leunen bij ontwikkelingen zoals we die nu gezien hebben, met als uitgangspunt "Zij kan dat wel aan, ze is door de psychologische keuring heengekomen?"
« Laatst bewerkt op: 2-10-2005, 14:47:48 door Starry Night »

Offline stijntje31

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #23 Gepost op: 2-10-2005, 15:11:46 »
Hallo Ernst-Paul 

Ik heb pasgeleden de aflevering van expeditie robinson gezien (26 sept) en
hoorde een prachtig muziekstuk. Ik heb het over de muziek de wordt
gespeeld bij de proef waarbij de 6 dames tegen elkaar moeten strijden. 8)
(proef waarbij ze een soort paal 270graden rond moeten duwen). In het nummer hoor ik een man zingen.

Welke muziek werdt toen gedraaidt?

Alvast vriendelijke bedankt,

Stijntje31

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2005, 19:51:47 »
Leuk! Ernst-Paul!  8)

Je werkt nu toch ook mee aan Big Brother? Welk programma vind je leuker om te maken, Big Brother of Expeditie Robinson (domme vraag waarschijnlijk  ;D).

En zijn er bepaalde kandidaten uit Big Brother die je graag in Expeditie Robinson had gezien en/of omgedraaid?
Nog even niks.

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #25 Gepost op: 2-10-2005, 20:13:44 »
Hallo E.P. ::zwaai::

Ook ik heb een vraagje.
Worden de kandidaten geselecteerd op het draaiboek wat jullie al hebben of juist niet.
Jullie selecteren toch wel bepaalde types.
Ik weet wel dat ik heel anders naar E.R. kijk dan voorgaande afleveringen.

groetjes ::ok:: moeder van een van de kandidaten
« Laatst bewerkt op: 3-10-2005, 22:31:17 door kira25 »
begin de dag met een lach

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #26 Gepost op: 3-10-2005, 19:03:22 »
Gezellig!!

Mijn vraag is meer een verzoek, ik hoop dat dit ook mogelijk is.
Ik weetniet hoeveel invloed je op de officiele site van Expeditie Robinson op Talpa hebt maar zouden er meer foto’s op kunnen?
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #27 Gepost op: 3-10-2005, 22:09:50 »
Hoi Ernst-Paul.

Al jaren kijk ik naar Expeditie Robinson, maar dit jaar staat me het meeste tegen! De vele ruzies in het jongere kamp: De Belgen tegen de twee Nederlandse dames. In het oudere kamp Elbert die niet geaccepteerd wordt.. Wat is er aan de hand ???

Ik vond het bijzonder knap dat die twee, Marnix en Esther, het zolang in de grot hebben weten vol te houden. Dat zij vervolgens als leider door moeten gaan, vind ik niet terecht. Daarom mijn eerste vraag:
Waarom? Waarom zij?


Je merkte dat de conflicten op kamp Zuid te hoog werden. John en Carl waren het niet eens met de gekozen leider. Zij hadden immers niks te kiezen, want zo is het spel. Maar wat ik mij afvraag: Waarom werden zij niet aangesproken op hun gedrag? Zij maken Esther zwart, alles wat zij doet, keuren ze af. Ookal is het goed wat ze doet.
Ik denk dan, bij zo'n eliminatie waar het hoog opliep, de keuze is aan jullie:
Jullie zijn het niet eens met de spelregels, dus jullie kunnen vertrekken! Is dit een verkeerde gedachte? Iemand die het niet eens is met de regels en zich niet anders wil opstellen, kan het spel verlaten.. Dat is mijn tweede vraag meteen: Waarom werd er, wat wij te zien kregen, niet duidelijk gemaakt aan hen, dat dit de regels zijn en als ze het er niet mee eens zijn, kunnen vertrekken. (Even cru gezegd nu..)

Ik wacht vol spanning af op de samensmelting en ben benieuwd naar de reacties van kamp Noord naar kamp Zuid...

Groetjes!!
« Laatst bewerkt op: 3-10-2005, 22:11:51 door Sunshine- »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #28 Gepost op: 3-10-2005, 22:24:51 »
Beste Ernst-Paul,

Ik heb een vraag die jijzelf niet beantwoorden kan, maar je kunt hem wel voor me stellen t.z.t. Ik zou het zeer waarderen als je dat zou willen doen straks in de studio.

Zou je aan Carl het volgende kunnen vragen: "Als je Esther hebt uitgedaagd omdat je niet akkoord ging met het feit dat sommige deelnemers een uitzonderingspostie krijgen, waarom behield je dan zelf wel die immuniteit? Waarom zei je niet, zoals in de lijn der verwachting lag: "Okay, nu zijn de kansen gelijk. En hierbij lever ik uiteraard mijn immuniteit in, zoals jij volgens ons ook had behoren te doen." Waarom deed je dat niet?"

Vriendelijke groeten

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #29 Gepost op: 3-10-2005, 22:30:24 »
Hallo Ernst-Paul,

Allereerst even complimenten voor je aanwezigheid hier, hartstikke leuk!

Mijn vragen zijn hierboven al gesteld dus ik blijf hier uiteraard meelezen... Maar wat ik nog graag zou willen weten;

Waarom zijn er dit jaar geen uitzendingen over de kandidaten die al afgevallen zijn? Die dan beelden terug kijken uit de expeditie en hun visie + ervaring er op los laten?

 ::zwaai::

Offline Muffje

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #30 Gepost op: 3-10-2005, 22:51:28 »
Een hele hele tijd geleden konden we allemaal bellen om onze favoriete Robinson uit vorige expedities op te geven. Klaar, Gio, etc. Wordt die expeditie nog uitgezonden en zo ja wanneer?

Offline zwet

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2005, 14:58:54 »
die all-star aflevering is volgens mij stopgezet vanwege de overstap naar talpa, het zou best kunnen dat die aflevering er volgend jaar nog wel komt.

ik heb zelf ook nog een vraagje, door wel bedrijf word ER nou precies gemaakt. ik heb al de aftiteling bekeken maar ik kan geen site vinden van het bedrijf.

p.s: leuk dat je ook weleens een game speelt (fable) ::jaja::

Offline M.Gieze

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2005, 15:46:21 »
Ik ben dus ook heel benieuwd of Ernst-Paul ook zo z'n vaforieten heeft...kan haast niet anders lijkt me!
Volgens mij vond hij het gister ook heel rot voor Esther,of niet Paul?!
Tuurlijk zien jullie de spelelementen en moet je het laten lopen zoals het loopt,maar ik kan me voorstellen dat je John en Carl toch ff een dreun had willen verkopen!! >:D
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #33 Gepost op: 5-10-2005, 11:14:05 »
Beste Ernst-Paul,

Ik heb een vraag die jijzelf niet beantwoorden kan, maar je kunt hem wel voor me stellen t.z.t. Ik zou het zeer waarderen als je dat zou willen doen straks in de studio.

Zou je aan Carl het volgende kunnen vragen: "Als je Esther hebt uitgedaagd omdat je niet akkoord ging met het feit dat sommige deelnemers een uitzonderingspostie krijgen, waarom behield je dan zelf wel die immuniteit? Waarom zei je niet, zoals in de lijn der verwachting lag: "Okay, nu zijn de kansen gelijk. En hierbij lever ik uiteraard mijn immuniteit in, zoals jij volgens ons ook had behoren te doen." Waarom deed je dat niet?"

Vriendelijke groeten

Juist, dat vroeg ik mij ook af! Want hij zat wel heel troimfantelijk om zich heen te kijken, met de zekerheid dat hij door ging naar de samensmelting!! Bah, arrogante zak! Sorry, liet me even gaan ::schaam::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #34 Gepost op: 5-10-2005, 11:47:17 »
Juist, dat vroeg ik mij ook af! Want hij zat wel heel troimfantelijk om zich heen te kijken, met de zekerheid dat hij door ging naar de samensmelting!! Bah, arrogante zak! Sorry, liet me even gaan ::schaam::
Dat is misschien nog niet zeker,  ::rofl:: ::tandpastasmiley::want ik vermoed dat niet iedereen de samensmelting gaat halen en dat er nog een proef in zicht is om de samensmelters en de anderen te scheiden... ::bravo::

Offline elisabethcb

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #35 Gepost op: 5-10-2005, 12:19:10 »
Beste E.P.

Ook ik vind dat Esther geen enkele eerlijke kans heeft gekregen door John en Carl.
Ik vraag me dan ook af, met welk opzet zij  voor de leeuwen is gegooid en waarom de makers van ER niet hebben vastgehouden aan de immuniteit die haar beloofd was tot de samensmelting.
Tijdens de montage zagen jullie hoe het er aan toe ging, zei je, maar de signalen waren er toch wel eerder, neem ik aan.
Tijdens de uitzendingen hebben we heel duidelijk gezien dat Esther zich beklaagde tegenover de makers in de persoonlijke gesprekjes die elke  deelnemer zo nu en dan heeft.
Ook jullie hebben kunnen zien hoe Esther als een paria werd behandeld door de heren en hun meelopers....
Daar voorziet volgens mij geen enkele psychologische test in, om zoiets te voorzien en ik vind dit ook helemaal niet passen bij  ER.
Voor mijn gevoel moet iedereen gelijke kansen krijgen en de kans van Esther was bij voorbaat al verkeken.


Concrete vraag: Had Esther  geen recht op een eerlijke kans  of moest zij zich zonodig 'bewijzen' als leider?
Als het laatste waar is, waarom dan uitgerekend zij?

Groetjes  Els
A fly on the wall

Offline Friday

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #36 Gepost op: 5-10-2005, 12:44:43 »
Beste Ernst-Paul,

Ik heb een aantal simpele vragen: In welke mate beïnvloedt de overgang naar Talpa de programmainhoud? Heeft dit meer invloed dan wij kunnen vermoeden? Is er een koerswijziging in vergelijking met voorgaande edities? Is uit oogpunt van concurrentie besloten er meer conflicterende situaties en personen in te brengen? En als dat zo is, is daar verzet tegen?

Alvast bedankt voor een eventueel antwoord....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #37 Gepost op: 5-10-2005, 13:06:34 »
ik heb zelf ook nog een vraagje, door wel bedrijf word ER nou precies gemaakt. ik heb al de aftiteling bekeken maar ik kan geen site vinden van het bedrijf.

Dan heb je niet goed gekeken. :P Er staat op de aftiteling "een productie van Strix Television BV in opdracht van © Talpa 2005"
Geniet nooit met mate...

Offline zwet

  • Forumlid
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2005, 15:12:19 »
maar er is geen nederlandse site van te vinden, of hebbben ze soms geen nederlandse site...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #39 Gepost op: 5-10-2005, 15:21:55 »
Het is een zweeds bedrijf: www.strix.se ;)
Geniet nooit met mate...