Auteur Topic: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?  (gelezen 39420 keer)

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Gepost op: 6-12-2005, 21:56:21 »
Een zeer goedendag,

Omdat ik nu eenmaal echt verliefd ben op expeditie robinson, heb ik natuurlijk hele fantasieën dat ik mee gaan doen enzo ;D. Maar als ik er serieus over nadenk, vraag ik me af: Zie ik mijzelf wel zitten op zo'n eiland met een groepje wildvreemden, niet wetend welk uur het van de dag is een beetje ronddobberen in zee en krabjes en slakjes zoeken? Het gegeven van het overleven spreekt mij super aan, en het lijkt me een geweldige ervaring in die natuur. Maar hoe zit het dan met het 'reality' gedeelte. Ken ik mezelf wel goed genoeg, over hoe ik zou reageren in zulke situaties, kan ik me goed aanpassen en ben ik wel flexibel? Of ga ik juist lekker mijn eigen ding doen en laat de rest stikken (denk het eerlijk gezegd niet:P)
Helaas ben ik pas zestien en heb ik nog twee jaar te gaan voordat ik me kan inschrijven, en ookal schrijf ik me wordt je waarschijnlijk niet gekozen. En wie weet, denk ik er wel anders over tegen die tijd.

Maar nu vraag ik aan jullie of jullie zelf mee zouden willen doen? waarom wel of niet?
Of je het helemaal geweldig lijkt, of er toch een aantal dingen zijn die je minder vind. Ben je een aanwinst op het programma, of ga je alleen voor de overwinning.
En al heb je je al ingeschreven, vertel!.... ;D?

(Tips zijn ook altijd welkom ::jaja::)
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #1 Gepost op: 6-12-2005, 22:06:31 »
Ik zou niet meedoen met de Expetitie.
Ik ben niet zon grote held daarin.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #2 Gepost op: 6-12-2005, 22:18:13 »
Juist zoals jij vanja-vanja ben ik ER verslaafde en denk ik vaak aan het concept en de cocktail ER.....
Wat moet je doen en kunnen om aan ER mee te doen en een goede kandidaat te zijn ? Waar moet je voor vrezen  ? Nadelen nadien ???

kwaliteiten :
sportief zijn
zonder materiele luxe kunnen
zonder luxe in het algemeen : met ongedierte,geen bed, geen eten....
je familie alleen kunnen laten
sociaal zijn (in groep kunnen leven): je mening zeggen maar niet teveel opvallen
tactisch kunnen zijn maar zonder de anderen te kwetsen


Vrezen
ongedierte, gebrek aan hygiëne,
hoe de medekandidaten gaan reageren op je ??? (kijk maar naar Esther !!!)

nadelen nadien
hoe gaat de produktie mij neerzetten (zoals ik ben ?) of kom ik anders over dan ik dacht ???
hoe gaan de forum mensen met mij om ??? Kunnen ze me hebben of niet ??? hoewel ik alles goed gedaan had (dacht ik toch !)
de lichamelijke letsels achteraf : Fleur haar haaruitval bv., geheugenverlies (al vaak over gehoord!), niet op dreef meer kunnen komen in de huidige maatschappij...

En als je na al dat lezen nog wilt meedoen binnen 2 jaar dan wens ik je veel succes vanja-vanja...

En ik denk dan maar: ik zal mijn favoriet(e) wel steunen maar zelf meedoen, neen hoor !


Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2005, 22:32:01 »
Citaat
je familie alleen kunnen laten

Volgens mij is dat iets wat veel mensen onderschatten, ikzelf ook denk ik.
Ik denk namelijk makkie 7 weken zonder ouders en zus, geweldig!
Maar kijk naar Johnny, Elbert, Emma enz.
het is volgens mij iets wat je nu zo in het dagelijks leven niet echt goed kan inschatten.

Citaat
hoe gaat de produktie mij neerzetten (zoals ik ben ?) of kom ik anders over dan ik dacht

De montage ja, zoals ik in het interview van carl heb gelezen, zei ernst-paul: 'de montage kan je maken of kraken.'  Ze kunnen je afschilderen als boeman, een luiwammes of zwakkeling. Ik denk dat je moet oppassen wat je voor de camera zegt, mja dat denkt natuurlijk iedereen, en door verveling, honger, onderlinge irritaties flapt er wel es wat uit. Aan de ene kant, als je jezelf bent, en gewoon eerlijk, zou je niet worden afgekraakt in de montage, denk ik althans. Mja weet er ook weer niet zoveel vanaf he :P
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #4 Gepost op: 6-12-2005, 22:49:12 »
ik denk dat je als kandidaat ook kan bepalen hoe je wordt neergezet. er wordt op het eiland heel wat af gepraat en dat is vaak over koetjes en kalfjes en dat wordt niet uitgezonden, als er een onderwerp aanbod komt wat eventueel wel op tv uitgezonden zou kunenn worden, discussies of ruzies ofzo, dan kan je bepalen hoe je bent. je kan de hele tijd negatief zijn maar als je op die momenten heel positief bent dan kunnen ze niet anders dan jou zo neer zetten omdat ze de rest van de beelden op dat moment ook willen uitzenden.

maar verder hebben ze bij de montage wel veel macht en kunnen ze je denk ik idd maken of breken



ik weet zeker dat ik 8 weken zonder mn ouders kan maar als je op een eiland zit zonder eten en zonder luxe is het denk ik toch anders en zal je mensen eerder missen

Verder denk ik dat je voor ER heel flexibel moet zijn en een positieve kijk op alles hebben

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #5 Gepost op: 10-12-2005, 21:29:58 »
Ik zou wel is mee willen doen.
Goeie eigenschappen: Ik maak snel vrienden, kan het met (bijna) iedereen goed vinden, creatief, vindingrijk, kan leven op niet al te veel eten. Mentaal en Sociaal sterk (best arrogant om dat over jezelf te zeggen :-X)
Slechte eigenschappen: Eigenwijs, wil graag gelijk hebben (meestal ::tandpastasmiley::), houd niet zo van water  ;D, dramatisch evenwicht (op zo'n plankje kan ik nog geen 10 seconden staan...). Fysiek niet zo sterk

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #6 Gepost op: 10-12-2005, 21:37:11 »
houd niet zo van water  ;D

Hehe, daar krijg je dan eenmaal best wel last van ;)

maar je hebt wel allemaal goede eigenschappen die erg goed van pas kunnen komen!
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #7 Gepost op: 10-12-2005, 21:39:05 »
Hehe, daar krijg je dan eenmaal best wel last van ;)

maar je hebt wel allemaal goede eigenschappen die erg goed van pas kunnen komen!
ff water leren drinken en ik ben er klaar voor ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #8 Gepost op: 11-12-2005, 10:49:22 »
ff water leren drinken en ik ben er klaar voor ::jaja::

Dat lijkt me ook het moeilijkste deel  ;D

Ik ben mijn brief aan 't schrijven, maar ik neem er de tijd voor.
Hij moet origineel zijn, opvallen, etc...

Willemson, jij lijkt me een leuke gozer, jij mag wel mee in de finale!
En je weet nooit: misschien betert je evenwicht met een maag vol water??  ;D

Bye!
Lukas
Winnaar ER 2006
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Madine

  • Gast
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #9 Gepost op: 11-12-2005, 14:06:42 »
Je wil 'm mee naar die finale omdat je toch wel weet dat hij van die balk gaat afdonderen  :P

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #10 Gepost op: 11-12-2005, 14:10:15 »
haha iedereen wil met lukas op die balk ::jaja::

ik zelf wil wel meedoen ja.
En dan om allerlei vlakken te overwinnen. Ik heb vroeger namelijk veel last van heimwee gehad en dat is nu weg. Tenminste voor weinig dagen wie weet als ik daar lang zit niet.
Ook haat ik muggen en kan ik denk ik niet lang zonder eten.
Ik wil dat dus allemaal overwinnen en bewijzen voor mezelf dat ik het wel kan.

ook lijkt het me gaaf om met de proeven mee te doen en nieuwe mensen te leren kennen.
Mijn evenwicht is opzich niet zo slecht maarmss als je daar al een tijd zit dat dat heel anders ligt..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #11 Gepost op: 11-12-2005, 15:12:49 »
Je wil 'm mee naar die finale omdat je toch wel weet dat hij van die balk gaat afdonderen  :P


;) Je hebt 'em ;D
Mijn evenwicht? Goed denk ik, ik zou het eigenlijk niet weten. Ik val niet als ik op straat sta, dus waarom zou ik vallen als ik op een balk sta?  ??? Zou ik eens moeten proberen, misschien dat ik dan een ander deuntje kef.  :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #12 Gepost op: 11-12-2005, 20:22:42 »
Bedankt voor je aanmelding!

ik heb net

:d op de talpa site alles ingevuld wie weet..  :-[
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #13 Gepost op: 11-12-2005, 22:26:44 »
en wat heb je ingevuld bij de motivatie?? :P
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #14 Gepost op: 12-12-2005, 15:56:52 »
en wat heb je ingevuld bij de motivatie?? :P

Geslacht: groot.
Motivatie: ja, heel gemotiveerd!
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #15 Gepost op: 12-12-2005, 17:24:15 »
Trouwens. Mijn grootste probleem is dat ik pas 15 ben ::ohno:: :P

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #16 Gepost op: 13-12-2005, 15:13:56 »
ik zou zeker mee willen doen :)
ik heb me ook opgegeven voor ER2006

het lijkt me gewoon een super avontuur waarbij je ontzettend veel kunt leren
het is denk ik een hele ervaring!
Pura Vida!

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #17 Gepost op: 13-12-2005, 19:57:53 »
Ik zou zeker wel mee willen doen ik heb me ook al opgegeven voor het avontuur en om jezelf te leren kennen. Het lastigste is allen dat je zon 5000 kandidaten achter je moet laten dus mensen die zich nog gaan inschrijven , geef een hele goede motivatie
II 1mPit3ou5 II

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #18 Gepost op: 13-12-2005, 20:02:01 »
Ik zou zeker wel mee willen doen ik heb me ook al opgegeven voor het avontuur en om jezelf te leren kennen. Het lastigste is allen dat je zon 5000 kandidaten achter je moet laten dus mensen die zich nog gaan inschrijven , geef een hele goede motivatie

wat heb jij als motivatie neergezet? :)

of wil je dat niet zeggen? dat kan ook natuurlijk :P
Pura Vida!

Offline Monners

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou jij mee willen doen?? Waarom wel of niet?
« Reactie #19 Gepost op: 13-12-2005, 21:35:41 »
Aan de ene kant lijkt met het een leuk en groot avontuur om mee te doen. Maar aan de andere kant ben ik toch wel aan de luxe gewend die je nu hebt en dan het eten tja denk toch dat dat ook een groot nadeel is. Ik blijf daarom ook eerst maar lekker voor de tv zitten en kijk naar anderen ;)