Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 189217 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #460 Gepost op: 14-12-2006, 09:01:51 »
Het Nieuwsblad, 14/12/2006

Playmate Olga bij de nonnen

Olga Urashova, de winnares van het Vlaams-Nederlandse survivalprogramma Expeditie Robinson, zit sinds zondag bij de nonnen.
De Playmate van Wit-Russische afkomst is volgens de Nederlandse krant De Telegraaf voor de tweede keer begonnen aan een intensieve cursus Nederlands bij het instituut Regina Coeli, beter bekend als 'De nonnen van Vught'.

Ola wil haar Nederlands verbeteren omdat ze als presentatrice aan de slag wil. ,,Ik was er al eens een week en dat deed wonderen met mijn Nederlands.'' Olga beloofde wel dat ze haar typische accent zal behouden. (tdl)

::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #461 Gepost op: 14-12-2006, 13:23:18 »
Het Nieuwsblad, 14/12/2006

Olga wil haar Nederlands verbeteren omdat ze als presentatrice aan de slag wil.

Eerlijk gezegd sterkt dit mijn gedachten dat Talpa bewust manipulatief heeft gehandeld om Olga als winnares uit de bus te laten komen. Bah ::niet-ok:: ::niet-ok::




Los daarvan staat dat ik Olga best een leuke kandidate vond. Ook leuk gecast om eens een model mee te laten doen. Men heeft van modellen toch vaak het idee dat zij hun uiterlijk zo belangrijk vinden dat een kapotte nagel al een ramp betekent. Als persoon vond ik Olga spontaan. Helaas vond ik haar optreden tegen een aantal kandidaten ver beneden peil, maar al met al bleef de expeditieweegschaal naar de positieve kant wijzen.
« Laatst bewerkt op: 14-12-2006, 15:23:50 door Stormpie »
er was eens......

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #462 Gepost op: 14-12-2006, 13:45:14 »
Heb altijd al een zeer sterk vermoeden gehad dat de Expeditie voor olga wel een "staartje" zou hebben en ja hoor daar is ie al..........

Geef mij saron alias clown maar als presentatrice: slim, grappig en op een vriendelijke manier niet op haar mondje gevallen, bovendien heeft ze nog iets zinnigs te vertellen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #463 Gepost op: 14-12-2006, 13:58:05 »
Heb altijd al een zeer sterk vermoeden gehad dat de Expeditie voor olga wel een "staartje" zou hebben en ja hoor daar is ie al..........

Geef mij saron alias clown maar als presentatrice: slim, grappig en op een vriendelijke manier niet op haar mondje gevallen, bovendien heeft ze nog iets zinnigs te vertellen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Eeehm Eeehm Eeehm (bek vol tanden), zonder dollen, ik sta in een avator!!! Het kost even tijd, maar dan heb je ook een fan! Tenks Esthy! Ik ben het natuurlijk helemaal met je eens op alle punten, dat lijkt mij evident, maar natuurlijk geen aanbod gekregen van mijn vrienden bij Talpa, hahahaha. Ik mis dan ook bepaalde toevoegingen. Ik wens Olga in elk geval alle goeds met haar nieuwe baan. Doet mij maar theater, dat is echter dan tv. En echt geniet wat mij betreft op alle fronten de voorkeur. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #464 Gepost op: 14-12-2006, 14:47:10 »

 Ik mis dan ook bepaalde toevoegingen.



 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: je bedoelt......? en ook.....? en dan ook nog.....? dan heb je nog nooit van de musical " a chorus line" gehoord? tites and ash dat is waarover zij zich zorgen over maken, gelukkig maar dat je voor theater kiest want daar gaat het nog altijd om wie echt wat te bieden heeft    ::hug::
« Laatst bewerkt op: 14-12-2006, 15:20:40 door Stormpie, Reden: quote gefixt »

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #465 Gepost op: 14-12-2006, 15:27:04 »

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: je bedoelt......? en ook.....? en dan ook nog.....? dan heb je nog nooit van de musical " a chorus line" gehoord? tites and ash dat is waarover zij zich zorgen over maken, gelukkig maar dat je voor theater kiest want daar gaat het nog altijd om wie echt wat te bieden heeft    ::hug::

Ik bedoel in elk geval dat ik geen babe ben, geen aantoonbare affiniteit met survivallen heb (volgens de beelden van ER in elk geval), idd nauwelijks tits of asssssssssssssss en t zal me worst wezen. Ik ben nogal blij met mij en zal daarop geen concessies doen what so ever, niet voor mijn baan, niet voor niets of niemand....Saar = Saar!


Oh ja......Theater rulez en tv sucks, sorry mensen mijn mening  ;) Maar dat vergeven jullie mij wel, toch?  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline DaSnake

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #466 Gepost op: 14-12-2006, 16:17:36 »
TV sucks? Waarom heb je dan meegedaan? Of vond je voor je gedaante verwisseling nog van niet? (of je Mental Coach natuurlijk...)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #467 Gepost op: 14-12-2006, 17:05:25 »
TV sucks? Waarom heb je dan meegedaan? Of vond je voor je gedaante verwisseling nog van niet? (of je Mental Coach natuurlijk...)

Hmmm Snaky, leuke vraag ik ga m beantwoorden, maar dan neem ik je even mee naar mijn topic, anders vervuilen we Olga's topic nog erger dan we nu al aan t doen zijn. Hiervoor excuses aan Olga en de moderators.

On topic: Olga wat ga je presenteren?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #468 Gepost op: 15-12-2006, 18:06:14 »
nog ff over Olga's neus, zij heeft die niet "zomaar" laten bijwerken  ::ohno:: ::ohno::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #469 Gepost op: 15-12-2006, 23:53:02 »

On topic: Olga wat ga je presenteren?
nog ff over Olga's neus, zij heeft die niet "zomaar" laten bijwerken  ::ohno:: ::ohno::

de Wellnesskliniek met Jeff Hoeyberghs... ::rofl::