Auteur Topic: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil  (gelezen 26843 keer)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
hallo expeditie-vrienden, hoe komt het dit jaar dat het hier zo stil is???
Genieten jullie van deze expeditie, laat me het eens weten...
Groeten,
Peter er2004 ::joehoe::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #1 Gepost op: 17-09-2006, 14:29:45 »
Nou hier heb je een echte van  ::zwaai::
Kom elke dag ff langs op het forum,
maar heel erg veel reacties komen er niet bij dagelijks.
In tegenstelling tot andere jaren dan.
Maar ik geniet net zoals altijd weer volop van de expeditie  ::tandpastasmiley::
Jij dan...?
There's no show like a reality show ;)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2006, 14:40:33 »
Nou hier heb je een echte van  ::zwaai::
Kom elke dag ff langs op het forum,
maar heel erg veel reacties komen er niet bij dagelijks.
In tegenstelling tot andere jaren dan.
Maar ik geniet net zoals altijd weer volop van de expeditie  ::tandpastasmiley::
Jij dan...?
Ik geniet steeds maar heb er ook soms een eigen mening over. Voor ons als ex-kandidaten beleef je het avontuur opnieuw. Wij van 2004 zien elkaar nog regelmatig. Zo hebben wij vorig week een kamp meegemaakt met Frank. Ongelooooooooofelijke ervaring, met de groep waaronder Kelly, Darline, Shandinella, Frank en Ryan. Heb prachtige foto's maar zal eerst eventjes aan hun vragen of ik ze op de site mag plaatsen.
groeten,
Peter ::zwaai::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2006, 14:51:22 »
Ja leuk  ::tandpastasmiley::
Heb je zelf ook favorieten dit jaar?
There's no show like a reality show ;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2006, 17:33:11 »
Peter,

misschien komt dat omdat nu ook andere verscheidene programma's lopen? (lees: Big Brother, Boer zoekt Vrouw, Dansen op het Ijs en Peking Express)
En dat Expeditie Robinson de kind van de rekening is?

Tinuzzz

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2006, 19:57:31 »
Ik vind deze expeditie tot nu toe gewoon niet zo spannend. Andere jaren kon ik niet wachten op de volgende aflevering. Nu denk ik alleen: oh leuk morgen weer ER, opnemen of meteen kijken? Ik vind de kandidaten tot nu toe ook nog niet echt sprekend.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2006, 20:04:54 »
Ik krijg een beetje het idee dat de realitymarkt overvoerd is geraakt. Moesten we 'vroeger' een jaar wachten tot ER weer op de buis kwam, tegenwoordig is het zo vaak het maar enigszins kan. Hetzelfde geldt voor PE, want naast de reguliere serie moest daar ook een VIPserie bij. Plus natuurlijk alle reality-achtige programma's die erbij zijn gekomen.
Dat is de ene kant van het verhaal.

Daarnaast heb je tegenwoordig ook veel meer fora dan voorgaande jaren. Kun je het op het ene forum niet vinden, dan is er altijd wel een ander forum waar je je ei kwijt kunt. Of je opent er zelf eentje.

Voor wat betreft ER... Toen de expeditie nog bij Net5 liep was de medewerking voor het maken van een leuke site vele malen groter dan nu de serie bij Talpa loopt. Er was mogelijkheid tot het houden van een chat, kandidaten verschenen hier op het forum; dat soort activiteiten trekken mensen. Helaas is dat nu niet meer.
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #7 Gepost op: 17-09-2006, 20:21:06 »
Hier spreekt "Moeders". ::tandpastasmiley::

@Stormpie: dat is dus echt als een compliment bedoeld, je slaat met de genoemde redenen de spijker op zijn kop.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #8 Gepost op: 17-09-2006, 22:34:59 »
 Hey Peter, oewist noh in Ieper?

Het aloude uitzendverschil komt er ook weer bij he  >:( >:( >:( >:( >:(
Wat moet je als vlaming(en er zijn er hier toch wel enkelen)in het weekend nog gaan vertellen over iets wat voor de Nederlandse kijkers al bijna een week oud is? Zij kijken dan al uit naar een nieuwe afl. de maandag
Okee, je kan het wel op dinsdag bekijken,op Talpa(wat ik doe) maar ik neem aan dat er veel mensen gewoon wachten tot de vrijdag  :-\\ :-\\

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #9 Gepost op: 17-09-2006, 23:07:54 »
Het aloude uitzendverschil komt er ook weer bij he!
Okee, je kan het wel op dinsdag bekijken,op Talpa(wat ik doe) maar ik neem aan dat er veel mensen gewoon wachten tot de vrijdag...
Ik wacht zelfs tot maandag, de heruitzending op Kanaal2, om 22.55u. Vrijdag vind ik een §&*$#dag om ER uit te zenden, dus wacht ik liever nog enkele dagen. Het is wel zo dat ik nu maar enkele posts per week neerzet ipv vroeger een 50-tal of zo, door het hierboven genoemde uitzendverschil. Het is juist leuk om in de eerste uren na de uitzending te forummen, maar dat zit er dus niet in dit jaar...  :( ::niet-ok::
Voor de rest denk ik wel dat deze ER de goede richting uitgaat. Heb nog wel maar 1 aflevering gezien dus...
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #10 Gepost op: 18-09-2006, 00:13:36 »
Ik krijg een beetje het idee dat de realitymarkt overvoerd is geraakt. Moesten we 'vroeger' een jaar wachten tot ER weer op de buis kwam, tegenwoordig is het zo vaak het maar enigszins kan. Hetzelfde geldt voor PE, want naast de reguliere serie moest daar ook een VIPserie bij. Plus natuurlijk alle reality-achtige programma's die erbij zijn gekomen.
Dat is de ene kant van het verhaal.

Daarnaast heb je tegenwoordig ook veel meer fora dan voorgaande jaren. Kun je het op het ene forum niet vinden, dan is er altijd wel een ander forum waar je je ei kwijt kunt. Of je opent er zelf eentje.

Voor wat betreft ER... Toen de expeditie nog bij Net5 liep was de medewerking voor het maken van een leuke site vele malen groter dan nu de serie bij Talpa loopt. Er was mogelijkheid tot het houden van een chat, kandidaten verschenen hier op het forum; dat soort activiteiten trekken mensen. Helaas is dat nu niet meer.
Hey stormpie,
Wat je hier schrijft klopt wel, waar is die goeie oude tijd.
Ik denk hier in Belgie dat het ook niet zo goed was om ER op vtm te brengen.
Dit is een programma (met alle respect) dat niet op die zender past.
En dan nog op vrijdagavond... Anders vind ik het niet slecht maar ik mis de zon en maleisië, ik vind het daar meer subtropischer,.... ::rofl::
groeten
Peter ::bravo::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2006, 09:58:43 »
Ik geniet nog wel van de expeditie, maar heb na twee afleveringen nog niet erg veel te zeggen over de kandidaten :P

De overstap naar Talpa heeft tot nu toe niet erg veel goeds gebracht daar de kijkcijfers nog steeds dalen, de verplaatsing van de zondagavond naar de maandagavond en nu ook nog eens naar een later tijdstip is daar mede schuldig aan. De overkill aan reality zal ook wel meespelen, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de echte fans daardoor afhaken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Madine

  • Gast
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #12 Gepost op: 18-09-2006, 12:14:05 »
Ben nog altijd net zo fan hoor, heb 't alleen op het moment een beetje te druk met andere dingen.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #13 Gepost op: 18-09-2006, 13:03:01 »
Blijf een grote fan van de serie, denk alleen dat die eerste aflevering een beetje een valse start is geweest.. ik heb voor mijn idee pas twee echte afleveringen gezien die door een aantal deelnemers een totaal gebrek aan spanning hadden(ja,ik bedoel de afvallers). Vind ik toch een fout van de productie bij het selecteren van de kandidaten.

MAAAAR ik denk dat het wel goed komt, het koren is van de kaf gescheiden en er zitten echt wel interessante kandidaten bij.En het is en blijft expeditie robinson dus.....

See ya ::zwaai::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #14 Gepost op: 18-09-2006, 14:31:48 »
Ik vind de expeditie van dit jaar nog heel erg tegenvallen. Ook mij spreken de kandidaten me nog helemaal niet aan. Ook de 2 eilandraden waren nog helemaal niet spannend en de afleveringen zowieso vind ik ook nog niet spannend.
Voor mij is ER eigenlijk ook niet meer zo boeiend maar ik hoop natuurlijk dat dat nog wel gaat veranderen met de weken.
En hoe het komt dat ik hier niet zoveel meer post..........dat komt door de concurrent ::)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #15 Gepost op: 18-09-2006, 14:59:17 »
En hoe het komt dat ik hier niet zoveel meer post..........dat komt door de concurrent ::)

Dat heet collega's :P

Maar ben het met je eens. Ik vind deze serie tot nog toe ook tegenvallen. Niet om de kandidaten hoor, dat lijken me allemaal wel geschikte lui. En ook de robinsonelementen als spel, spanning, etc zijn allemaal aanwezig. Maar de magie ontbreekt. Net dat vleugje extra wat de expeditie tot één groot avontuur maakt waar ook de kijker in wordt meegesleept.
Helaas, dat extra is er voor mij (nog) niet.
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #16 Gepost op: 18-09-2006, 15:12:51 »
We kennen de kandidaten nog niet goed genoeg, het is allemaal nog maar net begonnen.

Vorig jaar was er echt een hausse aan berichten toen John en Carl erg negatief werden. Zoiets is nu nog niet gebeurd. Gewoon even afwachten.

Een paar kandidaten op het forum zou ook veel goed doen. Als al die vriendinnen van Linda hier zitten, zou Linda zelf dan ook niet kunnen komen? Of een andere kandidaat?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #17 Gepost op: 18-09-2006, 15:26:02 »
kandidaten op het forum.. .daar zeg je zo wat. Natuurlijk is dat hartstikke leuk! Vooral als ze gewoon meedoen zonder zich bekend te maken ;D (en als ze door de forummers een beetje normaal behandeld worden)
Maar helaas... Talpa vindt dat niet goed. Evenmin als chatsessies, interviews, noem maar op. Robinson is big business en daar past een klein realitynetje niet tussen.
er was eens......

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #18 Gepost op: 18-09-2006, 17:25:26 »
kandidaten op het forum.. .daar zeg je zo wat. Natuurlijk is dat hartstikke leuk! Vooral als ze gewoon meedoen zonder zich bekend te maken ;D (en als ze door de forummers een beetje normaal behandeld worden)
Maar helaas... Talpa vindt dat niet goed. Evenmin als chatsessies, interviews, noem maar op. Robinson is big business en daar past een klein realitynetje niet tussen.

Echt waar ::niet-ok:: Dat valt me dan zwaar tegen van Talpa(kom op Johnny doe niet zo flauw!!!) Vond het echt een meer waarde toen bijv. Pieter tijdens de vorige editie ook op het forum kwam en zijn mening en opgedane ervaringen met iedereen deelde. Geweldig toch, je hoeft het niet altijd eens te zijn maar interessant was het zeker::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #19 Gepost op: 18-09-2006, 19:34:36 »
Naah,op welke zender ER uitgezonden wordt maakt mij totaal niks uit,enkel het feit dat het niet terzelfdertijd op TV komt doet mijn bloed koken  >:( >:(  Een dag verschil kan nog, maar bijna een week  ??? ??? dat kan toch niet  ??? (blijkbaar wel)
Ik post hier nu ook niet minder omwille van de kandidaten,ik hoop dat de watjes er nu allemaal uit zijn,en het echte wegstemmen kan beginnen  ::ok::
Alhoewel,moet ik mezelf tegenspreken wat de kandidaten betreft. Stel dat er bij deze ER een kandidate mee zou doen die vorig jaar in een ander Reality-programma ergens in Zuid-Afrika heeft deelgenomen,dan had ik er in mijn eentje voor gezorgd dat dit topic overbodig zou zijn  ::) ::) ::)  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::