Auteur Topic: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil  (gelezen 27621 keer)

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2006, 14:01:22 »
Ben sinds 2004 een fan....ik denk dat het na de samensmelting pas echt spannend gaat worden. ::zwaai::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #21 Gepost op: 20-09-2006, 01:24:46 »
Hi Peter

Ik zou het eerlijk zeggen ik was zo een grote fan van expeditie robinson maar het is een beetje over geraakt!! Ik volg het vanaf 2002 en vond het helemaal geweldig met natuurlijk seizoen 2004 die vond ik echt het beste. Ik vond 2005 al een stuk minder en de All stars expeditie vond ik helemaal tegenvallen. Ten eerste vind ik dat het nog steeds niet eerlijk is gegaan. Wij als kijker zijn gewoon belazerd vind ik. Ik heb echt veel gesmst voor jouw en heb een paar keer voor Robin gesmst en dan gaan jullie door en mogen uiteindelijk niet mee. All Stars viel ontzettend tegen. Ik vond dat de kandidaten het niet zwaar hadden, proeven stelde niks voor en hoe ze naar de samensmellting ging was ook een lachertje.
Eigenlijk hen ik het een beetje gehad ik volg het niet eens. Ik kijk nu om die tijd Nederlands next topmodel en als het pauze is dan zap ik wel effe naar Talpa. Ik zag dat Robin mee dee dat is wel cool.
Maar ik heb het gewoon een beetje gehad met expeditie robinson!

Groeten Patricia

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2006, 07:44:43 »
Ik volg het al sinds het voor het eerst op de buis was in 2000 en ik sla nog steeds geen aflevering over.
Alleen vind ik dit jaar de kandidaten minder. Er zijn (nog) niet echt spraakmakende kandidaten en ik vind het allemaal maar flauwtjes. En dat is jammer.
Maar ik blijf zeker kijken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #23 Gepost op: 20-09-2006, 08:13:55 »
Ik ben ook al jaren fan, maar dit jaar, en ook vorig jaar, is mijn enthousiasme wel een stuk minder moet ik zeggen, omdat ik de kwaliteit van ER stukken minder vind dan voorgaande jaren.
Dit jaar ook, ik kan eigenlijk niets zinnigs bedenken om te posten, de kandidaten spreken me niet echt aan en dan wordt het al een stuk moeilijker.

Daarnaast ben ik al druk genoeg met moderaten om het forum zo leuk mogelijk te houden voor iedereen...en dat is me een karwei :P ::) ::rofl::


Vind het wel heel jammer dat de kandidaten van dit jaar, geen toestemming hebben om op de fora te komen die over ER gaan, dat spreekt fans toch veel meer aan denk ik... :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #24 Gepost op: 20-09-2006, 12:07:01 »
Ik vind het nog steeds erg leuk, je moet toch elke keer weer even wennen aan de kandidaten, net zoals nu. Het komt vast goed!!!

Mijn persoonlijke reden waarom ik net zo vaak post is, dat de site (bij mij) heel langzaam laadt, dus het duurt mij gewoon te lang. Ik wil van de ene naar de andere topic switchen en dat gaat niet. Het gaat zo langzaam!!!! Vandaar!!

Maar ER2006 is voor mij erg leuk om naar te kijken, ik kijk uit naar de maandagavond!!

Groetjes

Tessa

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #25 Gepost op: 20-09-2006, 13:20:26 »
Hi Peter

Ik zou het eerlijk zeggen ik was zo een grote fan van expeditie robinson maar het is een beetje over geraakt!! Ik volg het vanaf 2002 en vond het helemaal geweldig met natuurlijk seizoen 2004 die vond ik echt het beste. Ik vond 2005 al een stuk minder en de All stars expeditie vond ik helemaal tegenvallen. Ten eerste vind ik dat het nog steeds niet eerlijk is gegaan. Wij als kijker zijn gewoon belazerd vind ik. Ik heb echt veel gesmst voor jouw en heb een paar keer voor Robin gesmst en dan gaan jullie door en mogen uiteindelijk niet mee. All Stars viel ontzettend tegen. Ik vond dat de kandidaten het niet zwaar hadden, proeven stelde niks voor en hoe ze naar de samensmellting ging was ook een lachertje.
Eigenlijk hen ik het een beetje gehad ik volg het niet eens. Ik kijk nu om die tijd Nederlands next topmodel en als het pauze is dan zap ik wel effe naar Talpa. Ik zag dat Robin mee dee dat is wel cool.
Maar ik heb het gewoon een beetje gehad met expeditie robinson!

Groeten Patricia
Hey Pat,
Leuk jou hier nog eens te zien. Ik lees hier en daar toch wel wat negatieve dingen van de mensen op dit forum. Ik weet dat de kandidaten hier niet opmogen komen maar misschien kan ik de ex-kandidaten van andere jaren eens overhalen om op het forum te komen en hun mening over deze expeditie te geven. Ik hoor en zie nog steeds zeer veel mensen.
Zal mijn best doen.
Pat, ik heb jou persoonlijke mail ontvangen en ik zie dat het je goed gaat. Ik mail je nog terug. Groeten aan iedereen,
Peter

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #26 Gepost op: 20-09-2006, 13:43:44 »
niet alleen bij jou is de site zeer traag Tessa, ook bij ons. We hopen daar snel een oplossing voor te vinden, want dit kost ons gewoon forummers. En dat is echt jammer gezien het werk en de tijd die we aan alles besteden.
er was eens......

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #27 Gepost op: 20-09-2006, 17:04:31 »
Stormpie, bedankt voor je reactie!!!

Ik blijf hier wel gewoon komen hoor, alleen post ik niet zoveel. Hopelijk is het snel verholpen en zien we de forummers weer snel terug!!

Succes!!! ::ok::

Groetjes

Tessa

Madine

  • Gast
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #28 Gepost op: 20-09-2006, 17:13:12 »
Ik ben ook al jaren fan, maar dit jaar, en ook vorig jaar, is mijn enthousiasme wel een stuk minder moet ik zeggen, omdat ik de kwaliteit van ER stukken minder vind dan voorgaande jaren.

Ik volg het ook al vanaf het eerste uur en de eerste twee seizoenen blijven mijn favorieten. Maar ik vond 2002 en 2004 op NET5 al stukken minder, 2004 was wel weer beter, maar het eerste seizoen op Talpa was gewoon top. Strijd der Titanen was een aardig tussendoortje en de huidige expeditie.. tsja, tot nu toe nog weinig spectakel gezien eigenlijk.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #29 Gepost op: 20-09-2006, 19:19:49 »
Ik volg het ook al vanaf het eerste uur en de eerste twee seizoenen blijven mijn favorieten. Maar ik vond 2002 en 2004 op NET5 al stukken minder, 2004 was wel weer beter, maar het eerste seizoen op Talpa was gewoon top. Strijd der Titanen was een aardig tussendoortje en de huidige expeditie.. tsja, tot nu toe nog weinig spectakel gezien eigenlijk.
Een paar losertjes en een vloedgolf ::tandpastasmiley::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #30 Gepost op: 20-09-2006, 20:47:38 »
ik volg het dit jaar pas voor het eerst (vond het nooit echt heel boeiend - doe mij maar iwdm  :)]  dus wel raar om te horen dat het dit jaar blijkbaar zo saai is.

maar die site is idd verrekte langzaam, echt vreselijk irritant. ik hoop met jullie mee dat t snel verholpen wordt. vroeger had ik daar geen last van trowens.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #31 Gepost op: 21-09-2006, 22:00:46 »
Tsja, vorig jaar postte ik ook meer, maar ik heb nu ineens last van het aspect "huiswerk" ik wil dit jaar toch wel slagen. Alsjeblieft zeg, ik moet er niet aandenken nog een jaar op die school, 6 jaar is wel genoeg ::) . Ik heb geen tijd om al de realityboards helemaal bij te houden, geef mij maar de relaxhoek en ik ben gelukkig :D ;)
maar ik zal proberen om speciaal voor jou meer te posten ;) als dit nou ook als vak op mijn examenlijst kwam ::tandpastasmiley::
I'm a real big goblin..

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #32 Gepost op: 23-09-2006, 02:16:50 »
Hmm, ik mis dit jaar vooral ook de forumbijdragen van ons aller Starry Night. Altijd bijzonder diepgravend en uitermate mooi geformuleerd. En je kon het er bovendien altijd zo heerlijk mee oneens zijn!

Maar de Expeditie zelf valt ook mij tot nu toe erg tegen. Er is ook niet zo heel veel over te melden.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #33 Gepost op: 30-09-2006, 20:03:54 »
Ik kijk er nog steeds naar uit. Ik sta elke maandag op met het idee... "fijn vanavond ER". Maar ik weinig tijd om goed te reageren. Ik heb ook nog niet echt de drive om te posten. Er gebeurd nog niet echt spraakmakend veel. Denk dat dat ook komt door de vele opgevers, wat toch een beetje spanning weg haalt. Hopelijk komt daar nu na de herindeling wat verandering in.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #34 Gepost op: 30-09-2006, 23:21:27 »
tis niet alleen hier stiller dan voorgaande seizoenen, maar overal heb ik het idee. Al wordt het langzamerhand wel iets drukker op de site. Veel meelezers.. als die zich ook aanmelden en meeposten ;)
er was eens......

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #35 Gepost op: 1-10-2006, 12:40:26 »
Ook ik ben er nog. Niet altyd even veel vanwege me eerdere baan ::ohno:: Veel werken erg laat thuis. Maar nu ik eindelijk weer bij me oude baas mag terug komen gaat dat allemaal weer goedkomen. Meer tijd voor mezelf enz enz.
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #36 Gepost op: 14-12-2006, 12:50:22 »
En toen werd het weer langzaamaan stilletjes op het ER-forum...

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #37 Gepost op: 14-12-2006, 13:31:22 »
En toen werd het weer langzaamaan stilletjes op het ER-forum...



Tja, het programma is inmiddels tien dagen oud nieuws. Maar jij kan het hele forum makkelijk in je eentje vullen, zie ik.  ::tandpastasmiley::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #38 Gepost op: 14-12-2006, 13:36:26 »
Als alle ER kijkers nou ook WIDM en PE gaan volgen, dan blijft/wordt het toch lekker druk op het forum.  ::ok::

Hopelijk zet de daling van het aantal berichten niet ook door op het WIDM forum.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: waar zijn de echte expeditie-fans dit jaar, het lijkt hier zo stil
« Reactie #39 Gepost op: 14-12-2006, 16:08:35 »
Tja, het programma is inmiddels tien dagen oud nieuws. Maar jij kan het hele forum makkelijk in je eentje vullen, zie ik.  ::tandpastasmiley::

Yup! Beetje monologen houden en lekker doorlallen!
'k Heb me dan ook lang moeten inhouden hé, Ik keek altijd met meer dan een week vertraging...
Weet je, ik zal hier af en toe nog eens iets uit de boom schudden, een krantenberichtje of iets dergelijks. ;)
Nog eens proberen... *schud schud*
AHA! Er valt al een pakje uit, eens kijken wat erin zit... *skrits skrats* WOW :o
Neen, da's misschien te vroeg om open te doen...
:-X
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!