Poll

Als er op 10 December een Fandag is

kom ik wel.
22 (52.4%)
kom ik niet.
20 (47.6%)

Totaal aantal stemmen: 41

Poll gesloten: 8-11-2006, 14:42:52

Auteur Topic: ER fandag Ja of Nee ?  (gelezen 36462 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #20 Gepost op: 4-11-2006, 15:52:51 »
10 december, dan kan ik wel :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #21 Gepost op: 4-11-2006, 16:16:08 »
Oh oh, ik heb alweer te snel geroepen dat ik ging. Ik had mijn broer beloofd dat ik dan samen met hem naar een voetbalwedstrijd zou gaan, dus het hangt er heel erg vanaf of ik voor die wedstrijd kaarten kan krijgen. Dat is ook nog even afwachten. Maar als het goed is weet ik daar woensdag meer over.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2006, 16:22:29 door Mloesje »

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #22 Gepost op: 4-11-2006, 18:29:55 »
De titanen zijn neem ik aan toch ook van harte welkom he? :)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #23 Gepost op: 4-11-2006, 19:21:28 »
Of een reunie met kandidaten van alle jaren, dat zou helemaal ::ok:: ::ok:: zijn...........

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #24 Gepost op: 7-11-2006, 14:52:23 »
Zijn er nog mensen die willen? :)

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2006, 17:23:51 »
I am in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #26 Gepost op: 8-11-2006, 14:59:06 »
Waarschijnlijk ben ik er dan ook :D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #27 Gepost op: 8-11-2006, 15:39:54 »
GEEN ROBINSON FANDAG!

tja.... het blijft moeilijk en koffiedik kijken, maar we denken dat het organiseren van een fandag, vooral ook gezien de tegenvallende belangstelling, geen haalbare kaart is.
Daarom is besloten (met pijn in het hart :\'( :\'() om dit jaar GEEN fandag te organiseren.

We kunnen natuurlijk nog heel lang zeggen.. misschien, misschien, misschien, maar de zaal moet besproken worden en op dat moment is een grote mate van zekerheid dat er genoeg bezoekers zullen komen van belang. Die zekerheid is er niet. Het is niet anders.

er was eens......

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #28 Gepost op: 8-11-2006, 16:35:09 »
GEEN ROBINSON FANDAG!

tja.... het blijft moeilijk en koffiedik kijken, maar we denken dat het organiseren van een fandag, vooral ook gezien de tegenvallende belangstelling, geen haalbare kaart is.
Daarom is besloten (met pijn in het hart :\'( :\'() om dit jaar GEEN fandag te organiseren.

We kunnen natuurlijk nog heel lang zeggen.. misschien, misschien, misschien, maar de zaal moet besproken worden en op dat moment is een grote mate van zekerheid dat er genoeg bezoekers zullen komen van belang. Die zekerheid is er niet. Het is niet anders.



Heel erg jammer maar als het zo is dan is het gewoon zo.....Ik vind ook dat er dit jaar veel minder belangstelling is dan vorig jaar, dat merk je niet alleen aan de opkomst voor een fandag maar ook zijn er gewoon voor mijn gevoel veel minder mensen die hier posten dan vorig jaar en volgens mij wordt ER ook veel minder goed bekeken dan de andere jaren....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2006, 16:43:06 »
Het is erg jammer, maar als jullie dat besluiten dan kan ik daarmee leven

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #30 Gepost op: 8-11-2006, 16:47:51 »
Ja, het lijkt wel alsof mensen het minder leuk vinden dan vorige jaren
Ik vind het dit jaar juist super leuk!  ;D
Maja...tis jammer...niks aan te doen helaas  :(

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2006, 16:56:39 »
Ja, het lijkt wel alsof mensen het minder leuk vinden dan vorige jaren
Ik vind het dit jaar juist super leuk!  ;D
Maja...tis jammer...niks aan te doen helaas  :(

Waarom zou jij het dit jaar nou weer leuk vinden.... ::) ;D :P

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #32 Gepost op: 8-11-2006, 16:58:05 »
Tja...leuke kandidaten misschien?  :P ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #33 Gepost op: 9-11-2006, 19:54:37 »
Ja, het lijkt wel alsof mensen het minder leuk vinden dan vorige jaren
Ik vind het dit jaar juist super leuk!  ;D
Maja...tis jammer...niks aan te doen helaas  :(
Dat vind ik ook  ::ok:: Okee,er waren enkele slapjanussen bij,maar het kaf is van het koren gescheiden,en er blijven enkel leuke kandidaten over(lieve Michelle,ik bedoel jou hier helemaal niet mee hoor  :-* ) Ik heb alle ER afleveringen vanaf het begin gezien,en de grootste "flop" was "Strijd der Titanen" (Sorry Ryan,jij was natuurlijk de terechte winnaar  ::ok:: ::ok:: ) Waarom er nu minder belangstelling voor ER is begrijp ik ook niet  ??? ???

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #34 Gepost op: 9-11-2006, 20:50:38 »
Tja...misschien vinden mensen het na al die jaren wel een keer genoeg geweest
en vinden ze het eentonig worden ofzow...

...wat ik natuurlijk ab-so-luut niet begrijp  :P  ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #35 Gepost op: 10-11-2006, 10:29:34 »
Misschien speelt het tijdstip van uitzenden ook een grote rol. Immers er zit bijna een werkweek tussen in Nederland en België. Wellicht dat met name de Belgen dan niet meer zoveel behoefte hebben om nog mee te discussieëren, omdat er zoveel al gezegd is, en ze niet in herhaling willen vallen.

Ik zelf kijk dus niet vanwege het late tijdstip. Voor mij gaat de wekker elke dag om 6.00 uur en ik heb gewoon mijn slaap nodig. Nu kan ik het wel opnemen en later bekijken, maar ook dan is de lol van de discussie er voor mij af, omdat ik vaak al gelezen heb wat ik ook zou posten :)

maar dat de fandag niet doorgaat vind ik jammer maar ook weer heel begrijpeleijk. De organisatie van zo'n dag is ontzettend bewerkelijk en ook financieel moet het haalbaar zijn. De crew bestaat ook maar uit enthousiaste forummers, die overigens heel goed werk leveren, en dat mag ook wel weer eens gezegd worden ;) ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #36 Gepost op: 10-11-2006, 18:38:31 »
Misschien speelt het tijdstip van uitzenden ook een grote rol. Immers er zit bijna een werkweek tussen in Nederland en België. Wellicht dat met name de Belgen dan niet meer zoveel behoefte hebben om nog mee te discussieëren, omdat er zoveel al gezegd is, en ze niet in herhaling willen vallen.

Ik zelf kijk dus niet vanwege het late tijdstip. Voor mij gaat de wekker elke dag om 6.00 uur en ik heb gewoon mijn slaap nodig. Nu kan ik het wel opnemen en later bekijken, maar ook dan is de lol van de discussie er voor mij af, omdat ik vaak al gelezen heb wat ik ook zou posten :)

maar dat de fandag niet doorgaat vind ik jammer maar ook weer heel begrijpeleijk. De organisatie van zo'n dag is ontzettend bewerkelijk en ook financieel moet het haalbaar zijn. De crew bestaat ook maar uit enthousiaste forummers, die overigens heel goed werk leveren, en dat mag ook wel weer eens gezegd worden ;) ::bravo::
Voila,dat zijn wijze woorden van een wijze vrouw  ::ok::
Ikzelf kijk elke dinsdag op Talpa naar programma gemist,maar veel Vlamingen kunnen vandaag pas de aflevering zien.Zoals ik reeds zei in het topic dat Peter ER 2004 gestart heeft, "Wat moet je als Vlaming een week nadien nog gaan vertellen?" Jullie zitten al vol spanning te wachten op de nieuwe afl.,terwijl wij over iets zitten te zeuren wat reeds "oud nieuws" voor jullie is.Ik heb eens gevraagd aan zowel sbs-Ned. als sbs-Bel.(dat was dan wel ivm PE) of dat het niet mogelijk was om de programma's op het zelfde tijdstip uit te zenden. Geen enkele reactie!! ::niet-ok:: ::niet-ok::
Het is een commerce he, het zal wel weer met uitzendrechten,kijkcijfers te maken hebben zeker? En dan moet het nog in hun uitzendschema passen  >:( >:(
2landen organiseren samen een spel,maar gezamelijk uitzenden? hoho, das een groot Probleem.Terwijl Oberon op één en op Ned. 1,2 of 3(ik weet het niet meer) wel terzelfdertijd uitgezonden werdt!!!!
Ik vind dit jammer,misschien kan ik het VTM eens vragen? Mocht ik als bij wonder een antwoord krijgen,dan horen jullie het wel.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #37 Gepost op: 10-11-2006, 23:49:57 »
Het is een commerce he, het zal wel weer met uitzendrechten,kijkcijfers te maken hebben zeker? En dan moet het nog in hun uitzendschema passen  >:( >:(
2landen organiseren samen een spel,maar gezamelijk uitzenden? hoho, das een groot Probleem.Terwijl Oberon op één en op Ned. 1,2 of 3(ik weet het niet meer) wel terzelfdertijd uitgezonden werdt!!!!
Ik vind dit jammer,misschien kan ik het VTM eens vragen? Mocht ik als bij wonder een antwoord krijgen,dan horen jullie het wel.

Echt verschrikkelijk ja ::ohno::


Ik vind het trouwens spijtig dat er geen ER-Fandag komt :( al begrijp ik wel waarom.
2024: wie is de Mol?

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #38 Gepost op: 12-11-2006, 22:48:33 »
Waarom organiseer je niet een fandag met alle kandidaten die mee heb gedaan aan expeditie robinson? hebben dat we een soort ruinie krijgen?? Waarom altijd in de winter? Kan toch ook in de zomer? organiseer je BBQ of zo?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER fandag Ja of Nee ?
« Reactie #39 Gepost op: 13-11-2006, 09:36:32 »
Dat lijkt me niet zo interessant, iloverobinson. Ik kijk nog maar sinds 2005, dus alle kandidaten van daarvoor ken ik toch niet. Daarbij komt dat ik het nu leuk zou vinden om de huidige kandidaten dingen na te vragen (waarom reageerde je zo, hoe vond je het toen dat gebeurde, etc). Over een half jaar zit je niet meer zo met dat soort vragen, dus dan hoeft het niet meer.

En als er nu al niet veel belangstelling is, terwijl de serie nog bezig is, verwacht je dan in de zomer wel belangstelling?
Keep calm and eat chocolates!