Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 181801 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #520 Gepost op: 2-06-2006, 21:51:52 »
Ik heb R.e.s.p.e.c.t voor je Mick hartstikke leuk dat je zover gekomen bent heb je ook verdiend hoor.  ::ok:: Je hebt er keihard voor geknokt en Robinsonwaardig was je eerlijk gezegd wel geweest want, je hebt alles eruit gehaald wat erin zat, helaas ga ik niet naar de Robinson Galaparty maar, Millesime van dit Forum gaat er naar toe dus ik hoor haar verhalen wel en dan ben ik er ook een beetje geweest. :) :D Veel plezier Mick en alle andere die er naar toe gaan. ::bravo:: ::bravo:: Groetjes, Nicky.  :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #521 Gepost op: 2-06-2006, 21:54:23 »
Dat is juist het minder leuke ervan Willemson, sommige mensen worden minder leuk neergezet dit jaar o.a Fleur en Frank terwijl die juist hartstikke leuk zijn maar, ik prik altijd door de mensen heen en zo is Mick ook tof dat weet ik heel erg zeker ook al heb ik hem nog nooit in het echt gezien. :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #522 Gepost op: 2-06-2006, 21:55:33 »
Correctie:
maar ik vind dat je zelf toch moet toegeven dat je, gezien de beelden op TV dan, best wel een vervelend mannetje was..



Dat is juist het minder leuke ervan Willemson, sommige mensen worden minder leuk neergezet dit jaar o.a Fleur en Frank terwijl die juist hartstikke leuk zijn maar, ik prik altijd door de mensen heen en zo is Mick ook tof dat weet ik heel erg zeker ook al heb ik hem nog nooit in het echt gezien. :)
Hmm ja dat is wel het probleem wat je hebt met TV he. Maar ik vind dat je het niemand kwalijk moet nemen dat hij/zij een oordeel over een kandidaat heeft, zo komt de kandidaat immers op TV over

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #523 Gepost op: 2-06-2006, 21:57:00 »
Hmm ja dat is wel het probleem wat je hebt met TV he. Maar ik vind dat je het niemand kwalijk moet nemen dat hij/zij een oordeel over een kandidaat heeft, zo komt de kandidaat immers op TV over

Daar heb je weer gelijk in maar hij/zij bedoelde dat vast zo niet, als je niets tot weinig te eten krijgt dan gaan mensen, Fysiek en Mentaal veranderen en daar kan je niets tegen doen, dan worden mensen chagarijnig en floepen ze de gekste dingen eruit. Thats Survivor!  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #524 Gepost op: 2-06-2006, 21:58:14 »
Daar heb je weer gelijk in maar hij/zij bedoelde dat vast zo niet, als je niets tot weinig te eten krijgt dan gaan mensen, Fysiek en Mentaal veranderen en daar kan je niets tegen doen, dan worden mensen chagarijnig en floepen ze de gekste dingen eruit. Thats Survivor!  ;)
Hee dit is Expeditie Robinson he! Niet Survivor ::tandpastasmiley::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #525 Gepost op: 2-06-2006, 21:59:54 »
Mick is ne hele toffe gast.... Werd inderdaad slecht neergezet en sommigen misschien wel beter dan ze echt zijn.... Ze spelen met ons ook misschien wel een "spelletje"

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #526 Gepost op: 2-06-2006, 22:00:11 »
Hee dit is Expeditie Robinson he! Niet Survivor ::tandpastasmiley::

 ::tandpastasmiley:: Het is een Survivor Programma dus een Overlevingsprogramma. ;)

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #527 Gepost op: 3-06-2006, 00:12:10 »
Survivorprogramma, nee laat me niet lachen, dat is het niet, Exp. Robinson is Big Brother op een eiland en heeft bitter weinig met surviven te maken.

Hadden ze maar mannen als Bjorn, Maxime,Gio,Ryan .....  ieder apart op een eiland gezet met helemaal niets, dat zo pas survivalen zijn,

zonder dat hele stemgedoe op de eilandraad.

Tuurlijk krijg je conflicten als je mekaar moet buitenstemmen, daar draait heel het programma over.

Nee, vond deze expeditie maar een flauw afkooksel, het zou bikkelhard worden in de Strijd der Titanen, tja daar heb ik niets van gemerkt, het enige dat bikkelhard was, waren de strategische moves van de kandidaten.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #528 Gepost op: 3-06-2006, 00:14:06 »
Survivorprogramma, nee laat me niet lachen, dat is het niet, Exp. Robinson is Big Brother op een eiland en heeft bitter weinig met surviven te maken.

Hadden ze maar mannen als Bjorn, Maxime,Gio,Ryan .....  ieder apart op een eiland gezet met helemaal niets, dat zo pas survivalen zijn,

zonder dat hele stemgedoe op de eilandraad.

Tuurlijk krijg je conflicten als je mekaar moet buitenstemmen, daar draait heel het programma over.

Nee, vond deze expeditie maar een flauw afkooksel, het zou bikkelhard worden in de Strijd der Titanen, tja daar heb ik niets van gemerkt, het enige dat bikkelhard was, waren de strategische moves van de kandidaten.


Dat is echt zo jammer ::niet-ok::
Ik vond het ook wel raar dat deze 'titanenstrijd' veel korter duurde dan een normale expeditie en dat je je plek bij de samensmelting niet zelf kon verdienen.

Strijd der Titanen is een regelrechte flop!

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #529 Gepost op: 3-06-2006, 00:23:05 »
ik ben het eens met de 4 namen  Bjorn Ryan Gio en Maxime dan nog Mick erbij met Melvin ook    en ik vind de Titanen strijd ook geflopt.. hij zou niet geflopt zijn als Bjorn er niet op zo,n kutte manier was uitgevlogen en Mick niet op zo,n laffe manier    Maxime had het zelf gedaan niets op te zeggen      Bjorn en Mick maakte het zo leuk maarja steeds de mensen die in hun broek poepen praatten vanaf de eerste dag al om de sterkste weg te stemmen ook al is ie zo robinson waardig... dat maakt het Robinson zo stom  dat je eigelijk al kan voorspellen wie der overblijven door hun afspraken vanaf het begin al   Pieter  Richard Jenifer Frank uiteindelijk kan je niks goed doen je kan jezelf niet meer bewijzen WANT hun afspraak staat al     stom stom stom dat ze zich zo durfen te vertonen op Tv  ::niet-ok::  ::schaam::   >:(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #530 Gepost op: 3-06-2006, 00:27:26 »
ik ben het eens met de 4 namen  Bjorn Ryan Gio en Maxime dan nog Mick erbij met Melvin ook    en ik vind de Titanen strijd ook geflopt.. hij zou niet geflopt zijn als Bjorn er niet op zo,n kutte manier was uitgevlogen en Mick niet op zo,n laffe manier    Maxime had het zelf gedaan niets op te zeggen      Bjorn en Mick maakte het zo leuk maarja steeds de mensen die in hun broek poepen praatten vanaf de eerste dag al om de sterkste weg te stemmen ook al is ie zo robinson waardig... dat maakt het Robinson zo stom  dat je eigelijk al kan voorspellen wie der overblijven door hun afspraken vanaf het begin al   Pieter  Richard Jenifer Frank uiteindelijk kan je niks goed doen je kan jezelf niet meer bewijzen WANT hun afspraak staat al     stom stom stom dat ze zich zo durfen te vertonen op Tv  ::niet-ok::  ::schaam::   >:(
Jouw commentaar op het wegstemmen van Mick vind ik onzin. Ik vond het al raar dat Mick, met zijn zwakke sociale vaardigheden, bij de samensmelting mocht komen. Hij mag blij zijn dat hij bij de laatste 5 is gekomen.
Tuurlijk is Mick een sterke kandidaat, maar in dit spel moet je nou eenmaal ook over sociale vaardigheden beschikken, anders haal je het niet (je zag het vorig jaar bij Carl).

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #531 Gepost op: 3-06-2006, 00:32:51 »
kijk dat is nou MIJN mening dat ik het laf vind... Mijn mening is ook dat Carl helemaal niet te vergelijken is met Mick...Mick kan namelijk wel sociaal zijn :S...het enige waar ze wel op elkaar lijken is met de proeven ze zijn er namelijk beide goed in.. maarja dit is mijn mening  ben je het ermee eens mooi  praat lekker mee   ben je het er niet mee eens mooi  maar ga er dan geen ( jou commentaar slaat nergens op , Nee jouwe niet , nee de jouwe slaat nergens op ) spelletje van Maken  CYA !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #532 Gepost op: 3-06-2006, 00:34:55 »
kijk dat is nou MIJN mening dat ik het laf vind... Mijn mening is ook dat Carl helemaal niet te vergelijken is met Mick...Mick kan namelijk wel sociaal zijn :S...het enige waar ze wel op elkaar lijken is met de proeven ze zijn er namelijk beide goed in.. maarja dit is mijn mening  ben je het ermee eens mooi  praat lekker mee   ben je het er niet mee eens mooi  maar ga er dan geen ( jou commentaar slaat nergens op , Nee jouwe niet , nee de jouwe slaat nergens op ) spelletje van Maken  CYA !
Carl kon ook sociaal zijn... Hij was vrienden met heel Kamp Oud behalve met Elbert. Dat is dan wel raar als hij totaal niet sociaal is.

Ik vind Carl en Mick een hele goeie vergelijking... Twee mannen die het allebei terecht niet hebben gehaald

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #533 Gepost op: 3-06-2006, 00:38:59 »
Mick is volgens mijn mening zo anders dan Carl...  Carl deed onrechtvaardige dingen in het spel zoals Esther uit de groep werken  zoiets zou Mick volgens mij nooit doen MAARJA   dat jij het niet terecht vind OK  ::ok::  cya   

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #534 Gepost op: 3-06-2006, 00:41:00 »
Maar wat ik dan wel raar vind is dat heel kamp België op Mick stemde in 2004. Ze gingen zelfs expres verliezen om Mick weg te kunnen stemmen. Hoe verklaar je dat dan?

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #535 Gepost op: 3-06-2006, 11:07:14 »
Hey Mick,

Hoewel de meningen zijn verdeeld ( ;))
Vond ik het wel erg gaaf dat je tot ver in de samensmelting bent gekomen! We hebben zitten duimen dat je de proeven zou winnen en dat hebben we gelukkig niet alle keren voor niets gedaan  ::tandpastasmiley::
het was meteen voor ons als kijker duidelijk dat je zou vertrekken en tja...dat heb je geheel  op jouw manier gedaan!
Het ga je goed in de toekomst!
 ::bravo::

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #536 Gepost op: 3-06-2006, 13:41:07 »
Ik wilde in eerste instantie nog niet eens meer reageren hier, al die negativiteit naar Mick toe! Kom op zeg het is een spel, niemand is er dood gegaan of gewond geraakt, Mick heeft zn spel gespeeld op zijn manier.  8)

Nee, hij reageerde niet terecht naar Karin toe ::ohno::, dat was duidelijk, maar als t echt zo is gegaan zoals Mick hier op t forum heeft gezegt, dan vond ik t erg laag van Karin!  ::niet-ok:: En Frank heeft gestemd op Mick omdat hij dat al veel eerder van plan was! En nadat Frank op Pieter stemde had Mick er natuurlijk niet op gerekend dat Frank nu op hem zou stemmen, of juist wel i.v.m. het soort van complot wat Karin was aangegaan...ik weet t ook niet.
Wat ik wel weet is dat ik me altijd goed heb kunnen ergeren aan Mick, maar na zijn reacties die hij hier op t forum heeft gepost kijk ik heel anders tegen de man aan, veel positiever! Ik had hem graag verder zien komen, zeker t.o.v. Lydia, Karin en Jennifer. Maar helaas.

En Mick, hou de eer aan jezelf en ga je niet verder verantwoorden hier, laat het hierbij, je hebt je best gedaan, en het had helaas niet mogen zijn. Bedankt voor de leuke weken dat je er wel bij was!!! ::ok::



Hier blijf ik nog steeds bij!  ;D En inderdaad, ik vind het zwak als de sterksten eruit gaan (Melvin, Maxime, die t helaas ook nog zelf schuld was en Mick. Ik kan t ook wel begrijpen, je wilt winnen en speelt tactisch, maar van een "strijd der Titanen" heb ik nog niets gezien...helaas... Maar vooralsnog vind ik het een goed idee,e n eeeerg spannend!

Mick, veel plezier op t gala!
 ::bravo::
No matter where you go, I will find you

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #537 Gepost op: 3-06-2006, 13:46:29 »
ik ben arrogant, zelfverzekerd, en nog veel meer dan dat,...,
galabal 5 juni in Eindhoven, iedereen is er welkom, ....

daar mogen jullie one on one jullie commentaar te geven, ik verwacht jullie allemaal...

wie heeft er genoeg ballen aan zijn lijf ??? ::pinokkio::


(edit: tekst aangepast, link verwijderd, plaatje verwijderd)

Ik heb wel ballen, alleen:
- het is te ver
- ik ben niet tegen je, ik vond je gewoon een goede kandidaat


En over het misverstand van Mick vs. Karin, iedereen maakt wel eens een fout.
Mick DACHT gewoon dat Karin op hem had gestemd, dat is een vergissing.
Dan kan gebeuren, als je op dit forum een vergissing maakt, dan worden daar ook geen "honderden-pagina's" over gepost over hoe slecht je wel niet bent.
Laat gewoon mensen in hun waarde, en laat het hierbij.
Mick was gewoon niet blij dat hij eruit ging, en dan kan de wereld je even geen hol schelen, dus misschien heeft hij nu wel hele veel spijt dat hij dat gezegd heeft.
Maar zulke dingen gebeuren in het leven, daar moet je gewoon weer overheen.

"That's life!"

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #538 Gepost op: 3-06-2006, 14:18:21 »
Durft er iemand te reageren?  >:D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #539 Gepost op: 3-06-2006, 16:29:01 »
Ik heb wel ballen, alleen:
- het is te ver
- ik ben niet tegen je, ik vond je gewoon een goede kandidaat


En over het misverstand van Mick vs. Karin, iedereen maakt wel eens een fout.
Mick DACHT gewoon dat Karin op hem had gestemd, dat is een vergissing.
Dan kan gebeuren, als je op dit forum een vergissing maakt, dan worden daar ook geen "honderden-pagina's" over gepost over hoe slecht je wel niet bent.
Laat gewoon mensen in hun waarde, en laat het hierbij.
Mick was gewoon niet blij dat hij eruit ging, en dan kan de wereld je even geen hol schelen, dus misschien heeft hij nu wel hele veel spijt dat hij dat gezegd heeft.
Maar zulke dingen gebeuren in het leven, daar moet je gewoon weer overheen.

"That's life!"
Maar dan hoef je niet op zo'n manier te reageren..