Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 181758 keer)

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #540 Gepost op: 3-06-2006, 17:27:07 »
reactie op Tinuzzz

Waarom ik zo kwaad was, wel ....

De dag voor de eilandraad moeten de kandidaten aan de reporter hun stem mededelen, deze stem kan je niet meer veranderen de dag van de eilandraad.

Toen ik de tweede proef op rij won, zei Karin tegen mij, dat ze gevraagd had aan de groep om haar eruit te stemmen, daar ze geen kans had de finale te halen en zij mij een waardiger finalist vond dan zij.
Ook Frank kwam bij me zitten en zei tegen mij dat ofwel ik of hij de finale moest winnen, mensen van 2004 moeten elkaar hier steunen vertelde hij mij.

Vandaar mijn reactie op de eilandraad.

Had ik de proef met het eten moeten doen, had ik die met gemak gewonnen, ik vreet alles.

Maarja, het heeft niet mogen zijn, ik hoop dat ik jullie wat leuke momenten bezorgd heb,

en wees wat milder voor de volgende Robinsonners (ze zijn denk ik vertrokken naar PANAMA)het is niet altijd juist wat je ziet op TV, een camera is een machtig wapen.

Laten we er een goede pint op drinken !!!

Daarom dat ik op de eilandraad zou schrok, Karin had een geheime deal met Jennifer gesloten, de dag voor de eilandraad heb ik meerdere keren met Karin proberen een gesprek te hebben, maar ze ontweek mijn vragen alsook keek ze me niet meer recht in de ogen. Ik voelde dat ze me geflikt had, en daarom stemde ik op haar.

(edit: plaatje verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2006, 10:33:25 door Stormpie »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #541 Gepost op: 3-06-2006, 17:47:22 »
reactie op Tinuzzz

en wees wat milder voor de volgende Robinsonners (ze zijn denk ik vertrokken naar PANAMA)het is niet altijd juist wat je ziet op TV, een camera is een machtig wapen.

Laten we er een goede pint op drinken !!!



1. Wat milder : voor ons is dat natuurlijk moeilijk om te weten wat er "echt" gebeurd is op het eiland.
                Dat is iets wat alleen jullie kunnen vertellen... Maar beloofd Mick, ik zal proberen niet te vlug conclusies te trekken rond de kandidaten bij de volgende editie.

2. Die pint : Dat zal niet zo lang meer duren, nog ongeveer 48 uur denk ik.. Maar een wijntje is toch ook goed niet waar ?

Tot maandag, wij kijken er beiden enorm naar uit !!!!


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #542 Gepost op: 3-06-2006, 17:47:53 »
reactie op Tinuzzz

Waarom ik zo kwaad was, wel ....

De dag voor de eilandraad moeten de kandidaten aan de reporter hun stem mededelen, deze stem kan je niet meer veranderen de dag van de eilandraad.

Toen ik de tweede proef op rij won, zei Karin tegen mij, dat ze gevraagd had aan de groep om haar eruit te stemmen, daar ze geen kans had de finale te halen en zij mij een waardiger finalist vond dan zij.
Ook Frank kwam bij me zitten en zei tegen mij dat ofwel ik of hij de finale moest winnen, mensen van 2004 moeten elkaar hier steunen vertelde hij mij.

Vandaar mijn reactie op de eilandraad.

Had ik de proef met het eten moeten doen, had ik die met gemak gewonnen, ik vreet alles.

Maarja, het heeft niet mogen zijn, ik hoop dat ik jullie wat leuke momenten bezorgd heb,

en wees wat milder voor de volgende Robinsonners (ze zijn denk ik vertrokken naar PANAMA)het is niet altijd juist wat je ziet op TV, een camera is een machtig wapen.

Laten we er een goede pint op drinken !!!

Daarom dat ik op de eilandraad zou schrok, Karin had een geheime deal met Jennifer gesloten, de dag voor de eilandraad heb ik meerdere keren met Karin proberen een gesprek te hebben, maar ze ontweek mijn vragen alsook keek ze me niet meer recht in de ogen. Ik voelde dat ze me geflikt had, en daarom stemde ik op haar.
Maar ze heet op Jennifer gestemt ???

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #543 Gepost op: 3-06-2006, 18:49:46 »
Kijk, als wás het zo dat Karin op Mick (jou) heeft gestemd, dan nog kan je het toch niet maken om zo uit te vallen. Ten eerste omdat dat gewoon belachelijk is en ten tweede omdat je zelf wél op haar gestemd hebt!
Do you want to go to the Seaside?

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #544 Gepost op: 3-06-2006, 19:07:56 »
Wolkje, heb juist in mail verteld waarom ik op haar stemde, lees nogmaals mijn mail aub.

Karin heeft in 2000 gewonnen, door huppeldepup mee te rijden achteraan de tandem, en hup ze zat in de finale, daar gunden de andere kandidaten elkaar de overwinning niet en als twee honden vechten voor een been, loopt .... ermee heen.

Offline ^Hester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • james blunt<3
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #545 Gepost op: 3-06-2006, 20:47:43 »
mick ownt!
xxx

Offline Clitnbol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #546 Gepost op: 3-06-2006, 22:29:10 »
Ja, zo dacht ik ook al. Hij reageert cool. :)
Mick, je hebt fans!

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #547 Gepost op: 5-06-2006, 02:00:18 »
Zoals ze jou in beeld gebracht hebben Mick was en ben je zeker niet mijn favo en ik snapte al helemaal niet waarom jij op Ernestine stemde. Maar het fijne van dat jij hier post is dat ik nu wel begrijp waarom en idd ik zou hetzelfde gedaan hebben.
 

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #548 Gepost op: 5-06-2006, 02:07:32 »
Zoals ze jou in beeld gebracht hebben Mick was en ben je zeker niet mijn favo en ik snapte al helemaal niet waarom jij op Ernestine stemde. Maar het fijne van dat jij hier post is dat ik nu wel begrijp waarom en idd ik zou hetzelfde gedaan hebben.
 

Dat hij Ernestine eruit stemde was zeeer logisch... wat nou als hij Lydia eruit had gestemd en de eerst volgende eliminatieproef is weer een fysieke proef, waar je veel moet zwemmen of wat dan ook... dan had je met Ernestine weer verloren en had je weer iemand moeten weg stemmen, dan blijf je doorgaan.
Dus hele slimme tactische keuze... ::ok::

Offline Jaak

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #549 Gepost op: 5-06-2006, 04:37:01 »

Karin had een geheime deal met Jennifer gesloten, de dag voor de eilandraad heb ik meerdere keren met Karin proberen een gesprek te hebben, maar ze ontweek mijn vragen alsook keek ze me niet meer recht in de ogen. Ik voelde dat ze me geflikt had, en daarom stemde ik op haar.

Dat is dus volharden in het kwade...Een deal sluit je met twee. Jennifer moest helemaal geen deal sluiten aangezien dat zij samen met Frank en Richard jou eruit zouden stemmen.

Luister is Mick ik heb echt niets tegen jou maar is het nu echt zo moeilijk, ook voor jezelf, om toe te geven dat je je vergist hebt? 

Offline MeRy Art

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #550 Gepost op: 7-06-2006, 09:39:46 »


feestje!!! Maandagavond jl. Gala Party Finale ER Strijd der Titanen... ( zie topic 'Finale')

(edit: link verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2006, 11:39:49 door mapel »

Offline Snakevega

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #551 Gepost op: 9-06-2006, 19:30:09 »
Miek! jij moest echt wel in die finale gezeten hebben!
Jij zorgde gewoon voor sensatie op tv.
En ik sluit me helemaal bij jouw aan.
De zwakste moet eruit, want wat is er meer leuker dan een sterke concurentie?
Alleen zo kan je weten wie de echte titaan is!

groeten van een fan uit brugge!

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #552 Gepost op: 12-06-2006, 02:04:19 »
Hee Mick,
bedankt voor het vele kijkplezier,
jammer dat je het niet bent geworden, misschien had je beter op het afvallerseiland kunnen zitten, want nu had je (door de domme move van Melvin) eigenlijk niet echt een grote kans om te winnen.
Maar wat ik me afvroeg is: Mocht er nog ooit een tweede expeditierobinson strijd der titanen komen, ergens in 2010 ofzo, ben je dan weer van de partij?  ::tandpastasmiley::
De groeten en tot in het restaurant, het ga je goed

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #553 Gepost op: 12-06-2006, 12:39:29 »
Dat hij Ernestine eruit stemde was zeeer logisch... wat nou als hij Lydia eruit had gestemd en de eerst volgende eliminatieproef is weer een fysieke proef, waar je veel moet zwemmen of wat dan ook... dan had je met Ernestine weer verloren en had je weer iemand moeten weg stemmen, dan blijf je doorgaan.
Dus hele slimme tactische keuze... ::ok::

Ik vind wel dat zowel door deelnemers als forumleden nogal eenzijdig over de proeven gedacht wordt. Zo zou Ryan het volgens sommigen zo makkelijk hebben gehad omdat hij zijn proeven tegen vrouwen moest doen. O.a. Richard zei dat, notabene nadat zojuist een VROUW in de finale was geraakt als eerste.

Ik vind het dus geen argument fysiek zwakkeren minder Robinsonwaardig te vinden dan fysiek sterkeren. Of bang te zijn dat zij niet waardevol kunnen zijn voor een team. In bepaalde proeven kunnen ze van groot nut blijken. En Ernestine had bovendien ook een groot sociaal nut in de groep. Ook niet onbelangrijk, lijkt mij.

Als ik in dat stadium had moeten kiezen voor een Lydia om mij heen (die de expeditie nogal klagend doorbracht) of een Ernestine (die veel positiever ingesteld was en zelfs aan het zingen sloeg), dan weet ik wel waar ik meer opgepept van zou raken.
« Laatst bewerkt op: 12-06-2006, 12:43:23 door Starry Night »

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #554 Gepost op: 12-06-2006, 13:23:24 »
Achteraf bekeken, moet ik bekennen, dat ik enkele fouten gemaakt heb.

Ernestine wegstemmen vond ik geen fout, zei koos mij niet bij de samenstelling van kamp noor, en liet daarbij duidelijk blijken dat ik op haar niet kon rekenen, toen we de eerste proef door haar fout verloren hebben, was het dan ook niet moeilijk om haar eruit te stemmen, zij maakte de eerste fout.

Wat Ilona betreft, heb ik een dubbel gevoel, ik stemde met de groep mee, om mijn eigen kansen te verhogen, heb wel spijt van deze stem, is een foute keuze geweest, sorry Ilona, maarja, don't blame the player, blame the fucking game !

Verder in het spel heb ik Frank 100% vertrouwen gegeven, na de beelden gezien te hebben op tv, was ik wel ontgoocheld. De dag voor mijn eliminatie op de eilandraad, kwam hij me zeggen dat ik of hij deze expeditie moest winnen, tjonge wat een leugen, de dag nadien stemde hij op  mij,....


Zou ik nog eens meedoen in een volgende expeditie???
Moeilijke vraag, indien het echt hard wordt, en geen Big Brothergedoe, ....ja, met veel plezier, Survival of the fiitest !!!

jeeeeeaaaaah, tot later, beste forumenaars

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #555 Gepost op: 12-06-2006, 13:39:56 »
Hey Mick,

Leuk dat je hier nog komt posten.... Veel plezier met het voetbal....
en bedankt voor de leuke galaparty avond...