Auteur Topic: [Kandidaat BE] Lydia  (gelezen 120641 keer)

Offline Leon25

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #260 Gepost op: 4-06-2006, 11:45:32 »
Weet iemand foto's te vinden van Lydia. ::bravo::

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #261 Gepost op: 5-06-2006, 01:43:56 »
Okee ik ken haar niet en mag niet oordelen (wat ik dus wel ga doen) Ze is 2 keer als een labiel trutje in beeld gebracht en de foto's bevestigen dit. Ze ziet er goed uit... Maar hoe zeg je zoiets? Ik noem het maar een fles zonder inhoud

Offline moppie285

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #262 Gepost op: 5-06-2006, 17:32:35 »
Hoi allemaal,

ik heb enkele foto's van Lydia gevonden via via. Op de site van een café waar ze werkt in het weekend. Ik had ze op het forum gezet maar ze zijn eraf gehaald omdat ze 'te sexueel getint' zijn... Als jullie de foto's wel eens willen zien dan stuur een pm, ik geef je dan de link van de site. Kan altijd een boodschap nalaten op het gastenboek voor haar  ;D

Groetjes

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #263 Gepost op: 20-06-2006, 17:04:28 »
ja kvraag me af wat daar 's nachts allemaal gebeurd is, natuurlijk filmen ze 's nachts niet...
Ze hadden, naar het schijnt, precies wat last van hun hormonen  ;D nochtans daalt je libido toch en komt het hongergevoel op de eerste plaats.

WorldExpress

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #264 Gepost op: 7-03-2007, 15:11:21 »
Lydia doet mee aan het Belgische programma Idool (Idols), en heeft al de eerste 2 rondes overleefd!  :o

Fotos zijn van de http://www.vtm.be/idool2007/



Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #265 Gepost op: 13-03-2007, 09:32:10 »
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Ik dacht dat ze haar 15 minuten al lang overschreden had.......
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.