Auteur Topic: Muziek ER 2006  (gelezen 44047 keer)

Offline laura!!!

  • Forumlid
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #80 Gepost op: 8-06-2006, 16:49:20 »
heej...

als je bij limewire intypt : expeditie robinson. dan krijg je er ook allemaal deuntjes van  ;)

Offline Joop Stroop

  • Forumlid
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #81 Gepost op: 8-06-2006, 23:46:51 »
Erik:> Goed bezig man. Ik probeer ook altijd in mezelf na te gaan waar de muziek van is als die in series als ER wordt afgespeeld. Ben je het ook met mij eens dat de makers van ER een heel erg goede job doen wat betreft: het neerzetten van goede, toepasselijke muziek op de juiste momenten? En voldoende herhaling zodat het herkenbaar wordt/blijft.
Ik zou toch 1 ding willen vragen, excuses als deze al gesteld is ik heb het zo gauw niet gezien, weet jij waar de Main Theme van Peking Expres van is?

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #82 Gepost op: 9-06-2006, 00:08:18 »
Erik:> Goed bezig man. Ik probeer ook altijd in mezelf na te gaan waar de muziek van is als die in series als ER wordt afgespeeld. Ben je het ook met mij eens dat de makers van ER een heel erg goede job doen wat betreft: het neerzetten van goede, toepasselijke muziek op de juiste momenten? En voldoende herhaling zodat het herkenbaar wordt/blijft.
Ik zou toch 1 ding willen vragen, excuses als deze al gesteld is ik heb het zo gauw niet gezien, weet jij waar de Main Theme van Peking Expres van is?

Muziekkeuze in ER is altijd geweldig!
Main theme van Peking Express is "summon the worms" en komt uit de serie children of dune. of bedoel je toch main theme van ER ?

 :)


Offline Joop Stroop

  • Forumlid
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #83 Gepost op: 9-06-2006, 14:17:36 »
Nee ik bedoel PE, bedankt! Vreemd, ik was 1 keer naar de film Narnia geweest en blijkbaar omdat ik niets beters kon verzinnen dacht ik steeds dat het muziek uit die film was.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #84 Gepost op: 9-06-2006, 20:45:08 »
Nee ik bedoel PE, bedankt! Vreemd, ik was 1 keer naar de film Narnia geweest en blijkbaar omdat ik niets beters kon verzinnen dacht ik steeds dat het muziek uit die film was.
Kan niet, Peking Express bestaat al langer dan de film Narnia

Offline Joop Stroop

  • Forumlid
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #85 Gepost op: 9-06-2006, 21:56:14 »
Ik keek dit jaar Peking Expres voor het eerst en wist daarom niet of ze in de 2 eerdere edities ook die theme hadden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #86 Gepost op: 9-06-2006, 22:03:10 »
Ik keek dit jaar Peking Expres voor het eerst en wist daarom niet of ze in de 2 eerdere edities ook die theme hadden.
Oh ok :)

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #87 Gepost op: 10-06-2006, 10:06:27 »
Nee ik bedoel PE, bedankt! Vreemd, ik was 1 keer naar de film Narnia geweest en blijkbaar omdat ik niets beters kon verzinnen dacht ik steeds dat het muziek uit die film was.

In Narnia zit ook goeie muziek, summon the worms is van de trailer van narnia, samen met xray-dog's here comes the king en black legend van immediate music.

Ik vind trouwens dat ze bij PE wel andere muziek mogen gaan gebruiken dan alleen brian tyler - childeren of dune.
The Promise en The Last Samurai zou ook goed werken denk ik.


Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #88 Gepost op: 17-06-2006, 00:22:50 »
voor degene die nog willen genieten van de muziek van ER 2006 raad ik aan om:

The Island van Steve Jablonsky te kopen en The Promise van Klaus badelt, beide albums staan bomvol muziek die gebuikt is in ER 2006

Erik

Offline Seroos

  • Forumlid
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #89 Gepost op: 3-07-2006, 11:13:42 »
Wat is het muziekje dat gebruikt wordt als de afvallers van de expeditie, dus na de eilandraad, in het bootje stappen dat hun weer terug vervoerd richting het vasteland?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muziek ER 2006
« Reactie #90 Gepost op: 3-07-2006, 12:24:14 »
Wat is het muziekje dat gebruikt wordt als de afvallers van de expeditie, dus na de eilandraad, in het bootje stappen dat hun weer terug vervoerd richting het vasteland?
het nummer 'Beauty killed the Beast, part 4'. Gecomponeerd door James Newton Howard voor de film King Kong