Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213280 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #440 Gepost op: 18-12-2007, 08:49:35 »
Wat een lof hier zeg voor Frans! Ongelofelijk! Zeg Frans, zit je zelf al die aardige mailtjes soms te typen? Ik kan me nl. niet voorstellen dat wij een van de weinigen zijn die jou echt een enorme loser vinden! Wekenlang hebben we je (aardig gezegd) gezemel aan moeten horen. Alleen maar gezeur en geklaag! En dan nog al die kinderachtige reacties van je: als je geen nog 10 seconde je adem kon inhouden, dan kwam dat omdat Hans met een schoen tegen je gezicht kwam, als - ik weet even haar naam niet meer - terugkomt van een buikspierproef en niet heeft gewonnen, zeg jij dat jij zeer zeker wel had gewonnen als jij was gegaan en - het toppunt - als je uiteindelijk de expeditie MOET verlaten zeg je nog dat je het expres zo hebt gespeeld! Hahahaha, echt gewoon lachwekkend! En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Sorry Frans maar je vergeet in eerste instantie dat je door je medekandidaten allang de expeditie was uitgestemd! Als er geen Gual was geweest, was je allang terug in Nederland geweest! Maar goed, we hebben ons ook wel kostelijk vermaakt hoor aan je gedrag! Leedvermaak heet dat! We hebben wekenlang kunnen genieten van een belachelijke kinderachtige vertoning van een man van middelbare leeftijd! Lang leve Expeditie Robinson!
Lof  ???

Nogmaals: niemand hiert prijst de actie van Frans. Maar sommigen kunnen er wel begrip voor opbrengen. En dat is iets heel anders!

En moet je zo'n toon aanslaan? Ik heb persoonlijk echt een bloedhekel aan leedvermaak  ::kots::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #441 Gepost op: 18-12-2007, 09:23:39 »
Ik heb net even de herhaling gekeken. Op het moment dat EP Frans komt halen en tegen hem zegt: 'jij bent over de schreef gegaan' antwoordt Frans 'ja, dat heb ik bewust gedaan'. Dat was dus niet pas later thuis dat hij dit bedacht.

Niet per se later thuis, maar misschien wel later op het eiland toen hij wat gekalmeerd was.

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #442 Gepost op: 18-12-2007, 13:08:26 »
Niet per se later thuis, maar misschien wel later op het eiland toen hij wat gekalmeerd was ....
.... en zichzelf ging afvragen waar hij mee bezig was geweest.
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #443 Gepost op: 18-12-2007, 14:54:06 »
Wat een lof hier zeg voor Frans! Ongelofelijk! Zeg Frans, zit je zelf al die aardige mailtjes soms te typen? Ik kan me nl. niet voorstellen dat wij een van de weinigen zijn die jou echt een enorme loser vinden! Wekenlang hebben we je (aardig gezegd) gezemel aan moeten horen. Alleen maar gezeur en geklaag! En dan nog al die kinderachtige reacties van je: als je geen nog 10 seconde je adem kon inhouden, dan kwam dat omdat Hans met een schoen tegen je gezicht kwam, als - ik weet even haar naam niet meer - terugkomt van een buikspierproef en niet heeft gewonnen, zeg jij dat jij zeer zeker wel had gewonnen als jij was gegaan en - het toppunt - als je uiteindelijk de expeditie MOET verlaten zeg je nog dat je het expres zo hebt gespeeld! Hahahaha, echt gewoon lachwekkend! En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Sorry Frans maar je vergeet in eerste instantie dat je door je medekandidaten allang de expeditie was uitgestemd! Als er geen Gual was geweest, was je allang terug in Nederland geweest! Maar goed, we hebben ons ook wel kostelijk vermaakt hoor aan je gedrag! Leedvermaak heet dat! We hebben wekenlang kunnen genieten van een belachelijke kinderachtige vertoning van een man van middelbare leeftijd! Lang leve Expeditie Robinson!

Eindelijk, de perfecte mens roert zich. Ja want het kan haast niet anders beste cb en rv (of zijn jullie wellicht het perfecte duo?). Ik zeg perfecte mens want je zult wel geen emoties hebben, geen veranderingen in je gemoedstoestand, ongevoelig zijn voor invloeden als kou, wind, regen en warmte, je nooit ergens aan ergeren, altijd gelijk hebben omdat je zo begaafd bent, honger, misere, tegenslag dat zijn woorden die je onbekend zijn, alles wat je doet lukt, alles wat je aanraakt werkt en waarschijnlijk zal iedereen je dus op handen dragen. Dus perfect, eigenlijk een goddelijkheid. Alleen heb ik je wel gemist dit jaar in Robinson, of gunde je iemand anders de overwinning en was er geen eer voor je te behalen? Dan kan het niet anders als de we je volgend jaar zien gaan strijden in Robinson waar je uiteraard aan mee kan doe want de selectieprocedure is aaan jou niet besteed, dat is een wassen neus voor je. Dus kom op ligt je billetjes uit het pluche en geef je op zodat ik volgend seizoen van je kan gaan genieten. Dan zien we na al die seizoenen eindelijk hoe het wel moet op de eilanden.
Ik ben benieuwd, alleen zal het wel een saai seizoen worden want uwe Goddelijkheid wint natuurlijk elke proef en uiteraard de gehele expeditie.
Wel ik wacht af.

O,ja in onze Nederlandse taal is er geen woord voor U maar na lang zoeken heb ik er toch een gevonden "UBERMENSCH"

Greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #444 Gepost op: 18-12-2007, 15:02:46 »
Nou ja, cb en rv zegt dat hij/zij zich stoort aan jouw gedrag, niet dat hij/zij zelf de perfecte kandidaat zou zijn.
Dus in dat opzicht slaat je reactie nu helemaal nergens op.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Gizem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #445 Gepost op: 18-12-2007, 15:20:22 »
Frans,

Misschien moet je eerst eens nadenken voordat je iets doet, zegt of schrijft!

Ik kan me niet ontrekken van het gevoel dat je me geeft als jij als ex-militair ons land had moeten verdedigen.
Getraind in ontberingen en zelfbeheersing!!

Nogmaals, honger of geen honger ...

"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #446 Gepost op: 18-12-2007, 15:47:25 »
Laatste verzoek vanuit mijn kant. Vanaf nu ajb op een normale en of fatsoenlijke manier posten naar elkaar toe, anders gaat dit topic voor 24 uur op slot!  :)

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #447 Gepost op: 18-12-2007, 16:09:39 »
Laatste verzoek vanuit mijn kant. Vanaf nu ajb op een normale en of fatsoenlijke manier posten naar elkaar toe, anders gaat dit topic voor 24 uur op slot!  :)

EN DAT IS TOT NU TOE DE MEEST REDELIJKE OPMERKING!
ALLEMAAL BETWETERS!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #448 Gepost op: 18-12-2007, 16:23:52 »
Nou ja, cb en rv zegt dat hij/zij zich stoort aan jouw gedrag, niet dat hij/zij zelf de perfecte kandidaat zou zijn.
Dus in dat opzicht slaat je reactie nu helemaal nergens op.

Ik geef slechts mijn (sarcastische) menig weer over hoe ik deze persoon(en) zie, inschat en denk hoe ze is/zijn. Dat men zich stoort aan mijn gedrag mag natuurlijk, net zo als ik daar dan op mijn manier op reageer. De een kan er om lachen en de ander niet, we zijn nu eenmaal allemaal verschillend met ons doen en laten en ons reageren.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #449 Gepost op: 18-12-2007, 19:29:39 »
Ubermensch? Waar gaat dit dan allemaal over? Wij ergeren ons wel degelijk aan dingen hoor, aan jou hebben we ons bijvoorbeeld erg geërgerd. “Honger, misere, vermoeidheid, invloeden van kou en regen”, hele medische handboeken worden geraadpleegd, etc. etc. Dat is toch precies de bedoeling van Expeditie Robinson, onder die omstandigheden zien te overleven!? Het zal zeker niet makkelijk zijn maar van Frans hebben we niets anders gehoord dan geklaag! En hoe noemde je je medekandidates op Gual wel niet? Die zaten toch in hetzelfde schuitje wat honger, vermoeidheid etc. betreft maar daar was je niet bepaald aardig tegen. Niemand deed iets goed, behalve jij! Over Ubermensch gesproken. Je kunt toch niet alles aan de honger en de regen wijten. Je karakter komt neem ik aan ook wel naar voren in Expeditie Robinson.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #450 Gepost op: 19-12-2007, 19:03:44 »
Het slotje is na 24 uur weer van het topic af  :) .. Ik hoop dat we vanaf nu met onze medeforummers en met Frans op een normale manier kunnen omgaan. Een negatieve mening is prima want dat is tenslotte ook een mening, maar onderbouw dat dan eens op een sterke manier zonder scheldwoorden en of ziektes  :)


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #451 Gepost op: 19-12-2007, 19:12:29 »
 ::ok::



Frans, nog een vraagje

Voor de onderwaterproef waren er familieleden over. Ik neem aan dat niet alleen de vrouw van Hans er was (aangezien er pas kort tevoren werd besloten dat Hans het mocht proberen). Was er voor jou ook iemand? En heb je die toen direct mogen ontmoeten, toen je van Gual werd gehaald?
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #452 Gepost op: 19-12-2007, 19:16:59 »
Hoi Frans,

heb jij op Gual een extreem laag tij meegemaakt overdag zodat je op het koraal kon voedsel zoeken? Ik zag enkel bij nacht dat het tij ver weg ging, maar heb dat nooit bij klaarlichte dag meegemaakt.

zonovergoten groetjes uit het koude west-vlaanderen

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #453 Gepost op: 19-12-2007, 19:26:16 »
Ubermensch? Waar gaat dit dan allemaal over? Wij ergeren ons wel degelijk aan dingen hoor, aan jou hebben we ons bijvoorbeeld erg geërgerd. “Honger, misere, vermoeidheid, invloeden van kou en regen”, hele medische handboeken worden geraadpleegd, etc. etc. Dat is toch precies de bedoeling van Expeditie Robinson, onder die omstandigheden zien te overleven!? Het zal zeker niet makkelijk zijn maar van Frans hebben we niets anders gehoord dan geklaag! En hoe noemde je je medekandidates op Gual wel niet? Die zaten toch in hetzelfde schuitje wat honger, vermoeidheid etc. betreft maar daar was je niet bepaald aardig tegen. Niemand deed iets goed, behalve jij! Over Ubermensch gesproken. Je kunt toch niet alles aan de honger en de regen wijten. Je karakter komt neem ik aan ook wel naar voren in Expeditie Robinson.

::ok:: ::ok:: ::ok:: meer hoef ik er niet aan toe te voegen.Dit is wat ik reeds weken probeer duidelijk te maken,maar met dat gedoe van gisteren heb ik me er bewust niet mee gemoeid.  ::ohno:: want sommige azijnzeikerds zouden weer op de moderator geramd hebben,en was koekoe weer het onderwerp van achterklap. (ik kon ook niet,ten eerste was ik op m'n werk,en toen ik thuiskwam,zat er al een slotje op)  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #454 Gepost op: 19-12-2007, 19:28:13 »
Waarom rakel je het nu dan weer op?


Ik mag hopen dat Frans zich hier niet heeft laten wegjagen, ik heb de hele dag die vraag moeten onthouden omdat ik 'm niet kon posten  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #455 Gepost op: 19-12-2007, 19:32:51 »
::ok::



Frans, nog een vraagje

Voor de onderwaterproef waren er familieleden over. Ik neem aan dat niet alleen de vrouw van Hans er was (aangezien er pas kort tevoren werd besloten dat Hans het mocht proberen). Was er voor jou ook iemand? En heb je die toen direct mogen ontmoeten, toen je van Gual werd gehaald?

Helaas was er voor mij niemand. Ik was al weg van Gual, en mijn vrouw die thuis klaar stond om naar Schiphol te vertrekken werd gebeld dat het niet door ging om naar Malaysie te gaan, en dit gold ook voor de familie/relaties/vrienden van de anderen op Gual (Muriel, Saskia en Loek). Dus geen ontmoeting met mijn vrouw maar slechts een telefoontje waar ik het mee moest doen, waar ik overigens erg blij mee was. En dan had ik nog het geluk om te kunnen bellen, de achterblijvers op Gual moesten nog ff wachten voor het voor hun zover zou zijn.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #456 Gepost op: 19-12-2007, 19:35:17 »
Helaas was er voor mij niemand. Ik was al weg van Gual, en mijn vrouw die thuis klaar stond om naar Schiphol te vertrekken werd gebeld dat het niet door ging om naar Malaysie te gaan, en dit gold ook voor de familie/relaties/vrienden van de anderen op Gual (Muriel, Saskia en Loek). Dus geen ontmoeting met mijn vrouw maar slechts een telefoontje waar ik het mee moest doen, waar ik overigens erg blij mee was. En dan had ik nog het geluk om te kunnen bellen, de achterblijvers op Gual moesten nog ff wachten voor het voor hun zover zou zijn.
Goh, ik had niet verwacht dat ze zo laat pas de familie laten komen. Jammer voor je, maar idd, gelukkig kon je bellen
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #457 Gepost op: 19-12-2007, 19:36:05 »
Waarom rakel je het nu dan weer op?

 ik heb de hele dag die vraag moeten onthouden omdat ik 'm niet kon posten  ;D
Je beantwoord zelf je vraag  ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::jaja::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #458 Gepost op: 19-12-2007, 19:37:22 »
Hoi Frans,

heb jij op Gual een extreem laag tij meegemaakt overdag zodat je op het koraal kon voedsel zoeken? Ik zag enkel bij nacht dat het tij ver weg ging, maar heb dat nooit bij klaarlichte dag meegemaakt.

zonovergoten groetjes uit het koude west-vlaanderen

We hebben wel vrij laag water gehad overdag maar nooit tot echt tot op het koraal. Rotsen was het enige wat we af konden zoeken, er daar waren buiten de carracollen alleen oesters en soms een verdwaald krabbetje te vinden. Ja of je moest zeeegels lusten want bij echt laag water, en na een fikse storm zaten die er ook. Helaas Hans ik moet je teleurstellen.
Ga ik je nog zien op de reunie in feb 2008?

Greetz maatje
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #459 Gepost op: 19-12-2007, 19:44:57 »
Bedankt voor het antwoord Frans,

Ja, zeeegels zaten er volop.
Ik zou graag komen naar de reunie. Ik zie nog wel of mijn gezin meekan. Het is wel 300 km rijden.

groetjes,
je kortstondig Gualmaatje