Auteur Topic: De laatste expeditie?  (gelezen 37247 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #20 Gepost op: 31-10-2007, 02:15:28 »
Ik heb nog niemand van uitputting door de honger zien opgeven. Kokosnoten à volonté, af en toe wat vis, bouillonblokjes, kruiden, ... Franske verdikt zowaar op het eiland! ;D
Ik heb al expedities op mijn scherm zie passeren waar veel minder te eten was, maar die waren sociaal misschien wat minder zwaar.
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #21 Gepost op: 31-10-2007, 07:14:07 »
Persoonlijk hoop ik dat ER nog enkele jaren blijft verder gaan,Maar vroeg of laat komt er natuurlijk een einde aan.Een waardige afsluiter vind ik een ECHTE 'all-stars'aflevering. Niet zoals vorig jaar met de 3é van de 1é reeks en de 7é van de 2é reeks(om het zomaar te noemen).Nee,een ER met telkens de winnaar en de 2é van ieder seizoen.Dan zouden we pas de ultieme Robinson kennen.

Dat hadden ze de laatste All Stars editie ook gepoogd, maar die mensen wilden niet nog een keer. Dus dat houdt dan toch écht op. Daarom hebben ze toen naar anderen terug moeten grijpen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #22 Gepost op: 31-10-2007, 12:45:03 »
Persoonlijk hoop ik dat ER nog enkele jaren blijft verder gaan,Maar vroeg of laat komt er natuurlijk een einde aan.Een waardige afsluiter vind ik een ECHTE 'all-stars'aflevering. Niet zoals vorig jaar met de 3é van de 1é reeks en de 7é van de 2é reeks(om het zomaar te noemen).Nee,een ER met telkens de winnaar en de 2é van ieder seizoen.Dan zouden we pas de ultieme Robinson kennen.

Leuk, maar ik zou het niet echt fair vinden dat de mensen die al de kans gekregen hebben en dan nog zo ver geraakt zijn om ze dat allemaal nog eens te laten doen. Er zijn nog mensen die het graag zouden meemaken, zie maar naar de 100 van deze reeks, en alle andere teleurgestelden die uiteindelijk niet meemogen.

Ik vond de expeditie traag en flauw op gang komen, hoop dat het zal beteren. De eerste reeksen waren idd veel beter en mis dat wel. Ik vind dat er meer proeven aanwezig moeten zijn, meer strijdlust en overleven zoals in het begin ipv het big brother-eiland en gepraat...

En als ze het met BV of BN gaan doen... dan val ik achterover. er is al genoeg op tv van bekende op het ijs, op de dansvloer, raking the stars, stanley's route,celebrity shock... kortom als bekend persoon kan je genoeg met je face op tv verschijnen en aan avontuur meedoen  ::)

  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 31-10-2007, 12:48:25 door Angel007 »

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #23 Gepost op: 31-10-2007, 13:24:53 »
En als ze het met BV of BN gaan doen... dan val ik achterover. er is al genoeg op tv van bekende op het ijs, op de dansvloer, raking the stars, stanley's route,celebrity shock... kortom als bekend persoon kan je genoeg met je face op tv verschijnen en aan avontuur meedoen  ::)
  ::zwaai::
Helemaal mee eens  ::ok::
Ik vind dit soort programma's echt veel leuker als het niet om BN-ers gaat.
Vond ik met WIDM trouwens ook.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #24 Gepost op: 31-10-2007, 16:44:28 »
Persoonlijk hoop ik dat ER nog enkele jaren blijft verder gaan,Maar vroeg of laat komt er natuurlijk een einde aan.Een waardige afsluiter vind ik een ECHTE 'all-stars'aflevering. Niet zoals vorig jaar met de 3é van de 1é reeks en de 7é van de 2é reeks(om het zomaar te noemen).Nee,een ER met telkens de winnaar en de 2é van ieder seizoen.Dan zouden we pas de ultieme Robinson kennen.

Hiermee ben ik t helemaal niet eens, want als je naar Panama kijkt, dan is nummer 3 (een volledig onterechte plek volgens mij) voor mij de ultieme robinson en ik zou haar liever terugzien in een nieuwe reeks dan de nummers 1 en 2. Bij een all-star-editie zeker weten Bernadett, mits ze zou willen natuurlijk. En kijk naar de nummer drie van 2005, Marleen, nou die was zeker niet de minste van het stel en zou ik zeker ook terug willen zien. Deze nummers drie waren de mensen waarvan ik dacht: robinson!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #25 Gepost op: 31-10-2007, 16:51:57 »
Marleen dé Robinson van 2005?! ::ohno::
Marnix was daar toch echt 100% verdiend de enige terechte winnaar.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #26 Gepost op: 31-10-2007, 17:09:50 »
Helemaal mee eens  ::ok::
Ik vind dit soort programma's echt veel leuker als het niet om BN-ers gaat.
Vond ik met WIDM trouwens ook.


Ja en met Peking Express is het ook zo.
Dus hopelijk komen ze niet met BN'ers!

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #27 Gepost op: 31-10-2007, 20:12:03 »
Ik kan je gerust zeggen dat er wel serieus is afgezien door het weinige eten en dat het idd vaak op de kin kloppen was met honderd man. Dat Rudy 20 kg vermagerd is op 20 dagen tijd, zegt toch genoeg.
Er was inderdaad vis, kokos, rode vrucht en palmhart, maar ik denk dat we al bij al ongeveer 400 calorieën per persoon per dag aten.
Maar goed, dat wordt idd niet goed in beeld gebracht. Ik veronderstel dat dat de volgende afleveringen wel nog zal komen, althans dat hoop ik!
Kijk trouwens al super uit naar zondag! Wordt een razend spannende aflevering, neem dat van me aan ;-)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2007, 21:16:51 »
Ik wil niemand persoonlijk quoten,ook ik heb mijn twijfels over wie de verdiende winnaar van elke reeks was,maar die "all stars" trok op geen kl****. We zenden een All stars uitzending uit,en we zien wel wie er zin of tijd heeft?  ::ohno:: ::ohno::
Ik geef gewoon mijn mening,maar als sommige winnaars en tweedes van elke reeks niet konden of wilden,dan zomaar enkele ex-deelnemers oproepen en er een "All stars" titel aan geven?  ::ohno::  Ofwel doe je het goed,en maak je dat het voor 200% inorde is,ofwel begin je er gewoon niet aan.Maar zomaar iets ineenfoeffelen?  ::ohno:: ::ohno::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #29 Gepost op: 31-10-2007, 22:10:52 »
Ik kan je gerust zeggen dat er wel serieus is afgezien door het weinige eten en dat het idd vaak op de kin kloppen was met honderd man. Dat Rudy 20 kg vermagerd is op 20 dagen tijd, zegt toch genoeg.

Dat zegt dat ie 20 kilo te zwaar was...? ::) :P
Geniet nooit met mate...

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #30 Gepost op: 31-10-2007, 22:12:44 »
Dat zegt dat ie 20 kilo te zwaar was...? ::) :P
Plus de rest  ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #31 Gepost op: 31-10-2007, 22:18:21 »
Laat ze maar lachen Rudi!

lol
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #32 Gepost op: 1-11-2007, 00:07:58 »
Als er nog een expeditie komt moeten ze zoieso die belachelijke live show eruit halen waar je moet sms-en en bellen  ::jaja::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #33 Gepost op: 1-11-2007, 01:23:39 »
Dat schijnen ze dit jaar al gedaan te hebben  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #34 Gepost op: 1-11-2007, 07:41:11 »
Dat schijnen ze dit jaar al gedaan te hebben  ;D

Ja goed hé! ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #35 Gepost op: 1-11-2007, 09:12:32 »
Marleen dé Robinson van 2005?! ::ohno::
Marnix was daar toch echt 100% verdiend de enige terechte winnaar.

Dat zeg ik niet, ik zeg: de nummers drie waren in deze jaren ook zeer robinsongekwalificeerd. Mochten ze allstars nog eens doen, dan zou ik de nummers drie van deze jaren graag terug zien en niet perse alleen 1 en 2. En dan met name van mijn jaar, zie ik liever Bernadett nog een keer terug, dan Olga of Lenny. Ik ben niet van mening dat als je een allstars doet en je neemt van elk jaar alleen de nummers 1 en 2, dat er dan de ultieme robinson uitkomt. Want of je nummer 1, 2 of 3 was, vond ik in elk geval afgelopen editie geen objectieve robinsonstrijd.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #36 Gepost op: 1-11-2007, 16:40:30 »
Ik blijf het zeggen: een expeditie waarbij de kandidaten in het Amazonewoud worden gedropt en van punt A naar B moeten trekken. Maar ja, da's een stuk minder romantisch dan een schitterend palmeiland. Toch blijven de expedities op het eiland van enkele kandidaten in de vroege seizoenen toch mooie herinneringen.
† Rust zacht Eepee †

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #37 Gepost op: 1-11-2007, 19:09:41 »
Ik kan niet wachten tot jij begonnen bent met " het zware overleven"
wat denk je eigenlijk dat wij daar aan t doen waren?
Het was niet lullig bedoeld hoor.
Ik geloof heus wel dat jullie het heel zwaar hebben gehad.
Maar andere jaren leken de kandidaten het veel zwaarder te hebben.
There's no show like a reality show ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #38 Gepost op: 2-11-2007, 10:22:38 »
En kijk naar de nummer drie van 2005, Marleen, nou die was zeker niet de minste van het stel en zou ik zeker ook terug willen zien. Deze nummers drie waren de mensen waarvan ik dacht: robinson!

Zou Marleen überhaupt wel nog een keer mee mogen doen, aangezien ze nu als begeleidster werkt voor het programma?

Een show met alleen maar winners lijkt mij niet haalbaar. Het blijft toch een televisieprogramma en ik - als kijker - zou liever mensen als Douwe en Björn terugzien dan Marnix en Jutta.
Nog even niks.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De laatste expeditie?
« Reactie #39 Gepost op: 3-11-2007, 10:56:46 »
Het blijft toch een televisieprogramma en ik - als kijker - zou liever mensen als Douwe en Björn terugzien dan Marnix en Jutta.

Douwe en Björn zijn ook helemaal geweldig, maar die maken het gewoon een goed programma, met een beetje lol in elke aflevering, als je Marnix en Jutta en weet ik veel wie er allemaal gewonnen heeft daar neer zou zetten, dan zou het misschien minder opwindend zijn omdat zij er gewoon "beter" in zijn.

Het lijkt me dan ook beter om er een herrieschopper tussen te gooien. niet dat ik gek ben op die ruzie's in het kamp, maar gewoon, voor de broodnodige conflicten..
New England? How do you call your foot? New Hand?