Auteur Topic: [Kandidaat] Marcel  (gelezen 80874 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2007, 23:57:00 »
Ik vind het inderdaad niet echt slim om je als vegetariër/veganist kandidaat te stellen voor ER. Dat is wel heel erg ongezond.  :-\\

::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #21 Gepost op: 6-11-2007, 00:04:04 »
Ik vind het inderdaad niet echt slim om je als vegetariër/veganist kandidaat te stellen voor ER. Dat is wel heel erg ongezond.  :-\\
En ik vind het tof dat Evenstar het met me eens is(maar dit terzijde) Eeehm Fuutje was het he? Wel Fuutje,met Sukkel bedoelde ik niet jou,maar degene (wie het ook mag zijn dat je bedoelde). Ik ben geen kippenkenner,maar ik denk dat na 1 zwaai van Marcel de kip al KO was dus dieronvriendelijk was het niet,en voor de rest heb ik mijn mening al gegeven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #22 Gepost op: 6-11-2007, 00:07:34 »
Ik moet zeggen dat ik daar gister ook over heb zitten na denken. Het lijkt me idd niet bijster gezond om als vegetariër mee te doen aan ER. Je krijgt dan wel erg ééntonig voedsel binnen.  :-\\ Nou is er sowieso al geen ruime keuze, maar als je de krabben en de vis dan ook al van het menu moet schrappen, blijft er wel erg weinig over.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #23 Gepost op: 6-11-2007, 00:12:31 »
En over kippen gesproken, ik weet niet waar ik DIT beter kan posten dan hier in dit topic...
:)

Verdoemme ik krijg het er niet op,mooie beelden he van de jeugd van tegenwoordig? vooral Margue  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #24 Gepost op: 6-11-2007, 00:37:03 »
Ik moet zeggen dat ik daar gister ook over heb zitten na denken. Het lijkt me idd niet bijster gezond om als vegetariër mee te doen aan ER. Je krijgt dan wel erg ééntonig voedsel binnen.  :-\\ Nou is er sowieso al geen ruime keuze, maar als je de krabben en de vis dan ook al van het menu moet schrappen, blijft er wel erg weinig over.
Ik ben het volledig met je eens en mijn standpunt is idem als die van jou  ::ok::  Vegetariërs en veganisten mogen deelnemen aan ER,en zij hebben het recht om geen vlees en/of vis te eten,maar dan moeten ze ook niet zeiken over de manier waarop Marcel die kip een kopje kleiner maakte,en er nadien zeker niet van gaan eten!!!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #25 Gepost op: 6-11-2007, 07:30:46 »
Goeie actie van Marcel, niet zeiken, doen. Die avond werd er toch kip gegeten, moet je zo'n beest dan langer in die kooi in de hitte laten zitten dan nodig is?

Hoop toch echt dat Marcel 1 van de laatste finalisten is (maar vrees het ergste...)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #26 Gepost op: 6-11-2007, 08:25:14 »
Ik vond dit er eerlijk gezegd ook nogal hardhandig uitzien, maar als de kenners zeggen, dat dit de beste en diervriendelijkste manier is, dan zal ik jullie maar geloven.  ;)

Het slachten van een kip zit er natuurlijk altijd wat hardhandig uit, omdat zo'n beest als ie onthoofd is nog een tijdje verder blijft klapwieken/rennen. Dat ziet ern natuurlijk nogal luguber uit. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #27 Gepost op: 6-11-2007, 11:17:58 »
maar dan moeten ze ook niet zeiken over de manier waarop Marcel die kip een kopje kleiner maakte

Wat een onzin. Ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan schrikt als je opeens iemand voor je ogen de kop van een kip ziet draaien.
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #28 Gepost op: 6-11-2007, 11:20:12 »
Hij liep toch expres weg van de kring?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #29 Gepost op: 6-11-2007, 11:44:06 »
Hij liep toch expres weg van de kring?

Dat klopt, maar ja...
Ik kweek en slacht ook zelf mijn kippen en als er een fazant langskomt heeft ie ook pech, maar veel mensen eten enkel gebraden, gebakken, gegrilde en gewokte kip, en willen niet weten hoe dat vlees op hun bord komt. Wel, voor kippenvlees moet er een kip dood. Simpel. ::jaja:: En liefst op een snelle en de minst pijnlijke wijze.

Nu, er is een manier om een kip te hypnotiseren (jaja, tegen u spreekt de kippenfluisteraar :P), en dan leg je het gehypnotiseerde beestje gewoon op haar rug met de nek lang uitgestrekt en *KAP* en ze weet niet eens wat er is gebeurd... Door ze te hypnotiseren beweegt ze de hele tijd niet en kan je goed 'mikken'. Nadien vertrekt ze natuurlijk full speed in alle richtingen als je ze niet hebt vastgehouden tenminste (allé, ttz het grootste deel van het kieken vertrekt, er blijft natuurlijk een deeltje liggen...)

« Laatst bewerkt op: 6-11-2007, 11:47:09 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #30 Gepost op: 6-11-2007, 11:47:35 »
Een kip hypnotiseren?!  :o :o :D Hoe gaat dat in zijn werk?  ;D

Marcel had misschien beter Brigitte en Arthur kunnen hypnotiseren.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #31 Gepost op: 6-11-2007, 12:54:52 »
en zo hoort het ook: snel en kordaat
Klopt.
Maar toch schrok ik er wel van en ik denk als ik dat live had gezien dat ik ook wat traantjes moest laten.
Maar gelukkig lust ik geen kip!!!!!!
Denk wel dat dit de beste manier is.
Wanneer was dat nou ook alweer...dat ze ook een kip of iets anders moesten slachten maar dat dat beestje eerder had geleden omdat ze zo aan het treuzelen waren?
Welke ER was dat en met wat voor soort beest?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #32 Gepost op: 6-11-2007, 13:08:25 »
Bedoel je Chico, het Robinson-aapje? ::)

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #33 Gepost op: 6-11-2007, 14:46:21 »
 ;D Nee, dat was ook een kip, en volgens mij was 't strijd der Titanen.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #34 Gepost op: 6-11-2007, 14:57:33 »
kan me wel nog een varken herinneren bij bobo's in de bush ::)
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2007, 15:11:00 »
;D Nee, dat was ook een kip, en volgens mij was 't strijd der Titanen.
Was echt een kip, en was het niet Karin die er zo moeilijk mee deed?

Er was daarna nog een heftige discussie hier met een stel veganisten, moeten we maar niet meer herhalen (we zijn al off topic genoeg)
Edit: heb het topic gevonden http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=24776.0 waren dus Karin en Melvin


On topic: hoop dat Marcel nog wel 1 van de finalisten wordt (met Bart en/of Tim en/of Frits en/of Hans...)
« Laatst bewerkt op: 6-11-2007, 15:19:45 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #36 Gepost op: 6-11-2007, 15:31:03 »
Off-topic:
Er was daarna nog een heftige discussie hier met een stel veganisten, moeten we maar niet meer herhalen (we zijn al off topic genoeg)
Edit: heb het topic gevonden http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=24776.0 waren dus Karin en Melvin
Altijd leuk om na te lezen.  ::rofl:: Wel grappig als je bekijkt dat die radicale veganist, 'zosten', in totaal 91 berichten op RN heeft gepost, waarvan 89 (!!!) in dat veganisten-topic.  ::rofl:: Hoezo, obsessie? ;D


On-topic:
Marcel is wel een grappige kandidaat. Probleem is alleen dat er een paar andere kandidaten zijn die ik nog iets liever in de finale zou zien. Maar als hij de finale haalt, zou hij wel bij mijn favorieten horen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #37 Gepost op: 6-11-2007, 18:08:44 »
Misschien best een topic openen [De kippen]?  ???

 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2007, 19:03:40 »
Was echt een kip, en was het niet Karin die er zo moeilijk mee deed?

Er was daarna nog een heftige discussie hier met een stel veganisten, moeten we maar niet meer herhalen (we zijn al off topic genoeg)
Edit: heb het topic gevonden http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=24776.0 waren dus Karin en Melvin


On topic: hoop dat Marcel nog wel 1 van de finalisten wordt (met Bart en/of Tim en/of Frits en/of Hans...)

Oh ja ze heet Karin, hoe kom ik dan toch op Marjolein?  ::schaam::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2007, 19:13:01 »
Wat een onzin. Ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan schrikt als je opeens iemand voor je ogen de kop van een kip ziet draaien.
Ieder zijn mening natuurlijk,maar ik denk dat iedereen op het eiland wist wat de kippen te wachten stond.Ipv minuten te zitten discussieren,over de manier waarop zou worden geslacht, heeft Marcel het in enkele seconden opgelost.En ik heb nota bene niemand zien of horen klagen terwijl ze aan't smullen waren.Voor alle duidelijkheid;ik ben zeker geen dierenbeul ofzo,Maar als je op een eiland zit en je hebt ECHT honger....tja ken je dat spreekwoord? "De gebraden kippen vallen niemand in de mond"? Dat was hier letterlijk  ::jaja:: ::jaja::