Auteur Topic: [Kandidaat] Loek  (gelezen 65179 keer)

Offline Paulina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Capisce ;)
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #120 Gepost op: 14-12-2007, 22:38:53 »
Alle  ???

nee, sorry, ik val niet op lang haar  ;D

ik normaal ook niet,
maar loek heeft gewoon iets stoers, echt een mooie man  ::love::
Share with me, fairy tailes or make believe

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #121 Gepost op: 17-12-2007, 17:28:31 »
Hey Loek!
Ik hoop voor je dat de laatste kans om in de finale te komen goed uitpakt.
Mocht dit niet zo zijn, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als de afvallers in de jury zitten tijdens de finale.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #122 Gepost op: 24-12-2007, 13:39:38 »
wat ben je toch een lekkertje!!! ::love::
mijn vriendje was een beetje jaloers,ha,ha
 ::zwaai::

Offline salsa loekie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #123 Gepost op: 25-12-2007, 11:27:39 »
beste mensen,ik wens jullie allemaal een prettige feestdagen.
en zal van der week op deze site alles vertellen over hoe het nu werkelijk is gegaan op expeditie robinson.
groetjes loek

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #124 Gepost op: 25-12-2007, 11:46:52 »

beste mensen,ik wens jullie allemaal een prettige feestdagen.
en zal van der week op deze site alles vertellen over hoe het nu werkelijk is gegaan op expeditie robinson.
groetjes loek

IK zal benieuwd zijn om je verslag te lezen Loek,
Ook aan jou en je familie, vrolijk kerstfeest en een zeer gelukkig 2008 !

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #125 Gepost op: 25-12-2007, 13:53:19 »
He Loek

Ik had gehoopt dat jij bij de finalisten mocht :(
Maarja ik vind dat je het hardstikke goed heb gedaan. Van de 100 man bij de laatste 10 komen is niet niks ::ok::

Verder wens ik je ook prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #126 Gepost op: 25-12-2007, 23:01:57 »
beste mensen,ik wens jullie allemaal een prettige feestdagen.
en zal van der week op deze site alles vertellen over hoe het nu werkelijk is gegaan op expeditie robinson.
groetjes loek

HAAAAHHAAAAA   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::   

Rambo.jpg    ::rofl:: ::rofl::

Offline salsa loekie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #127 Gepost op: 26-12-2007, 13:41:16 »
zoals beloofd zal ik nu een stukje plaatsen over mijn belevenissen en ervaringen tijdens expeditie robinson 2007.
de laatste 20 wie had dat verwacht,ik niet een stadsjonge met twee linker survivalhanden bij de laatste 20 .
op dat moment kon het van mij al niet meer stuk deze expeditie .
had tegen mijn vrouw op Schiphol al gezegd ,ik hoop dat ik het een week red.
vergeet het nooit meer ,ik zag al die survival boys lopen .
camouflage pakken mensen met mooie vishengels ,slaapzakken allemaal heel goed voorbereid dus .
en wat had ik een lullig vislijntje ,klein zakmesje,duikbrilletje.
maar ja je ziet het ,dat zegt dus allemaal niks ,het belangrijkste wat je bij je moet hebben  is een heel sterk koppie.
als je mentaal sterk ben kun je het ver schoppe tijdens de expeditie.
tijd om een gele bandana te winnen ,de eerste was inmiddels bij Christine terecht gekomen,waar veel mensen niet blij mee waren.
de tweede en derde gingen naar Vinnie en Lieke.
die avond toen  de twee bandanaas inmiddels waren uitgereikt zaten de viskabel van het eerste uur bij elkaar.
en zaten samen zo wat te kletsen en te gissen over het verdere verloop van de expeditie.
het gesprek ging al snel over Christine ,en Lieke.
die op dat moment echt twee maatjes van elkaar waren ,onafscheidelijk.
we bespraken onze eigen kansen,en wie wij dachten die het zouden redde tot de laatste 10.
en toen kwam het beruchte onderwerp,wie wij er uit zouden stemmen als we bij de laatste 10 terecht zouden komen.
achteraf dus het beruchte moment,wij gaven alle 4 aan dat Christine en Lieke op de nominatie lijst zouden komen te staan om te vertrekken .
op dat moment konden wij natuurlijk makkelijk kletsen ,geen van ons vieren had een bandana dus konden wij zeggen wat wij wilde .
maar ja toen het verdere verloop,zoals jullie hebben gezien kwamen wij met zijn vieren tot de laatste 10.
en wiste wij van elkaar op wie wij zouden gaan stemmen tijdens de eerste twee rondes.
naar een geweldige maaltijd op de party boot ,kwamen wij aan op ons nieuwe eiland Rapang.
Rapang was prachtig en het was er goed toefen,ik heb er een geweldige periode gehad.
inmiddels hadden we de eerste eiland raad gehad en moest Christine vertrekken met 7 stemmen ,als ik mij niet vergist .
hadden de periode voor deze eilandraad niet met elkaar over stemmen gesproken,want wij wisten toch van elkaar op wie wij zouden gaan stemmen.
maar ja ,toen kwam de tweede eilandraad,en kwamen er twijfels.
ik zal eerlijk wezen ,ik heb vooraf met de drie dames gesproken ,we waren elkaar wat aan het polsen .
ik had met Mieke een gesprekje gehad op de rots ,waar wij het hadden gehad over het gevolg van de expeditie.dat als wij niet op elkaar zouden stemmen en eventueel onze stemmen bundelen het ons ver in de expeditie zou kunnen brengen.
maar hadden nog niet besloten om dit te doen,want ik en Mieke hadden inmiddels een ander persoon in ons hoofd om op te stemmen.
we hadden  toen bij de laatste 20 er over gehad,om op Christine en Lieke te stemmen.
maar wij hadden daar inmidddels een andere mening over.
tot op een gegeven moment MIeke weer naar mijn toe kwam en vroeg op wie ik zou gaan stemmen.
vertelde haar dat ik op Vinnie wilde stemme,omdat ik met Lieke een goede band had opgebouwd,en niet op  haar meer wilde stemmen.
heb haar ook verteld waarom ik op hem ging stemmen,dat hij een hele sterke tegenstander was ,maar de belangrijkste reden was ,dat hij zich aan het sparen was voor de proeven.
Vinnie zijn werkzaamheden waren voornamelijk alleen hout hakken  ,terwijl wij  ons elke keer het heen en weer liepen tijdens de expedities.
ik heb Mieke daarna niet meer gesproken ,en ook met Sas en Muriel er hier nier verder meer over gehad.
het was tijd om naar de tweede eilandraad tegaan,en werden weer met de speedboat opgehaald ,op dat moment komt Muriel naar mijn toe en verteld dat Mieke naar Marcel en Vinnie is geweest om te vertellen dat wij bezig waren om een complot te maken tegen Vinnie.
waarop ik haar antwoorde van ,Mieke mag vertellen wat ze wilt ,ik stem toch Vinnie.
maar wel wetende dat zij ons drietjes inmiddels een strop rond ons nek had gehangen.
nou de eilandraad was voorbij , en Vin was niet te genieten en wilde zijn gram bij ons halen.
had zich helemaal op laten fokke door Marcel en Mieke.
nou een gedeelte van het gesprek hebben jullie kunnen zien op tv .
we werden 1 voor 1 wegggestemd ,en was het avontuur over op Rapang.
ik hoop dat ik het allemaal wat heb kunnen verduidelijken voor jullie .
groetjes loek

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #128 Gepost op: 26-12-2007, 18:01:07 »
Leuk om te lezen hoe de vork nu in de steel zat, bedankt Loek!
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #129 Gepost op: 26-12-2007, 18:45:09 »
ik heb mijn verhaal hier gedaan zoals ik het heb mee gemaakt,en kan er niets meer aan veranderen ,het is gegaan zoals ik het nu heb beschreven.
loek

dankjewel Loek ::ok:: ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #130 Gepost op: 26-12-2007, 21:48:13 »
heel leuk ook een keer het verhaal van jou kant te horen. Ik ben het er nogsteeds over eens dat robinson een spel is en dat een complot/ verdrag vormen een soort van strategie is. maar ja.,,,

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #131 Gepost op: 27-12-2007, 13:03:31 »
Loek,

Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen voor je verhaal.

 ::ok::

Offline Paulina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Capisce ;)
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #132 Gepost op: 28-12-2007, 13:49:05 »
idd interessant om te lezen  :)
Share with me, fairy tailes or make believe