Auteur Topic: [Kandidaat] Muriel  (gelezen 56616 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #80 Gepost op: 26-11-2007, 16:25:08 »
Ik kan niet zeggen dat ik Muriël sympathiek vind overkomen maar ook niet heel onaardig ofzo. Eigenlijk heb ik geen mening verder over haar.

Wat ik maar niet begrijp is dat ze blijven ontkennen dat het een complot is. Ik snap helemaal dat als je met een paar man afspreekt niet opelkaar te stemmen dat je dat dan niet echt een complot vind, maar als je met meerdere mensen afspreek 1 bepaalde persoon die keer eruit te stemmen is dat toch gewoon een complot?!? daar kun je toch niet omheen zou je zeggen?
Nah goed miss zie ik het verkeerd (heb niet meegedaan blablabla ;))


De opmerkingen van EP horen nu eenmaal een beetje bij het spel vind ik, hij heeft altijd de iritaties van dat moment aangesneden en naar mijn mening altijd redelijk scherp ook. Ik mag dat toch wel erg graag zien hoor ::jaja:: ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #81 Gepost op: 26-11-2007, 16:30:05 »
Op TV komt Muriel heel stiekem en achterbaks over.
(is dat niet proper gezegd?)
::joehoe::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #82 Gepost op: 26-11-2007, 16:32:00 »
dat is heel proper gezegd hoor lukas  ::tandpastasmiley:: ::jaja::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #83 Gepost op: 26-11-2007, 16:41:58 »
...maar als je met meerdere mensen afspreek 1 bepaalde persoon die keer eruit te stemmen is dat toch gewoon een complot?!?...

en als je vervolgens óók nog eens anderen BUITEN dat groepje gaat benaderen (Hans) dan ben je helemaal bezig met een complot volgens mij!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #84 Gepost op: 26-11-2007, 17:57:20 »
Vooral Ernst-Paul kan er wel wat van: iemand non-verbaal zwaar onderuit halen. Soms vraag ik me toch af waarom. Hij doet dan wel elk seizoen "mee", maar weet toch niet wat het is om die Expeditie te doen he.

Ik herinner me vorig jaar: na een week ging er een zekere Hans (denk ik) weg, die jongen met zijn gitaar. Amai, EP was écht wel lastig op hem. Maar waarom denk ik dan? Hoe zou hij in die situatie zijn? Lijdt hij honger daar? K betwijfel het.

Ach man, dat is toch gewoon een rol die hij speelt. Denk je nou echt dat het EP ook maar iets kan schelen wat de leden persoonlijk van hem vinden? Het gaat de productie en hem er om dat er boeiende tv wordt gemaakt. Als ze denken dat dat bereikt kan worden door iemand har daan te pakken dan doen ze dat gewoon.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #85 Gepost op: 26-11-2007, 18:23:53 »
Denk je nou echt dat het EP ook maar iets kan schelen wat de leden persoonlijk van hem vinden? Het gaat de productie en hem er om dat er boeiende tv wordt gemaakt.

Dat laatste is juist mijn probleem, ik heb vaak het idee dat EP en de productie voorkeur heeft voor bepaalde kandidaten en daarom de regeltjes zo draaien (of zulke opmerkingen maken) dat die kandidaten langer in de show blijven.
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #86 Gepost op: 26-11-2007, 19:16:04 »
Dat laatste is juist mijn probleem, ik heb vaak het idee dat EP en de productie voorkeur heeft voor bepaalde kandidaten en daarom de regeltjes zo draaien (of zulke opmerkingen maken) dat die kandidaten langer in de show blijven.
Dankzij het verliezerseiland gaat er niemand meer uit de show, dus het lijkt me niet dat ze iemand voortrekken.


De kijker thuis heeft geen begrip voor opgevers of voor complotten, dat lees je hier in het forum ook, en de productie heeft graag dat de kijkers blijven kijken dus pakken ze opgevers en complottensmeders aan.


Bovendien was het wel heel zwak van Muriël (en Loek) dat ze nu zeiden dat ze alleen hadden afgesproken om niet op elkaar te stemmen. Mieke en Hans waren de getuigen dat de afspraak verder ging dan dat, dus ontkennen had geen zin.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #87 Gepost op: 26-11-2007, 19:42:54 »
Met het smeden van een complot is natuurlijk helemaal niks mis. Sterker nog: als je ziet dat je niet de fysiek sterkste én niet de meest popi-jopi kandidaat van iedereen bent, kortom als je via een 'eerlijke weg' niet kan winnen, dan zit er gewoon niks anders op dan een complot sluiten. :)
(mocht ik me ooit opgeven voor ER en meedoen, dan zou ik dus zeker een complot proberen te sluiten!)  ;D

Het is ook helemaal niet erg om zo'n complot geheim te houden. Sterker nog ;D: een complot dat niet geheim is, mislukt véél sneller.

Waarom komt Muriël dan toch zo onsympathiek over? :-\\ Ik denk vooral ook omdat ze het complot blijft ontkennen, ook nadat het al helemaal is uitgelekt. Dat is geen tactiek meer, dat is gewoon schijnheilig.

En verder heeft ze gewoon iets onsympathieks over zich, wat niet goed onder woorden te brengen is. Ze straalt een bepaalde arrogantie uit ofzo. (om politiek correct te blijven: ik zeg niet dat ze een bitch is, ik probeer alleen te verklaren waarom ze zo over komt  ;))
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #88 Gepost op: 26-11-2007, 22:28:55 »
Op TV komt Muriel heel stiekem en achterbaks over.
(is dat niet proper gezegd?)
::joehoe::



Goed geschreven Lukas !!  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #89 Gepost op: 26-11-2007, 23:36:58 »
Als Muriël mag terugkomen om deel te nemen aan een immuniteitsproef,dan wint ze die ook  ::jaja:: ::jaja:: ::ok:: ::ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #90 Gepost op: 27-11-2007, 07:05:43 »
dat denk ik niet hoor, Vinni is een sterke tegenstander en tot nu toe zijn de immuniteits proeven vooral op kracht gebaseerd en Muriel heeft ze nog totaal niet goed afgelegt dus ik denk dat ze die niet gaat winnen. Maar ja misschien heeft ze wel een speciale verborgen west vlaamse kracht die alleen jij kent.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #91 Gepost op: 27-11-2007, 08:52:37 »
Als Muriël mag terugkomen om deel te nemen aan een immuniteitsproef,dan wint ze die ook  ::jaja:: ::jaja:: ::ok:: ::ok::
Dat denk ik niet. Je strijdt niet tegen 1, je moet ze allemaal verslaan. En op Gual is minder eten, dus verzwakken ze ook sterker op dat verliezerseiland. Ik denk dat er geen enkele meer terug in de strijd komt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #92 Gepost op: 27-11-2007, 11:08:51 »
Nee inderdaad, ik verwacht ook niet dat één van deze afvallers nog terug in de expeditie gaat komen: Muriël, Saskia, Kristien, Nelleke en Frans lijken geen van allen echte 'proevenbeesten', die 'ff' 7 andere kandidaten verslaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #93 Gepost op: 27-11-2007, 13:48:31 »
Nee inderdaad, ik verwacht ook niet dat één van deze afvallers nog terug in de expeditie gaat komen: Muriël, Saskia, Kristien, Nelleke en Frans lijken geen van allen echte 'proevenbeesten', die 'ff' 7 andere kandidaten verslaan.

Tenzij dat één van de volgende proeven een intelligentie proef is of de beruchte kaarsenproef... dan kan er altijd iemand van het Gual eiland winnen ten koste van iemand van Rapang...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #94 Gepost op: 27-11-2007, 18:53:42 »
De kijker thuis heeft geen begrip voor opgevers of voor complotten, dat lees je hier in het forum ook, en de productie heeft graag dat de kijkers blijven kijken dus pakken ze opgevers en complottensmeders aan.

Dat heeft volgens mij meer te maken met hoe dingen in beeld worden gebracht. In de eerste series deden ze allemaal aan complotten, maar toen werd de focus er niet op gelegd en werden geen gesprekjes van mensen getoond met dat het oneerlijk was. De kijkers leken er toen geen problemen mee te hebben.
Nog even niks.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #95 Gepost op: 27-11-2007, 19:52:26 »
Als Muriël mag terugkomen om deel te nemen aan een immuniteitsproef,dan wint ze die ook  ::jaja:: ::jaja:: ::ok:: ::ok::

ben jij voor Muriël alleen omdat ze van West-Vlaanderen is ?  ::oink:: Dan zijn er toch een hele boel sympathiekere kandidaten, tenzij je ze persoonlijk beter kent dan wij natuurlijk (sorry dan!)

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #96 Gepost op: 27-11-2007, 23:40:48 »
Ah nee. Niet mee eens. Wat weet EP nu over honger lijden enz en die expeditie daadwerkelijk doen? Niets.
Ga jij maar eens opzoeken wat EP allemaal heeft meegemaakt in z'n leven, da's wel even zwaarder dan zo'n expeditie hoor!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #97 Gepost op: 28-11-2007, 23:57:41 »
Voor de mopperaars onder ons,ik heb het begrepen,dus ik gebruik sommige woorden niet meer.Andere mensen blijkbaar wel,dus gelieve zich niet meer op mij af te reageren,ik heb er niets mee te maken  ::ohno:: ::ohno::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #98 Gepost op: 29-11-2007, 00:34:54 »
Arme Koekoe ::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #99 Gepost op: 29-11-2007, 12:09:10 »
Arme Koekoe ::hug::
een knuffel van Lukas lucht altijd op  ::)