Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
251 gasten en 6 vaste bezoekers (de_witte, G-root, Nigel, Swifty, Ycaris, Daisy)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
1 Augustus
RN Songfestival: Inschrijvingen open!
9 September
Tweestrijd Online
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: verslag van ouddeelnemer Frans  (gelezen 17471 keer)
Megan
Winnaar pool Oberon 2005

Geslacht: Vrouw

I se le dijo de forma!

« Gepost op: 8.10.2008, 13:19:31 »

Oud-ER-deelnemer Frans heeft zelf een verslag geschreven over zijn expeditie in 2007 Cheesy Duimen omhoog!

»» Frans ««

ook te vinden in het menu  bovenin, bij ER Stuff, waar je ook verslagen van ouddeelnemers Ernestine en Ryan kunt vinden Smiley

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.
Peking-Robinson

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 8.10.2008, 13:48:48 »

Een verslag over hoe hij doorsloeg zeker Cheesy
Ocampa
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 8.10.2008, 14:55:49 »

Leuk om nog eens te lezen, maar bevat eigenlijk niet echt info die Frans hier nog niet op het forum had gepost in de loop der tijd he.
reaver

Buff Collector

« Antwoord #3 Gepost op: 8.10.2008, 16:03:40 »

Leuk om nog eens te lezen, maar bevat eigenlijk niet echt info die Frans hier nog niet op het forum had gepost in de loop der tijd he.

Dan is het toch handig dat het allemaal netjes op 1 pagina staat  Duimen omhoog!
muizje

« Antwoord #4 Gepost op: 8.10.2008, 16:53:29 »

Fransieeee Whoohoooo,

jij was echt lache vorig jaar  Hilarisch
Ik was echt blij dat jij er was want ik vond al die andere kandidaten die op dat andere eiland zaten zo saai.
Ik vond het alleen jammer dat je met die parang ging zwaaien, maar dat is achteraf ook zwaar opgeblazen lees ik nu.
Frans je bent gewoon de man  Duimen omhoog!
muizje

« Antwoord #5 Gepost op: 8.10.2008, 16:56:49 »

Expeditie Robinson Frans Hilarisch

« Laatste verandering: 8.10.2008, 17:22:05 door Megan,
Reden: code tussen tags geplaatst
»
Expeditie Rob

« Antwoord #6 Gepost op: 19.10.2008, 15:44:51 »

Sorry, maar naar 39 seconden ben ik gestopt met kijken..
Vind hem echt heel iritant overkomen  Shocked
*no offence Frans*

There's no show like a reality show ;)
Stanley_Yelnats

« Antwoord #7 Gepost op: 19.10.2008, 21:48:04 »

Frans, ik mocht je wel hoor in de vorige editie, was altijd op jouw hand, maar nu ik de beelden nog eens terug zie: je bent wel een typische onderoffcier, heel veel klagen.  Wink
reaver

Buff Collector

« Antwoord #8 Gepost op: 20.10.2008, 12:52:38 »

Frans, ik mocht je wel hoor in de vorige editie, was altijd op jouw hand, maar nu ik de beelden nog eens terug zie: je bent wel een typische onderoffcier, heel veel klagen.  Wink

Als je principes en gezond verstand kan combineren is het best begrijpelijk dat men zich aan mensen kan storen die als een kip zonder kop op dat eiland rondlopen.
KD.

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #9 Gepost op: 20.10.2008, 12:59:42 »

Zie je Frans als een toonbeeld van iemand die in ER zijn gezond verstand gebruikte?  Huh Hilarisch

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
reaver

Buff Collector

« Antwoord #10 Gepost op: 20.10.2008, 13:09:24 »

Zie je Frans als een toonbeeld van iemand die in ER zijn gezond verstand gebruikte?  Huh Hilarisch

Op de heldere momenten best wel ja  Wink
fraba
Erkend Insider
Kandidaat ER2007

« Antwoord #11 Gepost op: 22.10.2008, 18:59:18 »

Op de heldere momenten best wel ja  Wink

Uren en uren materiaal is er van, maar ja ze hebben het nooit uitgezonden  Hilarisch

Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle
Millesime

« Antwoord #12 Gepost op: 27.10.2008, 16:19:26 »

Wat had je eigenlijk tegen Christine ?? Voor mij was ze toen een van de favorieten .Huh?
Had zij dit jaar maar in de expeditie gezeten.
fraba
Erkend Insider
Kandidaat ER2007

« Antwoord #13 Gepost op: 28.10.2008, 19:09:03 »

Wat had je eigenlijk tegen Christine ?? Voor mij was ze toen een van de favorieten .Huh?
Had zij dit jaar maar in de expeditie gezeten.

Ach, Kristien, volgens mij was ze in het verkeerde programma. Erg beschermd en verwend opgevoed (volgens haar eigen zeggen)was ze in de veronderstelling dat ook hier zoals thuis alles wel voor haar gedaan zou worden, maar helaas. Hier was er geen vriendje, papaatje of mamaatje die alles op een presenteerblaadje aan reikte. Hier moest ze zelf iets "doen" en dat viel niet mee, voor haar niet maar ook niet voor de mensen om haar heen. Had ze niet het geluk gehad om de gele bandana kado te krijgen was ze ook niet bij de laatste 10 gekomen,(net als ik trouwens). Alhoewel ze volgens eigen zeggen zeker de perfecte Robinson was, en ook hoogst verbaasd was dat ze als eerste weggestemd werd bij de laatste 10. Begrijp me niet verkeerd, als de persoon Kristien heb ik absoluut niets tegen haar, maar om samen mee op een eiland door te brengen, nee liever niet. Ze lag me op dat moment, daar, absoluut niet. En dat onder de gegeven omstandigheden botste gewoon. Zodoende.

Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle
reaver

Buff Collector

« Antwoord #14 Gepost op: 28.10.2008, 21:01:44 »

Hoi Frans, nog een vraagje:  Wink

Voor wie had je het meeste sympathie van de final 10 van uw editie en waarom?
Stanley_Yelnats

« Antwoord #15 Gepost op: 29.10.2008, 09:30:38 »

Kristien was wel een erg lekker wijf (om het maar even politiek incorrect uit te drukken).

Art

« Antwoord #16 Gepost op: 29.10.2008, 16:38:46 »

Citaat
Maar het begon allemaal op Schiphol met 98 medestrijders. Dat was de eerste grote verrassing voor me. Een nieuw concept deze ronde en dus wat er ooit was geweest in ER dat was vanaf toen vergeten.

Kregen jullie op Schiphol al te horen dat je met 100 man de show zou spelen? Shocked Toch wel apart dat dan toch nog 24 mensen opgaven na de eerste paar dagen.

Nog even niks.
reaver

Buff Collector

« Antwoord #17 Gepost op: 29.10.2008, 17:08:10 »

Kregen jullie op Schiphol al te horen dat je met 100 man de show zou spelen? Shocked Toch wel apart dat dan toch nog 24 mensen opgaven na de eerste paar dagen.

Bij de eerste aflevering zag je EP iedereen toch toespreken dat ze met 100 zouden zijn...
KD.

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #18 Gepost op: 30.10.2008, 10:02:07 »

Ze hadden hun eigen ticket toch al betaald?  Tongue
Dat was wel een aardig pressiemiddel! Grin

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
Art

« Antwoord #19 Gepost op: 30.10.2008, 10:53:41 »

Ze hadden hun eigen ticket toch al betaald?  Tongue
Dat was wel een aardig pressiemiddel! Grin

Maar volgens mij hadden een paar mensen opgegeven omdat ze het niet leuk vonden om met 100 mensen op het eiland te zitten. Dan heeft zo'n reisje weinig zin gehad als je van tevoren al wist dat je met 100 zou beginnen. Tongue

Nog even niks.
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005