Auteur Topic: [Kandidaat BE] Kyra  (gelezen 45175 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #20 Gepost op: 29-09-2008, 09:45:50 »
Ik vind haar niet sympathiek lijken, een beetje een meeloopster... :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #21 Gepost op: 29-09-2008, 14:36:19 »
Ik heb haar maar weinig aan het woord gezien. ::zwaai::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #22 Gepost op: 29-09-2008, 15:44:28 »
Zou ze zich niet bewust op de achtergrond houden? Als het echt nodig is om iets te zeggen heeft ze dat ook gedaan (tegen yin).   ;)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #23 Gepost op: 29-09-2008, 16:19:47 »
Zou ze zich niet bewust op de achtergrond houden? Als het echt nodig is om iets te zeggen heeft ze dat ook gedaan (tegen yin).   ;)
Ja,dat is een goeie.
Ze doet op het juiste moment haar mond open ::zwaai::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #24 Gepost op: 1-10-2008, 00:09:11 »
Ja,dat is een goeie.
Ze doet op het juiste moment haar mond open ::zwaai::
Nee, dat vind ik niet.
Als Yin alleen maar haar mening geeft over de tafel,
hangt ze gelijk de bitch uit.
Ze laat zich te veel beinvloeden door Geert.
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #25 Gepost op: 1-10-2008, 00:37:12 »
Nee, dat vind ik niet.
Als Yin alleen maar haar mening geeft over de tafel,
hangt ze gelijk de bitch uit.
Ze laat zich te veel beinvloeden door Geert.


Er zullen nog wel al momenten geweest zijn dat ze zich ergerde aan Yin. Een mening hebben of je idee/plan verdedigen is niet hetzelfde dan de bitch uithangen. Beïnvloeden doen ze elkaar allemaal ...Ze ging zelfs ff tegen Geert in.

Ze speelt dit spel goed door haar zegje te doen wanneer het nodig is, maar weet ook wanneer ze haar mond moet houden.

Zoals Hiukwan al aanhaalde, je ziet amper 50 minuten wat er over 3-4 dagen is gebeurd. Volgend seizoen graag afleveringen van minimum 90 minuten graag  ;D
« Laatst bewerkt op: 1-10-2008, 02:25:54 door reaver »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #26 Gepost op: 1-10-2008, 00:38:41 »
Zoals Hiukwam al aanhaalde, je ziet amper 50 minuten wat er over 3-4 dagen is gebeurd. Volgende seizoen graag afleveringen van minimum 90 minuten graag  ;D

Tijdens de eerste paar afleveringen verveelde ik me vóór het eerste reclameblok al, dus het lijkt me geen goed idee.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #27 Gepost op: 7-10-2008, 14:40:43 »
Vond het wel ballen hebben dat ze Yin en Hans confronteerde met hun eerdere afspraak over het 'apart eten'.


Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #28 Gepost op: 17-10-2008, 00:37:20 »
Een pittig en sympathiek meisje.   Komt me ook zeer atletisch over.  Als zij eens een proef kan winnen en het slim aanpakt, kan ze misschien het pakt van de 4 eters doorbreken. Ik kijk er eigenlijk reeds naar uit, dan zou het nog eens spannend kunnen worden.   Go for it Kyra, je hebt mijn sympathie, alleen moet je meer voor je zelf uitkomen en er voor gaan.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2008, 21:42:15 »
Zonde dat ze eruit is, maar tactisch gezien heeft ze het ook heel naïef gespeeld.
Stemt ze op Sarah... :-\\ Terwijl ze die juist aan haar kant had moeten krijgen..

Ze het er wel steeds over dat die anderen een complot hebben, maar ze onderneemt geen actie om er iets tegen te doen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2008, 21:43:49 »
Kyra en Sharon maar speculeren over de finale, terwijl het natuurlijk zo klaar is als een klontje dat zij daar hoe dan ook NIET in kunnen komen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2008, 21:44:38 »
Zonde dat ze eruit is, maar tactisch gezien heeft ze het ook heel naïef gespeeld.
Stemt ze op Sarah... :-\\ Terwijl ze die juist aan haar kant had moeten krijgen..

Ze het er wel steeds over dat die anderen een complot hebben, maar ze onderneemt geen actie om er iets tegen te doen.

Zijn ook mijn gedachten. Ze vertrouwde Yin & Hans waarschijnlijk teveel. Maar toch vreemd dat ze geen (uitgezonden) poging deden om Sarah & HiuKwan aan hun kant te krijgen.
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #32 Gepost op: 19-10-2008, 21:44:51 »
Kyra en Sharon maar speculeren over de finale, terwijl het natuurlijk zo klaar is als een klontje dat zij daar hoe dan ook NIET in kunnen komen.
Als ze zelf geen tactisch plan ontwikkelen sowieso niet, nee.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2008, 21:47:37 »
Ze heeft inderdaad niet haar best gedaan om Sarah en Hiukwan aan haar kant te krijgen.
Volgende week zal Sharon er misschien wel uitgaan omdat Geert en Hiukwan nog niet op Sarah stemmen want dat hadden ze de eerste 3 eilandraden na de samensmelting beloofd.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #34 Gepost op: 19-10-2008, 22:05:07 »
Lijkt me duidelijk dat het vorige week al te laat was om het tij te keren. Met zijn tweeen kom je dr niet. Of schatten we de kans hoog in dat Hiukwan om was gegaan tegen een van de drie anderen van de eetdate?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #35 Gepost op: 19-10-2008, 22:07:08 »
Ja, jammer. Ik had ook liever Sarah zien vertrekken. Maar goed, voor Kyra was het deze week, volgende week óf de week erna.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #36 Gepost op: 19-10-2008, 23:19:10 »
Zei ze nou bij de buikspierproef dat ze geen immuniteit nodig had omdat ze veilig was??? over een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje naief gesproken  :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #37 Gepost op: 20-10-2008, 12:32:24 »
Balen dat ze er uit is. Was toch wel een van mijn favo's. (Mja, die schijnen er toch altijd uit te gaan)
Vond het wel een beetje vaag dat ze op Sarah stemde..

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #38 Gepost op: 20-10-2008, 22:40:19 »
Idd jammer dat ze eruit is, ze was in mijn ogen best een sterke underdog.

Ik miste haar bij het onderonsje met de andere vrouwen... 

Offline dunno

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Kyra
« Reactie #39 Gepost op: 20-10-2008, 22:58:51 »
Idd, vreemd dat ze niet bij dat onderonsje was.
Ze zal wel op Sarah gestemd hebben uit zelfbehoud en omdat Sarah er toch wel genoeg van heeft.

Jammer dat ze eruit is, het lijkt mij een zeer sterke vrouw.