Auteur Topic: Aflevering 14 - Finale  (gelezen 114065 keer)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - Finale
« Reactie #280 Gepost op: 7-12-2008, 16:36:59 »
Wat een aflevering....ik hou sowieso niet van een winnaar d.m.v. stemmen, die mij maar een proef, dat is veel eerlijker en veel meer in 'robinsonstyle'.
Maar goed, ik vind het moeilijk om mijn oordeel te vormen. IK had het, n.a.v. de videobeelden ook het meeste gegund aan Hiu, maarja, Yin en Hans staan daartegenover ook weer niet voor niets in de finale....Ze hebben het gewoon slim gespeeld, maar slim is niet altijd een leuke manier van spelen. De frustraties van de afgevallen spelers kwamen natuurlijk helemaal tot explosie toen ze bij elkaar in een resort werden geplaatst na het afvallen, logisch dat ze dan op de laatste eilandraad een hoop frustraties over zich geen krijgen.
Jammer om zo in een finale te moeten staan, terwijl je door iedereen uitgekotst wordt en degene die derde is geworden staande ovaties krijgt.dat is geen leuke manier om te winnen voor Yin. Proeven heeft ze prima gedaan en in het kamp was ze ook steeds actief. Het is inderdaad alleen het achterbakse van haar wat me zo tegenstaat. Vooral na de balkproef vorige week had ik zoeits van: wat een slijmbal tegenover Hiu....
eerbetoon aan EP was mooi, heb met tranen in mijn ogen zitten te kijken.
 ::bravo::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - Finale
« Reactie #281 Gepost op: 7-12-2008, 18:50:47 »
Ik zal ER wel missen hoor, vanavond ... ::jaja::
Ik ook, daarom ga ik zo naar een optreden van Beppie Craft ( bij de zuiderlingen zeer bekende zangeres)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - Finale
« Reactie #282 Gepost op: 19-12-2008, 22:29:25 »
Ik ook, daarom ga ik zo naar een optreden van Beppie Craft ( bij de zuiderlingen zeer bekende zangeres)

Heel goed... maareh, het is Beppie Kraft (met een K ;))
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - Finale
« Reactie #283 Gepost op: 19-12-2008, 23:16:15 »
(derde poging)
na ja c of k maakt niet veel uit je vind haar toch wel op t net en you tube maar t was een geweldige avond, eigenlijk haddden ze haar moeten laten optreden voor Hans bij de finale ( Laot de zon in dien hert)
« Laatst bewerkt op: 21-12-2008, 11:58:31 door Marlie »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - Finale
« Reactie #284 Gepost op: 20-12-2008, 00:13:27 »
(derde poging)
na ja c of k maakt niet veel uit je vind haar toch wel op t net en you tube maar t was een geweldige avond, eigenlijk haddden ze haar moeten laten optreden voor Hans bij de finale ( Laot de zon in dien hert)

 ::ok:: Leuk Marlie! (aanstekelijk nummer ook!)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"