Auteur Topic: [Kandidaat BE] Antony  (gelezen 71266 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #120 Gepost op: 25-10-2010, 15:55:57 »
Als hij zo blijft spelen zoals hij nu doet, door iedereen zogenaamd de vriend te houden, dan zal hij zeker heel ver komen; of dit echter genoeg is voor winst weet ik niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #121 Gepost op: 5-11-2010, 13:37:11 »
Proef winnen en maar geen bericjten krijgen in je topic,d at kan niet hoor.
Ik vond wel tof dat hij er voor ging. Hij probeert het spel te spelen. Opvallend trouwens dat hij niet met 'de belgen' mee stemt. Martine Tatjana en Zsofi zaten op Saar. En hij dus niet.
Verder ben ik van mening dat het suffe proef was, beloond worden voor opgave ::ohno::.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #122 Gepost op: 5-11-2010, 13:49:42 »
Ik vond het erg tegenvallen hoeveel mensen vonden dat immuniteit niet zo belangrijk is. Ze hadden het eigenlijk alleen maar over de afweging douche versus eten. Gelukkig waren er een paar die vonden dat je uiterste best doen bij proeven hóórt bij Robinson en die mensen zijn gestegen in mijn achting ten opzcihte van degenen die expres opgaven.
Grote pluim voor Antony  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #123 Gepost op: 5-11-2010, 16:04:16 »
Ik vond het erg tegenvallen hoeveel mensen vonden dat immuniteit niet zo belangrijk is.

Tekenend voor deze serie ER. Iedereen lijkt het wel best te vinden. Het competitie-element dat vorgaande jaren kenmerkte is echt volledig weg.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #124 Gepost op: 5-11-2010, 16:26:02 »
Tekenend voor deze serie ER. Iedereen lijkt het wel best te vinden. Het competitie-element dat vorgaande jaren kenmerkte is echt volledig weg.
Dat lijkt er wel op! Het lijkt wel alsof de meesten zo ver mogelijk willen komen zonder zichzelf in te hoeven spannen... Jammer...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #125 Gepost op: 6-11-2010, 14:02:53 »
Proef winnen en maar geen bericjten krijgen in je topic,d at kan niet hoor.
Ik vond wel tof dat hij er voor ging. Hij probeert het spel te spelen. Opvallend trouwens dat hij niet met 'de belgen' mee stemt. Martine Tatjana en Zsofi zaten op Saar. En hij dus niet.
Verder ben ik van mening dat het suffe proef was, beloond worden voor opgave ::ohno::.


Dat zie ik juist anders, het had juist voor nieuwe elementen kunnen zorgen, en ik denk dat het met die opzet neergezet was... eet de eerste afvaller snel alles in zijn eentje op? of wacht hij tot er meer zijn? etc etc..

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #126 Gepost op: 6-11-2010, 16:13:02 »
Het was zeker een goede proef, het is gewoon jammer dat het zo'n hechte groep is... dat verpest het gewoon.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #127 Gepost op: 6-11-2010, 21:44:39 »
Dat zie ik juist anders, het had juist voor nieuwe elementen kunnen zorgen, en ik denk dat het met die opzet neergezet was... eet de eerste afvaller snel alles in zijn eentje op? of wacht hij tot er meer zijn? etc etc..

Maar dan hadden ze wel moeten zorgen dat de hoeveelheid beperkt was. Dat was nu niet het geval. Ook al stopten velen expres al heel vroeg, toch konden ze met z'n allen tot het eind doorschransen. Als latere afvallers achter het net zouden vissen, was het spannender geweest. Je moet dan nog bewuster een afweging maken om snel te stoppen of er helemaal voor te gaan.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #128 Gepost op: 8-11-2010, 14:23:27 »
Maar dan hadden ze wel moeten zorgen dat de hoeveelheid beperkt was. Dat was nu niet het geval. Ook al stopten velen expres al heel vroeg, toch konden ze met z'n allen tot het eind doorschransen. Als latere afvallers achter het net zouden vissen, was het spannender geweest. Je moet dan nog bewuster een afweging maken om snel te stoppen of er helemaal voor te gaan.
Dat zou ook wel wat geweest zijn; echter ook wat ik al eerder gezegd had, dat als er een nieuwe afvaller geweest was, dat dan de vorige zou moeten stoppen met eten, zou een leuke wending aan dit spel hebben kunnen geven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #129 Gepost op: 8-11-2010, 19:34:04 »
Ik geloof dat hij de Belgen niet zo'n hele hoge pet van hem ophebben. Als hij met Regina en Saar in de finale komt, wint hij waarschijnlijk. Met Sebastiaan niet. Met een andere belg ook niet, tenzij Tatiana xd.

Dus hij kan winnen (denk ik) als hij met Tatiana, Regina of Saar in de finale staat.
Kijk maar:

Anthony & Tatiana.
Anthony's stemmen (iedereen, misschien Zsofi niet)
Tatiana's stemmen (niemand, misschien Zsofi)

Anthony & Regina.
Anthony's stemmen (Martine, Tatiana, Zsofi, Sugar?
Regina's stemmen (Sebastiaan, Saar, Sugar?)

Anthony & Saar.
Anthony's stemmen (Martine, Tatiana, Zsofi, Sugar?)
Saar's stemmen (Sebastiaan, Regina, Sugar?)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #130 Gepost op: 13-11-2010, 19:44:10 »
Go Antony!
Erg goed dat je het met al die gewichten die je kreeg van Saar en Regina het toch zo lang vol hield.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #131 Gepost op: 14-11-2010, 09:03:11 »

Anthony & Regina.
Anthony's stemmen
Regina's stemmen (Sebastiaan, Saar, Sugar, Martine, Tatiana, Zsofi)

Anthony & Saar.
Anthony's stemmen (Martine, Tatiana, Zsofi)
Saar's stemmen (Sebastiaan, Regina, Sugar)

Suger was ontzettend goede maatjes met saar en regina dus die zal op hen stemmen
en ik denk dat anthony kansloos zal zijn tegen regina
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #132 Gepost op: 18-11-2010, 20:45:11 »
Die had ik niet verwacht.
Misschien is het veel zwaarder dan dat het lijkt,
maar naar mijn mening heeft hij wel erg snel opgegeven.
Had hem veel sterker ingeschat.
There's no show like a reality show ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #133 Gepost op: 18-11-2010, 20:47:50 »
Hij zegt ook, dat de proef veel zwaarder is dan het lijkt. Misschien is dat ook wel zo.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #134 Gepost op: 18-11-2010, 20:53:47 »
Hij zegt ook, dat de proef veel zwaarder is dan het lijkt. Misschien is dat ook wel zo.
Jawel dat geloof ik ook wel,
maar je kon niet echt zien dat iemand het al moeilijk had.
Ik denk dat hij het best langer vol had kunnen houden,
ik denk niet dat hij er alles heeft uitgehaald..
There's no show like a reality show ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #135 Gepost op: 18-11-2010, 21:12:58 »
Jawel dat geloof ik ook wel,
maar je kon niet echt zien dat iemand het al moeilijk had.
Ik denk dat hij het best langer vol had kunnen houden,
ik denk niet dat hij er alles heeft uitgehaald..


Dat ben ik met je eens, want dat denk ik ook.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #136 Gepost op: 18-11-2010, 21:32:18 »
Belachelijk, dit had ik niet verwacht van Antony. In wezen heeft hij gewoon opgegeven, hij besloot niet langer te willen vechten voor zijn plaats in de Expeditie en beëindigde daarmee vrijwillig zijn verblijf. Ik had overigens totaal niet het idee dat hij het zwaar had, ik zag geen trillende hand of voet en kon geen zware ademhaling ontdekken. Erg frappant dat iemand die het spel van begin af aan in al zijn facetten speelt opeens de strijd staakt. Saar en Tatiana zijn hiermee erg makkelijk weggekomen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #137 Gepost op: 18-11-2010, 21:37:29 »
hij ging wel echt op een antony manier weg ::rofl:: 'dames this is it' ::rofl::.
Net zoals sugar er niesend uitlag ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #138 Gepost op: 18-11-2010, 21:42:40 »
Hij dekte zich wel in van tot zover ben ik gekomen en mocht ik gaan is dat oke maar je blijft toch vechten voor je positie en ik denk dat Anthony nog best wel vol had kunnen houden maargoed ik ben wel blij dat hij  ::zwaai:: is.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Antony
« Reactie #139 Gepost op: 18-11-2010, 23:31:29 »
Wel apart dat je zo ver in de expeditie nog opgeeft. Kom op zeg, die paar dagen. Hij had er tenminste vol voor kunnen gaan. Waarschijnlijk had ie dan toch nog verloren, omdat ie minder gemotiveerd was. Maar dat zou minder suf zijn geweest dan dit. Wel mooi dat gezicht van Saar toen ie er afstapte