Auteur Topic: [Kandidaat BE] Zsofi  (gelezen 77274 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #140 Gepost op: 23-11-2010, 09:14:01 »
Precies wat Katybleu zegt.
En haar hypocryte reactie toen Sebastiaan het bij de samensmelting had over complotten enzo. Ze keek toen echt heel verschrikt. Alsof ze helemaal niet op dat spelletje voorbereid was. Terwijl ze natuurlijk zelf allang in een complot had meegedaan.
En de manier waarop ze zichzelf steeds als een sterke betiteld. Waarom? Op grond waarvan?
En de manier waarop ze heel achteloos en vertwijfeld zei: ja maar, dat is toch wel eens gebeurt, dat ze rode stemmen uit vorige eilandraden meetellen? Alsof ze niet dondersgoed wist dat dat zo was en nu ook zo zal zijn. Heel bewust heeft ze Sebastiaan een rode stem bij Regina neer laten leggen.

Nogmaals: samenspannen mag, maar bij haar komt het allemaal zo hypocriet over.
En eerlijk gezegd is dat zelfs eigenlijk wel geoorloofd, want soms helpt het als je jezelf onschuldig of naief of dom voordoet, maar het komt gewoon niet sympathiek over.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rutilus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #141 Gepost op: 23-11-2010, 17:31:59 »
@D*N idd, ieder zijn eigen favoriet

@Ycaris, daarom vind ik juist dat zij het goed speelt, hoewel het soms idd een beetje te erg is

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #142 Gepost op: 24-11-2010, 00:11:48 »
Snap ik. Maar mijn vriendin is het niet  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #143 Gepost op: 24-11-2010, 01:07:39 »
Snap ik. Maar mijn vriendin is het niet  ::rofl::
De mijne ook niet  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #144 Gepost op: 24-11-2010, 17:02:00 »
De mijne ook niet  ::tandpastasmiley::
mee eens ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #145 Gepost op: 25-11-2010, 15:28:19 »
Hopelijk valt ze niet af vanavond! Ik ben het ermee eens dat ze zich niet zo verontwaardigd moest voelen omdat veel mensen bij haar een stokje staken, maar ik vond wel dat ze zeer strategisch heeft gestemd (ook al komt er geen eilandraad meer) en dat bewijst nogmaals dat ze het spel wel goed speelt. Ik was blij voor haar dat Sebastiaan haar koos om een brief te ontvangen van haar man. Die scenes waarbij kandidaten brieven lezen van hun geliefdes vind ik altijd zo ontroerend om te zien.  :)

Offline Rutilus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #146 Gepost op: 25-11-2010, 17:04:42 »
Hopelijk valt ze niet af vanavond! Ik ben het ermee eens dat ze zich niet zo verontwaardigd moest voelen omdat veel mensen bij haar een stokje staken, maar ik vond wel dat ze zeer strategisch heeft gestemd (ook al komt er geen eilandraad meer) en dat bewijst nogmaals dat ze het spel wel goed speelt. Ik was blij voor haar dat Sebastiaan haar koos om een brief te ontvangen van haar man. Die scenes waarbij kandidaten brieven lezen van hun geliefdes vind ik altijd zo ontroerend om te zien.  :)

mee eens, hopelijk valt tatiana af en moge dan de beste winnen, in mijn ogen Sebastiaan of Zsofi, maar Saar of Regina zo niet erg zijn

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #147 Gepost op: 25-11-2010, 22:48:40 »
yes  ::joehoe::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #148 Gepost op: 25-11-2010, 22:50:30 »
Bye, bye!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rutilus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #149 Gepost op: 25-11-2010, 22:58:10 »
Jammer dat ze afviel, ze was een mijn favorieten, maar ja shit happens :\'(

nu maar hopen dat Sebastiaan in die Finale komt en wint

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #150 Gepost op: 26-11-2010, 10:56:37 »
ach, ik vind het wel verdiend dat ze afviel
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #151 Gepost op: 26-11-2010, 11:51:12 »
ach, ik vind het wel verdiend dat ze afviel
::jaja:: ik was blij dat zij weg ging.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #152 Gepost op: 26-11-2010, 16:29:27 »
::jaja:: ik was blij dat zij weg ging.

Zo jammer dat er er niet is afgevallen, maar de proef heeft OPGEGEVEN, net zoals anthony. Bewees daarmee direkt geen (voor mij dan) robinson te zijn. Een robinson geeft niet op. Zij wel, dus verdiend eruit gevlogen.

Opgeruimd staat netjes:)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #153 Gepost op: 26-11-2010, 17:01:08 »
Zo jammer dat er er niet is afgevallen, maar de proef heeft OPGEGEVEN, net zoals anthony. Bewees daarmee direkt geen (voor mij dan) robinson te zijn. Een robinson geeft niet op. Zij wel, dus verdiend eruit gevlogen.

Opgeruimd staat netjes:)
ik weet niet.... volgens mij gaf ze op omdat haar arm het niet meer kon houden.
Dus eigenlijk heeft ze wel een beetje een reden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #154 Gepost op: 26-11-2010, 17:17:08 »
het probleem
Zo jammer dat er er niet is afgevallen, maar de proef heeft OPGEGEVEN,
als je hierbij niet "opgeeft", dan val je met je hoofd hard tegen de paal. Dus je moet wel een soort van "opgeven", denk ik.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2010, 17:43:56 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #155 Gepost op: 26-11-2010, 17:18:18 »
het probleem als je hierbij niet "opgeeft", dan val jem et je hoofd hard tegen de paal. Dus je moet wel een soort van "opgeven", denk ik.
of je niest jezelf een eind weg :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #156 Gepost op: 27-11-2010, 00:19:24 »
Ik vind ook niet dat ze heeft opgegeven. Ze kon gewoon niet meer. Je zag haar arm ook heel erg trillen op tv, dus dat verzon ze niet of zo.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #157 Gepost op: 27-11-2010, 14:55:32 »
Zo jammer dat er er niet is afgevallen, maar de proef heeft OPGEGEVEN, net zoals anthony. Bewees daarmee direkt geen (voor mij dan) robinson te zijn. Een robinson geeft niet op. Zij wel, dus verdiend eruit gevlogen.

Opgeruimd staat netjes:)

Ik denk ook niet dat ze echt opgaf. Ik geloof wel dat er lichamelijk een grens is tot waar je zulke proeven kunt volhouden en Zsofi had gewoon die grens bereikt. Bij Anthony had ik het gevoel dat hij eerder om psychische redenen 'opgaf'. Ik zou niet zeggen dat ze daarom geen robinsons zijn, want het waren wel Zsofi en Athony die als enige konden weerstaan aan al dat lekker eten dat voor hun neus stond en waar de anderen van aan het genieten waren. Ik vind dat Zsofi met opgeheven hoofd naar huis kon vertrekken en haar reactie/houding op haar verlies bewees voor mij dat ze toch een ijzersterke kandidate was.

Offline Rutilus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #158 Gepost op: 27-11-2010, 15:36:05 »
Ik denk ook niet dat ze echt opgaf. Ik geloof wel dat er lichamelijk een grens is tot waar je zulke proeven kunt volhouden en Zsofi had gewoon die grens bereikt. Bij Anthony had ik het gevoel dat hij eerder om psychische redenen 'opgaf'. Ik zou niet zeggen dat ze daarom geen robinsons zijn, want het waren wel Zsofi en Athony die als enige konden weerstaan aan al dat lekker eten dat voor hun neus stond en waar de anderen van aan het genieten waren. Ik vind dat Zsofi met opgeheven hoofd naar huis kon vertrekken en haar reactie/houding op haar verlies bewees voor mij dat ze toch een ijzersterke kandidate was.

Helemaal mee eens, Zsofi was top ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #159 Gepost op: 27-11-2010, 15:38:58 »
Ik denk ook niet dat ze echt opgaf. Ik geloof wel dat er lichamelijk een grens is tot waar je zulke proeven kunt volhouden en Zsofi had gewoon die grens bereikt. Bij Anthony had ik het gevoel dat hij eerder om psychische redenen 'opgaf'. Ik zou niet zeggen dat ze daarom geen robinsons zijn, want het waren wel Zsofi en Athony die als enige konden weerstaan aan al dat lekker eten dat voor hun neus stond en waar de anderen van aan het genieten waren. Ik vind dat Zsofi met opgeheven hoofd naar huis kon vertrekken en haar reactie/houding op haar verlies bewees voor mij dat ze toch een ijzersterke kandidate was.
ja, okee ze is opzich wel sterk geweest.
toch ben ik blij dat ze weg is.
Antony heeft volgens mij ook niet opgegeven.
Hij kon het mentaal niet meer aan en daarom stapte hij eraf.
Anders is alles opgeven ( behalve Sugar's niesbui ::rofl::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human