Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90724 keer)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #20 Gepost op: 30-08-2011, 19:26:46 »
Tuurlijk weet ik dat er miljoenen in die wereld omgaat, maar men deed het voorkomen alsof hij een soort wedstrijdgamer was...

Dat is 'ie toch ook?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #21 Gepost op: 30-08-2011, 19:30:32 »
Dat is 'ie toch ook?

Ik dacht het niet.... ik dacht dat het een reviewer van games is voor een tv-programma. (maar zeker weten doe ik het niet)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #22 Gepost op: 30-08-2011, 19:31:42 »
Oh, ik weet het ook niet zeker om eerlijk te zijn. Maar met wedstrijd gamen is natuurlijk voldoende geld te verdienen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #23 Gepost op: 30-08-2011, 19:37:37 »
Ik dacht het niet.... ik dacht dat het een reviewer van games is voor een tv-programma. (maar zeker weten doe ik het niet)
Ik dacht ook zoiets... Was het niet voor TMF of zo'n soort zender?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #24 Gepost op: 1-09-2011, 18:42:19 »
Als hij zo nodig het spel moet gaan spelen hoop ik dat hij verder kan kijken dan alleen de nationaliteit van mensen zodat we niet weer een Belgencomplot krijgen.
Nog even niks.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #25 Gepost op: 1-09-2011, 18:48:37 »
Als hij zo nodig het spel moet gaan spelen hoop ik dat hij verder kan kijken dan alleen de nationaliteit van mensen zodat we niet weer een Belgencomplot krijgen.
Als je alleen af zou moeten gaan op wat we zondagavond in de introductie vrees ik het ergste...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #26 Gepost op: 1-09-2011, 18:50:43 »
Dat dacht ik ook. :P Gelukkig lijken de Belgische kaniddaten dit jaar wat interessanter dan die van vorig jaar.
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #27 Gepost op: 1-09-2011, 22:10:08 »
Een ratje. Een complot smeden en dat dan tijdens de eilandraad ontkennen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #28 Gepost op: 1-09-2011, 22:49:45 »
Wat was hij irritant vandaag. Eerst Sipke Jan compleet negeren (hoezo a-sociaal?) en vervolgens keihard zeggen dat je nergens van af weet dat er een complot was, en dat je daar zeker niet de leider van bent... Maar dan wel met regelmatig een gemeen lachje erbij... Ik weet nu al aan wie ik me het meest zal gaan irriteren deze ER... (maar zo'n iemand moet er natuurlijk ook bij zijn...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #29 Gepost op: 1-09-2011, 23:51:49 »
Ik vind hem nu al erg irritant. Misschien dat hij snel opgeeft omdat hij zin games mist ;)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #30 Gepost op: 1-09-2011, 23:58:27 »
Je gaat natuurlijk niet terwijl het spel nog gespeeld wordt al je kaarten op tafel leggen, derhalve is het verstandig van hem om niet zomaar toe te geven dat hij de aanstichter van het complot tgen SJ was. Als hij dat al was.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #31 Gepost op: 2-09-2011, 07:26:25 »
Ja ik vind het ook logisch dat ie niet toegeeft wat ie heeft gedaan... maarja. Vind hem wel irritant..

Mensen die complotjes smeden... mogen van mij er gelijk uit. Het gaat er imo om dat je er overleeft niet dat je anderen er zo wegstemt en dus zelf ook minder geliefd wordt.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #32 Gepost op: 2-09-2011, 11:33:47 »
Je gaat natuurlijk niet terwijl het spel nog gespeeld wordt al je kaarten op tafel leggen, derhalve is het verstandig van hem om niet zomaar toe te geven dat hij de aanstichter van het complot tgen SJ was. Als hij dat al was.

Hij heeft zijn kaarten natuurlijk al op tafel gelegd Hatch. Hij had beter een paar van de belgische dames op lauretta kunnen laten stemmen, dan was het niet zo massaal geweest. Dat hij het niet toegeeft zegt niks.
Lauretta is heus niet dom. Vind het jammer dat het nu alweer B-NL is. Dat hij een complot smeed oke, kan ik mee leven maar waarom moet dat gebaseerd worden op nationaliteit? Dat verpest het spel.
Vroeger was dat toch niet zo? dat hele b-nl gevecht.
Niko zal wel ver komen, maar kan niet zeggen dat ik hem leuk vind.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #33 Gepost op: 2-09-2011, 13:45:10 »
Ik heb het idee dat het vooral bij de BN'ers een grote rol speelt. Vorig jaar was het ook al de Belgen tegen de Nederlanders en dit jaar is het dus meteen weer zo.

Ik vind die Niko echt een stom mannetje. En die Kobe doet me qua hoofd enorm aan Iwein denken. Hij trekt ook precies dezelfde arrogante koppen  ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #34 Gepost op: 2-09-2011, 18:04:26 »
Dat komt misschien ook omdat ze elkaar al kennen Cynneke. Sommige Belgen en Nederlanders kennen elkaar vast via hun tv wereldje. Dan ben je misschien eerder geneigd om die mensen bij je te houden.
Op zich wel begrijpelijk. Daarom moet Robinson eigenlijk met vreemden zijn zodat je die vooroordelen uit de wereld houd. Denk dat dit soort complotten het gevolg zijn van het BN er zijn.
Maar ja we zullen zien, hoop dat niko niet zo ver komt. Kobe deed mij ook aan Iwein denken, zo'n zelfde gezicht idd. Ik zei al meteen tegen mijn moeder: dat is vast zo'n complotjesmaker als Iwein. Ik had al zo'n voorgevoel
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #35 Gepost op: 2-09-2011, 18:14:14 »
Je gaat natuurlijk niet terwijl het spel nog gespeeld wordt al je kaarten op tafel leggen, derhalve is het verstandig van hem om niet zomaar toe te geven dat hij de aanstichter van het complot tgen SJ was. Als hij dat al was.
In mijn ogen sprak zijn reactie in zijn gezicht op de beschuldigingen van Sipke Jan boekdelen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #36 Gepost op: 2-09-2011, 18:20:48 »
Wil als gamer duidelijk een spel spelen om ver te komen. Daar is in principe niks mis mee. Alleen survival technieken zijn niet voldoende om ER te winnen, je moet ook sociaale capaciteiten hebben en daarnaast ook nog eens bereid zijn complotten te smeden of er in mee te gaan.

Maar alles wat je doet heeft gevolgen. Niko is misschin de aanstichter van het eerste complot (is mij echter niet zo opgevallen). Vergelijk het met een steen die je in het water gooit, je kunt vaak niet zien waar die rimpels allemaal toe leiden.

Zorgt alvast wel voor actie. Maar dit kan zich tegen hem keren. Zou erg leuk zijn als hij devolgende is die in de grot komt samen met Sipke Jan  ;D ::vergroot:: ::rofl::
Gek zijn is gezond

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #37 Gepost op: 2-09-2011, 18:23:12 »
Niko is misschin de aanstichter van het eerste complot (is mij echter niet zo opgevallen).
Inderdaad weet je dat niet zeker, maar de beelden in de introductieaflevering zeggen dat wel. Daar zag je duidelijk Niko contact zoeken met Kobe, en dan nog proberen Deborah erbij te krijgen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #38 Gepost op: 3-09-2011, 01:22:28 »
Het gaat er imo om dat je er overleeft niet dat je anderen er zo wegstemt en dus zelf ook minder geliefd wordt.

Nee.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #39 Gepost op: 3-09-2011, 01:24:56 »
Hij heeft zijn kaarten natuurlijk al op tafel gelegd Hatch. Hij had beter een paar van de belgische dames op lauretta kunnen laten stemmen, dan was het niet zo massaal geweest. Dat hij het niet toegeeft zegt niks.
Lauretta is heus niet dom. Vind het jammer dat het nu alweer B-NL is. Dat hij een complot smeed oke, kan ik mee leven maar waarom moet dat gebaseerd worden op nationaliteit? Dat verpest het spel.
Vroeger was dat toch niet zo? dat hele b-nl gevecht.
Niko zal wel ver komen, maar kan niet zeggen dat ik hem leuk vind.

Je weet helemaal niet of hij de aanstichter van het complot was. Dat hij toevallig met Kobe een deal heeft gemaakt zegt niks over de andere 4 Belgen. Dat hebben we niet gezien. Dat SJ dacht dat hij de leider was wil niet zeggen dat het ook zo is.

Vroeger zag je minder BL-NE gevechten inderdaad. Persoonlijk maakt het mij niet uit, zolang het spel maar gespeeld wordt. Je moet het ergens op baseren en als dat toevallig nationaliteit is, waarom niet?