Auteur Topic: Tanja Dexters [Kandidaat BE]  (gelezen 115887 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #300 Gepost op: 1-12-2011, 22:27:13 »
En dus geluk voor haar?  ;)
nouja, zij had ook kunnen opgeven toch :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #301 Gepost op: 1-12-2011, 22:29:30 »
Ach, waar het op neerkomt is dat ik liever had gezien dat de finale niet puur op geluk gewonnen werd... Dat is het enige. Had ik ook gevonden als sacha of nico gewonnen hadden... Deze winst is zo... Tja... Nietszeggend...

Maar goed, ze is wel mooi €50000  rijker, dus goed gedaan Tanja... :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #302 Gepost op: 1-12-2011, 22:31:35 »
Ach, waar het op neerkomt is dat ik liever had gezien dat de finale niet puur op geluk gewonnen werd... Dat is het enige. Had ik ook gevonden als sacha of nico gewonnen hadden... Deze winst is zo... Tja... Nietszeggend...

Maar goed, ze is wel mooi €50000  rijker, dus goed gedaan Tanja... :)

Ik had de manier waarop ook liever anders gezien, zijn we het toch nog eens geworden!  ::bravo::


Tot volgend jaar lieve mensen, bij ER of WIDM!   ::zwaai::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #303 Gepost op: 1-12-2011, 22:32:49 »
Ik had de manier waarop ook liever anders gezien, zijn we het toch nog eens geworden!  ::bravo::


Tot volgend jaar lieve mensen, bij ER of WIDM!   ::zwaai::
nouja over een maandje is widm er alweer hoor :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #304 Gepost op: 1-12-2011, 22:51:44 »
In principe was ik een enorme fan van Tanja toen ze de grot overleefde, echter kreeg ik bijna dezelfde reactie als Niko toen Tanja uiteindelijk Sascha eruit wilde stemmen. En zich begon te gedragen alsof ze de koningin van de Expeditie, toen kreeg ik gewoon een hekel aan haar. Natuurlijk niets dan respect voor de grot en de gewonnen proeven, maar ik haat haar persoonlijkheid gewoon, terwijl Niko mijn echte held is, en hij zich naar mijn idee zo ongelooflijk vaak als ultieme Robinson heeft getoond.
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #305 Gepost op: 1-12-2011, 23:00:57 »
Mooi dat Tanja heeft gewonnen, ik was geen grote fan maar Sascha had natuurlijk helemaal niks gedaan om het te verdienen te winnen en Niko vind ik gewoon een eng mannetje.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #306 Gepost op: 1-12-2011, 23:03:22 »
In principe was ik een enorme fan van Tanja toen ze de grot overleefde, echter kreeg ik bijna dezelfde reactie als Niko toen Tanja uiteindelijk Sascha eruit wilde stemmen. En zich begon te gedragen alsof ze de koningin van de Expeditie, toen kreeg ik gewoon een hekel aan haar. Natuurlijk niets dan respect voor de grot en de gewonnen proeven, maar ik haat haar persoonlijkheid gewoon, terwijl Niko mijn echte held is, en hij zich naar mijn idee zo ongelooflijk vaak als ultieme Robinson heeft getoond.

Ik vind haten wel erg ver gaan hoor. Ik was eerst ook een enorme fan en mijn enthousiasme over haar is ook behoorlijk bekoeld, hoe ze zich gedroeg nadat ze van de grot terugkwam.
Maar om haar nu te haten of haar persoonlijkheid?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #307 Gepost op: 1-12-2011, 23:07:20 »
Ik vind haten wel erg ver gaan hoor. Ik was eerst ook een enorme fan en mijn enthousiasme over haar is ook behoorlijk bekoeld, hoe ze zich gedroeg nadat ze van de grot terugkwam.
Maar om haar nu te haten of haar persoonlijkheid?
mee eens, als je haar haat dan heb tevens ook geen humor ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #308 Gepost op: 1-12-2011, 23:27:01 »
mee eens, als je haar haat dan heb tevens ook geen humor

Ze is heel sociaal en 'grappig' voor de camera en tussen 'belangrijk volk' maar daarbuiten ook heel neerkijkend op het 'gewone' volk, althans dat is de indruk die ik van haar heb gekregen sinds enkele jaren terug...

Ze is nu in oa conflict met 1 van de zangeressen uit haar groep BABE, Tanja is telkens niet beschikbaar voor commentaar om zich te verantwoorden voor netelige situaties. 

Maar in elk boekje staat wel te lezen dat ze haar dochter enorm gemist heeft en die shit...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #309 Gepost op: 2-12-2011, 00:36:56 »
Ik meen mij te herinneren hier ergens op het forum gelezen te hebben dat zij ergens te kennen had gegeven dat ze ER had gewonnnen...

Als dat echt zo is geweest,  is dat wel echt zielig van haar...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #310 Gepost op: 2-12-2011, 01:14:35 »
Ik meen mij te herinneren hier ergens op het forum gelezen te hebben dat zij ergens te kennen had gegeven dat ze ER had gewonnnen...

Als dat echt zo is geweest,  is dat wel echt zielig van haar...

Hmmm contractbreuk dus 100.000 euro boete  :P, hoeft ze maar de helft bij te leggen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #311 Gepost op: 2-12-2011, 01:45:37 »
volgens mij was er iemand die zei: Ze ziet eruit alsof ze heeft gewonnen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #312 Gepost op: 2-12-2011, 08:29:48 »
Ik meen mij te herinneren hier ergens op het forum gelezen te hebben dat zij ergens te kennen had gegeven dat ze ER had gewonnnen...

Als dat echt zo is geweest,  is dat wel echt zielig van haar...
Dat was een poging tot een grap van een forummer....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #313 Gepost op: 2-12-2011, 10:30:36 »
Mooi dat iemand die de tactische spelletjes wel kan spelen weer eens wint. Geeft hoop voor volgend jaar.  ::ok::
Nog even niks.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #314 Gepost op: 2-12-2011, 11:22:15 »
Ik moet me aansluiten bij een aantal anderen:

Hoewel ik veel liever een ander had zien winnen, wat ook algemeen bekend is, toch:

van harte gefeliciteerd, Tanja!
« Laatst bewerkt op: 2-12-2011, 11:27:44 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #315 Gepost op: 2-12-2011, 17:47:38 »
Ondanks dat ik nog de finale moet bekijken, ben ik dolgelukkig om te horen dat ze won. Zonder enige twijfel een van mijn favoriete winnaars allertijden.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Katyblue

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #316 Gepost op: 2-12-2011, 19:50:50 »
Geweldig dat ze gewonnen heeft ! :D
ze was mijn favoriet van in het begin al
ik denk trouwens dat ze gewonnen is omdat ze vrij kalm bleef bij het schieten, bij Nico was het pure stress en verloor veel van zijn concentratie
« Laatst bewerkt op: 2-12-2011, 19:59:45 door Katyblue »

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #317 Gepost op: 3-12-2011, 00:48:22 »
Het hing al lang in de lucht, maar nu is het ook uitgekomen. Ben echt blij dat Tanja het presteerde te winnen. Niko mag nog wat op zijn spelcomputer gaan oefenen om beter te leren mikken. ::tandpastasmiley:: Komt ervan, altijd zo hoog van de toren blazen! Ook al ga ik niet akkoord met de manier waarop ze de winnaar hebben gekozen, ik ben gewoon blij dat het in mijn ogen de juiste winnaar is geworden. Opgelucht dat het geluk uiteindelijk toch aan de juiste zijde stond.

Vond het zelf de enige terechte uitkomst. En denk dat Tanja hoe dan ook, zelfs in het geval van een jurystemming, de titel had binnengehaald. Gewoon puur uit sympathie en sociale overwegingen, het feit dat ze heeft doorgezet in de grot en zo haar vechtlust heeft kunnen tonen, die ik overigens heel erg bewonder van haar. En last but not least door haar en door haar spelinzicht. Want ze heeft net zo goed als Niko het spel naar haar hand kunnen zetten.

Dus nogmaals, een dikke proficiat aan Tanja, onze Robinson 2011. ::trots:: Dubbel en dik verdiend, wat andere kwatongen ook mogen beweren!
« Laatst bewerkt op: 3-12-2011, 00:54:17 door feniks »

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #318 Gepost op: 3-12-2011, 12:34:52 »
In principe was ik een enorme fan van Tanja toen ze de grot overleefde, echter kreeg ik bijna dezelfde reactie als Niko toen Tanja uiteindelijk Sascha eruit wilde stemmen. En zich begon te gedragen alsof ze de koningin van de Expeditie, toen kreeg ik gewoon een hekel aan haar. Natuurlijk niets dan respect voor de grot en de gewonnen proeven, maar ik haat haar persoonlijkheid gewoon, terwijl Niko mijn echte held is, en hij zich naar mijn idee zo ongelooflijk vaak als ultieme Robinson heeft getoond.

Vind je reaktie op de overwinning van Tanja nogal overdreven. Zij hadden het alledrie kunnen winnen met de vuurpijlen, maar de gunfactor gaat mijns inziens toch echt naar Tanja. Nico heeft veel 'spelletjes' gewonnen, daar was hij goed in. Maar of hij ook een echte Robinson zou zijn geweest? Tanja is pas geswitcht met haar spelinzicht, toen Nico haar zo voor het blok zette. Wie is hier nu eigenlijk de gluipert? Nee, Tanja heeft TERECHT gewonnen, ook al had ik dit liever in een andere vorm gezien in de finale. Tanja is vanaf het begin een echte doorzetter geweest en gunde het de anderen ook, Nico daarentegen gaf alleen maar om zichzelf en vond zichzelf een echt mannetje. Echt niet!  ::pinokkio::

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #319 Gepost op: 3-12-2011, 12:40:08 »
Ik gok dat hij met gordijnring op de oorbellen van Niko doelt,
maar ik kan het mis hebben ;)

Klopt, maar ik ben geen 'hij' maar een 'zij'. Hahaha. ::jaja::