Auteur Topic: Presentatie Evi en Dennis  (gelezen 63233 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evie en Dennis
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2012, 03:20:50 »
Ik wil niet muggenziften over de titel van deze topic, maar ze heet toch Evi ?   ;D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie Evie en Dennis
« Reactie #21 Gepost op: 7-09-2012, 08:28:56 »
Maakt mij niet of je Dennis goed vind of niet maar laten we hem alsjeblieft nooit meer met Ernst Paul gaan vergelijken, daar kan niemand aan tippen laat staan Dennis Weening!  ::ohno::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Presentatie Evie en Dennis
« Reactie #22 Gepost op: 7-09-2012, 09:57:55 »
Toch raar dat iemand die zelf compleet gefaald heeft bij zijn eigen deelname nu opeens ER gaat presenteren. En hij doet mij  te amicaal tegen de kandidaten.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evie en Dennis
« Reactie #23 Gepost op: 7-09-2012, 15:16:08 »
Vind Dennis sowieso al geen geweldige presentator, maar grootste probleem wat ik bij hem heb is dat het wat raar zal overkomen als hij de kandidaten aan een directief vraaggesprek gaat onderwerpen, zoals Evi deed tijdens zijn opgave.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Presentatie Evie en Dennis
« Reactie #24 Gepost op: 8-09-2012, 00:10:12 »
Ik wil niet muggenziften over de titel van deze topic, maar ze heet toch Evi ?   ;D
aangepast ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #25 Gepost op: 8-09-2012, 00:15:45 »
In elk geval is Evi nog even goed als altijd.  ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2012, 12:57:49 »
Hopelijk gaat Dennis zich nog tijdens de serie ontwikkelen ten goed van zichzelf, want nu was het nog niet heel erg sterk. Bij mij kwam het regelmatig 'gemaakt' over. Het mag allemaal wat losser.

Evi was inderdaad weer even sterk als de andere jaren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #27 Gepost op: 8-09-2012, 18:44:39 »
Ik vind Dennis eigenlijk altijd gemaakt overkomen als presentator, bij SYTYCD, bij Wipe Out, hier nu ook weer...
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #28 Gepost op: 8-09-2012, 19:15:52 »
je zag het nu ook zo goed omdat hij naast Evi staat die het gewoon super doet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2012, 23:51:06 »
Ik vind Dennis eigenlijk altijd gemaakt overkomen als presentator, bij SYTYCD, bij Wipe Out, hier nu ook weer...

Exactemundo. Ik heb geen problemen met Dennis als presentator, ookal vind ik dat Evi eigenlijk de ENIGE nodige presentator is voor dit programma :)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #30 Gepost op: 11-09-2012, 12:32:25 »
Dennis staat er maar bij als een stuk decor en is de slechtste keuze ooit.

Als ze Eddy dan toch niet meer konden inzetten uit budgettaire redenen of wat dan ook, hadden ze beter Evi meer betaald om het alleen te doen.  ::jaja::

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #31 Gepost op: 11-09-2012, 14:41:32 »
Inderdaad té amicaal met de deelnemers. We zitten niet naar een vriendenonderonsje te kijken, maar naar Expeditie Robinson!! De presentatie mag best een beetje streng zijn (zoals Evi, of vroeger ook Ernst-Paul).

Ernst-Paul was "Mr Robinson", en Evi heeft die rol als Miss Robinson uitstekend overgenomen.
Zoey vond ik véél te geforceerd/gemaakt overkomen, alsof hij alle tekst uit zijn hoofd had geleerd en opdreunde.

Dennis komt wel "naturel" over, maar zijn grote probleem blijft toch echt dat hij vorig jaar als kandidaat heeft opgegeven...

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #32 Gepost op: 11-09-2012, 16:45:26 »
Iedereen kan zeggen wat hij wilt over Dennis,maar hij heeft wel ER al zelf meegemaakt,maakt niet uit of hij nu opgaf of niet,hij weet hoe de kandidaten zich voelen/zullen voelen op het eiland,daarom vind ik hem één van de betere presentatoren,Evi blijft natuurlijk mijn favoriet omdat zij al erg veel ervaring heeft.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #33 Gepost op: 14-09-2012, 20:10:44 »
Is Dennis niet degene die enkele jaren geleden alleen aan de expeditie moest beginnen en een bol kaas opspaarde om mee te nemen naar de groep? En later om dubieuze redenen opgaf als een klein kind??

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #34 Gepost op: 14-09-2012, 20:40:08 »
Is Dennis niet degene die enkele jaren geleden alleen aan de expeditie moest beginnen en een bol kaas opspaarde om mee te nemen naar de groep? En later om dubieuze redenen opgaf als een klein kind??

Of waren het stroopwafels? kweetnietmeer  ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #35 Gepost op: 14-09-2012, 20:40:35 »
van alles wat ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #36 Gepost op: 14-09-2012, 21:14:27 »
Of waren het stroopwafels? kweetnietmeer  ::ohno::

Dat zou er ook wel kunnen bij geweest zijn. Maar had die opgave niet te maken met een verliezend kamp dat ergens op een slecht eiland moest verblijven tot er iemand uit zichzelf opgaf ofzo? Gaven ze dan niet op omdat ze dat een slecht idee vonden van de makers van ER?
Vind het in dat geval wel wat dubbel om het dan te presenteren...lol

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #37 Gepost op: 14-09-2012, 22:43:40 »
Ik vond Evi gister weer goed als altijd,
Dennis vond ik minder erg als de eerste aflevering.
Maar hij moet duidelijk nog groeien in zijn rol.
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #38 Gepost op: 14-09-2012, 22:58:57 »
Maar had die opgave niet te maken met een verliezend kamp dat ergens op een slecht eiland moest verblijven tot er iemand uit zichzelf opgaf ofzo? Gaven ze dan niet op omdat ze dat een slecht idee vonden van de makers van ER?


Dennis startte op een eiland alleen waar hij kon kiezen tussen een pakket met lekkers(kaas, stroopwafels, winegums, blikje pepsi,...) of een immuniteitsamulet, hij koos voor het pakket.  Hij heeft hiervan een deel bewaard om dan te delen met zijn kampgenoten waar hij zich bij moest voegen. 

Net voor de samensmelting was er een stemming wie het meeste gegund werd om de samensmelting in te gaan maar Saar en Regina stemden op Sugar en dat kwam hard aan bij Dennis.  Daarna moesten ze met de heel de groep op zijn kleine eilandje vertoeven tot er 3 mensen opgaven. En dat zag hij niet meer zitten omdat hij daar een week had gewoond...

Nu of ze daar heel de expeditie hadden moeten zitten durf ik in twijfel trekken want na 3 dagen was er uiteindelijk een proef waarbij de eerste afvaller van de proef ineens het veld moest ruimen en dat was Iwein..
Bij die proef--> 2 plaatsen extra dan kandidaten effectief meededen   ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 15-09-2012, 19:38:10 door reaver »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie Evi en Dennis
« Reactie #39 Gepost op: 15-09-2012, 09:11:33 »
Wel dapper dat Evi deed alsof de Eilandraad 2 spannend was, terwijl iedereen wist wat de uitkomst zou zijn..
Ik zag de Belgen niet echt met samengeknepen billen zitten ;D
Waar was Dennis trouwens..?
« Laatst bewerkt op: 15-09-2012, 09:13:44 door bertje51 »