Auteur Topic: Aflevering 14  (gelezen 54457 keer)

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 14
« Reactie #120 Gepost op: 11-12-2012, 17:18:13 »


Bjorn was een provider en kon functioneren in een team mits een beetje sturing (frank zei nog: als je iets aan bjorn vraag iets later is die taak gedaan) en een groot deel van zijn doel was het een zijn met de natuur wat een geheel contrast is met de houding van Fajah.  

Fajah gaf zelf toe dat ze geen held was in vuurmaken enzo... Qua overlevingsskills geef ik haar niet veel kans indien ze in afzondering had gezeten want nu heeft alles kunnen leren en kon regelmatig haar frustratie kwijt, wat ook niet echt bijdroeg tot de teamspirit van de overgebleven kampleden...

Wat je hier zegt klopt inderdaad.
Ik leidde nl ook alles af van de reacties van iedereen hier op het forum omdat ik ER 2003 zelf nooit heb gezien..
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #121 Gepost op: 11-12-2012, 19:31:19 »
ik wil iets vragen over de proef op de balk

Evi gaat links meppen om het touw door te snijden
ze gaat daarbij van links, naar het midden enz

door het dreunen van haar slag, vallen de mensen die DAAR staan (links, en dan midden) eraf

ik vind dit niet echt eerlijk

als Evi rechts was begonnen, waren F en F er dan niet afgevallen (zij stonden rechts) door de slagen van Evi?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #122 Gepost op: 11-12-2012, 19:36:22 »
Leen dat is pas 100x besproken hier.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 14
« Reactie #123 Gepost op: 11-12-2012, 19:37:24 »
Leen dat is pas 100x besproken hier.
niet iedereen is hier 24/7 en aangezien het gisteren pas in Vlaanderen is uitgezonden, is het een terechte opmerking.

Ik ben het met hem eens ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #124 Gepost op: 11-12-2012, 19:38:24 »
Ik ook hoor  ::tandpastasmiley::
Maar je kan altijd reacties teruglezen hoor.

Maakt verder niet uit.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #125 Gepost op: 11-12-2012, 19:57:09 »
Die balkproef is inderdaad niet echt eerlijk. Diegenen die aan de kant staan waar het touw gekapt wordt maken de meeste kans eraf te vallen.
Daar moet zeker iets op gevonden worden.. ;)

Offline SOCCER

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #126 Gepost op: 11-12-2012, 20:12:58 »
Als 't aan mij ligt volgend jaar een reeks zonder complotten. Als iedereen es op zijn gevoel de voor hem zwakste der uit stemt. En dan de finale met de echte sterksten.
Stel je voor dat je de winnaar van dit jaar tegenkomt en die geen vuur kan maken als je 't hem/haar zou vragen. Hilarisch toch.
Ik zie haar niet zo graag in deze reeks, maar hopelijk wint Fajah. Zij heeft het toch het meeste verdiend vind ik.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #127 Gepost op: 11-12-2012, 20:37:14 »
Als 't aan mij ligt volgend jaar een reeks zonder complotten. Als iedereen es op zijn gevoel de voor hem zwakste der uit stemt. En dan de finale met de echte sterksten.
verdiend vind ik.
lijkt me slaapverwekkend; tjong ellenlange afleveringen met 8 Lodewijken kijken.

volgende aflevering van bouw een blokhut op uw eiland.

Waarmee ik niet wil aangeven dat ik iets tegen Lodewijk heb, prima deelnemer, maar allemaal van die survivors ::slaap::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #128 Gepost op: 11-12-2012, 20:42:40 »
lijkt me slaapverwekkend; tjong ellenlange afleveringen met 8 Lodewijken kijken.

volgende aflevering van bouw een blokhut op uw eiland.

Waarmee ik niet wil aangeven dat ik iets tegen Lodewijk heb, prima deelnemer, maar allemaal van die survivors ::slaap::

bwa ieder heeft dan zijn eigen stijl een beetje dan.  Er zullen evengoed discussies komen over de manier iets gedaan moet worden alsook over de verdeling van het voedsel  ::helderziend::

Een mooi voorbeeld hiervan is 'Dual Survival'

Het enige verschil is dan dat er werkelijk iets gedaan zal worden waarover grondig nagedacht is en een beter resultaat zal hebben tegenover de vorige jaren  ;D
« Laatst bewerkt op: 11-12-2012, 22:53:37 door reaver »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #129 Gepost op: 11-12-2012, 22:42:15 »
bwa ieder heeft dan zijn eigen stijl een beetje dan.  Er zullen evengoed discussies komen over de manier iets gedaan moet worden alsook over de verdeling van het voedsel  ::helderziend::

Een mooi voorbeeld hiervan is 'Dual Survival'

Dat zou fantastisch zijn...Ik denk bij vorige ER's als je Björns, Frank,Richards, Ryan, Lodewijk tegenover mekaar zet het best spannend kan zijn !

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #130 Gepost op: 12-12-2012, 00:51:35 »
Weet jij iets meer betreffende de winnaar???
Of zeg je dit als gok?

Ik bedoel dat het in de pokerwereld soms gebruikelijk is om 'aandelen' te nemen in elkaar. Het zou me niets verbazen als ze nu ook een aantal procenten van de winst delen of zo. Zie niet in waarom dit zou betekenen dat ik iets over de winnaar weet.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #131 Gepost op: 12-12-2012, 00:53:13 »
Als 't aan mij ligt volgend jaar een reeks zonder complotten. Als iedereen es op zijn gevoel de voor hem zwakste der uit stemt. En dan de finale met de echte sterksten.
Stel je voor dat je de winnaar van dit jaar tegenkomt en die geen vuur kan maken als je 't hem/haar zou vragen. Hilarisch toch.
Ik zie haar niet zo graag in deze reeks, maar hopelijk wint Fajah. Zij heeft het toch het meeste verdiend vind ik.

Ik ben bang dat je het programma gewoon niet snapt. Dat is op zich niet zo erg, en je bent ook niet de enige. Maar het heeft niet zoveel zin om de formule te willen veranderen.  :) Zou ook maar een saaie boel worden trouwens.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 14
« Reactie #132 Gepost op: 12-12-2012, 12:01:29 »
Ik bedoel dat het in de pokerwereld soms gebruikelijk is om 'aandelen' te nemen in elkaar. Het zou me niets verbazen als ze nu ook een aantal procenten van de winst delen of zo. Zie niet in waarom dit zou betekenen dat ik iets over de winnaar weet.

Aangezien jij zei dat de pokeraars hun winst wel zullen delen,maar er zijn nog maar 2 v.d. 4 pokeraars in de finale,daaruit dat ik het dacht.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14
« Reactie #133 Gepost op: 12-12-2012, 12:34:33 »
Aangezien jij zei dat de pokeraars hun winst wel zullen delen,maar er zijn nog maar 2 v.d. 4 pokeraars in de finale,daaruit dat ik het dacht.

Ja maar als Fatima wint of Christophe kunnen ze de winst toch samen en met Matti verdelen ? Wat er verder gebeurt weten wij toch niet

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #134 Gepost op: 12-12-2012, 13:26:38 »
Ik heb even geen tijd en zin om alles terug te lezen en heb het gisteren dus pas gezien, maar zag al wel dat er al over gereageerd was: die balkproef.

Inderdaad oneerlijk. Waar zat Dennis (vroeger deden Roos en Ernst-Paul het volgens mij wel tegelijk). En vooral: waarom mag Fatima gewoon kiezen waar ze mag staan? Ze zei in haar biecht "Ik wil niet tussen andere mensen in staan, want als er dan iemand valt, raak je zelf ook uit evenwicht." Waarom mag zij daar dan ook gewoon staan? Heeft zij het voor het zeggen daar? Ik vind dat ze de plaatsen hadden moeten loten.

Niets tegen Fatima hoor, maar zij zegt "Ik wil daar staan." en  de productie zegt "oh ja ok"?

En over die eerdere post van iemand over volgend jaar geen complotten: dan weet ik niet of ik nog ga kijken. Ik was blij dat het eindelijk eens écht gespeeld werd dit jaar. Het is een spel, niet Miss/Mister Robinson. Dan kan je ook gewoon één aflevering van een kwartier maken waarin 8 bekende Nederlanders en 8 bekende Vlamingen een vuur moeten maken en een vis vangen en degene die eerst klaar is, is de Robinson.  ::)

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 14
« Reactie #135 Gepost op: 12-12-2012, 14:14:09 »
Ja maar als Fatima wint of Christophe kunnen ze de winst toch samen en met Matti verdelen ? Wat er verder gebeurt weten wij toch niet


Inderdaad,maar het ging over het feit dat Narya dat zei,en ik dacht dat zei misschien wat meer wist over de winnaar.

Hier de citering :
Ikzelf : Wie weet deelt Fatima de winst met Christophe en Matti als ze wint,of omgekeerd
Waarop Narya antwoorde : Ik schat de kans best groot dat ze wel wat procentjes geruild hebben, ja.
Dus dacht ik dat zei wat meer wist over de winnaars xD.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14
« Reactie #136 Gepost op: 13-12-2012, 17:51:12 »
Een saaiere aflevering inderdaad, deze: de anders zo leuke balkproef helemaal niet spannend en niet eerlijk en de exit van Gene was natuurlijk helemaal geen verassing.

Normaal gesproken vind ik de balkproef elk jaar zo leuk en spannend, het is normaal een van mijn favorieten, maar deze keer ook echt niet ::ohno::
Verliep inderdaad niet eerlijk. Evi had volgens mij gewoon in het midden moeten beginnen kappen, dan was het eerlijker geweest, denk ik. De proef was echt veel te snel afgelopen en Fatima & Fajah hadden gewoon geluk dat ze vooraan stonden... ::ohno::

De exit van Gene was natuurlijk helemaal geen verassing, maar hij heeft het wel een beetje aan zichzelf te danken. Hij had gewoon beter moeten spelen. :P

Ik denk ook dat de finale met 4 gaat gespeeld worden. Ik hoop echt dat Fajah wint want zij verdiend het echt wat mij betreft!
Als zij het niet wordt, hoop ik echt niet dat het Christophe is want dat vind ik echt een slechte verliezer zeg! ::ohno::

Ik vond trouwens ook net als anderen hier dat de prijs die ze kregen weer veel te groot was. :P Hopelijk veranderd dat toch eindelijk een keer weer, maar ik vrees ervoor eerlijk gezegd. :P
« Laatst bewerkt op: 13-12-2012, 17:53:58 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #137 Gepost op: 13-12-2012, 18:36:54 »
Fayah... . Onvoorstelbaar dat zij in de finale zit... Heel deze expedities lijkt enorm gemanipuleerd te zijn...

hopelijk is dit het einde van Expeditie Robinson... weliswaar met een teleurstellend laatste seizoen

getekend,

een ex eilandbewoner!

Wat een onzin, alleen omdat jij Fayah niet leuk vindt wil het niet zeggen dat ER niet deugt. Ik vind Fayah juist een fantastische persoonlijkheid. Heeft lef en kan de anderen goed lezen en doorzien, blijft daarbij toch zichzelf, wint zes proeven... Prima finaliste!!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #138 Gepost op: 13-12-2012, 18:38:39 »


Inderdaad oneerlijk. Waar zat Dennis (vroeger deden Roos en Ernst-Paul het volgens mij wel tegelijk).

Nee hoor, EP deed het precies hetzelfde. Je hebt een kwartier om je voeten goed te zetten, en als de balk eraf gaat is het niet zo dat de achtersten nog even op een half losse balk kunnen staan.
 :P
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14
« Reactie #139 Gepost op: 13-12-2012, 18:39:51 »
Een fantastische persoonlijkheid zou ik niet zeggen hoor  ::ohno::
Ik vind er niet leuk, maar zelfs de mensen die wel fan van haar zijn zouden waarschijnlijk niet met haar bevriend kunnen zijn.
Maar ieder zn mening heh  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.