Auteur Topic: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]  (gelezen 53308 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Gepost op: 12-08-2013, 19:42:09 »
Voornaam: Anna-Alicia
Achternaam: Sklias
Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijd: 26 jaar
Geboorteplaats: Den Haag
Geboortedatum: 23 december 1986
Beroep: Danseres/ Presentatrice

Volledig Profiel
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #1 Gepost op: 24-08-2013, 23:16:30 »
Ben heel erg benieuwd hoe zij het gaat doen. Ik zie haar heel ver komen. Gezien haar achtergrond is zij het gewend van door te zetten, en ik denk dat dat in haar voordeel kan spelen tijdens ER...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #2 Gepost op: 25-08-2013, 00:19:33 »
Ik heb echt nog nooit van haar gehoord. En ze komt nog wel uit dezelfde mooie stad als ik. Ik ben zeer benieuwd.  ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #3 Gepost op: 25-08-2013, 12:57:00 »
Ik kende haar ook nog niet. Maar ze is inderdaad wel in 'mijn' stad geboren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2013, 22:03:34 »
Sympathiek!  ::ok:: Lijkt me een slimme vrouw. Ben wel benieuwd over wie ze het heeft in de preview..?
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #5 Gepost op: 29-08-2013, 22:04:13 »
Denk dat ze ver kan komen met haar fysieke en mentale kwaliteiten als danseres.  ::ok::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #6 Gepost op: 29-08-2013, 22:05:16 »
Sympathiek!  ::ok:: Lijkt me een slimme vrouw. Ben wel benieuwd over wie ze het heeft in de preview..?

Ik gok Veronica... ;)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #7 Gepost op: 30-08-2013, 15:22:45 »
Een van mijn favorieten dit jaar, ik zie haar ook ver komen. Op een of andere manier had ik verwacht dat ze een lagere stem zou hebben   ::rofl::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #8 Gepost op: 30-08-2013, 16:07:50 »
Leuke meid, ken haar wel van de Dans programma's maar ik dacht dat ze een Belg was eigenlijk.
Weet niet hoe ik daar bij kom.
Denk dat ze erg sterk is en ver kan komen. Als je in de danswereld zit weet je wel wat afzien is.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #9 Gepost op: 1-09-2013, 14:01:15 »
Mentaliteit zal wel goed zitten idd, komt vast wel ver.
Keep calm and eat chocolates!

Offline XDownOnYou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #10 Gepost op: 1-09-2013, 23:07:35 »
Mentaliteit zal wel goed zitten idd, komt vast wel ver.

Dat denk ik ook. Tenzij andere kandidaten haar eruit willen stemmen omdat ze een van de 'sterkere' kandidaten is of omdat ze niet goed in de groep zal vallen, maar ik denk niet dat dat zo snel zal gebeuren. Ik zie haar wel ver komen.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #11 Gepost op: 20-09-2013, 09:11:11 »
Vind haar tot nu toe erg aardig, sportief en fair over komen. Gelukkig zag zij wel in dat het onverstandig was om Edith direct weg te sturen.

Zolang zij niet in een complot loopt zie ik haar nog wel ver komen. Dat wordt al lastig zat want denk dat er met Veronica, Sanne, Jan, Geza en Sef genoeg players zijn.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #12 Gepost op: 20-09-2013, 10:19:14 »
Leuk dat we gister wat meer van haar zagen. Ze komt inderdaad heel sympathiek op mij over.  ::bravo::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #13 Gepost op: 20-09-2013, 12:26:59 »
Ik denk dat ze net als Edith en Valentijn op dit moment niet zo sterk staat. Op de een of andere manier zie ik Sanne, Veronica en Geraldine heel erg als een groepje en de overige drie meiden lijken daar wel buiten te vallen, maar niet één front te vormen.

Het zal op korte termijn niet zoveel uitmaken, aangezien volgende week de kampen herverdeeld worden, waarna de kaarten opnieuw geschud zijn.

Hoe dan ook is het een feit dat je dit spel niet kan winnen in je eentje, en ook niet met z'n tweeën. Anna-Alicia zou er dus verstandig aan doen om niet alleen naar Edith toe te trekken (en vice versa). Tot nu toe lijkt het daar wel een beetje op, toch? Maar misschien vinden ze straks wat makkelijker aansluiting bij de mannen in hun kamp.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #14 Gepost op: 20-09-2013, 13:33:53 »
Ik denk dat ze net als Edith en Valentijn op dit moment niet zo sterk staat. Op de een of andere manier zie ik Sanne, Veronica en Geraldine heel erg als een groepje en de overige drie meiden lijken daar wel buiten te vallen, maar niet één front te vormen.

Ja, dat is gek en ook vrij onverstandig. Als die andere drie ook gewoon een front vormen, kan het alle kanten op.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #15 Gepost op: 4-10-2013, 13:03:33 »
Hypocriet, dat zij tegen Paulien zegt dat ze het 'spel zo niet zou willen spelen'. Paulien had groot gelijk: de dames hadden zelf ook gewoon een complot, maar op het moment dat anderen ze te slim af zijn, presenteren ze zichzelf ineens als heiligen die 'dat soort dingen niet doen'. Jammer.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #16 Gepost op: 5-10-2013, 03:48:01 »
Hypocriet, dat zij tegen Paulien zegt dat ze het 'spel zo niet zou willen spelen'. Paulien had groot gelijk: de dames hadden zelf ook gewoon een complot, maar op het moment dat anderen ze te slim af zijn, presenteren ze zichzelf ineens als heiligen die 'dat soort dingen niet doen'. Jammer.

Oneens, maar dat heb ik in Pauliens topic net gepost.  :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #17 Gepost op: 5-10-2013, 11:45:51 »
Oneens, maar dat heb ik in Pauliens topic net gepost.  :)

En ik heb net gepost dat ik me wel in jouw argumentatie kan vinden.  ;) Overigens vind ik nog wel dat verwijten aan Paulien iets minder terecht zijn dan aan Geza en Sef, omdat we allemaal hebben kunnen zien dat Paulien het oorspronkelijke doelwit was van de dames. Om haar hachje te redden is het dus niet vreemd dat Paulien mee ging met de mannen en zij was bovendien duidelijk niet degene die het initiatief nam voor die zogenaamde gentlemen's agreement. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #18 Gepost op: 5-10-2013, 12:09:10 »
Het was in Geza's topic, zie ik trouwens.

Paulien wil het spel best wel spelen, maar je krijgt toch een beetje het idee dat ze steeds net achter de feiten aan loopt. Ze is voor Sef en Geza de ideale persoon om te betrekken in een complot, omdat ze netjes doet wat haar wordt opgedragen, totdat ze zelf de klos is. Beetje koffiedik kijken dit, maar zo komt het op mij over.

Maar dit is Anna Alicia's topic, besef ik nu. Jammer dat ik over haar nu even niks te melden heb.  ;D

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anna-Alicia Sklias [Kandidaat]
« Reactie #19 Gepost op: 12-10-2013, 17:47:44 »
Ik vind dat ze goed bezig is en denk dat ze bij de individuele proeven wel nog eens zou kunnen verassen.