Auteur Topic: Jan Versteegh [Kandidaat]  (gelezen 64210 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #120 Gepost op: 31-10-2013, 23:57:25 »
Echt heel jammer dat Jan eruit ligt. Ik speelde het spel heel slim en genoot daarbij ook nog heel erg. Hij doorzag het spel ( op deze laatste misser na dan) en dat vind ik heel knap.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #121 Gepost op: 1-11-2013, 00:46:44 »
Leuk filmpje van Jan, maar wat zit Dennis er gay bij met zijn benen zo over elkaar. Ik schaam me een beetje om het te moeten zeggen, maar ik vind het geen gezicht als mannen zo zitten, vooral met blote benen.  :-[
  ::) ::) ::)

*D*N zucht even heel diep
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #122 Gepost op: 1-11-2013, 07:59:01 »
Ik snap Kees z'n frustratie richting (vooral) Paulien, maar ze moeten allemaal, stuk voor stuk stiekum blij zijn dat Jan eruit ligt i.m.o.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #123 Gepost op: 1-11-2013, 08:07:24 »
Jan kan met opgeheven hoofd het spel verlaten. Hij heeft de meeste van zijn doelen gehaald, en toonde zich een sportieve verliezer..
Petje af, Jan..!  ::ok::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #124 Gepost op: 1-11-2013, 10:21:58 »
toedeledokie Jan  ::zwaai::

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #125 Gepost op: 1-11-2013, 14:07:19 »
Topaflevering voor Jan. Hij liet zich niet uit de tent lokken door dat rancuneuze macho mannetje. Ik moet eerlijk zeggen dat hij in deze aflevering best wel indruk op me heeft gemaakt met zijn gedrag. En dat voor een iemand van POWned.  ;)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #126 Gepost op: 1-11-2013, 15:45:37 »
Toch jammer, ik begon Jan net leuk te vinden. Toch een sportief verliezer, ondanks zijn enthousiasme en zijn wil om de finale te halen. Kan ik altijd waarderen ::jaja::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #127 Gepost op: 1-11-2013, 16:27:21 »
Voor mij was het andersom, ik vond Jan leuk maar irriteerde me sinds vorige week erg aan hem, zat dan ook half te juichen toen hij eruit gewipt werd.
Al vind ik het wel een leuk joch. Maar hij werd gewoon even irritant en ik vond het nogal irritant dat hij met iedereen mee waaide.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #128 Gepost op: 1-11-2013, 17:00:26 »

3) Tijdens het praatje voor de stemming merk je aan Paulien dat ze weer positief is en dat er dus kans is dat ze toch wil blijven en dit al tegen de anderen op winnaarseiland gezegd heeft. Extra stemmen, Jan!


mag niet, ze moeten voor de eilandraad al doorgeven op wie ze stemmen en met hoeveel stemmen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #129 Gepost op: 1-11-2013, 17:13:28 »
mag niet, ze moeten voor de eilandraad al doorgeven op wie ze stemmen en met hoeveel stemmen.

Is dat zo?  ???

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #130 Gepost op: 1-11-2013, 17:16:04 »
Heb de aflevering nog eens bekeken en valt me op dat Hans, Geraldine en Paulien zeggen dat Jan bij de vorige eilandraad geen extra stemmen ingezet had, maar wel dus hun leeggespeeld had.
Zoals Hans zei: hij probeerde zich bij elk groepje in te likken, zodat hij bij iedereen terecht kon.
Maar daardoor kon niemand op hem vertrouwen.

Als ik daar met Geza op winnaarseiland had gezeten als Hans zijnde had ik ook al mijn stemmen op Jan ingezet. Ik vind helemaal nie dat Hans en Geraldine zich naief opgesteld hebben of dom.
Ze zagen het naar mijn inziens compleet juist.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #131 Gepost op: 1-11-2013, 17:18:05 »
Is dat zo?  ???

Dat wist ik ook niet, ik vond het al zo raar dat ze niet alsnog extra stemmen in gingen zetten!
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #132 Gepost op: 1-11-2013, 18:40:53 »
Dit was een uitgelezen mogelijkheid om zich te ontdoen van een sterke tegenkandidaat. En die hebben ze op winnaarseiland met beide handen aangegrepen.
Jan had de vorige aflevering nl. z'n glazen ingegooid. En omdat beide kampen aanwezig waren, kon het hele verhaal van Jan zijn dubbelspel gededuceerd worden.... En zo heeft hij zichzelf afgeschoten. Het was een geslaagde 1-afleverings-tactiek, maar een spel-strategische domheid. Dus verdiend eruit.  ::zwaai::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #133 Gepost op: 1-11-2013, 19:27:57 »
Hij had meer naar zijn gevoel moeten luisteren. Ergens wist hij dat er een hele goede kans was dat Paulien van mening zou veranderen. Hij heeft zichzelf en door andere laten aanpraten dat Paulien toch wel naar huis zou gaan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #134 Gepost op: 1-11-2013, 19:29:04 »
nou Anna-Alicia gaf hem nog een aardige hint daar op het strand,.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #135 Gepost op: 1-11-2013, 19:34:53 »
Ja daarom. Ze wisten allemaal dat er een mogelijkheid was dat dit ging gebeuren maar toch hebben ze er niks tegen gedaan.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #136 Gepost op: 1-11-2013, 19:38:46 »
Dat wist ik ook niet, ik vond het al zo raar dat ze niet alsnog extra stemmen in gingen zetten!

Ik denk ook niet dat het zo is. Het lijkt me sterk dat je op de eilandraad zelf niet nog van stem mag veranderen. Dan slaat die hele eilandraad ook nergens meer op  ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #137 Gepost op: 1-11-2013, 19:57:48 »
Leuke kandidaat, zeer sportieve exit. Jan heeft het spel kleur gegeven.

Voor het verrassingseffect vond ik het leuk dat hij werd weggestemd, maar op zich had hij best een finaleplaats verdiend.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #138 Gepost op: 2-11-2013, 08:09:03 »
Hè wat jammer, dat Jan weg is! Hij is echt een leukerd. Vond hem ook helemaal geen rat in het spel, gewoon slim en sportief (behalve op het laatst, waarom had hij geen extra stemmen ingezet???).

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #139 Gepost op: 4-11-2013, 17:14:58 »
Ik denk ook niet dat het zo is. Het lijkt me sterk dat je op de eilandraad zelf niet nog van stem mag veranderen. Dan slaat die hele eilandraad ook nergens meer op  ;)

Toch is het zo.