Auteur Topic: Jan Versteegh [Kandidaat]  (gelezen 64205 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2013, 06:32:53 »
Hij verdient het   ::ok::
Maar ik denk dat het na de samensmelting zeker tegen hem gaat werken....

Ik ben er ook bang voor, maar ik hoop dat hij zich dan populair en geliefd heeft gemaakt.
Zou hij wel proeven mee mogen doen?
Had ik het toch goed voorspeld dat hij ver zou komen. Samensmelting noem ik al ver komen.  ::jaja::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2013, 08:57:35 »
Jan was erg goed en snel! De juiste Robinson mentaliteit!

Het verbaasd me alleen dat niet meerdere kandidaten die extra stemmen lieten liggen en gewoon voor die samensmelting gingen, op Sef en Hans na had Jan totaal geen concurrentie met deze proef. (en zelfs op deze 2 had hij een redelijke voorsprong)

Misschien omdat de andere kandidaten bij het vuur maken al door hadden dat Jan al ver weg was. ???

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2013, 11:26:45 »
Jan heeft mij erg verbaasd in deze aflevering. Ik had totaal niet verwacht dat juist hij zou winnen; eerder dacht ik aan Edith Bosch ofzo, in ieder geval aan een sportief persoon. Maar ik gun het Jan wel; tot nu toe komt hij op mij over als een erg aardig persoon met een goede Robinson-mentaliteit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2013, 15:13:22 »
Hij heeft zichzelf overtroffen deze eerste proef. Leuk ook om te zien hoe blij hij was met de winst. Ook goed dat hij de winst wel wist te relativeren met het feit dat hij bij de samensmelting een grote kans zou lopen weggestemd te worden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 7-09-2013, 04:49:13 »
Jan was erg goed en snel! De juiste Robinson mentaliteit!

Het verbaasd me alleen dat niet meerdere kandidaten die extra stemmen lieten liggen en gewoon voor die samensmelting gingen, op Sef en Hans na had Jan totaal geen concurrentie met deze proef. (en zelfs op deze 2 had hij een redelijke voorsprong)

Misschien omdat de andere kandidaten bij het vuur maken al door hadden dat Jan al ver weg was. ???

Als al duidelijk is dat je geen eerste zult worden, maar ook geen laatste, pak je toch juist zo veel mogelijk stemmen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2013, 10:12:43 »
Ja inderdaad, ik vond het al onbegrijpelijk dat Jan helemaal niks gepakt heeft.
Op die balk kon hij toch makkelijk wat pakken.
En ik snap wel dat als je weer dat je toch niet meer kan winnen dat je zoveel mogelijk stemmen pakt.
Dat vond ik vorig jaar al zo gek, dat zoveel mensen gewoon voorbij die torens met de immuniteitsmunten gezwommen zijn.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2013, 20:33:48 »
Van Jan snap ik het wel. Zijn voorsprong was helemaal niet zo groot en hij kon niet weten of er nog lastige punten gingen komen. De rekensom was uiteindelijk heel simpel, maar het had ook zo kunnen zijn dat hij daar een tijd mee bezig zou zijn. Dan wil je toch graag een beetje speling hebben. Ik vind het een wijze beslissing van Jan om overal gewoon door te rennen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2013, 15:44:49 »
Jan was tijdens de proef opvallend genoeg onderdeel van het achtergrondkoor, zijn fanatisme van de allereerste proef had hij in ieder geval niet meegenomen. In hoeverre zou dit doelbewust gebeuren? Jan heeft momenteel erg weinig baat bij het winnen van proeven. Hij maakt zichzelf eerder een doelwit door uit te blinken en zijn alliantie is verdeeld over twee teams. In zijn eigen team is er een zekere vorm van controle waardoor de vrouwelijke concurrenten weggestemd kunnen worden, in het andere team is het nog maar de vraag hoe goed Kees en Jan ervoor staan.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 27-09-2013, 15:51:00 »
Jan was tijdens de proef opvallend genoeg onderdeel van het achtergrondkoor, zijn fanatisme van de allereerste proef had hij in ieder geval niet meegenomen. In hoeverre zou dit doelbewust gebeuren? Jan heeft momenteel erg weinig baat bij het winnen van proeven. Hij maakt zichzelf eerder een doelwit door uit te blinken en zijn alliantie is verdeeld over twee teams. In zijn eigen team is er een zekere vorm van controle waardoor de vrouwelijke concurrenten weggestemd kunnen worden, in het andere team is het nog maar de vraag hoe goed Kees en Jan ervoor staan.

En in zijn kamp heeft hij ook nog wel de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op het aantal ingezette stembriefjes door de boel een beetje op te stoken. Hij heeft al meermaals aangegeven dat het aantal extra stemmen dat hij heeft hem niet lekker zit.

Aan de andere kant met bijvoorbeeld 3 mensen uit zijn kamp naar de samensmelting en 6 uit het andere kamp maakt hem ook wel weer kwetsbaar.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2013, 15:54:49 »
Aan de andere kant met bijvoorbeeld 3 mensen uit zijn kamp naar de samensmelting en 6 uit het andere kamp maakt hem ook wel weer kwetsbaar.

Ja de vraag is in hoeverre hij vertrouwen heeft in Jan en Kees. Gezien de eerste afleveringen ben ik geneigd om te zeggen dat Kees ietwat naïef in het spel staat en vooralsnog te veel vertrouwd op anderen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 27-09-2013, 15:55:36 »
Ja de vraag is in hoeverre hij vertrouwen heeft in Jan en Kees. Gezien de eerste afleveringen ben ik geneigd om te zeggen dat Kees ietwat naïef in het spel staat en vooralsnog te veel vertrouwd op anderen.

Hans en Kees*
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 27-09-2013, 15:59:04 »
Hans en Kees*

Oeps, bedankt dat moet inderdaad Hans en Kees zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 27-09-2013, 18:06:11 »
Jan deed niet mee met de stemafspraak, toch?
Maar hij wist er wel van?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 27-09-2013, 18:12:36 »
Jan deed niet mee met de stemafspraak, toch?
Maar hij wist er wel van?

Klopt, dat begrijp ik niet helemaal.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 27-09-2013, 20:45:29 »
Ik denk dat dat een buitengewoon slimme zet was van de drie mannen. ::jaja:: Zoals Sef al zei: het is nu zaak ervoor te zorgen dat de anderen niet achter ons complot komen.

Heel slim dus om te doen alsof Jan daarbuiten staat. Misschien gaan de vrouwen straks zelfs wel proberen met hem samen te spannen, waardoor de mannen dus weer goed op de hoogte blijven van hun tactische moves.  ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 28-09-2013, 07:37:03 »
Heel slim dus om te doen alsof Jan daarbuiten staat.
Ja en nee. Ja: nu lijkt het inderdaad alsof Jan niet bij het complot behoort. Nee: ze waren dan wel erg zeker ervan dat Paulien op Geraldine ging inzetten, en dat Geraldine of Anna Alicia geen extra stemmen zouden inzetten. Het had dan makkelijk verkeerd voor hun kunnen aflopen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 28-09-2013, 07:43:51 »
Ik denk niet dat Jan na de samensmelting ver zal komen. Anderen zullen hem teveel als een gevaar zien..

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 28-09-2013, 09:36:26 »
So wie so als je Powned werkt, deug je niet.

Zo, ook goedendag.  :o

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 28-09-2013, 09:40:55 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jan Versteegh [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 28-09-2013, 09:42:59 »
Vond het ook heel opvallend dat Jan niet mee deed met de stemafspraak, vraag me af of hij het niet wist, of hij echt dat dat momentje met z'n allen een serieuze afspraak was om op Veronica te gaan, of dat de tactiek die KD beschrijft er achter zat...
Keep calm and eat chocolates!