Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143592 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2013, 11:24:08 »
Ik vond Zimra in de voorstelaflevering echt leuk overkomen, maar snapte haar gedrag in de proef toch niet echt. Als je toch weet dat je een van de laatsten bent, dan ga je toch als een gek rennen en laat je dat doorbranden van dat touw en het eten van dat ei enzo toch gewoon zitten? Haar uitleg naderhand van 'ik wist dat ik laatste was, maar wilde alles wel beleefd hebben om thuis te vertellen', tja dan kun je beter ervoor zorgen dat je op tijd binnenkomt. Ik vind het erg leuk dat ze een tweede kans krijgt, maar ik vind de toevoeging van duivelseiland toch wel een beetje teveel van het goede (waarom hebben we weer een klein eilandje waar één persoon op moet overleven?).

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2013, 14:46:14 »
De proef heeft ze idd niet bepaald slim gedaan, maar wel slim dat ze een grot opzocht om in te schuilen ipv haar bouwval van een schuilplaats...

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2013, 18:51:57 »
aan het begin van de aflevering leek ze me geen blijvertje, ze giechelde als een schoolmeisje, nam niets serieus. Ook de manier waarop ze de race aanpakte vond ik niet slim.  ::)

Maar op het einde toen ze in haar eentje op het eiland zat en het begon te regenen en onweren wandelde ze zo kalm die grot in dat ik mijn mening maar moet gaan herzien  ::ok::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2013, 19:06:49 »
De proef heeft ze idd niet bepaald slim gedaan, maar wel slim dat ze een grot opzocht om in te schuilen ipv haar bouwval van een schuilplaats...

Niet slim dat ze eerst een hutje wou bouwen, ze had beter direct een grot kunnen zoeken en daar alles naartoe kunnen slepen, je zag aankomen dat ze niet snel genoeg klaar zou zijn...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2013, 19:40:07 »
Meh, het is een logische ingeving als je die half gebouwde hut ziet dat je hem af wilt maken...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2013, 20:32:32 »
Zo raar dat ze bij die touwen bleef om door te branden... Ze zegt achteraf nog wel dat ze een kut conditie heeft, nou als je dat weet van jezelf waarom ga je dan niet als een gek rennen??? Het kwam op mij meer over alsof ze er geen zin meer in had, maar nu ze een tweede kans krijgt misschien weer wel...?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2013, 11:14:43 »
Ja Mollenmania, maar nog vreemder vind ik het dat ze daarna met die achterstand doorgaat met het inzamelen van stemmen. Alleen de middenmoot kan daar de tijd voor nemen, niet de koplopers en niet de achterblijvers.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 8-09-2013, 11:32:56 »


Maar op het einde toen ze in haar eentje op het eiland zat en het begon te regenen en onweren wandelde ze zo kalm die grot in dat ik mijn mening maar moet gaan herzien  ::ok::

Dat had ik inderdaad ook. Ik ben nu toch wel benieuwd hoe ze het volgende week gaat doen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 8-09-2013, 11:59:25 »
Ja Mollenmania, maar nog vreemder vind ik het dat ze daarna met die achterstand doorgaat met het inzamelen van stemmen. Alleen de middenmoot kan daar de tijd voor nemen, niet de koplopers en niet de achterblijvers.

Tja maar toen ze dat ei opat lag ze al achter anna-alicia en ik kan wel begrijpen dat je dan denkt dat je het niet meer gaat winnen. Achteraf is het misschien zelfs slim geweest om die stemmen te halen, Zimra kon er namelijk wel vanuitgaan dat degene die laatste wordt toch niet naar huis gaat. Mocht ze ooit nog terugkeren in de expeditie dan heeft ze iig een aantal stemmen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 12-09-2013, 21:49:21 »
Ze houdt toch maar mooi vol op dat eilandje. Misschien had ze van te voren even moeten oefenen met vuur maken...  ::) Maar haar zien we tenminste niet klagen, terwijl ze alleen maar rauwe rijst op heeft...  :o

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 12-09-2013, 21:54:35 »
Niet heel veel van haar gezien deze keer, maar wat er te zien was dat zag ik graag! 8)
Zie haar toch best ver komen nog, hangt een beetje af van hoe ze het met de weggestemde mensen gaan aanpakken...

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 12-09-2013, 21:58:08 »
Ze houdt toch maar mooi vol op dat eilandje. Misschien had ze van te voren even moeten oefenen met vuur maken...  ::) Maar haar zien we tenminste niet klagen, terwijl ze alleen maar rauwe rijst op heeft...  :o

Dit!  ::ok::
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 12-09-2013, 23:40:36 »
Kun je van ongekookte rijst niet verschrikkelijk ziek worden?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 12-09-2013, 23:44:07 »
Kun je van ongekookte rijst niet verschrikkelijk ziek worden?  ???


Nog een cliffhanger voor volgende week......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 13-09-2013, 01:00:26 »
In ieder geval top dat ze een positieve instelling heeft en het eruit ziet alsof ze het gewoon door gaat zetten ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 13-09-2013, 06:48:57 »
Tot nu toe valt ze me alles mee.
Ze red zich prima op dat eilandje alleen en blijft redelijk positief. Petje af.  ::ok::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 13-09-2013, 11:36:39 »
Kun je van ongekookte rijst niet verschrikkelijk ziek worden?  ???

Dat vroeg ik me ook al af. Het zal in elk geval niet echt gezond zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 14-09-2013, 15:36:03 »
In ieder geval top dat ze een positieve instelling heeft en het eruit ziet alsof ze het gewoon door gaat zetten ::ok::.
Ich bin ein Bärliner!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 17-09-2013, 15:52:30 »

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 17-09-2013, 16:24:20 »
 ::rofl::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!