Auteur Topic: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver  (gelezen 96323 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #80 Gepost op: 14-11-2014, 02:24:33 »
Los van het feit dat ze bijna wekelijks meer in de watten gelegd worden. Past het ook niet in je rol als presentator om lekker bier te drinken en karaoke te zingen. Als spelleiding moet je boven de kandidaten staan en niet er tussen met bier in je handen.

Het zou mij niks verbazen als hij deze wending zelf bedacht heeft omdat hij er zelf zin in had. Wat voegde zijn aanwezigheid en dat jurygedoe nou toe? Echt niet omdat ze met een extra stem het spel wilden beinvloeden...

mee eens. Dramatisch, gewoon dramatisch.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #81 Gepost op: 14-11-2014, 03:36:24 »
Ik heb Dennis geen karaoke horen zingen, en geen bier zien drinken. Dit was gewoon een leuke twist in de expeditie.
 Heb het gevoel dat sommige mensen een stok zoeken om de hond te slaan.. Dennis deed het wel leuk.. ;)
« Laatst bewerkt op: 14-11-2014, 03:38:47 door willy »

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #82 Gepost op: 14-11-2014, 12:39:36 »
Ik heb Dennis geen karaoke horen zingen, en geen bier zien drinken. Dit was gewoon een leuke twist in de expeditie.
 Heb het gevoel dat sommige mensen een stok zoeken om de hond te slaan.. Dennis deed het wel leuk.. ;)

Dat vond jij, ik ben het daar niet mee eens. Leuk voor een ander programma maar vond dit niet echt in het format passen. Helaas denken de makers daar anders over.

Toen Dennis in eerste instantie als kandidaat meedeed was ik absoluut niet negatief bevooroordeeld. Sterker nog hij het zelfs een streepje voor ten opzichte van mensen als Lange Frans en Maxime Hartman ( die ik beide erg vervelend vind). Dennis vond ik leuk in WIDM en ook aan het begin van Robinson toen hij alleen zat vond ik hem erg vermakelijk. Echter vond ik zijn exit zeer dubieus en daarom vond ik zijn aanstelling als presentator wel heel onhandig.

Verder valt zijn houding als gezellig "one of the guys" bij mij ook niet goed. Ik heb liever presentatoren zoals voorheen Evi, Eddy en Ernst Paul die streng zijn waar nodig en duidelijk de leiding over het geheel hebben. Ieder zijn smaak, Dennis is best een aardige vent en ook wel geschikt voor programmas als Tourette on Tour enzo. Maar voor Robinson vind ik hem niet serieus genoeg.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #83 Gepost op: 14-11-2014, 13:41:10 »
Ik heb Dennis Weening altijd al een lulletje rozenwater gevonden. Ik vind hem totaal niet geschikt waar de presentator wel een beetje afstand mag houden tov de deelnemers. De ietwat hautaine houding die EPH ten toon spreidde vond ik wel bij het programma passen. Dennis is idd veel te veel one of the guys maar dat is hij natuurlijk ook gewoon, volgens mij kennen de huidige presentatoren de meeste deelnemers ook gewoon uit ¨het cricuit¨: allemaal dertigers, uit dezelfde hoek van de entertainment industrie, de meeste woonachtig in Amsterdam, komen op dezelfde feestjes etc.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #84 Gepost op: 15-11-2014, 23:03:05 »
Lang niet alle kandidaten zijn dertigers. Ik heb af en toe het gevoel 'wat een jonkies zijn het nog!':P


Ik vind Nicolette steeds beter worden, over Dennis is mijn mening nog niet gewijzigd.


Edit: na even spieken toch iets meer dertigers dan ik dacht :)
« Laatst bewerkt op: 15-11-2014, 23:16:56 door Gwendolen »

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #85 Gepost op: 28-11-2014, 09:35:17 »
Als je een biertje moet drinken voor iedere keer dat Dennis onzin uitkraamt, ben je na een eilandraad katjelam. Ik hoop echt op vervanging volgend jaar.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #86 Gepost op: 29-11-2014, 10:43:27 »
Ik vind Dennis nog steeds erg slecht ja. Ook weer erg amicaal tijdens het uitstemmen van Rick. Nicolette vind ik een stuk professioneler ogen en die valt me ook alles mee dit jaar!

Is hier nog iemand die zich ergert aan dat de presentatoren altijd "Ik vond je een heel leuke kandidaat" zeggen als iemand is weggestemd? Ik vind dit (van beide presentatoren) veel te amicaal. Wat is er mis met een simpel "bedankt voor je deelname"?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #87 Gepost op: 29-11-2014, 11:35:07 »
Ik vind Dennis nog steeds erg slecht ja. Ook weer erg amicaal tijdens het uitstemmen van Rick. Nicolette vind ik een stuk professioneler ogen en die valt me ook alles mee dit jaar!

Is hier nog iemand die zich ergert aan dat de presentatoren altijd "Ik vond je een heel leuke kandidaat" zeggen als iemand is weggestemd? Ik vind dit (van beide presentatoren) veel te amicaal. Wat is er mis met een simpel "bedankt voor je deelname"?

In het afscheidsinterview blijkt dat Rick een persoonlijke vriend is van Dennis. Rick heeft door zijn deelname vriend en vijand verrast en zeker ook vriend Dennis, zo bleek tijdens het interview. Het logische gevolg van werken met BN-ers is dat de presentatoren deelnemers soms goed kennen. Het zou juist heel raar zijn als een presentator persoonlijke vrienden heel koud / koel benadert. Ik vind dit echt geen enkel bezwaar (wel is het misschien handig om bij het afscheid van persoonlijke vrienden Nicolette de presentatie te laten doen).

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #88 Gepost op: 29-11-2014, 12:46:50 »
ER is zo langzamerhand een incestueuze vriendenclub, dat "mens-erger-je-niet" aan het spelen is.
"Dit is niet persoonlijk bedoeld, hoor".

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #89 Gepost op: 4-12-2014, 21:51:44 »
Wat doet Nicolette het goed zeg!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #90 Gepost op: 4-12-2014, 21:57:07 »
Wat doet Nicolette het goed zeg!

als er iemand deze expeditie in haar rol is gegroeid dan is het Nicolette ::ok::
Ik ben echt blij dat deze eilandraad niet door Dennis werd gepresenteerd. Nicolette stelt de juiste vragen. Opvallend vond ik haar blik toen Ferry stiekem en later openlijk tijdens de stemming zat te lachen.
er was eens......

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #91 Gepost op: 4-12-2014, 22:00:58 »
Ik vind Nicolette nu toch wel leuk ;D

Op de een of andere manier vind ik dr steeds natuurlijker overkomen, op d'r decolleté na.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #92 Gepost op: 4-12-2014, 22:03:49 »
Ik vind Nicolette nu toch wel leuk ;D

Op de een of andere manier vind ik dr steeds natuurlijker overkomen, op d'r decolleté na.
::rofl::

maar idd de goede vragen en opmerkingen  ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #93 Gepost op: 4-12-2014, 22:05:26 »
Ik vind Nicolette nu toch wel leuk ;D

Op de een of andere manier vind ik dr steeds natuurlijker overkomen, op d'r decolleté na.

Niet puur natuur?

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #94 Gepost op: 4-12-2014, 22:07:32 »
Niet puur natuur?
Daar hebben we Adam zoekt Eva voor  ;D

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #95 Gepost op: 5-12-2014, 16:39:43 »
als er iemand deze expeditie in haar rol is gegroeid dan is het Nicolette ::ok::
Ik ben echt blij dat deze eilandraad niet door Dennis werd gepresenteerd. Nicolette stelt de juiste vragen. Opvallend vond ik haar blik toen Ferry stiekem en later openlijk tijdens de stemming zat te lachen.
Helemaal mee eens ::ok:: Dennis is naar mijn gevoel te veel bezig om vriendjes te blijven met de kandidaten. Nicolette lijkt veel meer te durven om de kandidaten streng toe te spreken indien nodig. Die blik en opmerking richting Ferry vond ik helemaal top.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #96 Gepost op: 5-12-2014, 16:44:29 »
Ze doet het op zich goed, maar het komt zo geforceerd en gemaakt over op mij.
Misschien is dat altijd haar stijl, dat weet ik niet ik ken haar niet verder. Maar het lijkt zo nep en ja gestudeerd, geforceerd.

Dennis daar maak ik maar geen woorden meer aan vuil.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #97 Gepost op: 5-12-2014, 19:27:39 »
Gister die eilandraad, pfff wat presenteerde ze slecht zeg. Zo ingestudeerd. Ik zeg weg ermee en in seizoen 15 weer een nieuwe presentatrice.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #98 Gepost op: 5-12-2014, 19:32:23 »
Ze doet het op zich goed, maar het komt zo geforceerd en gemaakt over op mij.
Misschien is dat altijd haar stijl, dat weet ik niet ik ken haar niet verder. Maar het lijkt zo nep en ja gestudeerd, geforceerd.

Dennis daar maak ik maar geen woorden meer aan vuil.

Ik vind vooral de stukjes die ze vooraf aan de eilandraad vertelt (dus in de camera) te geforceerd. Op de eilandraad vind ik haar wel erg goed.

Gister die eilandraad, pfff wat presenteerde ze slecht zeg. Zo ingestudeerd. Ik zeg weg ermee en in seizoen 15 weer een nieuwe presentatrice.


Laten ze dan eerst maar eens wat aan de mannelijke presentator doen, vind je niet? Mijn god wat een draak van een presentator.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Presentatie: Dennis Weening & Nicolette Kluijver
« Reactie #99 Gepost op: 5-12-2014, 19:36:59 »
Ik vond Dennis wel goed de laatste tijd, zei lekker weinig ::rofl::